Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Haha SD, het is nooit meer echt goedgekomen tussen mijn moeder en ik!

Ik ben het even kwijt, maar wat voor hond is Summerhond?
Kijk maar even bij mijn profiel, daar staat een foto van hem!

En ik snap dat het natuurlijk nooit meer ECHT gezellig is geworden in huize Eva
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik kan je foto's niet aanklikken en ben zo nieuwsgierig!
quote:Summerdance schreef op 02 september 2008 @ 14:26:

Misschien moeten we een Stiching oprichten Prinses.

De "Stichting voor TE lieve mensen die TE veel Forummen"stichting.

euhhh....heb je je goudvis toen echt door de wc gespoeld?

JIJ barbaarse Prinses!

Euh... ik was toen nog zeer beinvloedbaar

Maarrrr... ik woonde op de eerste verdieping en heb mijn huisgenoten de vis een zeebegrafenis laten geven op de begane grond omdat ik bang was dat ie anders boven zou komen drijven in mijn wc. Én ik had een cake gebakken voor de koffie&cake na de begrafenis én mijn huisgenoten hebben 'waarheen leidt de weg' gezongen tijdens het doorspoelen
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 02 september 2008 @ 15:49:

[...]Én ik had een cake gebakken voor de koffie&cake na de begrafenis én mijn huisgenoten hebben 'waarheen leidt de weg' gezongen tijdens het doorspoelen Hilarisch!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 02 september 2008 @ 15:49:

[...] had een cake gebakken voor de koffie&cake na de begrafenis én mijn huisgenoten hebben 'waarheen leidt de weg' gezongen tijdens het doorspoelen

Toch een ceromoniele begrafenis!!!

Je hebt hetr prima gedaanb hoor Prinses, er is geen goudvis op de wereld die je dit kwalijk gaat nemen
Was nog wel vergeten te vermelden dat ik toen net een combimagnetron had gekocht, en de cake per ongeluk had gebakken op de magnetronstand... bleek niet meer echt te eten, maar je had er eventuele begrafenisverstoorders wel de hersens mee kunnen inslaan
Peas on earth!
Die vis was trouwens een goudvis, en omdat ik het zo zielig vond dat vissen vaak Blub worden genoemd, had ik besloten mijn vis een Echte Naam te geven.... Philip heeft echter maar twee weken geleefd, en er is nooit een vis gekomen die Philip kon overtreffen...
Peas on earth!
Moge Philip rusten in vrede

*Zedig hoofd erbij trekkend*
En speciaal voor Eva ....

TADAAAAAAAAAAAAAAAA...

Nee, je vis "paardenvriend" noemen, dát is pas nobel!

Ik zou toch liever Blub heten als ik vis was!
Lieve mensen ... draadloos internet doet t weer heb de boel maar ff opnieuw geinstalleerd enzoww weet je wel

Verder is t van onder weer een beetje misse boel ... Damnn t ging zo goed..

Vleer houd t hier niet meer zo bij.. ben om half 2 weggegaan en moest gewoon 2 paginas terug lezen..

Zal LLM mij echt wel leuk vinden ?
SD, lieffffffffffffffffffffffffff! Wat een heerlijk leven heeft Summerhond, als je 'm zo lekker onderuitgezakt ziet liggen!

Toen ik zes jaar was kreeg ik een goudvis voor in de vijver in de tuin. Ik noemde hem Willem van Oranje.

Vleer, wat balen dat het weer mis is. Het ging net zo goed?

Wat zegt je gevoel over LLM?
Vleer..

Even over LLM.. Ik heb het een beetje terug gelezen.

Ik ken hem natuurlijk niet en ik ken jou niet.

Maar vanuit mezelf gedacht: als ik met iemand date en ik roep dan dat ik niet snel verliefd word, dan lieg ik uiteraard niet, want het is zo. Toch weet ik dat ALS ik zoiets zeg, dat ik dan (als ik eerlijk naar mezelf kijk), weet dat ik niet verliefd ga worden op de persoon tegen wie ik dat zojuist heb gezegd.

Ik denk dus ook dat hij zich wil indekken, en dat je niet teveel moet verwachten. Jij zegt ook niet verliefd te zijn, en als dat zo is en jullie hebben het leuk samen, dan lijkt me geen reden om te stoppen. Maar wil jij niet liever een vriendje die er echt voor je is, en die wél helemaal voor je gaat? Dat idee krijg ik een beetje als ik je postings lees.

Dus tja, ik denk dat LMM je zeker leuk lief en lekker vindt, maar zoals hij zelf al zegt, niet verliefd op je gaat worden.
Gossamme....... 13pagina's bijlezen!!!!!!!

Welkom aan de nieuwelingen hier

@SD helaas heb ik geen antwoord op jouw vraag: Hoe kun je te lief zijn?

Weet 1van jullie het antwoord op de vraag hoe dat nu werkt met mannen?

Want alsof de duvel ermee speelt, sinds ik besloten heb niets meer te laten horen en t initiatief van zijn kant te laten komen, was daar vanmorgen 1smsje bij het uit bed stappen om 11.15uur....

Meta is een lekkertje volgens PM, gezien de inhoud van zijn smsje van vanmorgen "quote":

Hey lekkertje, vermaak je je, of lekker aan t werk?Xx

Dat ik lekker, leuk en lief ben, dat wist Meta allaaannnnggggggg. Er zijn genoeg mannen die dat ook vinden en daarom heb ik vrij koel gesmst: Goedemorgen ik ben net mijn bed uit.

*voel me nu beetje schuldig dat ik zo koel smste en vraagt zich af hoe dat nu weer geinterpreteerd kan worden door hem*

Ik wil zeker vanavond of morgen nog een sms sturen met de vraag hoe hij denkt over mijn uitnodiging om te ontdekken wie we nog meer zijn naast de superlekkere sex

Of zal ik hem gewoon eens bellen (oei dat vind ik weer niet zo makkelijk )

Hij kan best ff wachten toch?

Anyway, heb 1vriendinnetje in de relatiestresss en daar ben ik een luisterend oor voor en ik ga strax werken, oa mensen van het Madonnoconcert naar huis brengen.

Fijne avond Singles

kus

Meta
quote:eva_anne schreef op 02 september 2008 @ 16:40:

SD, lieffffffffffffffffffffffffff! Wat een heerlijk leven heeft Summerhond, als je 'm zo lekker onderuitgezakt ziet liggen!

Dat heeft hij ook ook, tis een verwend nest!

Maar djeez wat hou ik van dat rooie monster

Vleer, klote dat het weer mis is.

Aan het maandverand maar weer

Funny, ik denk dat je gelijk hebt met LLM van Vleer

Ik vind het toch al knap als mensen kunnen zeggen, ik word niet verliefd, das toch iets wat je niet in de hand hebt?

Nou moet ik zeggen ik ben ook een groot gelover van het Liefde op het eerste gezicht principe

Maar als LLM en Vleer er zelf geen problemen mee hebben dan is er niets aan de hand...

Ik zou me in zo'n geval al snel gebruikt voelen.

Beetje het wel de lusten maar niet de lasten verhaal...
@Vleer wat een gedoe daaronder!
quote:funnylittlefrog schreef op 02 september 2008 @ 16:44:

Vleer..

Even over LLM.. Ik heb het een beetje terug gelezen.

Ik ken hem natuurlijk niet en ik ken jou niet.

Maar vanuit mezelf gedacht: als ik met iemand date en ik roep dan dat ik niet snel verliefd word, dan lieg ik uiteraard niet, want het is zo. Toch weet ik dat ALS ik zoiets zeg, dat ik dan (als ik eerlijk naar mezelf kijk), weet dat ik niet verliefd ga worden op de persoon tegen wie ik dat zojuist heb gezegd.

Ik denk dus ook dat hij zich wil indekken, en dat je niet teveel moet verwachten. Jij zegt ook niet verliefd te zijn, en als dat zo is en jullie hebben het leuk samen, dan lijkt me geen reden om te stoppen. Maar wil jij niet liever een vriendje die er echt voor je is, en die wél helemaal voor je gaat? Dat idee krijg ik een beetje als ik je postings lees.

Dus tja, ik denk dat LMM je zeker leuk lief en lekker vindt, maar zoals hij zelf al zegt, niet verliefd op je gaat worden.

wat jij dus schrijft .. dat denk ik dus !!

Ik denk ook dat hij zichzelf wil indekken.. Toen ik dat zei tegen hem afgelopen vrijdag.. Gooide hij t er op dat ie bang is om iemand pijn te doen.. Want als t ook niet met mij gaat lukken dan vind ie t verschrikkelijk om mij pijn te doen door te zeggen dat ie er geen toekomst inziet.

Ik heb toen al aangegeven dat ik liever heb dat hij eerlijk is en tja liefde moet wederzijds zijn en als t dat niet is snap ik ook wel dat doorgaan weinig zin heeft. Maar dat ik verwacht van hem dat hij er eerlijk en open over is.

En dat t daarna pijn doet , tsja .. dat doet liefdesverdriet altijd maar dood ga je er echt niet van dus zo ernstig is t dan ook weer niet.. (bovendien heb ik wel meer liefdesverdriet geincasseerd natuurlijk)

Verder vertelde hij dat hij in vorige relaties ook niet verliefd was maar wel doorging met de *relatie* en dat t toen nog 4jr heeft geduurd. Ook riep hij vrijdag dat ie dan misschien wel bindingsangst had.. Dat heb ik hard weggewuifd.. Als er iemand bindingsangst zou moeten hebben ben ik dat met mijn korte relaties ipv hij met lange relaties.

Toen wist hij even nietsmeer te zeggen , t gevoel van Zichzelf Indekken ligt enorm op de voorgrond.. En zit er echt onwijs aan te denken om a.s vrijdag niet naar hem toe te gaan ..

Want JA idd ik wil een vent die 100% voor mij gaat en niet half gebakken...

Dilemma : Wat te doen ?
Ik ben t ook met de anderen eens die t ook weer met Frogje eens zijn :P

Daar heb ik dus zelf ook al over na lopen denken .. en eigenlijk komt t steeds meer op de voorgrond..

Ook t grapje dat hij gisteren maakte was voor mij een not done grapje..

(hij maakte een grapje over dat ik vrijdag niet hoefde te komen omdat ik van onderen de boel aan gort heb.. hij had er wel geintje met dikke uitroeptekens achter staan.. Maar voor mijn gevoel zeg je zoiets niet zomaar en maak je er al helemaal geen grapje over en zo wel dan zit er toch een kern van waarheid in .. of ik ben beren aan t zoeken die er niet zijn ?)
quote:Vleermuis28 schreef op 02 september 2008 @ 17:01:

[...]

Want JA idd ik wil een vent die 100% voor mij gaat en niet half gebakken...

Dilemma : Wat te doen ?

Ik denk dat als je heel eerlijk bent naar jezelf je eigenlijk het antwoord al weet lieve Vleer!

En om nog even terug te komen op het grapje wat hij maakte, dat vind ik dus ronduit GEEN stijl!

Alleen dat zou voor mij al reden genoeg zijn om de afspraak voor vrijdag niet door te laten gaan

Maar ik ben wat dat betreft nogal kort door de bocht

Aan de andere kant, als "iets" in me zegt dat de boel niet klopt...

10 van de 10 keer klopt het dan ook niet!

Luitster naar je gevoel Vleer!
Tja wat te doen? Dat voel je zelf het beste aan denk ik.

Eerlijk zijn naar jezelf toe, wat je van hem verwacht, en wat je voor jezelf wil. Ik heb het al eens eerder gelezen hier; maar voor mezelf gebruik ik hem ook altijd: ALS JE GEEN PRIORITEIT BENT, BEN DAN OOK GEEN OPTIE.

Hij wil je geen pijn doen. Hij wil je niet kwetsen. Hij wordt niet snel verliefd. Wat wil hij dan wél? Heb je hem al eens gevraagd wat hij dan van JOU wil, en wat HIJ verwacht? Durft hij eerlijk toe te geven dat hij je "alleen maar" leuk en gezellig en wellicht lekker vindt? Ik denk dat ie diep in zijn hart al weet dat het met jou niet gaat lukken, maar dat niet rechtstreeks durft uit te spreken.

Bindingsangst lijkt mij ook lulkoek in dit verhaal, dat is waarschijnlijk als sneeuw voor de zon verdwenen als hij iemand tegen komt waar hij wel echt voor valt..
Dat "grapje" bevat heel veel waarheid, waarschijnlijk.
Dat "geintje" van hem is zeker not done (understatement eerste klas!) Vleer! Wat een botte lomperik zeg! Ongelooflijk...

heel typisch zo'n mannen opmerking ook.

Misschien kun je eenzelfde soort opmerking maken, zodat hij merkt dat het niet leuk is... en dan 'geintje' met dikke uitroeptekens erachter?

Hoewel dat is misschien wel een beetje kinderachtig van mij he? Maar soms laat ik me een beetje teveel gaan.... (Ik zou bijvoorbeeld eerst niet reageren, maar een wijntje inschenken en mezelf constant op lopen fokken, totdat ik teveel wijn op heb en hem woedend een smsje stuur: "alsof jij daar nog enigszins schade aan zou kunnen richten met dat kleine geslacht. Geintje!!!!")
Precies jullie benoemen keigoed wat mijn gedachten zijn en waar ik mee worstel zowel t positieve als t negatieve in jullie stukjes..

Wel ga ik eerst hem vragen wat hij dan verwacht en van mij wil .

Voordat ik er definitief een punt aan draai
Wat een klote grapje. Zeg dan helemaal niets. Tjee ......

Ik ken zijn humor natuurlijk niet, maar ik kan me voorstellen dat je het niet helemaal leuk oppikt.

Mijn adviesmodus ligt helemaal plat; het spijt me, als ik iets zinnigs te adviseren heb Vleer, dan hoor je het.

En Meta wat goed dattie het initiatief heeft genomen ! Of het te koel is wat je hebt gesmst, weet ik niet. Maar ik lees ook altijd 20 keer terug wat ik heb geschreven en als ik tijd over heb ga ik er ook heel erg over nadenken hoe het allemaal geinterpreteerd kan worden... Komt goed !

Ingel heeft net met vriendin 'Alles is Liefde' voor de 2e keer gezien. Tjonge, heb nog koppijn van de tranen (of is dat van de verkoudheid?).

Ik heb mijn goudvis; Spoggie genoaamd, wel begraven. In een lege rijstdoos met een gehamerd kruisje bovenop het zand. Was echt niet goed wijs.....

(Ingel gaat indd solliciteren bij laatst genoemde afkorting)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven