Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Zo wat een heerlijk dagje heb k gehad op de UITmarkt....ik ben er helemaal blij van geworden! Ik super genoten

Maar Ivy ik snap je gevoel hoor, ik had er gisteravond ook last van...realiseerde dat ik weer eens op zaterdagavond alleen thuis zat. Terwijl vriendinnen van mij kozen voor een avondje bank met vriend....Maar goed de rose en de lekkere rijpe brie op een toastje en mijn toetreding tot dit forum maakte iets goed

Enne wat een mega goede uitvinding de bevroren maandverband!

Ligt iedereen al op één oor?
Oh, ik hoop dat de onweer hier gaat komen! Ik vind onweer zo prachtig. Het heeft iets heel bijzonders, iets rauws, nou ja, ik geniet er altijd van

Ik heb hem net heel stoer voor mijn hyves uitgenodigd. Twee vriendinnen vonden dat ik dat gewoon moest doe, en braaf als ik ben luister ik

Slaap lekker SD!
quote:winkelmandje schreef op 31 augustus 2008 @ 23:30:

Enne wat een mega goede uitvinding de bevroren maandverband!

Niet van mij hoor. Maar een megastrak plan van de kraamverzorgster. Ik heb er echt gebruik van gemaakt

Das nog eens ene goed gevoel na een dagje op stap te zijn geweest WM!
Vleer heeft 20 natte maandverbandjes in t water gehad en nu in de vriezer gegooid..

wat een super geniaal idee !!!

BbQ was leuk en gezellig teveel wijntjes op en nu richting bed.. morgen weer werken.. Morgen bij kennisje in t revalidatiecentrum o pbezoek , dinsdagavond uiteten , zaterdag uiteten .. damnn wanneer moet ik LLM nou weer gaan ontmoeten ?? Vrijdag avond vind ik we leen goed idee of zaterdagavond.. Onze smsjes zijn lief en leuk

TRUSTEN ALLL ga morgen reageren op de rest

Ivey sorry... Nog gefeliciteerd met je zoon !!!
quote:IvyRosa schreef op 31 augustus 2008 @ 23:33:

[...]

Das nog eens ene goed gevoel na een dagje op stap te zijn geweest WM!

Ja ik liep echt in Amsterdam met een smile op mijn gezicht, was er met een gezellige vriendin, lekkere zon en hebben leuke dingen gezien en gedaan. Zware tegenstelling met mijn gevoel van gisteravond.....

....soms voel ik mijzelf echt een rollercoaster!

Wat leuk dat je hem uitgenodigd heb op hyves....kan nooit kwaad toch? En wie weet waar het toe kan leiden.....
I am a succer in romantische films ....zucht....

quote:metamorfose schreef op 31 augustus 2008 @ 23:43:

I am a succer in romantische films ....zucht....

Welke film heb je gezien??
quote:Vleermuis28 schreef op 31 augustus 2008 @ 23:39:

Vleer heeft 20 natte maandverbandjes in t water gehad en nu in de vriezer gegooid.. Wel beetje krombuigen als in je lichaam volgen en in boterhamzakje in washand in je onderbroek proppen. Anders wordt het heel erg koud en nat
Oh, en bedankt voor de felies! Vandaag nog eens zijn geboortefoto's bekeken. Wat is ie groot. En lief, leuk, fantastisch, enz

Daar kan geen man tegenop hoor
quote:IvyRosa schreef op 31 augustus 2008 @ 23:49:

Oh, en bedankt voor de felies! Vandaag nog eens zijn geboortefoto's bekeken. Wat is ie groot. En lief, leuk, fantastisch, enz

Daar kan geen man tegenop hoor En zijn liefde voor jouw is ook nog eens onvoorwaardelijk!
Bridget Jones Diary

Ik heb ook zojuist besloten om t contact met PM van hem uit te laten komen.

T kwam tot nu toe eigenlijk van mij af en ben daar een beetje klaar mee.

Dus silence modus en misschien toch eens anders kijken naar die reservebank van mij die in ieder geval dichterbij wonen
Wow Meta, das een omlag!

Vertelde je van de week nou niet dat het eigenlijk wel lekker ging?

Rustig maar wel op een goeie manier

Vanwaar ineend de omslag?

Of doe je gewoon wat we hier eigenlijk allemaal altijd roepen

Luisteren naar je gevoel...

Ga je het echt afkappen of laat je gewoon niets meer horen

(vind dat altijd zo knap als mensen dat kunnen, ik moet het van mezelf ook altijd netjes afsluiten)

Ivy, beetje bijgekomen moppie?

En belangrijker...heb je al wat gehoord van MHM? (mooie HYves meneer)

Ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen zin om richting werk te gaan

Er gebeuren daar echt elke dag drama's.

Vleer, hoest met de poes?

Prinses...en ging het het opstaan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Iedereen nog enorm virtueel dronken geworden gisteren? Hopelijk valt de kater mee....

Hopelijk ook blijft MHM Yvi overladen met hyvesberichten.... Hopelijk doet het ochtendzonnetje wat goeds.

@Vleer; benieuwd hoe je diepgevroren maandverbanden zijn bevallen.

@Prinses: succes met werken !

Ingel zit met een keukenrol naast zich achter de pc (snotneus). Is benieuwd hoe ze dat straks in de auto moet doen.

Ingel had zich erg voorgenomen om VVM (verkapte versierpoging man) van het weekeind mee uit te vragen. Ware het niet dat een goede vriend van hem in coma ligt...... auw; pijnlijk en heel verdrietig voor VVM. Ken hem dan ook weer niet zo goed dat ik zou kunnen voorstellen om naar hem toe te komen voor een knuffel. Geloof dat ik mijn versierpogingen maar even uitstel.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Vleer heeft zich vanmorgen ziek gemeld.. De pijn is niet te harden. Plassen is een drama , gelijk spoelen met een gietertje water gaat nog wel . Maar er aan zitten er al naar wijzen doet vreselijk pijn.

Maandverband in vriezer in boterhamzakje in washandje is geniale oplossing.

Ga straks even bellen naar mijn huisarts... Maar wel genant wat moet je zeggen tegen de assistente ? Mijn poes staat in brand ?
Denkt diep na of ze uberhaupt wel kids wel straks scheur ik uit hechtingen.. als dat t zelfde voelt als dit nu !!

Overweegt keizersnede
Moet straks ahar werk ook terug bellen , maar wat moet ik zeggen ? Heb vanmorgen bij mijn ziekmelding gemeld dat ik griep heb.

Maar dat zit mi jniet lekker , ik wil er nl niet over liegen wat ik heb. Maar dit is ook nogal genant om te vertellen. Blaasontsteking ?
Hoewel het misschien best genant is, lijkt me het beste om gewoon te zeggen wat je hebt. Raak je ook niet verwikkeld in gekke smoezen ed. Mijn baas zou zeggen dat je met een blaasontsteking nog best kunt werken....

Succes meid !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Das net zo hard liegen Vleer

Maar kan me wel voorstellen dat dit niet het meest Charmante is om door te geven op je werk...

En tegen je HA zou ik wel gewoon zeggen wat er aan de hand is.

Maar als je een ingegroeid haartje hebt, dan moet dat er toch ook uit?

Ik deed dat zelf, scalpelletje mee van werk, klein sneetje en WEG pijn!

Maar bij jou is het meer dan 1 haartje geloof ik...

Ing, zou idd verkapte versierpoging even laten rusten, je kan hem wel bellen om te zeggen dat als hij erover wil praten hij bij jou terecht kan.

Wel waardeloos zeg, die snottebellen..sterkte vandaag!
Bij mij is t een combinatie denk ik .. een allergische reactie van de wasverzachter.. Door t jeuken ben ik er aan gaan krabben , stuk gekrabt , van onder geschoren en haartjes die achtergebleven zijn misschien ? T is er wel rood maar tis niet zo dat er bv een dikke ontsteking zit.. (anders had ik wel heel veel paracetamol genomen en die ontsteking los gefriemeld met pincet of mesje)

Mijn moeder vertelde dat ik als peuter dit ook een keer heb gehad ook nav wasverzachter. Volgens mijn moeder lag ik toen heel veel te huilen en gillen van de pijn...

Ik gil niet maar als ik naar t toilet moet dan springen de tranen in mijn ogen.

Pfff voel me een heel klein zielig meisje , LLM is lief voor mij , maar moest heel hard lachen toen ik t hem vertelde over t bevroren maandverband.. Nouwwww zeg
quote:Vleermuis28 schreef op 01 september 2008 @ 09:47:

Ga straks even bellen naar mijn huisarts... Maar wel genant wat moet je zeggen tegen de assistente ? Mijn poes staat in brand ?Overleg eens met Antonio. Die steekt regelmatig zijn poes Bertje in de fik

* vindt het wel rot voor Vleertje dus:
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Vleermuis28 schreef op 01 september 2008 @ 09:49:

Denkt diep na of ze uberhaupt wel kids wel straks scheur ik uit hechtingen.. als dat t zelfde voelt als dit nu !!

Overweegt keizersnede

Keizersnede is nog meer hechtingen

Ivy had er zo'n 50 en kan alles weer, dus het herstelt zich echt wel

Jeetje Meta, dat is ineens een andere inslag. Hoe komt dat zo?

Arme Ingel, verkouden in haar vakantie! VVM gewoon meevragen om wat te drinken, afleiding kan misschien juist wel heel prettig zijn.

MHM gister uitgenodigd, maar nog niets gehoord. Ik vraag me ook af of ie me wel gaat accepteren hoor

Effe verder lezen.
Pffffff, ik weet niet in wat voor een ballentent ik nou weer aan het werk ben

Afgelopen disdag tandarts onslagen, nu vanmorgen een nieuwe begonnen en die is nu al weer weg....

*SD overweegt baantje achter de kassa bij AH*
SD hahaha dan komt er vanzelf een onwijs lekkere tandarts let maar op :P
Jeetje SD, das wel bizar zeg.

Vleer, verkoelt het een beetje? En al bij de ha geweest?
Dag dames,

Pop meldt zich ook weer. Heb wel meegelezen dit weekend, maar te weinig gelegenheid gehad om te reageren.

Ivy, nog gefeliciteerd met je zoontje! ik ben even kwijt hoe oud hij is geworden?

Vleer, gewoon zeggen op je werk dat je een nogal genant probleem hebt, en dat je niet meer kan zitten, plassen en dat je veel pijn hebt. Denk dat een gemiddelde baas niet meer hoeft te weten. HA-assistente hoort wel meer vervelende verhalen. Die zal er niet teveel van schrikken en waarschijnlijk net als wij denken: ach, arme vleer, wat verschrikkelijk! Maar je weet nu dat je nooit nooit NOOIT meer wasverzachter moet gebruiken! Fijn dat Ivy zoveel goede tips heeft!

SD, DS, WM, heerlijk genoten van de zon dus! Helaas zit mijn balkonnetje aan de verkeerde kant van mijn huis, dus heb ik alleen tot 10 uur s ochtends daar zon. En dat is me net even iets te vroeg!

Vervelend he, als je op zaterdag thuis zit omdat iedereen andere plannen heeft? Ik heb sinds deze zomer een heleboel contacten opgedaan in de buurtkroeg, en dat is hartstikke gezellig. Ik durfde nooit alleen naar de kroeg, maar daar kan het gewoon, omdat er wel een bekende zit. Hoewel ik het nog steeds een drempel vind om alleen te gaan.

Onweer heb ik vannacht 1 klap van gehoord. Ben er niet zo'n held mee, net als jij SD. Ik heb trouwens een kennis, boom van een kerel, en die is als de dood voor onweer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven