December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Verzakking ???? Dat zou niet zo best zijn !!! Wat zijn de klachten dan ?? Vervelend voor je !!!!
Loewyz; hoe is het met je mannetje ????
Vlug dan!

Flodder:

Hahaha! herkenbaar die gesprekken!

A1mee:

You go girl!

Tinus:

Beterschap met Manuel!

Ainne:

Werkse!

Mette:

Fijne vakantie!!

Pebbles:

Graag gedaan!

Marloes:

Erg leuk ja die was.

Wat wordt ze dan alweer groot he! (een groot bed)

Zooow, laat het hier even bij, die kleine wilt aandacht.

Kus!
Hoi lieverds,

voor de laatste keer ff checken op Fritsnieuws, maar helaas..

Misschien ligt ze nu al te puffen..

We hebben hier de auto al helemaal ingepakt, Noof was helemaal over de rooie vanmorgen. Ze dacht dat we weggingen zonder haar.. Eerst stonden alle tassen beneden, en dat vond ze al raar, en moest ik haar al de hele tijd tillen en toen Tris begon met inladen, was het hek van de dam; Noosje ook mee..

Kon haar niet aan haar verstand peuteren dat ze ook meemocht maar dat we nog niet gingen, maar alleen alvast de spullen erin gingen.

Gos, was wel sneu. Nu alles erin zit, en we hier nog even aan het keutelen zijn is het weer goed.

Dikke kus en tot over een week!
Flodder ja ben er niet zo blij mee. Heb geirriteerd gevoel in mijn vagina, dat komt omdat door de verzakking en kanteling word een stukje vagina wand opgerekt en dat is daardoor geirriteerd en raakt snel beschadigd. En ik heb last van buikpijn soms en bloedverlies omdat die vaginawand makkelijk beschadigd raakt nu. En heb ook het gevoel alsof er iets niet helemaal juist zit in mijn onderbuik. Het voelt gewoon raar en heb ook moeite met leegplassen waarschijnlijk omdat de baarmoeder bij de blaas in de weg zit ofzo denk ik. De dokter voelde verder geen cysten of vleesbomen bij mijn baarmoeder en eierstokken gelukkig. En toen we weggingen kreeg de dokter spontaan een kusje van Davina. We stonden al bij de deur en nog ff zwaaien naar de dokter en toen liep Davina terug naar hem en gaf hem een zoen op zijn wang hihi. De dokter was helemaal gecharmeerd en zijn dag kon niet meer stuk zei hij hihi. Was wel heel lief. Ik heb deze klachten trouwens al sinds de bevalling.
In gedachten bij A1mee

Tinus

Ook al een snipverkoudje in huis. Boyd is nog steeds erg veel slijm aan het ophoesten. Gelukkig komt het wel los.

Boyd was op het KDV gisteren heel vrolijk, maar zodra hij thuis kwam, was het al weer zeuren. Volgens mij voelt hij wel aan dat ik op dit moment niet helemaal alles kan doen en gaat hij om aandacht zeuren.

Mainecoon

Het mag bij jou toch ook allemaal niet vanzelf gaan he? Verzakking klinkt niet zo best. Wat een schatje die Davina, is ook al een echte charmeur. Pas maar op hoor.
Dank je Joni. Tsja ach ik baal er wel van maar aan de andere kant heb ik zoiets van tsja waarom ook niet kan er ook nog wel bij. Ga maar eens een middagdutje doen ik ben moe. Lijkt wel alsof de Fibro nu meer opspeelt nu ik een blaasontsteking heb.
Ach meis wat vervelend joh !! Wat een schat is Davien toch zeg !!

Zo, goed geslaagd voor Timo. Kswiss voor de helft van de prijs, altijd leuk. Dezelfde als Floor alleen dan met zwart ipv roze. Heul stoer :-)

Ga nu bij vrienden op bezoek die sinds kort een derde hebben. Ff ideeen op doen :-)
Mainecoon: Jeetje meid ik hoop voor je dat het meevalt!

Hoe zou het met onze A1mee gaan?

Heb al 2x met het kdv gebeld. Manuel is wel heel zieligjes zeiden ze, maar hij zit wel vrolijk (al snotterend en sniffend) te spelen. Hij wil alleen bijna niks eten en bijna niks drinken. Ze vermoeden dat ie flink pijn in zijn keel heeft, dus ik denk dat ik hem maar trakteer op ijs vanavond. Hopelijk wil hij daar wel wat van eten.

Hij had gelukkig wel 2 korte tukkies gedaan, da's beter dan niks.

Ik ga zo maar eerdernaar huis, kan ik lekker met mijn snottebelletje knuffelen. Bah, vervelend hoor: werken als je kind ziek is... Noodlot van een werkende mama.
Nou schijnbaar heb ik geen blaasontsteking. De huisarts vermoed dat het extra symptomen van de verzakking zullen zijn dus ik moet maar gauw aan de fysio beginnen. En ik was net zo blij dat ik van de fysio af was en dat ik ff niet meer "medisch" bezig hoefde te zijn. Ben echt ff in een baal stemming dus wij gaan lekker naar de mac oh zo.
Klote mainecoon... Mac-ze

Flodder:

Fijn dat je geslaagd bent! Hoe was dr kraamvisite? nog ideeen op gedaan?

En ja Tinus, lijkt me echt niet fijn; moeten werken als je mupke ziek is...

En wij?

Wij gaan vanavond uit eten met vrienden en de kids uit logeren!

Heb dr zin in!

Kuss!
Oh, moet steeds aan A1mee denken, zou ze al?
Ja ik ook, ben erg benieuwd. Ze zal nu al wel een lekker vers babietje in haar armen hebben.

Ik ga zo maar eens in badje.
Helaas nog geen nieuws van A1mee, ben wel benieuwd hoor!!

maincoon, Jeetje het zit jou ook niet mee he...

Je ziet zo wel goed hoeveel Davina gegroeid is in een jaar!

Tinus, wat zielig dat manuel weer zo verkouden is....

Floddertje, lekker dat je weer een goede nacht achter de rug hebt!

leuk he van die peutergesprekjes! en het worden hier met de dag fellere discussies!

Vanmorgen weer een driftbui!!!!!!!!! Ze wou haar sloffen aan naar buiten i.p.v haar schoenen, ze was echt woest!

En inspiratie opgedaan vanmiddag!?

Nurse, ja alleen een beetje balen, het hekje dat ik gekocht had was incompleet, dus morgen maar weer ruilen....

Gezellige avond!

mette, je bent al weg, maar toch fijne vakantie!!!!!

Wat sneu dat Noof dacht dat ze aan haar lot werd overgelaten....

Ben vanmiddag heerlijk alleen wezen shoppen! heb 2 broeken ,een truitje , een shirt en een blouse gekocht

Net is Justin weer thuis gebracht en heeft neef meegenomen die hier nu 2 nachtjes blijft!

het hele spul ligt inmiddels op bed, hoor alleen Amber nog wat rommelen...maar die heeft vanmiddag voor het eerst sinds dagen 's midddags weer eens geslapen!

O en daar is Justin, die moet plassen....was net ook geweest maar goed....

Amber heeft net het pootje van zijn bril gesloopt...ik hoop dat hij nog te maken valt....
nog niet ??? niet goed voor mijn zenuwen hoor !
Marloes nee het zit nog niet echt mee (baal daar ook nogal van) maar ja er zijn wel ergere dingen op de wereld dan mijn (gebrek aan) gezondheid denk ik dan maar. Ga denk ik maar eens een topic hierover openen heb toch nog wel een aantal vragen. Eerst maar eens zoeken of er al een topic over is (geweest).
Maar kan dat met fysio ?? Ken er maar 1 die een verzakking heeft gehad (die het heeft verteld dan tenminste) maar zij is echt geopereerd en is hersteld zeg maar.....

En zij is nu in verwachting van de derde. Ben vervolgens heel benieuwd of dat handig is qua volgorde zeg maar.......

Ahhhh, baby Sep is echt een schatje. HAd hem al een keer gezien met kraamvisite hoor voor mijn vakantie maar wat een bulletje is het nu haha. Echt een jongen. Heb alle kleine maatjes van Timo weer gebracht.

Marloes hahaha, blijf het een verschil vinden tussen die jongen en meid hoor !! Die kleine driftkoppen :-)

Floor is trouwens alleen met het potje bezig als die er staat voor Timo hoor.

Ze drinkt wel sinds vandaag uit een gewone beker !! Ze heeft wel al eens geoefend maar vandaag liet ze zien dat ze het kan zonder al te veel te knoeien. Echt lachen. Groot worden ze he ?!
Flodder tsja ik hoop maar dat het lukt met fysio ........ heb al een verwijzing voor de plastisch chirurg voor mijn hangende oogleden en bovendien moet ik ook nog opnieuw gehecht worden down under (als het even kan na de bevalling van een tweede). Dus zit niet te wachten op nog een operatie om eerlijk te zijn.
Nog geen nieuws? Zijn net thuis van uiteten&nakletsen bij vrienden, was mega gezellig!

Kwam even kijken ofdat Frits zn eigen al heeft gemeld maar nog niets.... vind t wel spannend hoor.... hopelijk is alles okay.

Weltrusten!

Kuss!
A1mee?
Noujazeg. Nog geen nieuws ?? Helaas pindakaas.

Heeeeeeeerlike nacht gehad en super mooi weer. ZON, we hebben er zin in !!

Zo naar de markt en vanmiddag naar de kermis. Lekker met z'n allen. Alleen er is ook een (bier)tent dus ik blijf daar achter en P gaat met de kids naar huis. Komen veel bekenden meiden dus dat wordt gezellie !!
Flodder:

Veel plezier!

A1mee???????

Misschien op HM? zal wel niet maar ga toch ff kijken.

Fijne dag allemaal!
Net wakker of sliepen de kindjes thuis en was je gewoon vroeg op ??
Wie ik?

Net wakker

Kindjes waren uit logeren.

M. is ze gaan halen om 9:30, ik mocht lekker blijven liggen en hij is inmiddels weer thuis.

Ik lig nog in bed met mn laptop, Yasmine zit naast me maar gaat er nu minder aan vinden dus ik ga dr ook maar es uit.

Kan niet op HM trouwens...
Nog geen Frits?

Verder hier nog steeds een zielig hoopje snotterende Manu. Gelukkig vannacht wel redelijjk geslapen tot 6u vanmorgen.

Ik ga weer naar mijn mannetje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven