Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Aragog:

Zeg de volgende keer gewoon spin.

Scheelt zoeken en plakken (en schrikken).
Alle reacties Link kopieren
aaaarghhhh~! Kjong dank je, ik hoef in elk geval niet te google-en. Wat een grote!!! djiezz en dan zit ik te miepen over kruisspinnen, brrrr. wie heeft het dier weggewerkt?
meiden, er begint zich hier een huge problem te ontwikkelen omtrent het slempweekend. Beide opa`s en oma`s zijn weg of gaan weg en het oppassen wordt daardoor heftig bemoeilijkt. Ik heb er zwaar de pest over in. Ik ga morgen nog even met mijn moeder overleggen, maar de kans is aanwezig dat ik niet met mijn eigen auto kan (en dan dus niet voor de catering kan zorgen.....) Momentele sowieso nogal crisis in de opvang: op nieuwe werk nog niets kunnen aanvragen dus een rooster gekregen waarin ik standaar werk als bentos ook werkt en de bso niet werkt. Klote dus. Ben voor 7 (!) dagen dingen aan het regelen........
quote:kjong schreef op 28 augustus 2008 @ 21:56:

Aragog:

[afbeelding]

Zeg de volgende keer gewoon spin.

Scheelt zoeken en plakken (en schrikken).Ja, maar het woord spin, dekte niet de lading in dit geval.
Ach jezus Bentetje, wat een gefuck!! Dat geeft echt stress he? Succes en sterkte!
Nou, dat is even schrikken zeg, zo 's morgens bij het opstarten van de kroeg Ik stond van de week bijna op zo'n geval, nog niet groot voor de grootbegrippen hier in huis, maar wél te groot voor mijn spinbegrippen, zeg maar. Brrr..

Iemand al zin in koffie en/of thee?

LD gaat zo fitnessen bij de fysio. Vanaf nu een aantal weken 2x per week. Dit is de laatste keer dat ik meega en dat voelt raar. Daarna spring ik op m'n fietsje naar een terrasje om daar lekker met Xop te leuten

Elvis was helemaal verbaasd vanmorgen dat ik voor hem de douche indook op mijn vrije dag. Zou niets voor hem zijn

toedels!
Later is nu
Oh en Bentetje, wat vervelend is dat zeg! Natuurlijk dat het slempweekend in gevaar komt, maar ook dat je nu al stress hebt over de kinderopvang, wegens overlappende roosters. Blegh
Later is nu
Sorry, sorry. Ik zal even uitleg doen in AK, maar belangrijkste is dat het goed gekomen is (op kleine adder onder het gras na: Toet, Bloes; we mogen op..... statistiek cursus! Wat we altijd al hadden gewild!)

Mezelf gisteravond vrijf gegeven van vorstel schrijven, wat voor nu weer lichte stress oplevert, maar jammer dan. Ik moest uitblazenopbank.

Kjong, verscheep die sumo van jou eens deze kant op. We hebben plek zat, oordopjes zat (zelfs een afsluitbaar geluidsdicht muziekhok in de tuin *grijns*), en een mede-sumo-meid om mee te worstelen/spelen. Kan jij slapen, en/of bierdrinken met Suup en/of andere dingen en dan kom je haar verkwikt en verkaterd weer halen. Ik weet dat dit niks uithaalt op de lange termijn met de vaderfiguur, maar wellicht toch enige verlichting voor in het NU.

En verder weet ik het ook niet.

Ik ga even stofzuigen, koffiezetten en mensergerjenietten met mijn Zoon (beoofd) en daarna stukkie fietsen met zelfde Zoon en picknicken (ook beloofd). Zin in alles (behalve stofzuigen, maar waad hier zo langzamerhand door de zooi).
Kjong, nog een Chip is hier ook altijd welkom hè. Heb er toch al drie, kan er nog best eentje bij!

Bentetje, dat mag niet hoor. Dat jij niet kan. Catering wordt voor mij ook lastig aangezien ik vanaf morgen geen auto meer heb... Baas al gevraagd op te passen?
ik kom zeker wel, alleen misschien vanaf zaterdag. Ik kan toch niet nìet komen. ik kijk er al het hele jaar naar uit. Baas zou het zo doen als ik zou vragen, ware het niet dat ik al 2 andere dagen voor haar in petto heb (weet ze nog niet, maar goed).....Dat zal wel wennen zijn zonder auto, of gebruik je hem toch niet veel in het dagelijks leven?
Meave,als ik de auto heb dan, pik ik je natuurlijk op. En als vervoer ht probleem is Bentetje, dan komen we je hálen!
Ja hallo, dat kan echt niet. Vrijdagavond slempweekend zonder Bentetje! (maar nog rotter dat je zo in oppasgedoe komt door nieuwe baan, blegh).

Statistiek cursus? Nee toch? Lief (marktonderzoeker pur sang, en dol op statistische analyses (verder is ie wel leuk ) vond laatst al dat zijn en mijn werk op elkaar begonnen te lijken, maar dat wordt dan nu nog erger? Voor je het weet lijken hij en ik helemaal op elkaar. Straks lopen we nog samen in dezelfde windjacks ofzo . Hoewel, ik wil wel lang en slank worden (maar 1m93 is voor een vrouw misschien wel weer erg lang ). Samen met Lil en Bloes op cursus klinkt dan wel weer gezellig!

Meave, auto voor jou de deur uit door AKverhaal? Zal wel wennen zijn zeg... (duh, alsof de rest allemaal niet wennen is Toet! Okay, je hebt gelijk!).

Kjong, breng Chippie gewoon En naar Meave En naar Lil en ga allemaal leuke foute lekkere dingen doen. Of blijf gewoon bij Lil en/of Meave hangen, ook een optie? Haddikalgezegd dat jullie allemaal lieffff waren?
quote:lilian02 schreef op 29 augustus 2008 @ 09:18:

Meave,als ik de auto heb dan, pik ik je natuurlijk op. En als vervoer ht probleem is Bentetje, dan komen we je hálen!Lil, zie ak. Heb plannen voor die vrijdag en wordt 's avonds afgezet op slempplek. Moet dan alleen terugreis nog regelen.
Oh Toet, auto weg is geen probleem. Ik heb 'm ook eigenlijk niet echt nodig. En ik kan als mijn vader geen plannen heeft, altijd zijn auto lenen.
Sorry dat ik hier even inbreek, maar ik heb een bericht voor Bambi.

Bam, ik herinner me nog dat jij ook houdt van de muziek van Tracy Chapman. Heb je gezien dat ze 23 november a.s. in Paradiso optreedt?? Kaartjes zijn 43 euro bij Ticketmaster.

Einde bericht.
ooh, Tracy Chapman, leuk!!!!
Nou, voor jou dan ook graag gedaan.

Bam, ik lees net dat je ziek bent. Jezus man, wat kut, ik wist het ook helemaal niet. Sterkte ermee, hopenlijk voel je je in november goed genoeg om naar Tracy te gaan!
Ken niet veel van Tracy, maar wat ik ken is mooi!

Ik kan al meerijden met kjong en bam, alleen dan kan ik geen boodschappen meenemen (lees als in auto vol), ga straks nog verder puzzelen, ik heb er zo`n zin!!!!!
Oooh, Tracy Chapman.. dat vind ik ook zo mooi!

Ha, ik ben helemaal hyper. Met Xop op terrasje was uiteraard supergezellig en toen we aan 't afscheid nemen waren, kwam opeens m'n allereerste vriendje naar me toe. Het vriendje waarmee ik onze eerste zoen deelde (op het strand van Schier, ik op een olieblik om de 43 cm verschil in lengte te overbruggen ) het vriendje, met wie ik het uitmaakte, omdat hij gewoon té lief voor me was, maar die me ook in later tijden nog altijd het gevoel gaf, dat ik heel speciaal voor hem was. Het vriendje, dat me dat gevoel spontaan wéér gaf.

Dát vriendje..

(die ik, gezien z'n lengte, misschien beter vriend zou kunnen noemen)

En Xop zie je even hoe op tijd ik nog thuis ben? Ik merk dat door het fietsen mn conditie echt met sprongen vooruit gaat, en dat was nu wel nodig
Later is nu
(vriendje had trouwens wel een aftershave op, waarvan ik gelijk uitslag op de wangen kreeg... nouja, kan ik daar in elk geval de schuld aan geven en niet aan de koffie met gebak )
Later is nu
Heee Dream.... nou, het was een leuke vent, hoor! Dat heb ik in de gauwigheid nog wel eventjes gezien . En zo te merken vond ie het heel erg leuk jou tegen het lijf te lopen....

Altijd goed voor je zelfvertrouwen, zoiets!

En yep, was weer heeeel gezellig!
Ja, ons afscheid viel zo wel een beetje raar uit, maar ja.. anders bleven we toch nog maar meer kletsen Zo, wat kunnen we dat!

Later is nu
van deze werd ik trouwens misselijk (terwijl ik daar vroeger dus zonder problemen meerdere keren inging)

aan deze moet ik al helemaal niet denken!

Later is nu
Mooie foto die onderste Dream!!

Ook leuk dat jij en Xop weer zijn gaan terrassen...

En bijzonder, van dat eerste vriendje...

Altijd leuk natuurlijk, egoboosts. Zo liep ik laatst in Rotterdam van station naar de bus toen er een erg leuke man jongen voorbij liep. Ik was in een goede bui (net lekker twee uurtjes relaxt in trein gezeten en boekje gelezen) en aan het genieten van een dagje op stap zijn zonder kids. Hij liep me voorbij en zei gedag, ik zei hoi terug. We liepen door, toen twijfelde hij en keerde om, liep naar me toe en vroeg me of ik iets leuks had gedaan omdat ik er zo blij uitzag. Ik vertelde hem dat ik nog wat leuks ging doen. Of ie mee mocht? Grinnik, nee, helaas niet. Maar mijn humeur was nog eens met tien punten gestegen. (wat een makkelijke target ben ik ook he? )
Tracy Chapman... Leuk!

Oeioeioei, voel ik een date aankomen. Massaal naar Tracy?

Wat zijn we hier toch een partij leuke wijven. Dat wist ik al, maar blijkbaar maken we ook indruk op de heren om ons heen! En dat terwijl een aantal van ons inderdaad wel een egoboost konden gebruiken! Fijn!

Wat me brengt tot de straatvraag: "Hoe staat het met jouw zelfvertrouwen?"

Ik merk namelijk dat ik, nu ik al lang en breed een dertiger ben (al wel ruim een jaar !), toch inderdaad steeds meer zelfvertrouwen krijg. Of eigenlijk, dat het me steeds minder boeit wat andere mensen van me denken. Ik ben me nog wel zeer bewust van mijn minpunten (drie keer raden wie er weer probeert af te vallen...Ja, in één keer goed) maar die zijn meer naar mijzelf gericht dan naar de buitenwereld. Zou ik dat eindelijk de puberteit ontgroeit zijn? Nee toch...

Ben trouwens dól op kermissen (vooral op van die snelhooghard dingen) en kinderboerderijen. KOm maar op dus, met die kinderen van jullie...

Nu weer aan het werk... ben de enige nog op kantoor, maar mag nog niet weg. Iemand moet de telefoon opnemen, helaasch.
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven