dat heb ik weer [niet blond]
woensdag 3 juni 2015 om 14:56
Kreeg gisteren visite en de bel ging beneden, Druk op de intercom gaat de deur niet open, Bel de woningbouw ik uit gelegd zegt ze vanochtend ik stuur vanmiddag een monteur, Die probeert het uit. De deur gaat gewoon open, Heb het zelf gezien, Wat blijkt heb ik op de verkeerde knop gedrukt, Dus zei tegen de monteur raar dat hij het niet deed gisteren
woensdag 3 juni 2015 om 15:30
woensdag 3 juni 2015 om 15:41
Ik had dat eens met de elektriciteit. De elektriciteit was eruit geknald en ik had alle schakelaars naar beneden gedaan omdat ze dan groen waren. Ik dacht: groen = goed. Maar dat was het dus niet... Monteur laten komen, die zeiden dat alle schakelaars op rood moesten staan, namelijk naar boven. Ik voelde mij echt door de grond heen zakken haha.
woensdag 3 juni 2015 om 16:08
Hier nog eentje, maar dan andersom... Voordeurbel was kapot. Monteur gebeld, zou de volgende dag komen tussen twee en drie. Krijg ik om kwart over 2 een verontwaardigd telefoontje: "ik sta al een hele tijd voor de deur aan te bellen, maar er doet niemand open!"
Dacht nog dat hij een grapje maakte, maar dat was dus niet zo...
woensdag 3 juni 2015 om 16:17
quote:N1ka schreef op 03 juni 2015 @ 16:08:
Hier nog eentje, maar dan andersom... Voordeurbel was kapot. Monteur gebeld, zou de volgende dag komen tussen twee en drie. Krijg ik om kwart over 2 een verontwaardigd telefoontje: "ik sta al een hele tijd voor de deur aan te bellen, maar er doet niemand open!"
Dacht nog dat hij een grapje maakte, maar dat was dus niet zo... Hahaha wat een dummy
Dacht nog dat hij een grapje maakte, maar dat was dus niet zo... Hahaha wat een dummy
woensdag 3 juni 2015 om 16:18
woensdag 3 juni 2015 om 16:36
Haha hier ook nog 1 met deurbellen
Monteur kwam kijken omdat de bel het niet altijd deed en de "zoemer" (hoe noem je dat) al helemaal niet. Huis is 2 hoog dus hij vroeg op een gegeven moment of ik door de telefoon kon zeggen of de bel het deed als hij aanbelde, zo gezegd zo gedaan, daarna wilde hij het weer vragen (vroeg mij weer)
En de bel deed het weeeeer niet !
Alleen kwamen we er na 5 min achter (hij was weer boven gekomen) dat ik de Hoorn van de haak had gelaten en daarom niets hoorde

Alles doet het nu wel weer
Monteur kwam kijken omdat de bel het niet altijd deed en de "zoemer" (hoe noem je dat) al helemaal niet. Huis is 2 hoog dus hij vroeg op een gegeven moment of ik door de telefoon kon zeggen of de bel het deed als hij aanbelde, zo gezegd zo gedaan, daarna wilde hij het weer vragen (vroeg mij weer)
En de bel deed het weeeeer niet !
Alleen kwamen we er na 5 min achter (hij was weer boven gekomen) dat ik de Hoorn van de haak had gelaten en daarom niets hoorde
Alles doet het nu wel weer
woensdag 3 juni 2015 om 16:40
Ik had een mailtje gekregen dat mijn pakje op een Kiala punt klaar lag. Dus ik naar het Kiala punt, geen pakje. Meneer doorzoekt alle pakjes nog een keer, écht geen pakje. Maar het mailtje was al een paar dagen geleden. Dus ik een tikkeltje verontwaardigd de deur uit. Onderweg naar mijn auto keek ik nog eens naar het adres: was ik op het verkeerde Kiala punt; er zijn er dus 2 in ons dorp...
woensdag 3 juni 2015 om 17:06
Dacht nog dat hij een grapje maakte, maar dat was dus niet zo... sorry, maar
Dacht nog dat hij een grapje maakte, maar dat was dus niet zo... sorry, maar
woensdag 3 juni 2015 om 17:57
Dacht nog dat hij een grapje maakte, maar dat was dus niet zo... hahaha, de monteur belde hier wel boven aan voor de zekerheid, Hij zei wel tegen me probeer het zelf maar even dat je kan zien dat hij het doet dan ga ik beneden staan
Dacht nog dat hij een grapje maakte, maar dat was dus niet zo... hahaha, de monteur belde hier wel boven aan voor de zekerheid, Hij zei wel tegen me probeer het zelf maar even dat je kan zien dat hij het doet dan ga ik beneden staan
woensdag 3 juni 2015 om 17:59
woensdag 3 juni 2015 om 18:49
Een paar jaar geleden reed ik in het voorjaar, begin van de avond, naar de manege. Het was iets schemerig, dus lichten aan. Het viel me al op dat het licht niet zoals normaal scheen. ik had trouwens net een paar maanden mijn rijbewijs. Ik probeerde de verschillende standen van de lichtschakelaar, maar kreeg het licht niet goed aan. Het was of heel zwak, of super fel. Concludeerde dat er waarschijnlijk iets kapot was aan 1 of beide lampen. En in het kader van mijn tegenligger niet willen verblinden kies ik maar voor de zwakkere stand.
Na de les reed ik in het donker weg en dus met vrij slecht licht.
Op een gegeven moment sla ik bij verkeerslichten rechtsaf en zie van een andere kant een politiewagen rechtsomkeert maken en achter mij aan rijden en me vervolgens inhalen. Ja hoor: 'stop, politie'.
De agent zegt dat er iets mis is met mijn lampen en ik zei dat ik daar vanavond ook net achter gekomen ben. Hij vraagt me eens aan de lichtschakelaar te draaien en kijkt nog eens voor mijn auto.
Op een gegeven moment hangt hij half naar binnen en kijkt met me mee naar het dashboard enzo, zit aan de handel aan het stuur: stond die hendel op groot licht...
Ik kon wel door de grond zakken: ik rook naar paard/mest en was zo'n muts dat ik nooit meer aan het groot licht had gedacht!
Mocht gelukkig zonder boete doorrijden
Na de les reed ik in het donker weg en dus met vrij slecht licht.
Op een gegeven moment sla ik bij verkeerslichten rechtsaf en zie van een andere kant een politiewagen rechtsomkeert maken en achter mij aan rijden en me vervolgens inhalen. Ja hoor: 'stop, politie'.
De agent zegt dat er iets mis is met mijn lampen en ik zei dat ik daar vanavond ook net achter gekomen ben. Hij vraagt me eens aan de lichtschakelaar te draaien en kijkt nog eens voor mijn auto.
Op een gegeven moment hangt hij half naar binnen en kijkt met me mee naar het dashboard enzo, zit aan de handel aan het stuur: stond die hendel op groot licht...
Ik kon wel door de grond zakken: ik rook naar paard/mest en was zo'n muts dat ik nooit meer aan het groot licht had gedacht!
Mocht gelukkig zonder boete doorrijden
woensdag 3 juni 2015 om 20:56
Zo ging ik vorige week met de auto gas tanken,oke slang aankoppelen en de knop indrukken.
$%^&& hij deed het niet,het jonge knulletje van de pomp wist het ook niet.
Dus ben ik naar de volgende pomp gereden en weer dezelfde handeling gedaan en weer niets!
De vrouw van de pomp kwam naar buiten en zag dat ik op de nood knop had gedrukt.Oen die ik ben.
Ook in dit geval rood is nee,groen is ja.
Btw ik ben oudhollands blond(grijs) zou het daardoor komen?
$%^&& hij deed het niet,het jonge knulletje van de pomp wist het ook niet.
Dus ben ik naar de volgende pomp gereden en weer dezelfde handeling gedaan en weer niets!
De vrouw van de pomp kwam naar buiten en zag dat ik op de nood knop had gedrukt.Oen die ik ben.
Ook in dit geval rood is nee,groen is ja.
Btw ik ben oudhollands blond(grijs) zou het daardoor komen?
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.