Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Welkom terug liefmeisje

Hoe was het in Spanje?

Lekker genoten?

en belangrijker...niet te veel nagedacht?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Goedenavond Singles,

Liefmeisje welkom thuis. Fijn dat je het leuk hebt gehad!

Vleer, wat een verhaal. Wie overkomt nou weer zoiets...;-)

Fijn dat het beter gaat. En, nieuwe date met LLM?

SD balen van je hond.....die kosten is idd nadeel van zo'n beest....aan de andere kant, het is ook gezellig natuurlijk.

Heb je nog contact met AM?

Knuf voor Piekerprinses. Ook al zullen velen van ons hier in dit topic stiekem wel een beetje denken....tja, jij hebt een leuke relatie en wij niet, dus wat is het probleem...;-) Ik hoop dat je dat begrijpt.

Meta ik snap heel goed wat je bedoelt en het was ook een reden waarom ik Het Gesprek aanging met mijn TM...resultaat is dat het nu over is....hopelijk loopt het bij jou wel goed af!
misschien gaat mijn TM nu wel bij SD werken........dan heb je wel een lekkere naast je hoor....
quote:Miranda01 schreef op 01 september 2008 @ 20:57:

Goedenavond Singles,

Liefmeisje welkom thuis. Fijn dat je het leuk hebt gehad!

Vleer, wat een verhaal. Wie overkomt nou weer zoiets...;-)

Fijn dat het beter gaat. En, nieuwe date met LLM?

SD balen van je hond.....die kosten is idd nadeel van zo'n beest....aan de andere kant, het is ook gezellig natuurlijk.

Heb je nog contact met AM?

Knuf voor Piekerprinses. Ook al zullen velen van ons hier in dit topic stiekem wel een beetje denken....tja, jij hebt een leuke relatie en wij niet, dus wat is het probleem...;-) Ik hoop dat je dat begrijpt.

HM, nieuwe ontwikkelingen bij jou dus. Knap hoor een studie erbij.

Meta ik snap heel goed wat je bedoelt en het was ook een reden waarom ik Het Gesprek aanging met mijn TM...resultaat is dat het nu over is....hopelijk loopt het bij jou wel goed af!
oh er ging iets mis..
Joehoe, ik heb ook ONM gekeken! Al zal er dus van series volgen niet zo veel komen als ik inderdaad ga studeren... Dan moet ik 2 avonden werken en 2 avonden naar school... (Mhh miss toch niet zo raar dat LJ een beetje op zijn strepen gaat staan haha).

En ik vind het weliswaar ook wel stoer dat ik weer ga studeren, eindelijk een master gaan doen, dat durfde ik een paar jaar geleden nog niet (toen heb ik nog een HBO opleiding gedaan... na mijn HBO opleiding ).

SD, je hondje klinkt inderdaad heel zielig! Fijn dat je nu iets in huis hebt ervoor. En dierenartsen zijn idd errug duur!

En ruziemaken is idd wel goed, maar ik heb er zo'n hekel aan... Ben halverwege de terugweg uit de stad (hoe erg, ruzie maken op straat dus) boos de andere kant op gefietst (richting mijn eigen huis). Om dan wat later te bedenken dat ik dit ook echt niet wil, en al mijn spullen al bij LJ lagen... Toen ik terugfietste kwam ik LJ halverwege tegen (die eerst gewoon was doorgefietst). We moesten allebei lachen om de krankzinnigheid van de situatie... om 3 min later weer verder ruzie te gaan maken...

Maaruh... de goedmaakseks was idd goehoed! Maar sjonge, dat ik daar dan eerst 3 uur voor moet ruzieën, huilen, heen en weer fietsen, toegeven, luisteren, samenvatten, inleven, gemeen doen, enz,...

LM, welkom thuis weer. Het weekend zal wel veel te snel voorbij zijn gegaan!

Owh en ik moest zo hard lachen om de poes en de kat met jeuk... Hoe fout!!

Hier nog een klein uurtje werken en dan snel mijn bed in. Heb morgen weer een hele lange dag... Had weer iets gepland wat eigenlijk niet kon (laatste afspraak tot 18.00, volgende week om 19.00), dus heb net even mijn ouders gefixt om te eten Kan ik daar meteen aanschuiven en zonder af te wassen weer gaan!
LM hoe was je vakantie? Een beetje bijgekomen? Had je genoeg topjes mee? En nog lekker kunnen shoppen?

SD, naar zeg, die banencrisis bij jullie!

Prinses ik kan me heel goed voorstellen dat het je soms even te veel wordt, alle vernieuwingen. Je hebt ook een enorme sprong gemaakt. Logisch dat je soms achterom kijkt en dan schrikt van de afstand.

HM heeft wel een punt. Je kunt het heus nog even aanzien, maar blijf niet te lang rondlopen op een werkplek waar je het niet naar je zin hebt. Dat kan je privéleven echt heel erg naar beinvloeden. Dikke knuffel meid!

Ivy, ook dikke knuffel voor jou! 't Valt ook niet mee om alleen voor een kind te zorgen. Ik kan me goed voorstellen dat zo'n verjaardag je weer met de neus op de feiten drukt, en ja, dat had je natuurlijk anders gewild. En die rugpijn er nog bij. 't Is allemaal ook niet zo makkelijk!

Vleer, nog wat gekoelde maandverbandjes voor jou! Hoop dat je snel weer kunt zitten en zo. Jij weet nu zeker dat je noooooit weer je stringetjes in de wasverzachter wast! Hoop dat je snel weer herstelt!

HM, LJ heeft denk ik wel een goed punt te pakken. Jij hebt het natuurlijk wel erg druk en hij maakt zich daar blijkbaar zorgen om. Dat is op zich ook wel weer een compliment, want hij wil blijkbaar graag tijd met je doorbrengen en maakt zich daar nu druk om. Wel fijn dat hij het uitspreekt. En als dat dan een ruzie wordt, ach.. Dat is niet zo erg, zolang de ruzie maar bijgelegd wordt, toch?

Meta, ik hoop dat je nieuwe tactiek werkt. Misschien is het een idee om het met hem te bespreken? Hem te vragen waarom hij niet wat meer met jou vooruit wil plannen? Of zitten jullie nog niet in de 'fase' van dat soort dingen bespreken?

Pop, jij klinkt zo veel relaxter als een hele tijd geleden. Lekker alleen naar de buurtkroeg en zo. Misschien vergis ik me er ook wel in hoor, maar je komt veel zekerder over over jezelf en mannen en zo. Compliment! d-)

Hoe is het met DS? Nog steeds hitsig?

Vandaag weer aan het werk geweest. Eerste dag na de vakantie. Helaas nog steeds niet fit, wel irritant om dan te beginnen. Erg lag weer een flinke stapel, en ben nu best wel moe. Aan de ene kant wil ik nu wel gaan slapen, maar aan de andere kant wil ik zometeen ook persé Flikken Maastricht kijken. En dat begint pas om 22.00 uur of zo.

Net alweer hele lieve smsjes gekregen van VL. Zit nu heerlijk weg te dromen achter de computer. Mmmmmmmmm....
jeetje HM, 2 avonden werken, 2 avonden naar school, dat is niet alleen erg voor LJ maar ook voor de rest van je sociale leven, vriendinnen, sport?
Sun, sorry maar heb ik iets gemist? Tussen VL en jou was het toch over?

Waar zijn de nieuwe mensen nu ineens gebleven???

Kom eens meeschrijven....
quote:Miranda01 schreef op 01 september 2008 @ 21:18:

Sun, sorry maar heb ik iets gemist? Tussen VL en jou was het toch over?

Waar zijn de nieuwe mensen nu ineens gebleven???

Kom eens meeschrijven....

Nou, ehm, ik had nogal spijt ervan dat ik het uit had gemaakt met VL en ben weer gaan 'aanpappen'. Sinds anderhalve maand zijn we weer wat aan het proberen. (Dit is de verkorte versie van het verhaal).

Ik ben persoonlijk in rustiger vaarwater beland en ik ben gewoon enorm gek op VL. Hij ook op mij (zegt 'ie). En ja, nu maar zien of het goed blijft gaan..
Tja Miranda, ik weet het. Doordeweeks zal mijn sociale leven op een laag pitje komen te staan. Gelukkig hebben de meeste van mijn vriendinnen onregelmatig werk en ben ik wel soms 's ochtends vrij, dus kan ik ze dan misschien zien. Sporten zal er ook wel bij inschieten ben ik bang, maar ik wil het wel heel graag. De andere optie is dat ik me heel ongelukkig ga voelen in mijn werk en daar word ik helemaal niet blij van. En de schoolvakanties zijn natuurlijk schoolvrij en het duurt maar twee jaar.
quote:Miranda01 schreef op 01 september 2008 @ 21:00:

misschien gaat mijn TM nu wel bij SD werken........dan heb je wel een lekkere naast je hoor....

Ha ha, well ik hoop dat er voor er weer een nieuwe tandarts komt ik al weg ben hoor

Wordt heel erg nerveus van dat opgejaagde gevoel wat ik nu krijg..

Niemand loopt meer op zijn/haar gemak.

Meta, al wat van meneer gehoord of nog steeds niets?

HM ik vind het echt knap hoor, werken en studeren

Ja...waar zijn de nieuwe singles???

Hebben jullie ook zo'n blij gevoel na die twee dagen zon?

IK had het zo ontzettend nodig.

Heb eigenlijk verder weinig te meldden, voel me lekker, voel me relaxed, in ieder geval een stuk beter dan zaterdagmorgen

Sun, goed dat het zo lekker voelt met VM!!!!!

Pop hoest met jou en je NMZE?
Sun: sorry...ik weet het weer

HM: 2 jaar is idd te overzien. En sporten kan 's morgens ook toch? Ik heb ook een poosje onregelmatig gewerkt en dan ging ik vaak 's morgens naar de sportschool

Summer: ja gatver, zo'n gespannen sfeer is zeker niks....

Hoe is het met Ivy? Ik heb ook last van m'n rug, had ik dat al verteld? Er zit een verkromming in m'n bovenwervels (dat is de laatste diagnose, ik dacht eerst dat het m'n schouder was nl...) en ben vorige week onder handen genomen door een manueel therapeut (wervel voor wervel....brrrr, pijn...). Donderdag mag ik weer en net nu ik het ook zo druk heb op m'n werk..... ....en tennistoernooien moet ik nu ook afzeggen, terwijl ik er naar uitkeek en had ingeschreven met leuke mensen.....
Das balen Miran, denkt de fysio wel dat hij het kan verhelpen?

Waar mis Ivy eigenlijk?

Zou ze in een diepe diepe slaap zijn gevallen door het feestje gister?

Vergeet helemaal te vragen Sun....ging het weer een beetje, het werken?

Ik vind zo'n eerste dag na de vakantie altijd zo'n hel!
Ben een beetje gaar, dus kom morgen op jullie verhalen terug... jullie hebben weer veel te veel geschreven Zal morgen verslag doen van mijn vrije daagjes!
Ingel is terug van een dagje bij oude schoolvriendin; erug leuk weer. Heeft bij vriendin ONM na 3 jaar ook weer een hele aflevering gezien en is blij dat ze zich niet meer druk hoeft te maken over de onzin die daarin gebeurt

Prinses: toevallig woonachtzaam in een mooi stukje van het bovenste gedeelte van het zuiden ? Heb zelf af en toe ook nog wel tijd en een zanggroepje over...

Yvi; vervelend al die concurerende vrienden. Hopelijk verpest het je aankomende stapavondje niet.

LM: benieuwd naar de verhalen

HM en SD: ik had altijd in mijn achterhoofd dat SD iets met sport deed... of is dat HM ? Of iemand anders ? Dju, geen idee...
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:sunshineforever schreef op 01 september 2008 @ 21:32:

[...]

Nou, ehm, ik had nogal spijt ervan dat ik het uit had gemaakt met VL en ben weer gaan 'aanpappen'. Sinds anderhalve maand zijn we weer wat aan het proberen. (Dit is de verkorte versie van het verhaal).

Ik ben persoonlijk in rustiger vaarwater beland en ik ben gewoon enorm gek op VL. Hij ook op mij (zegt 'ie). En ja, nu maar zien of het goed blijft gaan..

Hehe... Sunnetje is héél goed in samenvatting

Ik heb lekker heeeelll lang met m'n moeder aan de telefoon bijgekletst. Ouders waren eerst op vakantie, en nu wij natuurlijk, en vind het stiekum dan toch altijd wel fijn om lekker bij te kletsen. Heb het met m'n moeder ook even gehad over werk (die kan ook altijd goed en nuchter redeneren over dat soort dingen) en zij zegt eigenlijk hetzelfde als HM en Sun, dat proberen goed is, maar dat het niet goed is om te lang op een werkplek te zijn waar je je zo voelt door de cultuur, omdat je téveel uren op je werk bent om het níet leuk te hebben....

Ik heb zelf eerder de neiging om uitentreure (raar woord) te blijven proberen omdat ik niet wil opgeven, wil proberen de situatie te veranderen, etc, maar heb me wel voorgenomen dat nu niet ten koste van mezelf te doen. Ik blijf me gewoon inzetten voor de sfeer, collegialiteit etc, maar als het uiteindelijk niet oplevert wat ik wil... dan ga ik rondkijken naar een andere baan.
Peas on earth!
quote:ingelke_kepringelke schreef op 01 september 2008 @ 22:10:

Prinses: toevallig woonachtzaam in een mooi stukje van het bovenste gedeelte van het zuiden ? Heb zelf af en toe ook nog wel tijd en een zanggroepje over...

Leuk!

Maar euhm... waar is precies het bovenste deel van het zuiden?

Ik woon in omgeving Arnhem/Nijmegen, is dat ook nog bovenin het zuiden, of is dat onderin het noorden?

Leuk is dat trouwens, bijkletsen met oude klasgenote enzo!
Peas on earth!
Ohhh en welkom terug LM!

Wij horen natuurlijk grááág het hele vakantieverhaal

*strooit weer hysterisch rond met -smilies *
Peas on earth!
quote:ingelke_kepringelke schreef op 01 september 2008 @ 22:10:

HM en SD: ik had altijd in mijn achterhoofd dat SD iets met sport deed... of is dat HM ? Of iemand anders ? Dju, geen idee...Euhm...ik sport gewoon heul veul (is dat ook goed)
Wat rot trouwens van je werk SD. Lijkt me toch dat je daar dan niet meer helemaal ontspannen en relaxed rondloopt. Is het moeilijk om in jouw werkveld een andere baan te vinden? Wel goed dat je lijntjes hebt her&der. SD doet aan netwerken
Peas on earth!
quote:Summerdance schreef op 01 september 2008 @ 22:14:

[...]

Euhm...ik sport gewoon heul veul (is dat ook goed)

Jaaaa dat is SD, die zo éng veel aan sport doet

Jij was toch ook zo'n hups-juf SD?
Peas on earth!
quote:Miranda01 schreef op 01 september 2008 @ 20:57:

Euh...

Is dat zo dat velen van jullie dat stiekum denken...? . Of denk jíj dat en vind jíj het vervelend? Ik heb bij niemand de indruk dat hij/zij zich stoort aan mijn verhalen, maar krijg nu bij jou wel die indruk. Als jij zegt dat 'velen' dat denken, vraag ik me af of jij denkt dat velen dat denken, of dat jij dat denkt of dat je weet dat anderen dat denken.

Mijn verhaal had eigenlijk niets te maken met samenwonen an sich, maar met het feit dat ik verhuisd ben naar een nieuwe regio, nieuwe baan heb, hier geen mensen ken, etc, en de verdrietige bui die ik daar af en toe door heb.

Ik weet dat ik geen single meer ben, en in die zin 'misplaatst' ben op dit topic, maar omdat ik me hier thuisvoel, het leuk heb met de mensen hier, en meeleef met wat anderen meemaken, blijf ik hier schrijven en vind ik dat ook prettig. Als anderen op de manier zoals jij schrijft, naar mij kijken en mijn berichten op die manier lezen, zou ik dat wel graag willen weten. Ik heb tot op heden niet de indruk gekregen dat anderen afgunstig zijn of mijn verhalen vervelend vinden, maar als dat wel zo is, vertel het me alsjeblieft.....
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 01 september 2008 @ 22:15:

[...]

Jaaaa dat is SD, die zo éng veel aan sport doet

Jij was toch ook zo'n hups-juf SD?

een hups juf, yep dat ben ik (maar das maar 2 uurtjes in de week hoor)

Ga het zo gelijk op mijn cv veranderen

diploma personal trainer verander ik in gediplomeerd HUPSJUF!

En nee hoor, in mijn vak zo ander werk gevonden, maar SD is een beetje duur met haar 15 jaar ervaring, dus ze willen me allemaal wel hebben maar ze worden een beetje bleek rond de neus als ik mijn salaris eis op tafel mik....
Jaaaaaaaaaaaaaaa HBO HupsJuf

*vindt SD raaaaaaaaaaaaaaazend stoer, want stelt het lid worden van een sportschool al tijijijden uit*
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven