Naam kitten
vrijdag 19 juni 2015 om 18:55
Vanmiddag hebben we een kitten uitgezocht.Het is een grijs gestreepte katje , waarschijnlijk van het mannelijk geslacht.Is moeilijk te zien bij kat van nog geen 2 weken.
Nu nog een naam zoeken.
Ik heb al een paar sites gevonden met o.a. meer dan 3000 kattennamen.
Iemand nog een leuke naam voor een kater ?
Nu nog een naam zoeken.
Ik heb al een paar sites gevonden met o.a. meer dan 3000 kattennamen.
Iemand nog een leuke naam voor een kater ?
vrijdag 19 juni 2015 om 19:05
Binka en Bo (ben geen voorstander eigenlijk van deze combi maar als het een vrouwtje is dan is het Beau)
Binka en Kane
Binka en Floyd
(sorry ben echt te moe om leukere combies te maken, maar zo staat je topic wel weer bovenaan.)
Binka en Kane
Binka en Floyd
(sorry ben echt te moe om leukere combies te maken, maar zo staat je topic wel weer bovenaan.)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 19 juni 2015 om 19:48
je hebt een kitten van 2 weken oud uitgekozen ? ze mogen pas weg met 8 a 10 weken. waarom met 2 weken, die is nog veel te vroeg bij zijn moeder weggehaald. of is moeder dood? je weet wel dat je kitten goed moet bijvoeden ?
(overigens is het wel degelijk snel te zien hoor of het mannetjes of vrouwtjes zijn) ook met 2 weken
(overigens is het wel degelijk snel te zien hoor of het mannetjes of vrouwtjes zijn) ook met 2 weken
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
vrijdag 19 juni 2015 om 20:02
Ik heb al 24 jaar katten hoor.Dus dat ik een kitten van 2 weken bij zijn / haar moeder weggerukt zou hebben is dus onzin.
We hebben alleen 1 kitten uitgezocht uit een nest van 5.We wilden graag een grijs gestreepte en deze vrouw had er daar 2 van.
Ben intussen ook aan het zoeken op de sites maar wat een voorraad aan namen.
Krijg ik ook nog een naam via facebook door van mijn vakantiekind : Wombard !
Waar haalt ze het vandaan ?
We hebben alleen 1 kitten uitgezocht uit een nest van 5.We wilden graag een grijs gestreepte en deze vrouw had er daar 2 van.
Ben intussen ook aan het zoeken op de sites maar wat een voorraad aan namen.
Krijg ik ook nog een naam via facebook door van mijn vakantiekind : Wombard !
Waar haalt ze het vandaan ?
vrijdag 19 juni 2015 om 20:05
vrijdag 19 juni 2015 om 20:21