Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
*doet vanavond ook aan lappen tekst *
Peas on earth!
Prinses, ik heb me destijds niet in de discussie waar Miranda het over heeft gemengd, omdat er een tijd geleden is gepraat door jou, Xan en HM of jullie nog wel mee 'mochten' schrijven toen jullie single-af werden. Er waren destijds minder actieve schrijvers dan nu, en toen heeft niemand aangegeven er problemen mee te hebben.

Ik heb er persoonlijk ook totaal geen problemen mee, ook omdat ik jou inmiddels een maand of 8 'ken' en jouw aandeel in dit topic gezellig en nuttig vind. Het is ook wel een klets topic geworden, waar je je ei kwijt kunt, en ik vind dat heel goed een singles-onderwerp, omdat je vaak thuis je ei niet zo goed kwijt kunt, omdat er niemand op je bank zit en/of omdat je je nabije omgeving niet altijd wilt 'lastigvallen' met je verhalen.

En dat is alles wat ik er over te zeggen heb

Nu ga ik een verzopen kat proberen op te sporen buiten, ik wil zo naar bed!
pop1980 wijzigde dit bericht op 02-09-2008 21:56
Reden: niet is je aandeel alleen gezellig, ook nuttig!
% gewijzigd
Stoer hoor SD, zelfs gefilmd worden (had er even overheen gelezen)! Lijkt me toch wel een 'bekeken gevoel'.

Ik heb trouwens wel BodyBalance gedaan, is ook zo'n LessMills-klasje en veel beter voor Luie Prinses, omdat je je niet heeeelll erg uit de naad werkt, maar toch zweet, rekt en strekt
Peas on earth!
quote:Summerdance schreef op 02 september 2008 @ 21:50:

Ing, ik geef body-attack en body- combat (ga maar eens kijken op de site van Les Mills) heel erg intensief dus prima voor zo'n drukte makertje als ik

ow de Les Mills lessen zijn leuk! Ik doe vaak aan Body Pump! Vind ik ook erg leuk....maar soms komt het niet uit met mijn afspraken die ik 's avonds plan!
Ohhjaaaa WinkelMandje, het is straks weer pantoffeltijd

*zou best wel pantoffels willen met grote goudvissenkop, ter nagedachtenis aan Philip *

Wel goed hoe je erover schrijft, dat je de afgelopen twee jaar toch weer echt je leven hebt opgebouwd. Ik denk zelf dat, hoe zweverig ook , iedere relatie je iets geeft en iets leert. Toen mijn vorige relatie stopte, heb ik daar ontzettend veel verdriet over gehad, maar het heeft me ook veel opgeleverd. Niet via de makkelijke weg, maar via de confronterende weg, omdat het niet goed lopen van die relatie ook veel over mij zei, en ik vond dat ik daar goed naar moest kijken. Ik heb dat ook gedaan (zelfs gedeeltelijk met professionele hulp, omdat ik Foute Patronen nu eens goed wilde aanpakken en het gevoel had dat dat beter kon met een onafhankelijke derde) en het heeft me veel opgeleverd.
Peas on earth!
** Kan niets zeggen op het lap tekst van prinses..... die discussie was voor mijn tijd. Maar zo te lezen ben je een gezellige dame in het topic en vind ik je reply's gezellig en zinvol!
quote:pop1980 schreef op 02 september 2008 @ 21:53:

En dat is alles wat ik er over te zeggen heb

Dank quote:Nu ga ik een verzopen kat proberen op te sporen buiten, ik wil zo naar bed!Succes met opsporen en lekker slapen straks
Peas on earth!
quote:winkelmandje schreef op 02 september 2008 @ 22:03:

** Kan niets zeggen op het lap tekst van prinses..... die discussie was voor mijn tijd. Maar zo te lezen ben je een gezellige dame in het topic en vind ik je reply's gezellig en zinvol!

Je hoeft er ook niets over te zeggen hoor Winkelmandje, maar moest het gewoon even kwijt.... Mócht het wel zo zijn dat je je stoort aan hetgeen ik schrijf, hoor ik dat in ieder geval graag van je (met natuurlijk een zesdelige onderbouwing, in zevenvoud aangeleverd ).

Ik moet trouwens bij jouw naam steeds denken aan die winkels waar je met een single-kleur-mandje kunt winkelen óf met een niet-single-kleur-mandje
Peas on earth!
SD is helemaal niet stoer hoor, stond gewoon te trillen op mijn benen toen de les begon, en bij mijn warming up had ik een heer raar piepje in mijn stem

Ik als single kan hier prima mijn eitje kwijt hoor

En soms...soms vind ik het gewoon leuk om oeverloos te kletsen en plaatjes te plakken (sinds ik van Prinses heb geleerd hoe dat moet)

Tis net wat Pop ook zegt, soms wil je gewoon even praten en omdat er thuis niemand op de bank zit, en na een tijdje lekker meeschrijven hier merk ik dat ik dat hier PRIMA kan

En meer wil ik er ook niet over kwijt!

Pop...verzopen katje al gevonden?

Score lijst met betrekking tot de diertjes:

1 kouwe poes

1 jeukende hond

1 verzopen kat

Verder nog aanmeldingen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 02 september 2008 @ 22:02:

Ohhjaaaa WinkelMandje, het is straks weer pantoffeltijd

*zou best wel pantoffels willen met grote goudvissenkop, ter nagedachtenis aan Philip *

Wel goed hoe je erover schrijft, dat je de afgelopen twee jaar toch weer echt je leven hebt opgebouwd. Ik denk zelf dat, hoe zweverig ook , iedere relatie je iets geeft en iets leert. Toen mijn vorige relatie stopte, heb ik daar ontzettend veel verdriet over gehad, maar het heeft me ook veel opgeleverd. Niet via de makkelijke weg, maar via de confronterende weg, omdat het niet goed lopen van die relatie ook veel over mij zei, en ik vond dat ik daar goed naar moest kijken. Ik heb dat ook gedaan (zelfs gedeeltelijk met professionele hulp, omdat ik Foute Patronen nu eens goed wilde aanpakken en het gevoel had dat dat beter kon met een onafhankelijke derde) en het heeft me veel opgeleverd.

Goudvis pantoffels! Ga eens ontwerpen....wie weet is er een markt voor!

Ik heb gewone beige gebreide met bont gekocht! Ik vond ze zo leuk!

Verder ja....2 jaar geleden ben ik er heel goed ziek van geweest. Hij was voor mij mijn prins op het witte paard. Was in 1 week 5 kilo afgevallen. Zo ziek van verdriet ben ik geweest.... Ik ben ook heel lang niet klaar geweest voor een relatie. Heb er wel eentje van 6 mnd gehad, maar was gewoon niet goed. Heb er ook een punt achter gezet. Ik was nog zo (egoistisch) met mijzelf bezig Ik kan nu zeggen dat ik er klaar voor ben. Ik heb ook die alleen voel momenten steeds meer die hier worden beschreven!

Heb voor mijn vakantie iemand leren kennen.....5 weken in de vakantie niet gezien. Elkaars vakantie overlapten....daarna is hij toch weer met zijn ex naar bed geweest en vertelde me toen dat hij niet klaar was voor een relatie.... Deed wel pijn, voelde toch als bedrogen worden!

Nu sinds kort iemand leren kennen, maar zoals ik al eerder schreef...is hij korter 10 cm welteverstaan..... Moeilijk......
1 sniekie brutale losgeslagen poes (na drie weken logeren in kattenpension)
Peas on earth!
quote:Summerdance schreef op 02 september 2008 @ 22:09:

En soms...soms vind ik het gewoon leuk om oeverloos te kletsen en plaatjes te plakken (sinds ik van Prinses heb geleerd hoe dat moet)*is blij dat ze ondanks haar Zondige Relationele Status toch nog nut heeft gehad in dit topic *
Peas on earth!
Wel grappig trouwens om te lezen dat iedereen wel het gevoel heeft dat hij/zij sterker uit een verbroken relatie komt

Tis inderdaad wat iedereen zegt, je gaat steeds meer beseffen wie JIJ bent, waar je staat en wat je belangrijk vind in het leven

MAAR, ik worstel de laatste tijd daarom wel met deze vraag:

Wordt de "zoektocht" niet steeds moeilijker op die manier

De lat wordt bijna onnoemelijk hoog voor de ander en voor jezelf

We leven in een soort wegwerpmaatschappij

Shit, hij heeft witte sportsokken, hij drinkt niet EN houdt ook niet van uitslapen.......weg ermee (ok rare voorbeelden maar kan ff geen diepzinnige bedenken)

Zijn we niet veel sneller geneigd het bijltje erbij neer te gooien en op zoek te gaan naar de volgende?
Sorry Prinses, hier de herziene lijst!

1 kouwe poes

1 jeukende hond

1 verzopen kat

1 sniekie brutale losgeslagen poes (na drie weken logeren in kattenpension)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 02 september 2008 @ 22:06:

[...]

Ik moet trouwens bij jouw naam steeds denken aan die winkels waar je met een single-kleur-mandje kunt winkelen óf met een niet-single-kleur-mandje

Ja die naam is ook zo doordacht

Ik had ineens een ingeving en ga mezelf noemen naar iets wat ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag doe! Winkelen!
Heej WM, wel knap van je dat je die kortere relatie beeindigd hebt omdat je merkte dat je er nog niet klaar voor was en nog teveel met jezelf bezig. Ik kan me wel voorstellen dat je nu steeds vaker en meer het gevoel krijgt dat je er wél aan toe bent, nu je eerst de tijd hebt genomen om zover te komen.

Naar en verdrietig verhaal van die man die weer bij zijn ex belandde. Dat moet heel naar gevoeld hebben bij thuiskomst .

En nu... de 10cm-man . Tsja... ik denk dat de tijd het moet leren (brrr naar cliché ) en dat je zult moeten gaan ervaren hoe je je bij hem voelt. Neemt het fijne (verliefde?) gevoel de overhand, of blijft die 10 cm in de weg staan.... ben wel heel benieuwd....
Peas on earth!
Ik denk wel dat, hoe langer je single bent of hoe meer je je "eigenheid" ontwikkeld hebt, het moeilijker wordt met 'minder' genoegen te nemen en dat het moeilijker wordt je aan te passen aan een ander. Simpelweg omdat je dat misschien ook niet meer wilt, of omdat je gewend bent je leven op jóuw manier te leiden.

Het is eigenlijk wel dubbel misschien dat de behoefte aan een relatie daarmee níet per definitie afneemt...
Peas on earth!
WM hoe zeggen ze dat ook alweer?

Bij de ware laat je al je eisen vallen (er is zo'n spreekwoord voor maar weet hem ff niet meer)

Ik denk na en kom er (ooit) nog op terug
quote:Summerdance schreef op 02 september 2008 @ 22:13:

Wel grappig trouwens om te lezen dat iedereen wel het gevoel heeft dat hij/zij sterker uit een verbroken relatie komt

Tis inderdaad wat iedereen zegt, je gaat steeds meer beseffen wie JIJ bent, waar je staat en wat je belangrijk vind in het leven

MAAR, ik worstel de laatste tijd daarom wel met deze vraag:

Wordt de "zoektocht" niet steeds moeilijker op die manier

De lat wordt bijna onnoemelijk hoog voor de ander en voor jezelf

We leven in een soort wegwerpmaatschappij

Shit, hij heeft witte sportsokken, hij drinkt niet EN houdt ook niet van uitslapen.......weg ermee (ok rare voorbeelden maar kan ff geen diepzinnige bedenken)

Zijn we niet veel sneller geneigd het bijltje erbij neer te gooien en op zoek te gaan naar de volgende?

Tsja je slaat de zogenaamde spijker op zijn kop! Ik worstel daar ook heel erg mee! Mijn lat is ook heel hoog, merk ik zelf. Want ik weet heel goed wie ik ben en waar ik voor sta!

Ik denk ook zeker, heb het er ook vaak over met vrijgzelle vriendinnen, ook met gesettelde vrienden, dat het steeds moeilijker wordt om een partner te vinden! Hoe ouder je wordt, hoe moeilijker het wordt.

Je hebt een denkbeeldig lijstje waar die aan moet voldoen....verder zijn er ongeschreven regels waar je je door laat leiden.....

mijn dilemma dan weer, ik met 1.85...mijn vriend "moet'" langer zijn.....
Vleer heeft gezellig avondje gehad.. LLM belde net en ga t eens bespreekbaar maken... En ga hem zo ff terug bellen.

Probleem is dat LLM wel initiatief toont door mij te bellen te smsen, verliefdheid heeft ie voor t laatst gehad toen ie 16 was ofzow.. Dus met grote mensen relaties heeft ie dat gevoel nooit meer gehad. Dit werd hem ook regelmatig verweten door zijn ex.. Die zei in ruzies dan bv : Ja dat komt omdat je nooit verliefd op mij bent geweest.

Maar goed.. ga t gewoon bespreekbaar maken ...

Eng : Ja !

Veel geschreven hier..

En ik mis Xan !!! En vind t prima dat Xan en Prinses hier schrijven en vind het vaak hilarisch hoe hun schrijven ook over hun samenwoon/leef gebeurtenissen.. Volgens mij is t vaak bij hen gekkenhuis dan normaal hahahaha (en Vleer geniet daar wel van)

Vleer heeft in t begin wel ff gehad dat t veel over Xan en Prinses ging , maar heeft dat toen geloof ik es besproken met Xan en/of Prinses en daarna niet iets irritants meegemaakt..
Ja het was ook moeilijk om die korte relatie te beeindigen....zeker omdat ik nu zie nu ik eraan toe ben...dat het een hele goede "kandidaat" was! Maar ja, hij heeft een nieuwe din en ik ga daar echt niet tussen staan.

Ja die bij zijn ex in bed belande was erg rot om te ervaren. Ik heb hem daarna nog wel vaak gezien en hij is hier ook regelmatig blijven slapen...was toch behoorlijk gek van hem! In ieder geval...het begon te komen. Nu is het al 2 wkn rustig!

SD....ik weet niet welk gezegde jij noemt. Maar hij komt hier eens langs binnenkort en ga ik voor hem koken. Ben namelijk gek op koken. Maar het is idd cliche zoals prinses zegt....10 cm korter staat zo raar
Ga in ieder geval op je sokken koken, dat scheelt weer minstens twee centimeter als hij zijn schoenen aanheeft
Peas on earth!
Vleer is stoer en gaat 't bespreken . Ben benieuwd hoor....
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 02 september 2008 @ 22:20:

En ik mis Xan !!! En vind t prima dat Xan en Prinses hier schrijven en vind het vaak hilarisch hoe hun schrijven ook over hun samenwoon/leef gebeurtenissen.. Volgens mij is t vaak bij hen gekkenhuis dan normaal hahahaha

Het haarverf moment komt gelijk op!

Maar prinses en xan hebben zich via het forum ontmoet?
Whahhaa het haarverfmoment

En jaaaa.... Xan schreef hier al, en ik kwam hier ook binnenwaaien... dat was in december (toen ik kwam aanwaaien hier) en inmiddels wonen we al drie maanden samen

*is tegenwoordig best goed in korte samenvattingen *
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven