dat heb ik weer [niet blond]

03-06-2015 14:56 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kreeg gisteren visite en de bel ging beneden, Druk op de intercom gaat de deur niet open, Bel de woningbouw ik uit gelegd zegt ze vanochtend ik stuur vanmiddag een monteur, Die probeert het uit. De deur gaat gewoon open, Heb het zelf gezien, Wat blijkt heb ik op de verkeerde knop gedrukt, Dus zei tegen de monteur raar dat hij het niet deed gisteren
En nu? Wat is het doel van dit topic?
En hoppa, weer 80 euro door het putje.
hahahaha!
Tja, zoiets gebeurt iedereen wel eens.
Heb ik een keer gehad met de wasmachine, de lichtjes gingen niet aan, monteur gebeld: 'de wasmachine gaat niet meer aan!'. Blijkt dat de lichtjes niet aan gaan als het deurtje open staat
Ik vind het erg lollig, haha. Zoiets mij ook kunnen overkomen
quote:CanYouNot schreef op 03 juni 2015 @ 14:58:

En nu? Wat is het doel van dit topic?Misschien andere verhalen in het kader van heb ik weer?
Ppfff, en dan ook niet even eerlijk zijn??
Ik ook x in de stress, wasmachine deur ging niet open (zat nog niets in) ik vriend roepen, wij overal kijken , bijna de wasmachine losgekoppeld enz, tot ik mij bedacht.. Dat heel de wasmachine deur niet open kan als hij niet aanstaat. Dus.. Knopje aan.. En deur ging open 😁
haha kan gebeuren.

Mijn tante had laatst een sterretje in haar vooruit van de auto. Ze ging naar de garage. Bleek het viezigheid te zijn!

Mijn tante vroeg nog maken jullie vast wel vaker mee. Nee hoor zij die man nog nooit mee gemaakt.
Ik had dat eens met de elektriciteit. De elektriciteit was eruit geknald en ik had alle schakelaars naar beneden gedaan omdat ze dan groen waren. Ik dacht: groen = goed. Maar dat was het dus niet... Monteur laten komen, die zeiden dat alle schakelaars op rood moesten staan, namelijk naar boven. Ik voelde mij echt door de grond heen zakken haha.
Ik voel een verhoging aan komen voor maandelijkse tarieven van extra servicekosten bij de woningbouwvereniging.
Hier nog eentje, maar dan andersom... Voordeurbel was kapot. Monteur gebeld, zou de volgende dag komen tussen twee en drie. Krijg ik om kwart over 2 een verontwaardigd telefoontje: "ik sta al een hele tijd voor de deur aan te bellen, maar er doet niemand open!"

Dacht nog dat hij een grapje maakte, maar dat was dus niet zo...
quote:N1ka schreef op 03 juni 2015 @ 16:08:

Hier nog eentje, maar dan andersom... Voordeurbel was kapot. Monteur gebeld, zou de volgende dag komen tussen twee en drie. Krijg ik om kwart over 2 een verontwaardigd telefoontje: "ik sta al een hele tijd voor de deur aan te bellen, maar er doet niemand open!"

Dacht nog dat hij een grapje maakte, maar dat was dus niet zo... Hahaha wat een dummy

Dacht nog dat hij een grapje maakte, maar dat was dus niet zo...
Haha hier ook nog 1 met deurbellen

Monteur kwam kijken omdat de bel het niet altijd deed en de "zoemer" (hoe noem je dat) al helemaal niet. Huis is 2 hoog dus hij vroeg op een gegeven moment of ik door de telefoon kon zeggen of de bel het deed als hij aanbelde, zo gezegd zo gedaan, daarna wilde hij het weer vragen (vroeg mij weer)

En de bel deed het weeeeer niet !

Alleen kwamen we er na 5 min achter (hij was weer boven gekomen) dat ik de Hoorn van de haak had gelaten en daarom niets hoorde 😁😁

Alles doet het nu wel weer 😝
Ik had een mailtje gekregen dat mijn pakje op een Kiala punt klaar lag. Dus ik naar het Kiala punt, geen pakje. Meneer doorzoekt alle pakjes nog een keer, écht geen pakje. Maar het mailtje was al een paar dagen geleden. Dus ik een tikkeltje verontwaardigd de deur uit. Onderweg naar mijn auto keek ik nog eens naar het adres: was ik op het verkeerde Kiala punt; er zijn er dus 2 in ons dorp...

Dacht nog dat hij een grapje maakte, maar dat was dus niet zo... sorry, maar

Dacht nog dat hij een grapje maakte, maar dat was dus niet zo... hahaha, de monteur belde hier wel boven aan voor de zekerheid, Hij zei wel tegen me probeer het zelf maar even dat je kan zien dat hij het doet dan ga ik beneden staan
Ah dit doet me denken aan een verhaal dat ik laatst had gelezen, was ergens in belgie. Een vrouw die de politie belde omdat haar 'raam' was gestolen, van de auto. Politie kwam opdraven en bleek dat ze gewoon op het knopje moest drukken zodat het raam weer dicht ging. Ook zo dom
.
Ik heb eens een onderhoudsmeneer van de WBV op laten draven, omdat mijn balkon onder water stond. De goede man kwam, prikte eens ferm met een schroevendraaier in de gaatjes van de afvoer, en overwon. Ik kon wel in een doosje .
Een paar jaar geleden reed ik in het voorjaar, begin van de avond, naar de manege. Het was iets schemerig, dus lichten aan. Het viel me al op dat het licht niet zoals normaal scheen. ik had trouwens net een paar maanden mijn rijbewijs. Ik probeerde de verschillende standen van de lichtschakelaar, maar kreeg het licht niet goed aan. Het was of heel zwak, of super fel. Concludeerde dat er waarschijnlijk iets kapot was aan 1 of beide lampen. En in het kader van mijn tegenligger niet willen verblinden kies ik maar voor de zwakkere stand.

Na de les reed ik in het donker weg en dus met vrij slecht licht.

Op een gegeven moment sla ik bij verkeerslichten rechtsaf en zie van een andere kant een politiewagen rechtsomkeert maken en achter mij aan rijden en me vervolgens inhalen. Ja hoor: 'stop, politie'.

De agent zegt dat er iets mis is met mijn lampen en ik zei dat ik daar vanavond ook net achter gekomen ben. Hij vraagt me eens aan de lichtschakelaar te draaien en kijkt nog eens voor mijn auto.

Op een gegeven moment hangt hij half naar binnen en kijkt met me mee naar het dashboard enzo, zit aan de handel aan het stuur: stond die hendel op groot licht...

Ik kon wel door de grond zakken: ik rook naar paard/mest en was zo'n muts dat ik nooit meer aan het groot licht had gedacht!

Mocht gelukkig zonder boete doorrijden :-)
Zo ging ik vorige week met de auto gas tanken,oke slang aankoppelen en de knop indrukken.

$%^&& hij deed het niet,het jonge knulletje van de pomp wist het ook niet.

Dus ben ik naar de volgende pomp gereden en weer dezelfde handeling gedaan en weer niets!

De vrouw van de pomp kwam naar buiten en zag dat ik op de nood knop had gedrukt.Oen die ik ben.

Ook in dit geval rood is nee,groen is ja.

Btw ik ben oudhollands blond(grijs) zou het daardoor komen?
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven