Fotobehang, is dat moeilijk?
donderdag 4 juni 2015 om 08:33
Het ligt voor een deel ook aan de afbeelding. Een vriendin heeft fotobehang met een afbeelding van bloemen. Ik heb nooit gekeken of het wel precies klopt allemaal, maar het ziet er heel goed uit. Bij een afbeelding met allemaal strakke lijnen valt een fout wel veel sneller op natuurlijk.
Bij mijn vriendin heeft haar man het alleen gedaan. Het kan dus wel. Maar eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat het stuk fotobehangmuur een wat lagere muur is. Dat scheelde wel trapje-op-trapje-af.
Bij mijn vriendin heeft haar man het alleen gedaan. Het kan dus wel. Maar eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat het stuk fotobehangmuur een wat lagere muur is. Dat scheelde wel trapje-op-trapje-af.
donderdag 4 juni 2015 om 13:46
donderdag 4 juni 2015 om 16:09
quote:the4ofus schreef op 04 juni 2015 @ 15:50:
O, en om je nog meer goede moed te geven: het wordt erger. Bij ons hing het er op het eerste zicht nog redelijk op. Toen ging het drogen en een paar dagen later was het een ramp.
Oh echt ?
Ik dacht nog, ach..nu ziet het er rampzalig uit maar als het opdroogt is het vast een plaatje.
Maar nee? Echt niet? Zeker weten? Meen je het echt? Echt echt echt niet?..... Niet?
O, en om je nog meer goede moed te geven: het wordt erger. Bij ons hing het er op het eerste zicht nog redelijk op. Toen ging het drogen en een paar dagen later was het een ramp.
Oh echt ?
Ik dacht nog, ach..nu ziet het er rampzalig uit maar als het opdroogt is het vast een plaatje.
Maar nee? Echt niet? Zeker weten? Meen je het echt? Echt echt echt niet?..... Niet?
donderdag 4 juni 2015 om 16:11
donderdag 4 juni 2015 om 16:18
Maar serieus.
Het is alleen best te doen.
De grote pech is dat het erg dun papier is en het dus door het vocht van de lijm enorm gaat bobbelen. Je kan het ook niet schuiven dus ben je constant bezig met stukjes weer loshalen en proberen het bobbelen weg te borstelen.
Maar dan gaat dan dunne behang dus kreukelen, ook niet echt een optie .
Ik hoop dus dat door het drogen de bobbels wegtrekken.
Zo niet..dan van een afstand bewonderen
Het is alleen best te doen.
De grote pech is dat het erg dun papier is en het dus door het vocht van de lijm enorm gaat bobbelen. Je kan het ook niet schuiven dus ben je constant bezig met stukjes weer loshalen en proberen het bobbelen weg te borstelen.
Maar dan gaat dan dunne behang dus kreukelen, ook niet echt een optie .
Ik hoop dus dat door het drogen de bobbels wegtrekken.
Zo niet..dan van een afstand bewonderen
donderdag 4 juni 2015 om 16:18
Okeee ook even een positief verhaal: Ik heb al jaren prachtig fotobehang op de muur wat wel goed is gegaan. Niet perfect, maar mijn behang is heel donker dus kleine foutjes vallen echt niet op. Zeker niet als er nog wat voor komt te staan. Volgens mij hebben we het toen met z'n 2en gedaan, eerst netjes uitgetekend hoe het precies moest.
Is het al af? zo nee: succes!
Is het al af? zo nee: succes!
donderdag 4 juni 2015 om 16:20
quote:Hoezitdit schreef op 04 juni 2015 @ 16:16:
Want, scheef, of bobbels?
Nee schreef is op zich niet het probleem. Ik heb lijnen op de muur getekend met een waterpas.
Alleen de print is niet helemaal zuiver, dus waar het 1 aansluit is dat verderop niet. Dat is dus wel een beetje smokkelen her en der.
Maar het bobbelt vreselijk
Want, scheef, of bobbels?
Nee schreef is op zich niet het probleem. Ik heb lijnen op de muur getekend met een waterpas.
Alleen de print is niet helemaal zuiver, dus waar het 1 aansluit is dat verderop niet. Dat is dus wel een beetje smokkelen her en der.
Maar het bobbelt vreselijk
donderdag 4 juni 2015 om 18:45
Er beginnen wel wat bobbels weg te trekken, maar de laatste drie delen, zijn nagenoeg nog erger gaan bobbelen. Heb het al een aantal keer losgehaald, maar ik geef het op.
De print zit er wel mooi op, maar het is gewoon dun klote behang.
Ik zit mij nog af te vragen of ik ga lachen of janken.
En daarnaast......
Nu het erop zit vind ik het eigenlijk wel erg druk in de kamer zo'n wand
Ik vraag mij af of ik het wel mooi vind
Op internet leek het zo leuk.
Hahaha, wat een waste of time.
De print zit er wel mooi op, maar het is gewoon dun klote behang.
Ik zit mij nog af te vragen of ik ga lachen of janken.
En daarnaast......
Nu het erop zit vind ik het eigenlijk wel erg druk in de kamer zo'n wand
Ik vraag mij af of ik het wel mooi vind
Op internet leek het zo leuk.
Hahaha, wat een waste of time.