twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Hoi allemaal,

Genoeg, een hele dikke knuffel voor jou, meid wat voel ik met je mee, weet er alles van, wat een verdriet, schrijf hier lekker van je af,dat heeft mij ook altijd zo geholpen, en echt er komen betere tijden weer voor jou, alles heeft een reden, wacht maar alles komt goed!

Geitje, misschien lagen we wel op het zelfde strand! Hi, was gister ook op het strand met nr2! Genieten zeg, samen de koude zee in, haha,

Lenneke, tja, dat vraag ik me ook af, hoe gaat dit door,misschien ideetje om een jaar na nu te schrijven hoe of het gaat, eigenlijk doen we dat al he,

Knipoogje, heb je al weer wat gehoord, en wat een mooi gedicht!

Alle anderen, groetjes van Anna die nu echt zeker weet dat nr2 van haar is, hmmmmmmmmmmm
Geitje, natuurlijk lijken de problemen met nr. 1 steeds minder te worden, je zit niet meer op elkaars lip, dat scheelt heel veel. Jullie wennen aan het idee om niet verder met elkaar verder te gaan, de druk lijkt een beetje van de ketel, d.w.z. aan de ene kant, want aan de andere kant is er toch die twijfel, zetten we het wel of niet door die scheiding.

Wat fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad met nr. 2!

Caafje, wat fijn dat de radiostilte binnenkort voorbij is en dat jullie weer "normaal" contact met elkaar kunnen hebben.

Lenneke, het is wel vreselijk genieten! Maar pas op he? Soms zien anderen dingen die je zelf niet in de gaten hebt. De kans dat jullie een keer betrapt worden, is ook groot, pas op!!!

Anna, wat waanzinnig fijn dat je nu echt zeker bent van nr. 2! Dat geeft je ook de kracht om de tijd door te komen.

Genoeg, hoe is het met je?

Nr. 2 en ik zien elkaar volgende week!!! Het aftellen kan weer beginnen :-)

Allemaal heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Knipoogje wat fijn dat je hem weer ziet volgende week, spannend!

Vraag: Wat doe jij met de mails die je krijgt van nummer 2? Ik lees ze en verwijder ze meteen maar daarna heb ik weer spijt dat ik ze dan niet meer na kan lezen. Ik durf ze niet uit te printen of te bewaren. De smsjes verwijder ik ook vrijwel meteen, ik ben vreselijk bang dat iemand anders van mijn gezin dit per ongeluk leest want je weet maar nooit. Toch vind ik het jammer dat ik niets meer heb om af en toe te lezen als ik me wat minder goed voel.

Wat jij zegt tegen Lenneke dat ze voorzichtig moet zijn, daar ben ik het helemaal mee eens. Ik heb soms het idee dat ze een beetje te overmoedig is geworden, niet boos worden hoor Lenneke, dit is alleen maar een waarschuwing want het zou toch vreselijk zijn als alles uit zou komen!
Wat heb ik ontzettend gelachen vandaag. Volgende week gaat niet lukken, nr. 2 zijn secretaresse had een afspraak gepland (kon niet meer worden verzet, volgens secretaresse dan en die zijn heilig he die secretaresses :-) )op de dag dat wij hadden afgesproken. Dus nu een week opgeschoven, agenda's geblokkeerd met privé-afspraak.

Wij hebben een aparte map waar we alle mailtjes, e.d. in bewaren, op internet beveiligd en wel. Printen doe ik ook nooit!!!

Alle smsjes verwijder ik direct na het lezen, net wat je zegt, een ander zal het maar eens per ongeluk lezen.... Ook wis ik altijd alles van internet, logs, cookies enz. enz., zelfs de onlangs geopende bestanden. Wachtwoorden typ ik altijd in, kies nooit voor bewaren of onthouden.

Het is inderdaad fijn om zo nu en dan nog eens iets na te lezen. Zo'n map is dan echt een uitkomst.

Hoe gaat het verder met iedereen? Allemaal veel sterkte tijdens de moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Hoi Knipoogje, Caafje, Lenneke, Genoeg, Geitje en iedereen die ik vergeten ben.

Hier alles ook goed! Gister nog een uurtje gestolen samen.

Gelukkig heb ik ook genoeg om nog na te lezen. waar vertel ik niet.. je weet idd maar nooit. ik zou alles niet kunnen wissen. want inderdaad tijdens moeilijkere momenten heerlijk om te lezen..

Lfs P.
lieve allemaal,

ik ga snel weer reageren op jullie hoor.

Afgelopen dagen was ik zo ontzettend moe...En toch lig ik gewoon elke nacht wakker!! Vandaag wat meer bewogen en niet geslapen overdag dus hopelijk een goede nacht eens een keer! Zou een stuk schelen!

Slaap lekker allemaal alvast.

liefs, genoeg
Hoi allemaal

Ik moet idd uit gaan kijken..... Ik zou het niet leuk vinden dat er iemand achter zou komen. Soms ben je zo impulsief bezig, dat je bepaalde dingen niet meer in de gaten houd. Bedankt voor julie waarschuwing, Het is weer uitkijken geblazen, als het ooit uitkomt... dan ben ik hem voorgoed kwijt.

Groetjes Lenneke
Pinky klopt helemaal, soms even zwijmelen en nalezen. Wat heerlijk zo'n gestolen moment, ik voel dat als we op ons gemak kunnen msnnen en dat gebeurd bijna nooit.

Beetje geslapen vannacht Genoeg? Er spookt ook zoveel door je hoofd en waarschijnlijk komt er niets uit je handen.

Heb je iemand in de buurt waar je mee kunt praten? Dan kan je het ook een beetje van je afpraten he? Grote knuffel!

Echt voorzichtig doen hoor Lenneke, je wordt steeds nonchalanter, dat heb ik ook wel eens. Dan moet je jezelf weer even tot de orde roepen, en anders doen wij het wel :-)

Hier is het aftellen begonnen, heerlijk! en tja.... Pinky, ik zal niets meer zeggen hoor over de agenda, je snapt me wel.

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
hoi meiden, sorry, ivm herkenning dit bericht weggehaald.

lfs P
Pinky, sterkte meid, ik kan me voorstellen dat je er van schrok? Kan je hem vragen waar die afspraak over is of mag hij niet weten dat je zijn agenda gezien heeft?

Knipoogje, ik was blij te lezen dat je schreef dat je het gedichtje vorige week niet zelf had geschreven. Ik had er even een naar gevoel over, maar gelukkig was het niet je bedoeling om die indruk te wekken.
thea, Dank voor je reactie.
Hai allemaal, het valt me op dat niemand bang is om mee te maken wat ik mee maak. Hoe blind maakt liefde?

Afgelopen week is goed gegaan naar omstandigheden. maar nu is het weekend en het regent en ik begin weer te hyperen. Ik vraag me af hoe mensen die alleen wonen dat fijn kunnen vinden. Ik weet het, gewenning. Maar wat doe je toch heel zo'n dag alleen thuis?? Hoe houdt iemand het vol om niet gelijk in een nieuwe relatie te stappen. Pffff. mis mn nr. 2 enorm.
Hoi Geitje, ik ben zeker wel bang om mee te maken wat jij nu meemaakt. En ik denk dat Genoeg er ook zeker over kan meepraten. Maar liefde maakt zeker blind dat is een ding dat zeker is.

Een hele dag alleen lijkt me nu heerlijk maar dat komt omdat er nu zoveel mensen aandacht van me willen en ik eigenlijk maar aan 1 iemand heel veel aandacht wil geven,dus ik zou wel even rust willen om me heen. Maar voor altijd alleen wonen zou mij ook niet aantrekkelijk lijken hoor.

Hoop voor jou dat je dit weekend nog wel nr 2 ziet? Of zijn je kids er dan..? Wel proberen om iets leuks te plannen hoor! Zo belangrijk. Veel sterkte gewenst en genoeg jij ook... hoe gaat het nou met je?

Ook voor alle anderen die het moeilijk hebben, sterkte! en voor degenen die op roze wolken zitten geniet ervan!!

lfs P
Maar liefde maakt zeker blind dat is een ding dat zeker is.

correctie: verliefdheid maakt blind en dat is even compleet iets anders anders dan liefde of houden van, realiteitswaarde verliefdheid in dagelijks echt alles samen beleven terwijl dat niet de realiteit is maar fictie en fantasën in het hoofd is compleet nul

geitje je waarschuwing werkt daarom compleet niet bij verliefde mensen, tot het moment x zullen ze er zelfs de ballen van snappen meid en gaan ze gewoon door tot ze in hetzelfde als jou terecht komen, pas dan is leiden in last

knf meis
Hoi allemaal, eindelijk weer eens een teken van leven :-) Het was ff pittig afgelopen week maar ik ben maar gelijk door mijn angsten aan het heen gaan (al voelt dat soms.. angstig )

@knipoogje: ja, het was zeker fijn (of eigenlijk meer nuttig) om een mail te krijgen waarin hij uitlegde wat en hoe. Ik vind dat hij heel respectvol met me omgaat en dat waardeer ik echt (en uiteraard ga ik ook respectvol met hem om. Kan gewoon niet boos zijn). We mailen nog wel af en toe. En zolang dat niet met al teveel emoties gaat kan ik het wel aan merk ik. Slapen lukte redelijk afgelopen nacht :-)

En hoe is het met jou?? Je bent vast de tel nog niet kwijt :-) Fijn dat er een afspraak gepland staat he? Hoe gaat het met je nr 1?

@Geitje: hoe is het nou met je? Is wennen he, alleen thuis! Dit weekend is mijn kind met paps mee en ik vind het ook wennen. Ik zorg gewoon dat ik me bezig hou met dingen die al lange tijd liggen en die ik al eeuwen wilde doen. En ik merk dat het werkt. Het is nu alweer bijna 10 uur! Wat ikzelf doe op een dag is: kaartjes tekenen, foto's uitzoeken, foto's inplakken, tv kijken, dingen opnemen van tv en die kijken, slapen, mensen bellen,lezen, boodschappen doen, huishouden. Twijfel je nog of je de goede stap hebt gezet? En hoe gaat het met je nr 2?Heb je hem nog gezien? Oh ja, lekker gordijnen dicht, zie je de regen niet :-)

@ Caafje: ik bewaarde de smsjes door ze in mijn dagboek over te schrijven. En dat dagboek nam ik mee. Hoe gaat het met je? Heb je je nummer 2 al weer gezien? En hoe gaat het met je nummer 1?

@ Pinky: hoe is het nu met je? Heb je nog met je nr 2 gesproken over het voorval afgelopen week? En ja, het is best moeilijk om ineens alleen te zijn, daar kan ik helaas over meepraten, maar ik merk wel dat er ook weer een klein beetje energie begint vrij te komen en dat stop ik in mijn kind en in mezelf. Het gaat wel met ups en downs hoor. Maar dat hoort erbij. Kijk je wel uit dat je ook aandacht voor jezelf hebt?

@Anaianai:Alles goed met je? dank je wel voor je knuffel en je bemoedigende woorden!! Heb jij in een soortgelijke situatie gezeten? En heb je nou een nr 1 en een nr 2? Of heb ik dat mis? Moet eerlijk bekennen dat ik nu ff niet zoveel behoefte heb aan een man hoor. Geen zin om daar energie in te stoppen. Maar goed, dat is ook wel logisch.

@Lenneke: lukt het al met uitkijken?? :-) Moeilijk he, als je zo verliefd bent!!

@Thea: heb jij ook 2 liefdes? Ik ben geloof ik een beetje vergeetachtig....

Nou meiden, ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!! En we gaan er komen he??

liefs, knuffel, Genoeg
Genoeg,

Ja, ik heb een nr1 en nr2, al 4 jaar nr2, 2 jaar geleden wou nr2 zomaar uit het niets via sms! stoppen, hij wou de 'ruimte', nog nooit had ik liefdesverdriet gehad, maar toen verging mijn wereld, wat heb ik veel gehuild, de eerste dagen kon ik niks anders, en nachtenlang steeds weer wakker, heb heel veel aan dit forum gehad toen, en nog steeds, en net als jij kwamen er allerlei angsten boven, ben heel in mezelf gekeerd toen,zag het bijna niet meer zitten maar heb ook nog 2 kids rondlopen, en heb ook van alles verwerkt, kan wel achteraf nu zeggen dat het me uiteindelijk goed heeft gedaan, gelukkig kwam mijn nr2 weer terug, om mij afgelopen oktober weer via sms te laten weten dat we beter konden wachten tot 'later', toen heb ik een persoonlijk afscheid gevraagd, en had er toen meer vrede mee,had wel weer verdriet maar niet zoveel als het jaar daarvoor, uiteindelijk miste hij mij toch en nam zelf weer contact op, nu weten we precies wat we aan elkaar hebben,

ik hoop dat het gauw beter met je gaat, het is fijn als je nog wat van hem hoort, dan kun je het beter verwerken,

heel veel sterkte,

Alle anderen groetjes van Anna
Anna wat een confronterend verhaal, ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je gevoeld zult hebben, echt vreselijk! Ik hoop toch niet dat mij zoiets overkomt, ik zou niet weten hoe ik met dit verdriet zou moeten omgaan. Gelukkig is het allemaal goed gekomen.

Genoeg, wat lief van je dat je zo naar iedereen informeert terwijl het met jou niet zo goed gaat, heb ik bewondering voor.

Het gaat goed met nummer 1 en met nummer 2 en voel me er prima bij.
Hallo allemaal

Het is heel moeilijk dat uitkijken.... maar ben er weer wel van bewust. Maar het lijkt wel of hij steeds meer naar mij toetrekt. Ik krijg heel veel sms-jes van hem. Hij wil steeds bij mijn zijn. We trekken weer heel erg naar elkaar toe. Ik ben wel heel bang dat hij er ineens mee wil stoppen net als bij Anna. Dat probeer ik wel in mijn achterhoofd te houden. Ik leef echt op een rose wolk.... Thuis gaat het weer wat minder goed. We hebben vaak ruzie.... Toch vind ik dat helemaal niet leuk.

Mijn steun en toeverlaat, het komt weer wel goed denk ik...mijn zit in de midlifecrisus.... Mijn hoofd zit vol van mijn nr 2 nu mijn nr 1 de brui eraan geef....

Voor iedereen heel veel sterkte die dat nodig hebben en iedereen die op een rose wolk zit net als ik geniet ervan.

Groetjes en een dikke knuffel van Lenneke
Hallo allemaal,

Lenneke, een dubbelleven he? Moeilijk om je gevoelens op een rijtje te krijgen. Geniet van je nr. 2, maar wees voorzichtig!

Caafje, wat is het heerlijk als je zo kunt genieten van een nr. 1 en een nr. 2 he?

Anna, ik heb je posting met een glimlach gelezen, true love?

Genoeg, het lijkt me zo fijn om in ieder geval respectvol met elkaar om te gaan. Je kunt het dan beter afsluiten, een plaatsje geven, met een glimlach terug denken straks. Knuffel!

Ikkezelf ook weer terug van vakantie! Ik miste je adviezen al!

Pinky en Geitje, zoek de sterretjes! Hoe gaat het met jullie?

Thea, je hoeft geen naar gevoel te krijgen over zulke gedichten hoor, ik ben nou eenmaal een gedichtengek. Deze had ik geschreven aan iemand die een dierbare had verloren en overgenomen uit één van de vele gedichtenbundels die ik heb. Hoe gaat het met jou?

Hier is het aftellen geblazen, volgende week zie ik mijn nr. 2, ik kan niet wachten.

Onbewust neem ik lichamelijk nu wat afstand van nr. 1, ach hoort er ook bij denk ik.

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Lieve allemaal,

Even een berichtje van mij. Lange tijd niet gereageerd, maar wel altijd gelezen hoe het met jullie vergaat. Bij mij is er veel, heel veel veranderd. Na een paar hectische weken, woon ik in mijn eigen huisje. Ja, de stappen zijn gezet om met mijn nu nr. 1 verder te leven. Het is heel zwaar geweest om de beslissing te nemen. Wat wil ik verder met mijn leven. Wat doe ik mijn huidige echtgenoot aan. Wat doe ik de kinderen aan. Familie, vrienden, iedereen die met je te maken hebt. Maar ik woon nu een aantal weken alleen en ik kan zeggen dat het een goede beslissing is geweest. Een wirwar van emoties zijn nu dagelijks aanwezig, maar wat overheerst is het gevoel dat ik mijn eigen leven kan gaan leiden. De kinderen wonen nu nog bij mijn echtgenoot omdat ik alles nog niet klaar heb, maar ik kom bijna dagelijks bij hun. Zo'n 3 keer per week eten we met z'n vieren en dat gaat gelukkig (nog) goed.

De relatie met mijn nu nr. 1 is heftig. Heel heftig. Hij zit in een proces wat ik net achter de rug heb, oftewel het letterlijk losmaken van zijn vrouw. Een aantal keren is hij nu bij mij geweest, zowel 's nachts als overdag.

Zo, even een pauze gehad. Hij belde een half uurtje geleden dat hij onderweg is. 200 km rijden. Pfoe, heftig hoor. Ik ga nu naar bed en hij zal hier over 1,5 uur kunnen zijn. Wordt vervolgd. Liefs, Mega
Hallo allemaal,

Genoeg gaat het weer een beetje?

Mega, fijn wat van je te horen, heel goed hoor even eerst alleen tot jezelf te komen , maar ook fijn dat je nr2 nu je nr1 is en julllie elkaar op kunnen vangen, ja, het is niet niks om je allebei van je 'verleden' los te maken, daarom willen wij eerst ook zeker een jaar alleen op onszelf als we de stap nemen, wat een emoties, ik heb bewondering voor jou! Heel veel sterkte en geluk en blijf af en toe schrijven hoe of het je (jullie) vergaat!

Knipoogje, ja, true love!!!! De afgelopen weken zien we elkaar elke week, soms wel 2x! Even weer pas op de plaats want moet wel uit blijven kijken, ga weer teveel 'weg', en mijn alibi's zijn niet altijd waterdicht haah,Maar wat was het fijn om een hele dag samen op het strand te zijn, verderop in het land, hmmmmmmmmm En fijn dat je hem volgende week weer ziet, heerlijk

Lenneke, hou jij ook meer van nr2 als nr1??? En zie je als je het 'loslaat', het accepteert, wat afstand neemt, hij vanzelf weer meer bij jou wil zijn, en idd voorzichtig blijven,

Geitje, jij vraagt je af hoe iemand het vol kan houden alleen te wonen, ik droom er van, ben vroeger van de ene relatie in de andere gestapt, (samenwonen), maar weet nu dat het beter is eerst een tijd alleen te wonen en alles te verwerken, heb nog nooit alleen gewoond, denk dat dat het beste is voor mij, maar kan me voorstellen dat het je af en toe aanvliegt, vergeet niet alle emoties die je nog moet verwerken,

Caafje, ik schrijf ook zijn smsjes in mijn dagboek, en mails zitten op een hotmailadres, hoe is het met je?

groetjes Anna
hoi allemaal,

@Genoeg, hoe gaat het met je? Goed van je dat je het beetje energie dat je weer hebt/had in je kind stopt en in jezelf! Hoop dat je het ergste achter de rug hebt nu.

Ik vind je erg positief ingesteld. Echt petje af voor je! Hoop ook echt dat jij binnenkort weer helemaal kunt genieten van het leven.

@Anna tja die alibi's zijn lastig... daar ben ik ook niet goed in, komt ook omdat ik niet altijd zo veel wegging en nu ineens wel meer 'alleen' onderneem.

@Geitje, hoe gaat het nu met jou? Weet je je dagen al wat meer te vullen? En al wat meer rust gevonden? Geen twijfels of je wel de juiste beslissing hebt genomen..?

hier alles wel ok. met 2 erg intensief ctc. met 1 ook wel maar ook wel moeilijk, kan nu niet meer schrijven. later wel weer..

Allemaal lfs P.
Hoi allemaal

Ik denk idd dat ik meer hou van mijn nr 2 dan van mijn nr1. Ik wordt wakker met mijn nr 2 in mijn hoofd, denk vaak aan hem eigenlijk wel heel de dag en als ik ga slapen denk ik ook aan hem. Mijn man ja dat is meer het vertrouwde dat ik niet kwijt wil en mijn gezin die een grote rol meespeeld, dan dat ik van hem hou..... Maar mijn kinderen zou ik het nog niet aan willen doen om te gaan scheiden. Ik kan veel meer hebben van mijn nr 2 dan van mijn nr 1. Als mijn nr 2 me aanraakt, gaat er een stroom van warmte door heel mijn lichaam. Als nr 1 dat doet, schrikt het me af. Waarom is dat toch..... Ik kan er verder met niemand over praten dan alleen hier...gelukkig. Het van me af typen en met jullie erover hebben is mijn enige uitlaatklep. Gelukkig hoor ik ook van jullie wat kritiekpuntjes en daar ben ik heel bij mee. Ik weet bijv dat ik uit moet kijken, maar als ik hem zie is dat maar vaag aanwezig. Als julie me er dan weer op attenderen denk ik er weer aan. Mijn nr 2 en ik doen veel sms-sen. Elkaar dingen vragen, elkaar gek maken, laten weten dat we elkaar missen enz. Laartst vroeg ik weer eens aan hem: doe je het alleen voor de sex en zei hij ,nee want dan zou ik het niet doen. Hij zei ook dat hij een hele nacht bij me wilde zijn, niet alleen snelle sex, stiekem. Hij laat nu steeds meer van zich horen, regelmatiger dan ooit van tevoren. Het voelt goed, want voorheen was ik heel bang dat hij me zo zou laten vallen. Het is zo gek om deze gevoelens te hebben voor iemand anders dan van je eigen man. Dit mag niemand te weten komen in mijn omgeving. We moeten geduld hebben en kijken wat de toekomst ons brengt....

Groetjes Lenneke
Hoi allemaal!

ik lees al een tijdje mee op het forum. Ook ik zit in dezelfde situatie. Ik kan het nergens kwijt zoals velen van jullie. Sommige vriendinnen weten ervan maar begrijpen mij niet volledig.

Ook ik ben sinds januari getrouwd met een ontzettend lieve man. Hij houd zelfs meer van mij dan van zichzelf. Het is zo vertrouwd gevoel bij hem, alleen ... ik heb geen kriebels meer als ik hem zie, hij trekt me niet aan. Wanneer hij sex wilt, wijs ik hem x op x af. Zelfs op onze trouwdag hebben we geen sex gehad. Na de bruiloft was het ook maar schaars 1x in de maand sex hebben, en dat is meer om hem goed niks tekort te doen. Hij is zo lief voor me, doet alles voor me en hij word steeds afgewezen op sexgebied,dat is niet leuk denk ik dan.

Sinds 4 maanden heb ik mijn nr. 2 leren kennen. Het voelde allemaal zo sterk aan. We hebben onze gevoelens wel een beetje proberen te onderdrukken, maar helaas... onze liefde was te sterk. Sinds 3maanden zijn we samen... het begon allemaal met stiekeme afspraakjes tussendoor en af en toe als mijn man niet thuis is dan komt hij. De sex met hem is ook 10x leuker, we doen het bijna elke dag. Ik vind dat dit pas een normale relatie is.

Ook ik zit met dubbele gevoelens.. elke dag wanneer ik bij nr.1 was moest ik alleen maar aan nr. 2 denken. Gek word je ervan. Met nr. 2 is de band zo hecht geworden, dat we echt op het punt staan om een toekomst op te bouwen samen. Ik heb die stap half genomen....

Op een dag vertelde ik nr. 1 dat ik even een pauze wil. Hij begreep dat natuurlijk niet... want hij dacht dat het hartstikke goed ging met ons huwelijk. Dus daar schrok hij wel van. Hij moest het hoe dan ook accepteren dat ik paar dagen uit huis ga. Sinds die paar dagen ben ik niet meer naar huis gegaan maar bij nr. 2 gebleven. Mijn man dacht dat ik bij een vriendin sliep. In het begin was het allemaal zo leuk en spannend allemaal bij nr. 2... zo ongestoord samen zijn. En er waren zoveel momenten dat ik dacht... dit is wat ik wil !! Ik trek niks van mijn familie en vrienden aan en kies voor mezelf en nr. 2, zo zeker was ik ervan!! Ondertussen begint nr. 1 ook weer contact op te zoeken en x op x heb ik hem uitgelegd dat ik niet meer verder wil. Maar hij zou blijven wachten op mij.

Hij weet nog totaal niks van nr. 2 af.

Tot nu... het is alweer 1.5 maanden geleden dat ik bij nr. 2 introk. Ik vraag me steeds meer af, of hij het echt voor mij is. Er beginnen irritaties te komen... en ik begin nr. 1 steeds meer te missen. Hoe goed hij wel niet voor me was.. hij was gewoon de beste voor me.

En om nr. 1 te kiezen is alles zoveel makkelijker... t.o. vrienden en familie.

Ik ben op dit moment nog ingetrokken bij nr. 2 maar kan zo 1,2,3 terug naar nr. 1.

Ik zit zo erg met mezelf in de knoop... ik weet echt niet wat ik doen moet....
hehe weet je nr 1 al dat je nu bij nr 2 zit. Als je zou kiezen voor teruggaan naar je nr1 kan dat alleen maar onder volledige open en eerlijkheid.

Lenneke en anderen vergeten jullie de 2 regel niet. Alles wat je met je nr 2 doet moet je ook met nr1 doen. Dan krijgen beide gelijke kansen. Logisch dat een nr 2 lekkerder is als je daar lekker spannend mee smst terwijl je met nr1 smst over de vuilniszakken. Heb deze tip ooit gelezen was van een psycholoog en ik vond het wel een goede.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven