Zoooo spannend!!!
vrijdag 12 juni 2015 om 13:13
Al twee keer in er een (snor) brommer van me gestolen, de laatste zelfs uit een goed afgesloten kelder, waar hij op slot stond. Ik heb er veel verdriet van gehad, want ik vond het altijd zo heerlijk om te toeren in de omgeving van Rotterdam en ging ook regelmatig naar Delft, naar Ikea of Scheveningen. Dat ding was mijn leven.
Nu heb ik een bod gedaan op een heel goed,maar spuuglelijk snorbrommertje en ik ga en woensdagmorgen naartoe. Er wordt een mooi prijsje voor gevraagd en de man die hem verkoopt werkt in de autobranche en dat geeft me een goed gevoel, want technisch.
Nu is het zaak om ervoor te zorgen dat de dagen zo snel mogelijk verlopen, want ik ben nu als een kind dat uitkijkt naar sinterklaas. Ik heb er gewoon jubeltenen van.
Zo'n zin in, om lekker weg te tuffen, de natuur in en verre reizen maken. Dagjes weg en lekker genieten van mijn neus en haren in de wind en het zonnetje.
Kijken jullie weleens erg ongeduldig naar iets uit?
Nu heb ik een bod gedaan op een heel goed,maar spuuglelijk snorbrommertje en ik ga en woensdagmorgen naartoe. Er wordt een mooi prijsje voor gevraagd en de man die hem verkoopt werkt in de autobranche en dat geeft me een goed gevoel, want technisch.
Nu is het zaak om ervoor te zorgen dat de dagen zo snel mogelijk verlopen, want ik ben nu als een kind dat uitkijkt naar sinterklaas. Ik heb er gewoon jubeltenen van.
Zo'n zin in, om lekker weg te tuffen, de natuur in en verre reizen maken. Dagjes weg en lekker genieten van mijn neus en haren in de wind en het zonnetje.
Kijken jullie weleens erg ongeduldig naar iets uit?
woensdag 17 juni 2015 om 09:18
Nou, de afknapper is compleet. Ik kreeg net een telefoontje van de snorbrommermeneer en hij heeft hem vanmiddag aan iemand anders verkocht, gewoon, omdat het kon. Afspraken tellen blijkbaar niet.
Maar goed, over tot de orde van de dag.
Hmpf....botte boer
Hoe dan ook, deze is vast veul leukuhrduhr!
Gefeliciteerd met je nieuwe TufTuf!
Maar goed, over tot de orde van de dag.
Hmpf....botte boer
Hoe dan ook, deze is vast veul leukuhrduhr!
Gefeliciteerd met je nieuwe TufTuf!
woensdag 17 juni 2015 om 11:07
Ik mag zaterdag pas de weg op, dan gaat de verzekering in en daar baal ik van als een stekker, want ik wil er op uit.
Net buiten Rotterdam staan grote kassen en voor die kassen staan stalletjes waar je groente kunt kopen voor een prikkie, daar wil ik naartoe. Lekker hoor een pond boontjes voor een dubbeltje en dat soort zaken. Lekker ritje ook.
En eindelijk is het niet meer zo ver om börek met aardappel te gaan halen, wat zal ik snoepen!
Net buiten Rotterdam staan grote kassen en voor die kassen staan stalletjes waar je groente kunt kopen voor een prikkie, daar wil ik naartoe. Lekker hoor een pond boontjes voor een dubbeltje en dat soort zaken. Lekker ritje ook.
En eindelijk is het niet meer zo ver om börek met aardappel te gaan halen, wat zal ik snoepen!
woensdag 17 juni 2015 om 12:24
quote:lechatrose schreef op 17 juni 2015 @ 11:37:
Klinkt heerlijk.
Als straks de verhuizing achter de rug is ga ik ook sparen voor het vergroten van mijn actieradius. Ik ga denk ik voor een elektrische fiets. Zal vast nog even duren voor ik genoeg gespaard heb, maar verheug me er nu al op.Een E-fiets is ook fijn, dan ben je ook binnen no time waar je wilt zijn. Kan me voorstellen dat je je daarop verheugd, lijkt me ook fantastisch om zo lekker op de fiets rond te scheuren.
Klinkt heerlijk.
Als straks de verhuizing achter de rug is ga ik ook sparen voor het vergroten van mijn actieradius. Ik ga denk ik voor een elektrische fiets. Zal vast nog even duren voor ik genoeg gespaard heb, maar verheug me er nu al op.Een E-fiets is ook fijn, dan ben je ook binnen no time waar je wilt zijn. Kan me voorstellen dat je je daarop verheugd, lijkt me ook fantastisch om zo lekker op de fiets rond te scheuren.
woensdag 17 juni 2015 om 14:15
woensdag 17 juni 2015 om 18:13