Lijf & Lijn alle pijlers

We kunnen het!!

08-08-2007 10:28 2778 berichten
Alle reacties Link kopieren

Lieve mede-afvallers

laten we, in onze pogingen af te vallen, ons voor ogen houden dat we dit doen voor een gezonder lichaam en een gezonder leven. Ook het stréven naar een gezonder gewicht is dus al goed. Elke kilo kwijt is een stap in de gezonde richting en elk niet genomen koekje ook!

Neem je dat koekje dan een keertje wel, geniet ervan! Ook dat is gezond, genieten van wat je hebt.

Dan maar een dag later op streefgewicht

Later is nu
Troostje Bentetje, dat heb ik ook altijd na de vakantie. Dit keer heb ik trouwens maar een ander zadel gekocht, want daar lag het bij mij ook aan

Hier gaat het eigenlijk weer gewoon heel goed.

Ik eet geen suiker en dat lukt gewoon. En ik beweeg met het fietsen veel. Gisterenavond zelfs 2 uur gewandeld.. pfoei, wat voelde ik m'n spieren!

Vandaag dacht ik een hoop extra beweging te krijgen, wegens fietsen met dochter naar haar nieuwe sport, maar Elvis heeft wat gebogen en gedaan en is nu op tijd thuis, zodat ik toch de auto kan nemen.. maarja.. ik had met eten al wel een beetje rekening gehouden met extra beweging
Later is nu
dus nu ben je toch met de fiets gegaan?

O: 3 crackers, karnemlek

T: appel

L: 3 boterhammen, karnemelk

T: pruim en wat rauwkost

D: notenrijst, sperziebonen, vlees in Surinaamse marinade. aalbessen toe
Geen suiker gaat hier ook nog steeds goed. Alleen heb ik wel gisteren op een verjaardag teveel hartige dingen gesnaaid, nootjes, broodjes etc... Wel een pittige looptraining doorstaan, en dat na de vakantie...viel me reuze mee, vooral ook omdat ik flink spierpijn had van de bodybalance van zondag...

Zometeen misschien nog wel een halfuurtje op de crosstrainer, man gaat sporten dus kan niet wandelen helaas.
Nee, niet gefietst en verkeer viel gelukkig ook mee

Gewoon avondeten wat minder genomen.
Later is nu
Ben nog steeds suikervrij maar moet zeggen dat ik nu toch echt verschrikkelijke chocoladetrek heb!! En het ergste is, er ligt veel chocolade in de koelkast, heel veel chocolade... owwww en ik wil het niet want het gaat net zo goed!! En anders was ik nu een stuk gaan wandelen maar het regent!
Oei ai ooh.. en nu Meis? Bij mij wil yoghurt met een hoop zoetstof nog wel eens helpen. Mijn ouders aten vandaag bij ons en meestal ga ik dan toch wel voor de bijl met wijn, vandaag niet. EN ik heb enthousiast gesport met onze nieuwe Wii

Heb d'r wel pijn in de knieën van overgehouden en moet morgen de Martinitoren op. Ai..
Later is nu
dat wordt afzien! Vanmorgen slechts 1 kilo erbij sinds weken gelden. Viel me echt enorm mee!! wegen jullie niet meer op woensdag?

O: flinke bak muesli met melk

T: 2 pruimen

L: 4 boterhammen, karnemlk

T: wortels

D: spaanse tortilla, broccoli, zalmmoot
Hier liggen al maanden pure chocoladeletters in de keukenla...

Maar ik zou eerder trek krijgen in macaroni, nasi of couscous.

Vandaar dat ik net en stuk kaas heb genomen.

Lekker bij mn wijntje.

ja, ik moet wel ff een wijntje nu, we hebben nl. vanavond besloten om volgend jaar naar Canada te gaan (vakantie), op fam/vriendenbezoek, maar ook willen we zelf onze gang daar kunnen gaan.

Ik heb ook een wii gescoord Dream, bij een tel.abbonnement voor weinig. Is voor zoonlief zn verjaardag, duurt nog even hoor, maar dan mogen we ook wel een andere tv want deze in de woonkamer is een klein beeld. Ook nog maar ff scoren bij mn eigen nieuw tel.contract. Aanbiedingen genoeg op internet.

Maar die sportspack is dus wel wat?

Succes morgen bij het martinitorenklauteren.
HA en ik heb NIKS genomen!! Alleen een grote kom thee!!! JEUJ voor mij hahaha!!

Een Wii bij een telcontract? en een TV??? Grote contracten dan zeker? Mijn contract is ook bijna afgelopen en mijn foon is nog oke, misschien moet ik ook maar even gaan shoppen???

Bentetje, ik weeg me nog steeds elke dag hoor, maar ben niet blij sinds de vakantie... 76.5 gaf ie aan vanmorgen...das zwaarder dan mijn startgewicht ja...
12,50 eur per maand Meis, bij een contract voor 2 jaar.

Gewoon ff googlen op gratis wii of gratis lcd....

Lees net dat bentetje vroeg of we niet meer wegen op woensdag?

Ja, ik dus wel, stond hier ook elke woensdag tot op heden en vanmorgen was het 69,3 heel netjes dus.Maar dag ervoor 69,9...

Meis, jij hebt je gewicht zo weer onder controle met dat vele sporten van je.
Ha, hier precies hetzelfde Sandra.. ik gisteren 69,9 en vanmorgen 69,2

Bentetje, we wegen nog wel (kennelijk) maar omdat ik officieel niet meer wil afvallen, echt anders met eten en bewegen om wil leren gaan en me niet meer blindstaren op kilo's die er alleen met veel moeite en pijn afgaan, maar mogelijk niet eens zoveel gezondheidsvoordelen meebrengen, zéker niet tegenover de zekere mate van stress, die ik ondervond doordat ik af móest vallen, houd ik dus de tabel niet meer bij.

(en ja, deze enorm lange zin klopt )

Maar het viel hier in de vakantie zo stil, dat ik wel ben blijven posten. Afkicken van op je gewicht gefocused zijn is nog moeilijker dan je zou denken. Ben er dan ook 7 jaar mee bezig geweest!
Later is nu
Als jullie erg graag een tabel willen dan wil ik hem wel bijhouden hoor. Ik weet alleen niet of dat hier zo kan of dat we dan een nieuw topic moeten openen...

(vanmorgen wel die extra aangevreten kilo weer kwijt gelukkig, dus nu weer 75.5)
ja ja ja ja ja meis!! Iemand die een tabel kan en wil bijhouden!!! Dat weet dream vast en anders starten we toch overnieuw?

ik was gisteren dus 96 en ben dapper op weg naar beneden!
Dream, vanmorgen 69,1, snap er geen hout van.

Ik doe nu wel ff fase 1, maar met af en toe wijn.

Meis en Bentetje, jullie gaan ook weer hardstikke goed!

Eind vd middag 3e x crosstrainer deze week, heb er zin in.

Zo, rommel opruimen en weer naar kantoor, ook een mooie boel met de pc vanmorgen, kreeg nix opgestart etc. De buurman daar gelukkig wel na pas 2 uur sleutelen.

Weg zeepbel met mooie laptop.
Heb net weer boodschappen gedaan (lees net stukje terug van vorige week) en het gaat echt makkelijker nu. Vooral het chocoladeschap ben ik veel sneller en makkelijker voorbij. Heel raar, echt ik kijk ernaar, denk bij mezelf -onee, ik eet geen suiker- en loop door. Bizar. Vraag me af hoelang het duurt voor de man gaat klagen dat ie wat mist qua boodschappen.

Heb al even gegoogled sandra, denk dat er hier wellicht over een poosje toch een nieuwe lcd-tv staat! Thnx voor de tip!
wat jammer zeg, hopelijk vertoont hij nou verder geen kuren meer.
De pc Bentetje? Ja die doet het weer prima.

We willen graag wachten tot volgend jaar ivm

nieuwbouw, meer werkplekken en meer pc's.

Dan kun je die beter in 1 x aanschaffen.

Haha goed he Meis! Je moet alleen een 'klein'

bedrag bijbetalen.

Hopelijk hebben ze die aanbieding volgende maand

of okt ook nog, heb er ff helemaal geen geld voor

over.

Weer een goed dagje:

Halve flan

2 gebakken eieren met ham

2 eetlepeltjes knoflooksoep (hmmmmmmmm neem ik altijd mee uit Oostenrijk)

Runderlapjes

snijboontjes met roomboter

peultjes met roomboter

En dan zo ff bed verder opmaken en daar Grey's Anatomy kijken. Eind van de middag lekker gecrossed, werd ik zo fit van dat ik hier de boel weer op orde heb gemaakt.
psies de pc.

Hier ook een goede dag, alleen niet gesport terwijl ik dat ergens wel soort van wilde tussenplakken.

O: 3 crackers, karnemelk

T: heb mezelf getrakteerd op een doosje frambozen (mannnn wat lekker!)

L: 4 boterhammen, melk

T: 2 pruimen

D: pasta met kruidenolie, tomaat, mozzarella en basilicum (heelrijk!), sla en aardbeien toe.
Zo Bentetje, jij zat gisteren lekker in het lekkere fruit

Ik heb vanmorgen 4 spijkerbroeken gepast, waarvan ik er 2 toch altijd wel enigzins paste... 2 kreeg ik niet over m'n bovenbenen, één wel over de bovenbenen maar niet over m'n kont en .. oké, de 4e heb ik maar laten liggen. Lamaar...

En ik voelde me nog wel zo slank

Gelukkig heb ik nog wel broeken genoeg, maar ik dacht (te) optimistisch dat het met dezen ook wel weer zou gaan, zeker nadat ik gisteren zoveel bewogen heb enzo (spierpijn!!)

Was de pasta trouwens koud, Bentetje? Als ik zo kijk naar de tomaten, mozzerella en basilicum... dat was de salade bij m'n zus vorige week

(lékkerrrrr)
Later is nu
68.8 vanmorgen!

Ik ga er weer lekker tegenaan vandaag.

Heb al boodschappen gedaan net, ben

nu op kantoor tot een uur of 12 en dan

neem ik gelijk het vriendje van zoonlief

mee zodat die voor 5 uur weer gehaald

wordt (gna gna), dan kan ik nl. nog net

ff voor t eten(koken) aan sporten.

Vanavond de hort op, hout voor de tub

halen en daar ff borrelen.

Dream, je hebt je bovenbenen teveel getraint

nu zeker? Je fietst ook een stuk meer dan anders

en wandelt veel.
Ja, maar het is wel de bedoeling dat ze dan ook in omvang afnemen, natuurlijk

De koekjes en het gebakje van vanmorgen zullen daar niet aan meehelpen, maar we waren wel lekker.. morgen heb ik een feest en ik ga ervan uit dat ik dan ook niet alles af zal kunnen slaan, dus vandaar vandaag minder streng (met bijna lege maag (2,5 ur na ontbijt van 2 br) op terrasje, waar de gebakjes je aan staan te staren is ook niet slim, ineens is die banaan in je tas dan niet meer aanlokkelijk)
Later is nu
Net 3 kwartier gras gemaait, voor het eerst dit jaar want de tuin is rigoreurs over de kop geweest.

Nu maar ff nixdoen, wil eigenlijk wel een stuk van Grey's Anatomy deel 1 zien, maar dat lijkt weer zo raar voor t vriendje wat hier te spelen is, want dat kijk ik in de slaapkamer al liggend haha. Oplossing is er al, ze willen ff naar een tante van zoonlief.

Om 5 uur weer ff naar de sportschool, daarna eten koken. Ik heb een pakketje stoomgroenten.

Oh tussen de middag gebakken eieren op kaas gehad, dat was lekker zeg. Ik d8 dat ik flauw was van de eggs maar het was van de ham.

Gebakje Dream? Hmmm, toch maar niet.
Net terug van afdelingsetentje, hebben gewokt, was lekker. Kon alleen het ijsje niet weerstaan...en ik had me nog wel zo voorgenomen het niet te nemen...maar hij was wel lekker! Wordt nog zwaar dit weekend, morgen BBQ en zondag eten bij vrienden...

Dreamer balen van je broeken...of eigenlijk balen dat ze afbreuk doen aan je slanke gevoel. Ze zijn vast gekrompen, toch?

Wil je dat ik de tabel van je overneem? Ik hoor het wel.

Meave? Gaat het een beetje met je?

Fijne avond!
Tabelovernemen wordt lastig, denk ik, of ik moet 'm ergens op een nieuwe photobucket of fotoalbum opslaan.

'k Heb spierpijn van de Wii
Later is nu
Ik moet nog ff wachten voordat hier de wii in gebruik wordt genomen, maar ik ben zeer benieuwd!

Vanavond BBQ van de buurt, dat zit el goed voor mij dan en

morgen wil ik een dikke zeetong eten ergens in Friesland.

Oh wat een weertje he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven