Zoooo spannend!!!

12-06-2015 13:13 79 berichten
Al twee keer in er een (snor) brommer van me gestolen, de laatste zelfs uit een goed afgesloten kelder, waar hij op slot stond. Ik heb er veel verdriet van gehad, want ik vond het altijd zo heerlijk om te toeren in de omgeving van Rotterdam en ging ook regelmatig naar Delft, naar Ikea of Scheveningen. Dat ding was mijn leven.

Nu heb ik een bod gedaan op een heel goed,maar spuuglelijk snorbrommertje en ik ga en woensdagmorgen naartoe. Er wordt een mooi prijsje voor gevraagd en de man die hem verkoopt werkt in de autobranche en dat geeft me een goed gevoel, want technisch.

Nu is het zaak om ervoor te zorgen dat de dagen zo snel mogelijk verlopen, want ik ben nu als een kind dat uitkijkt naar sinterklaas. Ik heb er gewoon jubeltenen van.

Zo'n zin in, om lekker weg te tuffen, de natuur in en verre reizen maken. Dagjes weg en lekker genieten van mijn neus en haren in de wind en het zonnetje.

Kijken jullie weleens erg ongeduldig naar iets uit?
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, Cateautje, geniet ervan!

Ik kijk erg uit naar mijn verjaardag. Het is de laatste schooldag van het jaar, ik word 40, de dag erna vieren we het gezellig en de dag daarna gaan man ik samen 1 of 2 nachtjes weg. Ik mag niet weten wat we gaan doen en ik ben erg nieuwsgierig, dus ik kan niet wachten x-d

Salstar, gefeliciteerd vast met je huwelijk en je zwangerschap! Ik kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt. Heerlijk gevoel he, als je de juiste jurk gevonden hebt?

Thee, wat leuk dat jullie nog steeds contact hebben en elkaar nu weer gaan zien! Veel plezier alvast.

Viva-amber, heerlijk als je straks op je balkon kunt zitten. Moet je lang wachten?

Doreia, ik heb vorig jaar na een jaar of 25 voor het eerst weer eens gereden, samen met mijn dochter een ontzetten leuke buitenrit gemaakt op Texel. Ik heb genoten! Veel plezier alvast!

MonteCara, dat duurt nog wel even inderdaad, wel erg leuk vooruitzicht! Veel U2 draaien dan maar tot die tijd.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
quote:Cateautje schreef op 12 juni 2015 @ 13:46:

[...]

Ik stal hem voortaan in de binnenhal, hij staat dan wel gruwelijk in de weg, maar dat mag de pret niet drukken. Je moet echt alles in je togus stoppen, krijg er een punthoofd van.Je hebt groot gelijk, jammer dat het zo moet
Ik kijk uit naar onze eerste vliegvakantie als gezin. We gaan altijd met de caravan ( ook deze zomer ) maar omdat we dit jaar 15 jaar samen zijn en en 12,5 jaar getrouwd gaan we een week naar Turkije in de herfstvakantie met onze kinderen van 7 jr, 9 jr en 12 jr.

Voor sommige misschien een verschrikking maar ik kijk er naar uit om heerlijk een week niets te moeten en te genieten van zon, zee en strand.
Lekker positief topic, heerlijk lezen zo in mijn lunchpauze op de vrijdag!

Ik kijk uit naar volgende week zaterdag; ik ga met drie vriendinnen naar Fleetwood Mac
quote:ratatoeje schreef op 12 juni 2015 @ 14:25:

Ik kijk uit naar onze eerste vliegvakantie als gezin. We gaan altijd met de caravan ( ook deze zomer ) maar omdat we dit jaar 15 jaar samen zijn en en 12,5 jaar getrouwd gaan we een week naar Turkije in de herfstvakantie met onze kinderen van 7 jr, 9 jr en 12 jr.

Voor sommige misschien een verschrikking maar ik kijk er naar uit om heerlijk een week niets te moeten en te genieten van zon, zee en strand.Wat heerlijk om naar uit te kijken.
quote:ainne schreef op 12 juni 2015 @ 14:31:

Lekker positief topic, heerlijk lezen zo in mijn lunchpauze op de vrijdag!

Ik kijk uit naar volgende week zaterdag; ik ga met drie vriendinnen naar Fleetwood Max Ze doen het nog goed, die oudjes. Geniet er maar van, nu, en als het zover is.
Oooo, ik ben ook zo'n typ die helemaal spanning opbouwt en de dagen moet doorkomen omdat je op iets leuks moet wachten :-)

Ik zit momenteel in spanning te wachten op bericht dat de kopers van ons huis de financiering rond hebben! Dan gaat ook ons huis wat wij kopen door en kunnen we ja zeggen tegen onze keuken en badkamer.... Ik kijk steeds op mn telefoon hihi en ik weet niet hoe ik het weekend door moet te zenuwen (leuk positief topic!)
Nog 56 dagen tot onze bruiloft. En een mooie huwelijksreis. En de dagen krrruuuiiiiipppeeeeennnn voorbij
quote:dramaqueen1985 schreef op 12 juni 2015 @ 14:47:

Oooo, ik ben ook zo'n typ die helemaal spanning opbouwt en de dagen moet doorkomen omdat je op iets leuks moet wachten :-)

Ik zit momenteel in spanning te wachten op bericht dat de kopers van ons huis de financiering rond hebben! Dan gaat ook ons huis wat wij kopen door en kunnen we ja zeggen tegen onze keuken en badkamer.... Ik kijk steeds op mn telefoon hihi en ik weet niet hoe ik het weekend door moet te zenuwen (leuk positief topic!)

Meid toch, daar zou ik ook een dramaqueen van worden hoor en slapeloze nachten krijgen. Dit is geen sinterklaasdingetje meer, dit is huge.

Ik hoop voor je dat het weekend omvliegt, zelfs sneller dan dat van ons, die tot nu toe hier hebben geschreven en ook wachten met smart. oehoehoe.
quote:matroesjka_ schreef op 12 juni 2015 @ 14:52:

Nog 56 dagen tot onze bruiloft. En een mooie huwelijksreis. En de dagen krrruuuiiiiipppeeeeennnn voorbij

Time flies when you're having fun, dus ga feesten op één of andere manier, dan vliegt de tijd vast voorbij.

Wat kan tijd toch ellendig doen hè.
quote:Cateautje schreef op 12 juni 2015 @ 14:55:

[...]

Time flies when you're having fun, dus ga feesten op één of andere manier, dan vliegt de tijd vast voorbij.

Wat kan tijd toch ellendig doen hè. Gewoon elke dag werken is waar ik mijn dagen mee door kom
@ matroesjka Dagdromen!!!!! Foto's kijken van je jurk, van de vakantiebestemming! Voorpret is zo leuk :-) Maar killing om te wachten... Succes, maar ook een beetje genieten :-)
quote:Juultje schreef op 12 juni 2015 @ 14:20:

Wat leuk, Cateautje, geniet ervan!

Ik kijk erg uit naar mijn verjaardag. Het is de laatste schooldag van het jaar, ik word 40, de dag erna vieren we het gezellig en de dag daarna gaan man ik samen 1 of 2 nachtjes weg. Ik mag niet weten wat we gaan doen en ik ben erg nieuwsgierig, dus ik kan niet wachten x-d

Salstar, gefeliciteerd vast met je huwelijk en je zwangerschap! Ik kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt. Heerlijk gevoel he, als je de juiste jurk gevonden hebt?

Thee, wat leuk dat jullie nog steeds contact hebben en elkaar nu weer gaan zien! Veel plezier alvast.

Viva-amber, heerlijk als je straks op je balkon kunt zitten. Moet je lang wachten?

Doreia, ik heb vorig jaar na een jaar of 25 voor het eerst weer eens gereden, samen met mijn dochter een ontzetten leuke buitenrit gemaakt op Texel. Ik heb genoten! Veel plezier alvast!

MonteCara, dat duurt nog wel even inderdaad, wel erg leuk vooruitzicht! Veel U2 draaien dan maar tot die tijd.Ja he.. nu wel weer aan het twijfelen hahaha. Lekker kort van te voren. Zou hij het wel mooi vinden. Is het niet te saai.. etc. Vast de spanning!
quote:Cateautje schreef op 12 juni 2015 @ 13:51:

[...]

Ik wens je de mooiste dag van je leven en met de geboorte van kruimel, de gelukkigste. Dankjewel! :D
quote:dramaqueen1985 schreef op 12 juni 2015 @ 15:00:

@ matroesjka Dagdromen!!!!! Foto's kijken van je jurk, van de vakantiebestemming! Voorpret is zo leuk :-) Maar killing om te wachten... Succes, maar ook een beetje genieten :-)Ik ben nu als een mad woman bezig om alles van mijn to-do list af te krijgen zodat ik de laatste weken kan relaxen en idd echt voorpret kan gaan hebben zonder regelgedoe.
Cateau, wat leuk! Ik hoop dat het wat wordt en dat we een heerlijke zomer krijgen, zodat jij lekker de hort op kan.

Ondertussen wacht ik ongeduldig verder op de sleuteloverdracht van ons nieuwe huis. Ik ben ook zo iemand die daar niet zo goed in is, wachten. Mooi lesje geduld dus :-)
quote:lechatrose schreef op 12 juni 2015 @ 15:35:

Cateau, wat leuk! Ik hoop dat het wat wordt en dat we een heerlijke zomer krijgen, zodat jij lekker de hort op kan.

Ondertussen wacht ik ongeduldig verder op de sleuteloverdracht van ons nieuwe huis. Ik ben ook zo iemand die daar niet zo goed in is, wachten. Mooi lesje geduld dus :-)

Ja, ik heb er een goed gevoel over. Laten we inderdaad hopen op een mooie zomer, met veel zon, voor ons allemaal.

Ook al zo'n spannend avontuur. Ik wens je sterkte met wachten en dat het maar snel zover mag zijn.
Leuk vooruitzicht, veel plezier! Ik kan erg uitkijken naar een goede stapavond, wijntjes, mooie mannen... zaterdag is het weer zover, heerlijk!
"Carpe diem!"
Ik vond de kennismaking op kinds aanstaande basisschool spannend, inclusief kriebels en vlinders in mijn buik.

Ik weet dat ze er enorm naar uit kijkt om te starten en voor mijn moederhart is dit een enorme stap.

(Vond recent plaats).
quote:troelalaaaatje schreef op 12 juni 2015 @ 21:45:

Ik vond de kennismaking op kinds aanstaande basisschool spannend, inclusief kriebels en vlinders in mijn buik.

Ik weet dat ze er enorm naar uit kijkt om te starten en voor mijn moederhart is dit een enorme stap.

(Vond recent plaats).

Ja, kleine kindjes worden groot en als de basisschoolleeftijd aangebroken is, dan gaat het ineens heel snel. Ik kan me voorstellen dat je koudwatervrees hebt.

Sterkte ermee.
Nou, de afknapper is compleet. Ik kreeg net een telefoontje van de snorbrommermeneer en hij heeft hem vanmiddag aan iemand anders verkocht, gewoon, omdat het kon. Afspraken tellen blijkbaar niet.

Maar goed, over tot de orde van de dag.
Aahhh balen!! Hopelijk komt er snel een nieuwe op je pad!
..
quote:Cateautje schreef op 13 juni 2015 @ 18:42:

Nou, de afknapper is compleet. Ik kreeg net een telefoontje van de snorbrommermeneer en hij heeft hem vanmiddag aan iemand anders verkocht, gewoon, omdat het kon. Afspraken tellen blijkbaar niet.

Maar goed, over tot de orde van de dag.Oke, nu ben ik plaatsvervangend boos! Stom.
Ik blijf marktplaats afspeuren. Het moet lukken, want ik wil een leuke zomer.
Jeetje wat balen Cateau! Echt een afknapper. Ook een keer gehad met een fiets. Klote. Hoop dat je er snel weer een vindt!

On topic...ik keek heeeeel erg uit naar twee elegante sandaaltje die ik vandaag binnen zou krijgen, bevestigd door zowel,PostNL als de leverancier. Werd helemaal excited wakker, heel m'n program erop afgesteld...kwamen ze niet...oom zo'n afknapper

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven