Mode & Beauty alle pijlers

Beste katoenen strings?

13-06-2015 07:02 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar mooie en comfortabele strings , van katoen, en dan niet die lage modellen (heb een hoge bilnaad ), en in maat 44, iemand een idee?

Alvast bedankt.
quote:marana schreef op 13 juni 2015 @ 12:58:

[...]

Hmm met mijn 42 zitten ze zeker niet te strak. En ik vind ze helemaal niet stug. Had gedacht dat ze bij maat 44 ook wel zouden passen.Ook hoog genoeg? Ik heb ze wel eens uit de verpakking gehaald en ze leken me zo klein dat ik ze niet genomen heb. Misschien toch maar proberen.
ja ik vind ze zeker hoog genoeg, en voor 3 euro valt het te proberen toch?
Ja 3 euro overleef ik wel Kan de andere 2 altijd doorschuiven naar een kleiner achterwerk als ik ze niet fijn vind. Dank.
quote:Justmaartje123 schreef op 13 juni 2015 @ 12:41:

[...]

Ja? Hoe kleiner de onderbroek hoe spannender in bed? Grappig, wist ik niet. Is voor mij ook nieuw. Heb trouwens hetzelfde euvel als to, dus grote onderbroeken zitten bij mij reuze pikant
quote:haakje schreef op 13 juni 2015 @ 14:20:

[...]

Is voor mij ook nieuw. Heb trouwens hetzelfde euvel als to, dus grote onderbroeken zitten bij mij reuze pikant

Wel fijn dat we nu alvast weten dat onze partners het hierdoor buiten de deur gaan zoeken.

Edit: niet gaan, maar buiten de deur móeten zoeken. De stumpers.
Dames, laat jullie dag niet verzuren.

Ieder zijn smaak en zijn voorkeur.
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat iemand een string draagt omdat het zo prettig zit. Vroeger (als in 20 jaar geleden) had ik er wel een paar voor onder leggings, maar tegenwoordig stoor ik me er niet aan als je soms een randje onderbroek ziet door mijn skinny. Beter billen in een hemaheupslip maat M (maatje groter dan strikt noodzakelijk) dan maat 44 in een string, als het dan toch om sex-appeal gaat
En toch vind ik ze lekker zitten. Ik doe ze alleen niet aan onder een flodderig rokje omdat dan mijn rokje tussen mijn billen gaat zitten
Ik vind dat ook het fijnst. Geen randen die scheef gaan zitten want ze zitten toch al in mijn naad Geen getrek. 'S nachts draag ik wel een onderbroek.
Ik draag alleen strings. Andere broekjes geprobeerd zoals hipsters etc, echter geen succes.

Vind ze afschuwelijk zitten.
Wat een meningen allemaal, draag het liefste sloggi ondergoed, en alleen maar strings onder strakke kleding, vind mijn maat van billen niets te maken heeft met het wel (of niet) hebben van trillingen en sex-appeal
Ik vind die van de bonprix 5 voor 13 euro goed zitten en gaan lang méé. Ik draag ze al tijd en geen enkele problemen méé gehad.
Ik draag ook altijd strings en ik vind die van esprit de beste zitten.

Als je af en toe een draagt vinden de meeste mensen van die categorie de strings van Hanky Panky het beste zitten. Die zitten wat soepeler. Ik ben zelf meer van de stevige strings dus hanky panky is niet mijn favoriet maar toch vind ook ik hem prima zitten.
OMG

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven