Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 2 september 2008 om 22:35
Meisjes, deze dame gaat haar bed opzoeken!
Ik denk nog ff verder over dat spreekwoord!
WM, tis erg om te zeggen maar ik zou me daar denk ik niet overheen kunnen zetten, als ik over mijn vriendje heen kan kijken terwijl mijn grote passie ook nog eens hakken zijn...
*SD vindt zichzelf wel erg oppervlakkig nu*
Ja Prinses, hoest met je haar afgelopen, vind je jezelf al een donkere schone ondertussen?
Vleer, goed dat je het bespreekbaar gaat maken
Dicht bij jezelf blijven he...
shoot, als het echt waar is dat het steeds moeilijker wordt om iemand te vinden omdat je lijstje steeds langer wordt, dan schrijf ik hier op mijn 55ste nog wilde deet verhalen
Trusten allen!!!
Ik denk nog ff verder over dat spreekwoord!
WM, tis erg om te zeggen maar ik zou me daar denk ik niet overheen kunnen zetten, als ik over mijn vriendje heen kan kijken terwijl mijn grote passie ook nog eens hakken zijn...
*SD vindt zichzelf wel erg oppervlakkig nu*
Ja Prinses, hoest met je haar afgelopen, vind je jezelf al een donkere schone ondertussen?
Vleer, goed dat je het bespreekbaar gaat maken
Dicht bij jezelf blijven he...
shoot, als het echt waar is dat het steeds moeilijker wordt om iemand te vinden omdat je lijstje steeds langer wordt, dan schrijf ik hier op mijn 55ste nog wilde deet verhalen
Trusten allen!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 2 september 2008 om 22:37
quote:Summerdance schreef op 02 september 2008 @ 22:14:
Sorry Prinses, hier de herziene lijst!
1 kouwe poes
1 jeukende hond
1 verzopen kat
1 sniekie brutale losgeslagen poes (na drie weken logeren in kattenpension)1 lieve oudere poes met een teek onder haar kin die ze per se niet wil laten verwijderen
Sorry Prinses, hier de herziene lijst!
1 kouwe poes
1 jeukende hond
1 verzopen kat
1 sniekie brutale losgeslagen poes (na drie weken logeren in kattenpension)1 lieve oudere poes met een teek onder haar kin die ze per se niet wil laten verwijderen
dinsdag 2 september 2008 om 22:38
Shit, hij heeft witte sportsokken, hij drinkt niet EN houdt ook niet van uitslapen.......weg ermee (ok rare voorbeelden maar kan ff geen diepzinnige bedenken)
SD, ik heb me dat wel eens afgevraagd, maar ik denk juist dat je een reden zoekt als je een man niet leuk vindt. Als hij niet de juiste is voor jou. Dan ga je af op de witte sportsokken en het matje in zn nek.
Kom je echter een stap verder dan pas ga je kijken naar dingen die wel of niet in 'jouw straatje' passen. Maar dan heb je op zn minst al rupsjes en zie je hem al wat rooskleuriger.
Ik kom zelf maar niet over die eerste stap heen, krijg de rupsjes niet zo snel!
1 kouwe poes
1 jeukende hond
1 verzopen kat die als zwabber te gebruiken is
1 sniekie brutale losgeslagen poes (na drie weken logeren in kattenpension)
tig verhalen over dode goudvissen
1 dode cavia-verhaal!
SD, ik heb me dat wel eens afgevraagd, maar ik denk juist dat je een reden zoekt als je een man niet leuk vindt. Als hij niet de juiste is voor jou. Dan ga je af op de witte sportsokken en het matje in zn nek.
Kom je echter een stap verder dan pas ga je kijken naar dingen die wel of niet in 'jouw straatje' passen. Maar dan heb je op zn minst al rupsjes en zie je hem al wat rooskleuriger.
Ik kom zelf maar niet over die eerste stap heen, krijg de rupsjes niet zo snel!
1 kouwe poes
1 jeukende hond
1 verzopen kat die als zwabber te gebruiken is
1 sniekie brutale losgeslagen poes (na drie weken logeren in kattenpension)
tig verhalen over dode goudvissen
1 dode cavia-verhaal!
dinsdag 2 september 2008 om 22:39
Vleer heeft gesproken met LLM .. nog geen zak wijzer , want hij weet nog niet welke kant hij op wil.. Heb gezegd dat ik ook echt wel snap dat ie niet mij kan beloven met mij te trouwen e.d op dit moment.. (als ie dat zou doen was ik ook keihard weggerend hehe)
Maar dat hij wel weet of t alleen leuk is voor de sex of dat ie ergens hoopt dat er meer ontstaat.
Hij zei dat t m zeker niet om de sex was te doen en dat we dit soort *zware* gesprekken maar eens onder t genot van een wijntje moeten houden.
Hij gaf aan het erg moeilijk te vinden maar dat het hem wel aan t denken zet. Ik had nl gezegd dat wat als je nou nooit stapel verliefd wordt ? Dan blijf je dus je hele leven single.. Daar geloof ik niet in.. Hij geloofde daar ook niet in. Heb hem nog gezegd dat hij er over na moest gaan denken wat hij dan belangrijk vind in een vrouw en relatie.
En dat ik mij verder niet ga bemoeien met zijn gevoelens en gedachten , dat hij dat zelf moet uitzoeken. Maar dat ik zeker wel een luisterend oor wil zijn voor hem en dit bespreekbaar maken tussen ons 2 ..
Maar dat hij wel weet of t alleen leuk is voor de sex of dat ie ergens hoopt dat er meer ontstaat.
Hij zei dat t m zeker niet om de sex was te doen en dat we dit soort *zware* gesprekken maar eens onder t genot van een wijntje moeten houden.
Hij gaf aan het erg moeilijk te vinden maar dat het hem wel aan t denken zet. Ik had nl gezegd dat wat als je nou nooit stapel verliefd wordt ? Dan blijf je dus je hele leven single.. Daar geloof ik niet in.. Hij geloofde daar ook niet in. Heb hem nog gezegd dat hij er over na moest gaan denken wat hij dan belangrijk vind in een vrouw en relatie.
En dat ik mij verder niet ga bemoeien met zijn gevoelens en gedachten , dat hij dat zelf moet uitzoeken. Maar dat ik zeker wel een luisterend oor wil zijn voor hem en dit bespreekbaar maken tussen ons 2 ..
dinsdag 2 september 2008 om 22:39
*moet denken aan december, toen het in dit topic over De Toekomst ging, over Wij Singles, die over 40 jaar met onze roze gepimpte rollators samen in SinglesBejaardenhuis De Pimp zouden zitten *
Voor mij is niet zozeer lengte, maar vooral postuur belangrijk, geloof ik. Als ik een vriend had die korter was dan ik en óók nog eens erg tenger, zou ik me nogal 'enorm' voelen .
Ik ben nog niet helemaal gewend aan haar, maar volgens m'n moeder moet ik het gewoon vaak wassen en wordt het dan snel iets lichter. Verder valt het volgens mij nauwelijks iemand op, want mijn collega's zeiden niets (kan ook aan collega's liggen... )
Voor mij is niet zozeer lengte, maar vooral postuur belangrijk, geloof ik. Als ik een vriend had die korter was dan ik en óók nog eens erg tenger, zou ik me nogal 'enorm' voelen .
Ik ben nog niet helemaal gewend aan haar, maar volgens m'n moeder moet ik het gewoon vaak wassen en wordt het dan snel iets lichter. Verder valt het volgens mij nauwelijks iemand op, want mijn collega's zeiden niets (kan ook aan collega's liggen... )
Peas on earth!
dinsdag 2 september 2008 om 22:40
quote:Summerdance schreef op 02 september 2008 @ 22:36:
WOW Prinses...das wel heel KVS (kort van stof)
Niet zo blijven hoor, hastikke ongezellig
*was net zo trots op zichzelf *
*is trouwens heeelll tevreden met de nieuwe stagiaire die vandaag op het werk gestart is...
Stagiaire: 'hoe oud ben jij eigenlijk'
Prinses: net 29 (was jarig in Frankrijk)
Stagiaire: ohhhh ik dacht dat je 24 of 25 was ofzo
WOW Prinses...das wel heel KVS (kort van stof)
Niet zo blijven hoor, hastikke ongezellig
*was net zo trots op zichzelf *
*is trouwens heeelll tevreden met de nieuwe stagiaire die vandaag op het werk gestart is...
Stagiaire: 'hoe oud ben jij eigenlijk'
Prinses: net 29 (was jarig in Frankrijk)
Stagiaire: ohhhh ik dacht dat je 24 of 25 was ofzo
Peas on earth!
dinsdag 2 september 2008 om 22:43
Het dierenlijstje wordt steeds leuker
Die zwabberkat van Pop is grappig hehe!
Puck, het is wel belangrijk dat die teek verwijderd wordt toch? Lijkt me dat katten er ook wel erg ziek van kunnen worden.
*ziet Puck al met kat in de houdgreep om teek te verwijderen*
Ik vind de theorie van Pop heel goed... dat je sportsokken, te kort, etc meer of minder bewust als excuus gebruikt om ermee te stoppen.
Die zwabberkat van Pop is grappig hehe!
Puck, het is wel belangrijk dat die teek verwijderd wordt toch? Lijkt me dat katten er ook wel erg ziek van kunnen worden.
Ik vind de theorie van Pop heel goed... dat je sportsokken, te kort, etc meer of minder bewust als excuus gebruikt om ermee te stoppen.
Peas on earth!
dinsdag 2 september 2008 om 22:45
Goed dat je 't bespreekbaar hebt gemaakt Vleer, knap van je
Weet je wat me al eens eerder is opgevallen (ook bij RPO geloof ik)? Jij bent volgens mij best vaak bezig met wat de ander wil. Je wilt begrijpen wat híj wilt, wat híj nodig heeft, wat híj... etc. Dat is heel lief en inlevend van je, maar som denk ik wel eens: Vleertje.... bedenk nu toch eens eerst wat jíj wilt!
Weet je wat me al eens eerder is opgevallen (ook bij RPO geloof ik)? Jij bent volgens mij best vaak bezig met wat de ander wil. Je wilt begrijpen wat híj wilt, wat híj nodig heeft, wat híj... etc. Dat is heel lief en inlevend van je, maar som denk ik wel eens: Vleertje.... bedenk nu toch eens eerst wat jíj wilt!
Peas on earth!
dinsdag 2 september 2008 om 22:47
Ach, ik viel ook altijd op Blond en Groot, met Brede Armen. En zie waar ik de laatste tijd mee gedate heb: TerrasMan: kleiner, beetje dikkig, en NMZE: groot, blond, maar het tegenovergestelde van Breed (lees: weegt net zoveel als ik). Ik ben ook 1.80 en ik vind het wel fijn als je kerel langer is. Mijn twee belangrijke exen waren beiden max 5 cm groter. Dus ik was blij dat ik een sneakerstype ben ipv een stiletto-type!
dinsdag 2 september 2008 om 22:59
quote:
Hm fijn Pop, straks een soort koude natte kruik in bed
Prinses, het plan de campagne is nu om poes in haar slaap te overvallen. De tekenpincet ligt geduldig naast haar te wachten.
En eens met de sportsokkentheorie. Als je goed door iemand wordt geraakt, maakt het je geen fluit uit wat voor sokken ie aanheeft.
Ik ga donderdag lunchen met mijn toekomstige huisgenoot, om t er even live over te hebben. Pff.
Trusten allemaal!
Hm fijn Pop, straks een soort koude natte kruik in bed
Prinses, het plan de campagne is nu om poes in haar slaap te overvallen. De tekenpincet ligt geduldig naast haar te wachten.
En eens met de sportsokkentheorie. Als je goed door iemand wordt geraakt, maakt het je geen fluit uit wat voor sokken ie aanheeft.
Ik ga donderdag lunchen met mijn toekomstige huisgenoot, om t er even live over te hebben. Pff.
Trusten allemaal!
woensdag 3 september 2008 om 01:40
Net uren met een ex vakantie vriendje van 15 jaar geleden via hyves gechat... echt zoooooo grappig! Hij ha mij weer gevonden en biechtte me heel schattig hoeveel indruk ik destijds op hem had gemaakt en hoe vaak hij nog aan mij gedacht heeft!! (inmiddels is hij heel gelukkig getrouwd en heeft een kind hoor...) Maar ik had destijds helemaal niet zo het gevoel dat hij zo verliefd was op mij.... nou ja allemaal leuke bekentenissen zo in het midden van de nacht. Tijd om te gaan slapen dus, welterusten, lees morgen verder hier bij!
woensdag 3 september 2008 om 02:34
woensdag 3 september 2008 om 06:36
Over sportsokken e.d gesproken deze kreeg ik vanmorgen in mijn mailbox:
Oordeel niet op basis van uiterlijk. Een rijkgevuld hart kan verstopt gaan onder een armzalige jas
Vleer heeft beroerd geslapen , vannacht met bevroren maandverband geslapen , toen nog een paar uurtjes mee kunnen pakken.. Drama
Werken .. eens kijken of dat gaat , ga t liefst in trainingsbroek want dat floddert zo lekker.. Maar goed dat gaat dus niet ..
Als t niet gaat ben ik zo weer thuis
Oordeel niet op basis van uiterlijk. Een rijkgevuld hart kan verstopt gaan onder een armzalige jas
Vleer heeft beroerd geslapen , vannacht met bevroren maandverband geslapen , toen nog een paar uurtjes mee kunnen pakken.. Drama
Werken .. eens kijken of dat gaat , ga t liefst in trainingsbroek want dat floddert zo lekker.. Maar goed dat gaat dus niet ..
Als t niet gaat ben ik zo weer thuis
woensdag 3 september 2008 om 07:31
quote:IvyRosa schreef op 03 september 2008 @ 02:34:
Jezus wat veel geschreven. Madonna was gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo heerlijk gedanst, nog gratis bier gescoord, zonder benzine gestaan, uit de mcdrive geflikkerd zonder ijs en zo gruwelijk veel gelachen
Ik ben zo jaloers Maar ja......ik hoor de verhalen wel!
Vriendinnen van mij zijn ook gegaan!
Maar zonder benzine gestaan en uit de mac drive geflikkerd?? Vertel!!
Vleer: Sterkte op werk! En als die joggingsbroek het lekkerste zit....GEWOON DOEN! Jij moet het kunnen uithouden op werk....
Ik ga nu ook richting werk.....gister mijzelf verslapen Dus moet nu weer even goed en netjes op tijd komen!! Anders staat iedereen weer te lachen!!
Jezus wat veel geschreven. Madonna was gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo heerlijk gedanst, nog gratis bier gescoord, zonder benzine gestaan, uit de mcdrive geflikkerd zonder ijs en zo gruwelijk veel gelachen
Ik ben zo jaloers Maar ja......ik hoor de verhalen wel!
Vriendinnen van mij zijn ook gegaan!
Maar zonder benzine gestaan en uit de mac drive geflikkerd?? Vertel!!
Vleer: Sterkte op werk! En als die joggingsbroek het lekkerste zit....GEWOON DOEN! Jij moet het kunnen uithouden op werk....
Ik ga nu ook richting werk.....gister mijzelf verslapen Dus moet nu weer even goed en netjes op tijd komen!! Anders staat iedereen weer te lachen!!
woensdag 3 september 2008 om 08:16
Moggel dames!
Ivy, wat heb je uitgespookt dat je de Mac-drive bent uitgefikkert?
Enne, zonder benzine?
Wij verwachten hier uit uitgebreid verslag dame, zo makkelijk kom je er niet van af..
Dansen...daar wordt een mens blij van!!!
Vleer, dat van die sportsokken was maar een voorbeeld
Wat ik probeerde uit te leggen is dat we tegenwoordig een heel wensen lijstje hebben waar onze toekomstige partner aan moet voldoen, doen ze dat niet dan zetten we ze redelijk makkelijk weer aan de kant...
Im off to work
Werk ze meiden...offe vakantie vier ze!!!
Ivy, wat heb je uitgespookt dat je de Mac-drive bent uitgefikkert?
Enne, zonder benzine?
Wij verwachten hier uit uitgebreid verslag dame, zo makkelijk kom je er niet van af..
Dansen...daar wordt een mens blij van!!!
Vleer, dat van die sportsokken was maar een voorbeeld
Wat ik probeerde uit te leggen is dat we tegenwoordig een heel wensen lijstje hebben waar onze toekomstige partner aan moet voldoen, doen ze dat niet dan zetten we ze redelijk makkelijk weer aan de kant...
Im off to work
Werk ze meiden...offe vakantie vier ze!!!
woensdag 3 september 2008 om 08:45
Morning ladies!
Zal ik vandaag de koffie/thee verzorgen? Van cappucino tot wiener melange en van rooibos tot groene jasmijn.... kom maar op!
Ben inmiddels ook weer bijgelezen, want jullie hebben gisteravond flink lopen kleppen!
Ivy, fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad! Zoals anderen al riepen: graag details! Hoorde ook al wel laaiend enthousiaste mensen op de radio...
SD: ik denk dat je wel gelijk hebt wat betreft die sportsokkentheorie.... de maatschappij wordt steeds kritischer ook heb ik het idee. Volgens mij komt dat doordat we tegenwoordig steeds meer te kiezen hebben. Ga bijvoorbeeld maar eens koekjes kopen in de supermarkt: krakelingen, die moddervette boterkoek, spritsen, stroopwafels, kletskoppen, bokkepootjes of toch dat eeuwige verantwoorde kruidkoek? En ga zo maar door... Er is zo'n groot aanbod. Niet dat dat voor mijn gevoel voor (aantrekkelijke, betrouwbare, galante, zorgzame, rijke) mannen geldt, maar dat komt dus omdat we zo kritisch zijn geworden. Ze zijn er wel, maar een groot deel zien we al niet eens, die komen niet door onze eerste keuring..!
Vleer. Vervelend dat je zo beroerd hebt geslapen. Je voelt je natuurlijk al niet top, maar met slaapgebrek ben je helemaal zo gaar en gammel. Sterkte vandaag op je werk. Als het niet gaat, ga dan lekker naar huis op de bank liggen in je joggingbroek he? (Of is dat nu door mij makkelijker gezegd dan gedaan?)
Over dat niet verliefd worden van LLM... vind ik toch een beetje lastig. Ik ken namelijk mannen (noooooit vrouwen) die dat ook hebben, waaronder mijn ex. Die was in het begin ook niet patsboem verliefd. Hij is wel vreselijk veel van mij gaan houden. Zoveel zelfs, dat ik echt de liefde van zijn leven ben tot nu toe. Het is natuurlijk wel veel leuker (ook voor je eigenwaarde) als iemand helemaal hoteldebotel verliefd op je is, dat heb ik zelf ook gemerkt.... maar het hoeft niet te betekenen dat hij niks om je geeft en alleen maar seks wil.
Lastig allemaal!
LM, wat leuk is dat om erachter te komen dat iemand zo vreselijk gek op je is geweest zonder dat je dat echt doorhad he? Woooow echt een KRO Memories Tour D'Amour moment!
Prinses: wat heerlijk zo'n stagiaire! Wil ik ook!!
Zal ik vandaag de koffie/thee verzorgen? Van cappucino tot wiener melange en van rooibos tot groene jasmijn.... kom maar op!
Ben inmiddels ook weer bijgelezen, want jullie hebben gisteravond flink lopen kleppen!
Ivy, fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad! Zoals anderen al riepen: graag details! Hoorde ook al wel laaiend enthousiaste mensen op de radio...
SD: ik denk dat je wel gelijk hebt wat betreft die sportsokkentheorie.... de maatschappij wordt steeds kritischer ook heb ik het idee. Volgens mij komt dat doordat we tegenwoordig steeds meer te kiezen hebben. Ga bijvoorbeeld maar eens koekjes kopen in de supermarkt: krakelingen, die moddervette boterkoek, spritsen, stroopwafels, kletskoppen, bokkepootjes of toch dat eeuwige verantwoorde kruidkoek? En ga zo maar door... Er is zo'n groot aanbod. Niet dat dat voor mijn gevoel voor (aantrekkelijke, betrouwbare, galante, zorgzame, rijke) mannen geldt, maar dat komt dus omdat we zo kritisch zijn geworden. Ze zijn er wel, maar een groot deel zien we al niet eens, die komen niet door onze eerste keuring..!
Vleer. Vervelend dat je zo beroerd hebt geslapen. Je voelt je natuurlijk al niet top, maar met slaapgebrek ben je helemaal zo gaar en gammel. Sterkte vandaag op je werk. Als het niet gaat, ga dan lekker naar huis op de bank liggen in je joggingbroek he? (Of is dat nu door mij makkelijker gezegd dan gedaan?)
Over dat niet verliefd worden van LLM... vind ik toch een beetje lastig. Ik ken namelijk mannen (noooooit vrouwen) die dat ook hebben, waaronder mijn ex. Die was in het begin ook niet patsboem verliefd. Hij is wel vreselijk veel van mij gaan houden. Zoveel zelfs, dat ik echt de liefde van zijn leven ben tot nu toe. Het is natuurlijk wel veel leuker (ook voor je eigenwaarde) als iemand helemaal hoteldebotel verliefd op je is, dat heb ik zelf ook gemerkt.... maar het hoeft niet te betekenen dat hij niks om je geeft en alleen maar seks wil.
Lastig allemaal!
LM, wat leuk is dat om erachter te komen dat iemand zo vreselijk gek op je is geweest zonder dat je dat echt doorhad he? Woooow echt een KRO Memories Tour D'Amour moment!
Prinses: wat heerlijk zo'n stagiaire! Wil ik ook!!
woensdag 3 september 2008 om 09:24
*SD denkt dat niet gaat lukken Prinses....of in elk geval, ik HOOP dathet niet gaat lukken hihi*quote:eva_anne schreef op 03 september 2008 @ 08:45:
En DAT is nou precies wat ik bedoelde!!!
Heerlijk als iemand het zo weet te verwoorden
En DAT is nou precies wat ik bedoelde!!!
Heerlijk als iemand het zo weet te verwoorden