Gezondheid alle pijlers

Koperspiraaltje

02-06-2015 12:16 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb anderhalve week geleden een koperspiraaltje laten zetten. Het zetten deed al ondraaglijk pijn, aangezien ik ook slecht tegen pijn kan. Nu heb ik nog steeds elke dag last van hevige buikkrampen. Is dit normaal? Of kan ik beter even naar de dokter gaan?
Het was geen ondraaglijke pijn, anders zou je nu zijn bezweken.

Een paar dagen kramp is normaal. En aangezien je blijkbaar nogal een drama queen llijkt zal het met die hevigheid wel meevallen. Als je je zorgen maakt kun je altijd naar je huisarts bellen voor overleg.

Je kunt ook naproxen (werkzame stof in feminax) halen bij de drogist, dat helpt beter bij krampen dan ibuprofen/paracetamol. Mijn eerste 3 mensturaties na het plaatsen van koperspiraal waren vervelender dan toen ik nog aan de pil was. Daarna geen extra pijn meer, wel iets meer bloed.
Ik liet een hormoonspiraal verwijderen en direct een koperspiraal plaatsen. Ik had de dag zelf wel meer krampen dan met het hormoonspiraaltje en het plaatsen was ook wat pijnlijker. De volgende dag geen last meer. Wel wat hevigere menstruatie, maar de tweede keer was dit ook al wat minder.

Ik zou het nog aankijken, hoort er wel bij. Maar maak je je zorgen zou ik de HA bellen.
De eerste maanden tijdens menstruaties met mijn koperspiraal had ik de vreselijkste buikpijn die ik ooit meegemaakt heb. Was echt niet normaal erg. Maar na een paar maanden was dat voorbij en nu heb ik nergens meer last van
Zelfde als 19MaaN77 hier.

Nu tegenwoordig zelfs maar amper ongesteld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven