donkere kringen ogen
zondag 14 juni 2015 om 16:33
Hallo allemaal,
Zoals de titel zegt, heb ik last van donkere kringen onder mijn ogen (geen puffy wallen, maar dunne bleke huid met doorschijnend blauw.)
Dit staat natuurlijk niet erg charmant, dus gebruik ik daarvoor oogconcealer. Maar daardoor zie je mijn oogrimpels weer extra goed, dat spul hoopt zich op in de rimpels..
Ook als ik daar creme of primer onder draag.
Dus; donkere kringen, of concealer rimpel ophopinkjes.
Hebben jullie dat ook?.
Ik eet trouwens goed en veelzijdig en slaap voldoende. Wel rook ik nog.
Iemand tips of ideeën?.
Zoals de titel zegt, heb ik last van donkere kringen onder mijn ogen (geen puffy wallen, maar dunne bleke huid met doorschijnend blauw.)
Dit staat natuurlijk niet erg charmant, dus gebruik ik daarvoor oogconcealer. Maar daardoor zie je mijn oogrimpels weer extra goed, dat spul hoopt zich op in de rimpels..
Ook als ik daar creme of primer onder draag.
Dus; donkere kringen, of concealer rimpel ophopinkjes.
Hebben jullie dat ook?.
Ik eet trouwens goed en veelzijdig en slaap voldoende. Wel rook ik nog.
Iemand tips of ideeën?.
zondag 14 juni 2015 om 16:38
Stoppen met roken 
En ik vind de highlight concealer van Estee Lauder zelf heel erg fijn. Maakt het optisch minder, en trekt niet in je lijntjes (zelf ook erg last van lijntjes en droge huid). Ik gebruik verder de bb cream van Garnier eronder, en als dagcreme ook een van Garnier. Ga eens langs een parfumerie, en laat daar eens verschillende merken onder je ogen proberen, om te zien welke voor jou het beste werkt,.
Verder kan je er eigenlijk niet veel aan doen, is genetisch bepaald. Cremes hebben bij mij in ieder geval nog nooit geholpen (een hoop geprobeerd), dus daar geef ik geen geld meer aan uit
En ik vind de highlight concealer van Estee Lauder zelf heel erg fijn. Maakt het optisch minder, en trekt niet in je lijntjes (zelf ook erg last van lijntjes en droge huid). Ik gebruik verder de bb cream van Garnier eronder, en als dagcreme ook een van Garnier. Ga eens langs een parfumerie, en laat daar eens verschillende merken onder je ogen proberen, om te zien welke voor jou het beste werkt,.
Verder kan je er eigenlijk niet veel aan doen, is genetisch bepaald. Cremes hebben bij mij in ieder geval nog nooit geholpen (een hoop geprobeerd), dus daar geef ik geen geld meer aan uit
zondag 14 juni 2015 om 16:43
zondag 14 juni 2015 om 20:05
Stoppen met roken.
Ik had het ook en ik rook niet. Ik heb een combibehandeling gedaan van injectable (RRS HA eyes) en carboytherapie. Het is erg mooi geworden, maar wanneer ik zou roken dan zou ik daar niet aan beginnen. Geldverspilling....je kunt blijven spuiten.
Ik had het ook en ik rook niet. Ik heb een combibehandeling gedaan van injectable (RRS HA eyes) en carboytherapie. Het is erg mooi geworden, maar wanneer ik zou roken dan zou ik daar niet aan beginnen. Geldverspilling....je kunt blijven spuiten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 15 juni 2015 om 21:46
Dat ageless product lijkt op iets dat ik ook heb geprobeerd er zit magnesium in en trekt de huid onder het ooglid strak. Het voelt als lijm (niet fijn), gaat trekken en later wordt het korrelig dan loop je met witte korreltjes onder je ogen. Ik vind het niks. Het lijkt 5-10 minuten heel mooi (zoals op het filmpje daarom koopt men het ook) maar na een uur zie je er niet uit en voelt het alsof er behangplaksel op je hoofd zit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 15 juni 2015 om 22:13
Ik heb er ook al lang last van. Heb verder een mooie huid, maar de huid rondom mijn ogen is dun en en de fijne lijntjes zitten daar ook al. Kringen zijn altijd aanwezig, soms erger dan anders. Ik merk nu ook dat concealer de lijntjes zichtbaarder maakt. Sindsdien 'kies' ik voor de kringen.
Overigens ben ik onlangs onderzocht op vitaminetekorten ed. Conclusie was dat een en ander behoorlijk uit balans was. Waarschijnlijk al voor langere tijd. Ik ben nu bezig om dat weg te werken. Ik hoop heel erg dat dat uiteindelijk ook de kringen wat vermindert. Die kringen kunnen ook op een tekort wijzen.
Overigens ben ik onlangs onderzocht op vitaminetekorten ed. Conclusie was dat een en ander behoorlijk uit balans was. Waarschijnlijk al voor langere tijd. Ik ben nu bezig om dat weg te werken. Ik hoop heel erg dat dat uiteindelijk ook de kringen wat vermindert. Die kringen kunnen ook op een tekort wijzen.
maandag 15 juni 2015 om 22:16
De huid onder mijn ogen is dun en ik ben erg wit/blank, daarbij verlies je volume met de leeftijd. Mijn ogen zagen er hol uit, daarbij heb ik heel veel kleine blauwe adertjes onder mijn ogen. Men kan mij ook niet prikken zonder een blauwe plek te veroorzaken.
dinsdag 16 juni 2015 om 06:54
dinsdag 16 juni 2015 om 21:50