Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Here I am again

Allereerst heb ik me nog niet voorgesteld aan DS en aan Prinses en Xan (heb ik het goed dat ze een naam gebruiken voor hun twee-en?). Aangenaam kennis te maken.

@Vleer: heb je al douche-gel gekocht? Ik bedacht me dat de 'anti-hangover' douchegel van Axe wel een komische zou zijn gezien zijn (hopelijk niet zo regelmatige) pilgebruik en de katers die je daarvan krijgt.

Hoest met je grootouders?

@HV: inderdaad een hele beslissing, al je avonden opgeven. Maar aan de andere kant; een opleiding is een investering in je cariere, en als je baas er achter staat dat je het gaat doen, zal er qua diensten ook wel het een en ander te regelen zijn. Hopelijk heb je ook een beetje meegaande collega's. Die vrijdagen niet vrij hebben is natuurlijk jammer vanwege de verheugde boottripjes, maar het is wat jij het belangrijkst vindt. Succes in ieder geval

Over Hoornaars gesproken; die hebben we vorige zomer ook hier in de boom gehad. Een speciale bijenman (heet imker, ik weet het) is die komen verwijderen. Enge beesten...bah

Vind mijn sollicitatie indd best spannend. Mijn huidige functie is erg leuk en bevalt goed, alleen werk ik niet op het niveau waar ik voor gestudeerd heb. Voordat ik vastgeroest ben wil ik daarom ergens anders die uitdaging aangaan. De functie waar ik voor solliciteer heeft die uitdaging denk ik wel.

Kijk er wel een beetje tegenop; mijn vorige (en eerste) is me erg tegengevallen, dus ik ben bang dat ik straks weer zo zit te billenknijpen. Aan de andere kant; ik ben bij die sollicitatie wel aangenomen, dus waar heb ik het over.

Anyway; als ik zin heb zal ik me straks maar eens voor gaan bereiden.

Kus
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:Summerdance schreef op 29 augustus 2008 @ 13:52:

*SD baalt wel een beetje dat ze juist NU een puistje moest uitknijpen...nu een grote rode vlek op kin...trekt wel weer weg toch voor tienen??*

Puistjes komen altijd ongelegen.

Leuk verhaal DS, spontane kassadame :-)
Nee Ing, Xan en Prinses zijn twee namen

Oja Prinses, heb nog een roddel..een HELE leuke!!

Het is gelukt tussen Appeltje en Mandarijntje uit het topic "vriend"

Ze heeft ons wel zo ongeveer heel jullie vakantie in spanning laten zitten maar we hebben een LOVE DUO!!!!

@ Ing...ben verdorie 35, je zou toch denken dat ik de jeugdpuistjes fase NU wel een beetje voorbij ben zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Misschien heb je de eeuwige jeugd...... :D
quote:ingelke_kepringelke schreef op 29 augustus 2008 @ 14:26:

Misschien heb je de eeuwige jeugd...... :D

Jahaaaa......DAT is het!

Dat ik daar nou niet eerder aan gedacht heb zeg!

Voel me gelijk weer helemaal jeugdig

(weet je wat, ik laat gewoon mijn rollator thuis vanavond)
Komt door die hormonen voor de rp-feest denk ik....
Vleer gaat lasagna maken vanavond.. En als tie t niet lust heeft ie gewoon vette pech :P

Heeft Mexx douchegel en eau toilett geval iets gekocht nou ja 2 dingen in zon pakketje..

En een kaartje erbij met de tekst : Zo oud ? Komt zeker door de vitaminepilletjes (zit een klein zakje met 3 kleine snoepjes/pilletjes bij) ---> nav mysteryland en dat ie xtc had gebruikt..
Dat is het denk ik Ing.

Hebben jullie nog leuk plannen voor het weekend?

Prinses, nog gekke dingen meegemaakt op vakantie?
Ik ben er weerrr!

De koelkast is weer helemaal gevuld en Xan is momenteel blij aant kijken naar een nieuwe wekker-gadget (Xan= van de elektronische dingetjes, zoals jullie wellicht al geraden hadden na het tv-incident tijdens zijn afwezigheid ).

Hoi Ingelke! Ik meen me te herinneren ruim voor de vakantie al eens naar je gezwaaid te hebben hier, maar ik zie dat je nu meer meeschrijft, leuk! Zwaai terug dus.

Oh en Xan en ik hebben niet één nick, maar Xan heeft nog niet ingelogd, komt waarschijnlijk ook nog wel weer even om te hoek kijken later.

De Xenos-mogelijkheden blijken ongekend dus... misschien is het een idee om een nieuwe Xenos-achtige winkelketen te open met mannelijke cassières (cassièrs?) om mogelijkheden voor SD te creëren.

Waarom was die AM ineens afgehaakt dan? Dan was ie wel heeellll overmatig verlegen.... RP-feestje is verre van hopeloos, het is juist ontzetttttend stoer, want Prinses zou echt te schijterig angsthazig zijn om naar zo'n feestje te gaan....

Ik ben even te lui om terug te lezen, maar zie dat Geleerd zijn sporen hier heeft nagelaten
Peas on earth!
quote:Summerdance schreef op 29 augustus 2008 @ 14:03:

Oja Prinses, heb nog een roddel..een HELE leuke!!

Het is gelukt tussen Appeltje en Mandarijntje uit het topic "vriend"

Ze heeft ons wel zo ongeveer heel jullie vakantie in spanning laten zitten maar we hebben een LOVE DUO!!!!

Ahhhhhhhhhhhhh

Wat schattig....

*zoekt dat topic even op om de ontknoping te lezen*
Peas on earth!
Vleer is tot een bizarre ontdekking gekomen ..

Geleerd .. stuurde mails met de voornaam J en achternaam V.

Wellicht is zijn achternaam een veel voorkomende achternaam..

Maarrrr ik zat net te snuien in oude paperassen.. En bleek ik vroeger op Ilse Chat (10jr terug ofzow) ook met een JV geschat te hebben en zijn nick was toen : IntelligenteJames

Vleer kreeg lach stuip toen ze t kaartje van die intelligentje James las(10jr terug stuurden bijna alle mensen van ilse chat mij een kaartje met mijn verjaardag.. zo ook die JV)
Inmiddels is Intelligente James afgestudeerd en dus heet hij nu Geleerd

Wanneer gaan we trouwens motorrijden Vleertje ?

* zwaait ook nog naar Ingelke *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Vleer...je meent het!

GEWELDIG!!!!

dan nog 10 jaar verder en nog steeds geen internet thuis...best sneu!

Hier net nog even lipglosje gescoord, SD ziet er straks weer helemaal leuk uit.

Kom vanacht (of morgen) terug met alle verhalen!

*SD voelt zich een beetje genegeerd door DS, ze heeft nog wel zo lief een pleistertje staan knippen vanacht*
Whahhaha....

*heeft in een grijs verleden ook op IlseChat gechat en wel eens een zeerrrrr mislukte deet met iemand gehad *

Het gaat niet om internet thuis beste SD, Geleerd heeft wel internet maar hij leest een goed boek
Peas on earth!
Veel sloer- en slierplezier vanavond SD !!

Enne .... nix doen wat ik ook niet zou doen hè ? (dan blijft er nog heul veul over hoor )
Nou dat je het zegt SD: ik merk dat er een berichtje van mij zoek is. Ik had jou bedankt voor de pleister en Ivy voor het kusje maar dat bericht is nergens meer te vinden. Zou de Angel boos op me zijn en ook hier mijn berichtjes weghalen ?
*denkt: ook hier mijn berichtjes weghalen? Heeft DS zich misdragen? *
Peas on earth!
Prinses...je bent duidelijk nog niet bijgelezen

Geleerd heeft thuis geen internet omdat hij bang is dat hij anders 24/7 achter zijn pc zit.

Is bang dat hij verslaafd raakt aan het forummen denk ik

Openbaring van Geleerd van eergister geloof ik...

DS...ik zal proberen me heel keurig te gedragen, al kan ik daar geen garanties voor geven natuurlijk.

Oja, nog ffies over AM Prinses, hij haakte niet af maar hij is een beetje (boel) verlegen...als het eropaankomt wil die eigenlijk het liefste heul hard wegrennen...

EN daar komt bij dat ik in de afgelopen week al 3x!!! een preek heb gehad over het feit dat alcohol zo slecht is voor je.

Nou mag ik graag een roseetje (of 5) drinken in het weekend dus onder de noemer alcoholist schaar ik mezelf nog net niet...en zo deed hij me wel een beetje voelen.

Ga er dus geen energie meer insteken, al doet hij nu ineens weer heel erg zijn best (over de mail,sms ed)
DS, heeft misschien te maken met het aantal klachten dat er zijn geweest over het te veel off-topic kletsen en de soort van chat conversaties....

De engeltjes zijn misschien ook hier wat strenger geworden.
Ahaaaa... dus Geleerd is bang voor een verslaving en probeert op deze manier zijn forumverslavingsgevoeligheid (jaja ) in toom te houden!

Hij zal dan vast wel blij zijn met zijn ban

Kan iemand me dan ook nog even vertellen waarom hij dit keer is geband?

Preken over alcohol van een volwassene ten overstaan van een volwassene die gewoon van een roseetje houdt, lijken me dan weer níet gepast....
Peas on earth!
*heeft trouwens zeer slecht nieuws, hoewel zij zelf de enige is die dat zo zal ervaren*
Peas on earth!
*weegt namelijk toch een ietsiepietsie meer dan een paar maanden geleden... en moet dus van zichzelf gezond doen enzo.... met worteltjes, appels, bananen, magere yoghurt enzo... is nú al ongelukkig en snakt naar die Snickers die nog in de kast ligt.... *
Peas on earth!
*gaat dan wel weer mét Xan gezond doen, want ook Xan is (nog meer ) kilootjes aangekomen.... *
Peas on earth!
*gaat nu diepongelukkig een appel eten*
Peas on earth!
Grappig: ik val altijd af in mijn vakanties. Weeg nu nog 82 kg (bij een lengte van 1.84).

En een appel moet je niet diep ongelukkig eten want dan smaakt ie niet. Gewoon blij kijken, denken: "ha lekker een appel heulemaal voor mij !" en gáán met die Prinsesse tandjes !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven