Mode & Beauty alle pijlers

donkere kringen ogen

14-06-2015 16:33 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Zoals de titel zegt, heb ik last van donkere kringen onder mijn ogen (geen puffy wallen, maar dunne bleke huid met doorschijnend blauw.)

Dit staat natuurlijk niet erg charmant, dus gebruik ik daarvoor oogconcealer. Maar daardoor zie je mijn oogrimpels weer extra goed, dat spul hoopt zich op in de rimpels..

Ook als ik daar creme of primer onder draag.

Dus; donkere kringen, of concealer rimpel ophopinkjes.

Hebben jullie dat ook?.

Ik eet trouwens goed en veelzijdig en slaap voldoende. Wel rook ik nog.

Iemand tips of ideeën?.
quote:nephthys schreef op 16 juni 2015 @ 21:50:

[...]

Wallen zijn vet- of vochtophopingen. Kringen zijn verkleuringen.

Je kan natuurlijk zowel wallen als kringen hebben. Ik heb nagenoeg nooit wallen, maar altijd kringen.Ingewikkeld hoor. Dan heb ik ook kringen maar geen wallen. IJsklontjes helpen ook tegen kringen. Bij mij in ieder geval wel!
ijs helpt idd doordat de addertjes samentrekken lijken deze minder. Het effect neemt echter snel af.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb er een filler in laten spuiten. Vooraf Emla-crème als verdoving erop en je zag direct na het inspuiten al het verschil. Ik vond het doodeng maar zie er zoveel uitgerust uit. Zou het zo weer doen.
@kippetje, hielp dat ook tegen de verkleuring? Ik neem aan dat je het zelf moet betalen? Hoeveel was je kwijt?
Het is vaak ook erferlijk bepaald. Stoppen met roken moet je sowieso doen, maar of het echt gaat helpen weet ik niet. Ik heb echt alles al geprobeerd, concealers, make-up, veel water drinken, komkommers etc etc. Niets hielp! Dus ik heb me toch laten behandelen met fillers!
Ik heb het ook en ik rook niet.
Ooit de tip van de kraamhulp gekregen dat je bij wallen onder de ogen aambeiencreme op de wallen moet smeren. Klinkt bizar maar het werkt wel!
quote:Benthe03 schreef op 14 oktober 2015 @ 11:03:

Het is vaak ook erferlijk bepaald. Stoppen met roken moet je sowieso doen, maar of het echt gaat helpen weet ik niet. Ik heb echt alles al geprobeerd, concealers, make-up, veel water drinken, komkommers etc etc. Niets hielp! Dus ik heb me toch laten behandelen met fillers!Ik heb ook al alles geprobeerd, zelfs aambeienzalf haha! Hoeveel kost een filler behandeling? Ik ben het serieus aan het overwegen namelijk.
quote:Notredame1 schreef op 14 oktober 2015 @ 11:08:

Ooit de tip van de kraamhulp gekregen dat je bij wallen onder de ogen aambeiencreme op de wallen moet smeren. Klinkt bizar maar het werkt wel!Maar het gaat hier niet over wallen, maar donkere kringen, iets totaal anders.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-11-2015 23:37
Reden: spam
% gewijzigd
quote:boylichtenstein schreef op 16 juni 2015 @ 21:46:

[...]

Kringen onder je ogen, ook al zijn deze lichtblauw, het blijven wallen!

Man o man, jij kunt niet lezen of wel? De huid van TO is zo licht dat alles wat er onder die huid zit er doorheen schijnt. Dat zijn geen wallen, integendeel, de huid is gewoon te dun.

TO, ik gebruik voor mijn hele gezicht BB crème. Maar je hebt die ook speciaal voor de ogen. BB crème is heel licht, maar dekt wel heel erg goed (ik heb wel hier en daar eens een puistje en het rood is dan niet te zien met de crème op). Je hebt dan ook geen last van opgevulde lijntjes rondom je ogen. Ik heb zelf ook diepe lachlijntjes bij mijn ogen en het ziet er met de crème op altijd egaal en mooi uit.

Succes!
[...]

Ok poeh dat is wel een hoop zeg!! Nou miss blijft het dan toch maar bij make-up:(
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-11-2015 23:38
Reden: quote verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Er zijn klinieken waar het goedkoper kan. Ik ben zelf Velvet clinics tegengekomen. Had het graag al gedaan, maar het mag niet als je in verwachting bent.

Ik geloof dat Restylane of Juvederm het meeste gebruikt wordt. Het is een vorm van hyaluronzuur, een stof die ook in je lichaam voorkomt. Het zou ervoor zorgen dat je iets meer vocht rond die plek vasthoudt, waardoor je huid minder doorschijnend wordt.

Nog een halfjaartje voor ik er serieus naar kan kijken. Mocht ik het gaan doen, dan laat ik zeker weten hoe het bevalt!
Ik tag deze.

Hou er niet van om dingen in mijn lichaam te spuiten maar als het maar eenmalig is..

Stoppen met roken heeft bij mij niet veel geholpen.

Ook gezonder eten en veel water hebben geen grote verschillen gemaakt.

Ik smeer er een beetje foundation op en in de warmere maanden draag ik overdag een zonnebril.
Bij mij zijn de kringen helemaal verdwenen toen ik ben gestopt met roken.
Dat is fijn! Er valt daar alleen weinig winst te behalen als je om te beginnen al niet rookt
Ik smeer er een beetje Max Factor foundation op. Dat dekt bij mij goed en trekt niet in de lijntjes.
Goed eten (denk aan je B12) en stoppen met roken. Ook kun je concealer het best als driehoek naar beneden aanbrengen, ipv alleen net onder en op de vouw van je oogvel naar jukbeen (het is geen wal, maar het missen van vulling in je oogkas). Smeren met zelfbruinende creme en het epileren van je wenkbrauwen wil je ook wel weer een beetje een frissere blik geven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven