E-books kopen bij Bol.com
donderdag 18 juni 2015 om 00:02
Ik kan het antwoord niet echt vinden op de site, misschien dat hier iemand het weet ?
Ik heb geen internetbankieren, ik ben een waar fossiel.
Bestellingen bij Bol.com betaal ik altijd achteraf met een acceptgirokaart.
Bestaat deze optie ook voor e-books ? Of moet je die wel direct elektronisch betalen ?
Een acceptgirokaart hoeft wat mij betreft niet opgestuurd te worden, een mailtje met het factuurnummer en rekeningnummer is genoeg.
Ik heb geen internetbankieren, ik ben een waar fossiel.
Bestellingen bij Bol.com betaal ik altijd achteraf met een acceptgirokaart.
Bestaat deze optie ook voor e-books ? Of moet je die wel direct elektronisch betalen ?
Een acceptgirokaart hoeft wat mij betreft niet opgestuurd te worden, een mailtje met het factuurnummer en rekeningnummer is genoeg.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
donderdag 18 juni 2015 om 00:40
De bol-cadeaukaart is misschien ook een optie om mee te betalen, bedenk ik me nu...
Zet je de cadeaubon/-kaart liever zonder iets te bestellen alvast in je account? Dat kan in je account bij Betaalmethoden of:
Ga naar ‘Mijn account’ en log in
Klik rechts, bij ‘Betaalmethoden’ op ‘Cadeaukaart inwisselen’
Voeg je cadeaubonnummer toe
Voeg bij een cadeaukaart daarna de pincode toe
Je cadeaubon/-kaart staat in je account en wordt automatisch aangeboden als betaalmethode bij een volgende bestelling
Zet je de cadeaubon/-kaart liever zonder iets te bestellen alvast in je account? Dat kan in je account bij Betaalmethoden of:
Ga naar ‘Mijn account’ en log in
Klik rechts, bij ‘Betaalmethoden’ op ‘Cadeaukaart inwisselen’
Voeg je cadeaubonnummer toe
Voeg bij een cadeaukaart daarna de pincode toe
Je cadeaubon/-kaart staat in je account en wordt automatisch aangeboden als betaalmethode bij een volgende bestelling
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"