Napraattopic 30
vrijdag 22 mei 2015 om 12:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 6 juni 2015 om 10:53
zaterdag 6 juni 2015 om 11:02
quote:impala schreef op 06 juni 2015 @ 10:43:
[...]
De mayo is veel lekkerder dan de frietjes zelf. Die is uniek, ik ben er dol op.
En de visfilet, daar is echt niks goors aan. Gewoon een grote visstick zonder teveel paneer en met -alweer- geweldige saus. Beter dan kibbeling van sommige viskramen. Alleen het broodje is wat minder, daarom gooi ik daar ook de helft van weg.Volgens mij is wat je koopt als kibbeling meestal geen kibbeling
[...]
En de visfilet, daar is echt niks goors aan. Gewoon een grote visstick zonder teveel paneer en met -alweer- geweldige saus. Beter dan kibbeling van sommige viskramen. Alleen het broodje is wat minder, daarom gooi ik daar ook de helft van weg.Volgens mij is wat je koopt als kibbeling meestal geen kibbeling
Je bent zelf een theepot
zaterdag 6 juni 2015 om 11:23
quote:SuzanneSuus schreef op 06 juni 2015 @ 11:02:
[...]
Volgens mij is wat je koopt als kibbeling meestal geen kibbeling
Met als dieptepunt de viskramen aan het strand (Zandvoort en Scheveningen). Daar lijkt helemaal geen vis in het deeg te zitten.
Maar mijn Volendammer heeft heerlijke kibbeling van kabeljauw. (helaas is de ravigot daar weer minder).
[...]
Volgens mij is wat je koopt als kibbeling meestal geen kibbeling
Met als dieptepunt de viskramen aan het strand (Zandvoort en Scheveningen). Daar lijkt helemaal geen vis in het deeg te zitten.
Maar mijn Volendammer heeft heerlijke kibbeling van kabeljauw. (helaas is de ravigot daar weer minder).
.
zaterdag 6 juni 2015 om 11:24
quote:Nouschi schreef op 06 juni 2015 @ 09:46:
[...]
Een soort silicone, een goedgekeurd E-nummer, paar aroma's, wat suiker. Prima toch.Dat dus. Niks mis mee voor af en toe. Als je er van houdt. Ik vind het vooral te weinig voor teveel geld, dus ik ga naar een gewone snackbar.
[...]
Een soort silicone, een goedgekeurd E-nummer, paar aroma's, wat suiker. Prima toch.Dat dus. Niks mis mee voor af en toe. Als je er van houdt. Ik vind het vooral te weinig voor teveel geld, dus ik ga naar een gewone snackbar.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 6 juni 2015 om 11:50
quote:yasmijn schreef op 06 juni 2015 @ 09:52:
Hoe in Huize Yasmijn patat gebakken wordt:
Mooie aardappels, Malta's of zo. Die worden in grote frietvorm gesneden.
Daarna worden ze gefrituurd in verse olijfolie. 1 keer.
Dan heb je pas lekkere patat.Oneensch. Ik heb een Actifry, die maakt ook echt lekkere patat.
Hoe in Huize Yasmijn patat gebakken wordt:
Mooie aardappels, Malta's of zo. Die worden in grote frietvorm gesneden.
Daarna worden ze gefrituurd in verse olijfolie. 1 keer.
Dan heb je pas lekkere patat.Oneensch. Ik heb een Actifry, die maakt ook echt lekkere patat.
zaterdag 6 juni 2015 om 12:20
quote:impala schreef op 06 juni 2015 @ 10:43:
[...]
En de visfilet, daar is echt niks goors aan. Gewoon een grote visstick zonder teveel paneer en met -alweer- geweldige saus. Beter dan kibbeling van sommige viskramen. Alleen het broodje is wat minder, daarom gooi ik daar ook de helft van weg.Vissticks zijn ook goor, blegh
[...]
En de visfilet, daar is echt niks goors aan. Gewoon een grote visstick zonder teveel paneer en met -alweer- geweldige saus. Beter dan kibbeling van sommige viskramen. Alleen het broodje is wat minder, daarom gooi ik daar ook de helft van weg.Vissticks zijn ook goor, blegh
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 6 juni 2015 om 12:49
zaterdag 6 juni 2015 om 12:57
Ik kwam laatst een oud collega tegen. Die verbaasde zich dat ik nog steeds al dat gewicht kwijt ben en het haar maar niet lukt. Toen we weer uit elkaar gingen zei ze tegen haar dochtertje 'zo, gaan we nu naar de Mac'. En ze had al verteld dat ze de dag ervoor van die lekkere cupcakes had gehaald en ze had een koffie met weet-ik-veel-welke-siroop bij de Barista gehaald.... Tja.....
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 6 juni 2015 om 13:02
quote:hatsetats schreef op 06 juni 2015 @ 12:49:
Het werd geroosterd brood met avocado en zeezout, ipv een eitje. Ook goddelijk! Eitje doen we vanavond over de salade van gegrilde asperges, courgetteslierten, veldsla en rucola. Lekker bij een kogelbiefstukje met champignons.Water loopt mij in de mond,heerlijk maar dan i.p.v. biefstuk een lekker varkenshaasje ofzo..
Het werd geroosterd brood met avocado en zeezout, ipv een eitje. Ook goddelijk! Eitje doen we vanavond over de salade van gegrilde asperges, courgetteslierten, veldsla en rucola. Lekker bij een kogelbiefstukje met champignons.Water loopt mij in de mond,heerlijk maar dan i.p.v. biefstuk een lekker varkenshaasje ofzo..