ik snap hier echt niets van..

02-09-2008 22:20 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik snap echt niets van het volgende.

Heb een leuke man leren kennen en na een aantal vluchtige ontmoetingen mailen we sinds een aantal weekjes ook.

Het afgelopen weekend hadden we een afspraak, heel gezellig, maar nu krijg ik ineens geen mailtjes meer. ..

Wat is dit nu?
quote:Superman schreef op 03 september 2008 @ 11:18:

[...]

Hoeft helemaal niet. Voor mij wordt het pas moeilijk op het moment dat ik echt verliefd wordt, dan slaat de onzekerheid pas toe. En het is een beetje flauw om de bal bij hem te leggen. TO geeft duidelijk aan dat zij niet degene is die normaal gesproken de actie onderneemt. Hij mag toch van haar ook wel eens wat verwachten?

Ik denk dat het in dit geval niet gaat om bij wie de bal ligt. Het gaat erom dat hij normaal gesproken 2 mailtjes per dag stuurde, ga je dat dan opeens niet meer doen als je verliefd bent?

Wel zou ik inderdaad zelf het initiatief nemen. Wie weet ligt zijn email er wel uit ofzo.....maar helaas al te vaak komt het onderbuikgevoel uit!
Dat is omgekeerde logica; je stuurt eerst twee mailtjes per dag (spannend, opbouwen tot aan de sex), hebt een ons, dus als je daarna nog verliefder zou zijn, zou je juist meer contact zoeken.

Hij zoekt helemaal geen contact, dus mijn conclusie zou zijn dat hij het gezien heeft. Dat mailcontact is juist het spannendste gedeelte, totdat je elkaar irl ziet. Dat kan tegenvallen, het is niet wat je ervan hoopte, dus laat je het erbij zitten. Dat hoor je toch zo vaak?
quote:Julus schreef op 03 september 2008 @ 11:31:

Dat is omgekeerde logica; je stuurt eerst twee mailtjes per dag (spannend, opbouwen tot aan de sex), hebt een ons, dus als je daarna nog verliefder zou zijn, zou je juist meer contact zoeken.

Hij zoekt helemaal geen contact, dus mijn conclusie zou zijn dat hij het gezien heeft. Dat mailcontact is juist het spannendste gedeelte, totdat je elkaar irl ziet. Dat kan tegenvallen, het is niet wat je ervan hoopte, dus laat je het erbij zitten. Dat hoor je toch zo vaak?

Ik zeg niet dat ik precies kan beoordelen wat hier het geval is (geen interesse meer of "dichtgeklapt vanwege gevoelens"), maar ik geef wel aan dat het beide best mogelijk is.

In ieder geval is het toch niet zo gek voor TO om eens een keer zelf te informeren? Weet ze tenminste waar ze aan toe is.
Mij klinkt dit ook als een one-night-stand in de oren. Anders zou die man écht wel iets hebben laten horen. Sorry TO, maar dit ziet er gewoon niet goed uit. Bel hem even, dan krijg je duidelijkheid.

Zelfs als de man verliefd is geworden en onzeker is geworden kan hij mailen. Blozen zie je namelijk niet via een mail en onzekerheid ook niet Superman. Als die man verliefd is kan hij natuurlijk al helemaal niet wachten om een mail te sturen, dan had ze er allang 20 in haar mailbox gehad en had hij allang aangegeven haar nog eens te willen zien. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Ja, ik zou geloof ik toch ook wel moeite doen om uit te vissen waarom hij niet meer mailt. Maar weet je, het blijft vervelend, want meestal zegt zo'n man dan nog niets.

Hij was een paar dagen weg, hij had het erg druk, weet ik veel wat nog meer. En je weet nooit of het waar is of niet. Want het zou natuurlijk kunnen, maar het is ook wel een veelgebruikte leugen.

Ik neem aan dat dit voor jou geen reden is om hem meteen te lozen. En dan zou ik je aanraden om dicht bij jezelf te blijven, niet veel mee te gaan in dit soort flauwe spelletjes in inderdaad gewoon te mailen. Dat je het een leuke dag/avond/nacht/weetikveel vond. Dan zie je vanzelf wat hij doet. Als superman gelijk heeft mailt hij meteen terug.

Als het een one night stand was dan komen de smoezen vanzelf wel.
Vlinder, ik heb niet alles gelezen en weet niet hoe het er inmiddels voorstaat. Vind het naar voor je alleen ben ik het wel met Wulles eens, dat jij reageert vanuit een bepaalde verwachting.

Als je met iemand mailt, doe je dat omdat je het zelf wilt. Dat is met seks ook zo. Niet omdat je er verder iets van verwacht.

Lijkt me ook niet redelijk als je elkaar zo kort kent. Stel dat hij verwacht dat jij voortaan ieder weekend beschikbaar bent en boos reageert als dat niet zo is

Mij lijkt contact met hem opnemen geen goed idee. Misschien draait hij even bij, tot de volgende seks en vervolgens blijft het weer stil.

Lijkt me niet dat hij een serieuze relatie met je wilt!

Sterkte ermee
Beste vrouwen,

Ik kom normaal nooit op een vrouwen forum maar ik twijfel en misschien kunnen jullie me helpen.

Na leuk email contact heb ik van het weekend een date gehad met Vlinder. We hebben sex gehad en daarna ben ik naar huis gegaan. Nu laat ze echter niets meer van zich horen. Ik wil niet te opdringerig zijn dus ik wacht tot zij iets laat horen. Nu twijfel ik of ze me wel echt leuk vindt of dat ik alleen goed was voor een avondje sex...

---------------------------------

Zucht is het nou zo moeilijk om gewoon even te mailen?
[quote][

Na leuk email contact heb ik van het weekend een date gehad met Vlinder. We hebben sex gehad en daarna ben ik naar huis gegaan. Nu laat ze echter niets meer van zich horen. Ik wil niet te opdringerig zijn dus ik wacht tot zij iets laat horen. Nu twijfel ik of ze me wel echt leuk vindt of dat ik alleen goed was voor een avondje sex...

--------------------------------quote]

Haha grappig,,

Nee even serieus, ik zou hem ook bellen!!! Dat gsms, ik word altijd zo nerveus van het wachten.
Dames, jullie weten toch zelf ook wel hoeveel wanhopige dames er topics openen met: "Ik vind hem zo leuk maar ik durf hem niet te zeggen wat ik voor hem voel . . . blablabla".

Een beetje moderne dame snapt dat dat ook voor een man kan gelden. Ja, TO kan zelf ook mailen en doet dat ook niet om haar moverende redenen. Die gast heeft wellicht ook wel goede redenen om even te wachten op haar reactie.

Zou goed zijn om af en toe de zaken eens van de andere kant te bekijken.
Kom op nou zeg. Jezelf een beetje zitten kwellen met zou hij nou wel, zou hij nou niet.

Als jullie hiervoor 2x per dag mailden, nou dan ga je daar toch gewoon verder mee? Waarom moet hij dan per se eerst beginnen. Beetje vreemd.

Ik zeg, hup die mail eruit, weet je meteen waar je aan toe bent!

Succes!
...
Nou, ben inmiddels wel weer wat wijzer geworden. Heb hem even gesproken. Hij belt me vanavond.
Moraal van dit verhaal?

Voortaan gewoon even contact opnemen met de persoon in kwestie ipv met een stel onbekenden die maar weer van het slechtste uitgaan...
Owja

Heel erg fijn voor je Vlinder
Bedankt Tatje

Maar vond het toch wel fijn hoor, om hierover even met medeforummers van gedachten te kunnen wisselen.
Gelukkig Vlinder! Geniet van al je vlinders
Bedankt Mfihlo!
Pffff, dit soort situaties blijven altijd gedoe, hoe oud je ook bent. Ik word er niet goed van. En ben er onlangs ook mee opgehouden. Hopelijk voorgoed. Volgens mij komt het ook door die overkill aan communicatiemiddelen die ons ter beschikking staat, contact kan altijd en overal, en dus verwachten we het ook. Het is soms gewoonweg slopend zoals je dag erdoor geregeerd kan worden, zeker als er leuke mannen in het spel zijn...

Niemand weet waarom hij niets meer heeft laten horen, alleen hij. Ik zou zeggen: mail hem. Nu. Hou het luchtig. Als hij niet antwoordt, is het een lompe hork en voorbij. Als hij wel antwoordt, accepteer je wat hij te melden heeft over de plotselinge stilte, of niet. Misschien zegt hij er niets over, want ziet hij er niets vreemds in. Het blijft een man :-)

Maar Vlinder67, als je uit '67 bent, zoals ik vermoed, dan ben je een 'groot meisje', geen onzekere puber als het goed is. Je hebt de moed gehad om met hem naar bed te gaan, dan durf je hem nu ook een mailtje te sturen. Je hebt de regie over je eigen leven. Natuurlijk zou het leuk zijn als hij je als een 'echte man' nu het hof zou gaan maken, maar mannen zijn helaas vaak hopeloze oliebollen in dit soort dingen. En sprookjes bestaan niet, weten wij op onze leeftijd.

Dus: als je hem leuk vindt, herstel het contact dan zelf. En maak jezelf niet dol door te gaan zitten wachten.

Succes!
Post scriptum, want lees net je posting over eerste date in drie jaar. Heb ik ook meegemaakt en weet je, vrouw, we zijn geen 18 meer, en van dat onzekere gevoel moet je zo snel mogelijk af.

En hoezo zal dat nooit veranderen, ben je bang? Schiet nou toch op! Je bent een onafhankelijke, zelfstandige meid die het prima redt in haar eentje met baan en kinderen. Ongetwijfeld mooi, zoals vrouwen van onze leeftijd mooi zijn. Effe knopje om, we zullen er nooit meer uit gaan zien als modelletjes (ik niet in ieder geval), maar we zijn aan onszelf verplicht om uit te stralen dat we er mogen zijn en om van onszelf te houden. Met al onze goede en slechte ervaringen, hoe stom die soms ook lijken. Die hebben ons gemaakt tot wat we zijn. Vrouwen om van te houden.

Je gaat toch gvd (excusez-le-mot) de komende veertig jaar niet denken dat het allemaal wel niets meer zal worden?

Ok, ik stop, ik hoop dat ie vanavond belt. Maar ook dat je niet wakker gaat liggen of aan jezelf gaat twijfelen als ie dat niet doet. Is pure waanzin.
Vlinder! Good for you!

Leuk om dit verhaal te lezen, eind goed al goed denk ik....Kaat, je spreekt mooie woorden. Thnx for that.
Kaat, inderdaad, wat je zegt, dit soort situaties blijven altijd gedoe, hoe oud je ook bent.
Vlinder, ik begrijp het helemaal. Zo werkt dat gewoon, ook als je boven de 40 bent.
Ik lees het nu pas, maarik ben blij voor je Vlinder dat het toch goed uitgepakt heeft/is(nederlands moeilijk)

En heeft hij al gebeld? Ik ben zeer nieuwsgierig, ik hoop voor je dat je een leuke tijd tegemoet gaat met hetisnietmijncollegamaarsoorvanwelopafstand-man.
Zoooooooo herkenbaar. Oef, wat zijn wij toch volwassen en zelfstandig en zelfverzekerd en... Komt er een man op je pad waarmee het klikt en ja hoor, daar is de onzekere puber weer. Oké, geldt vast niet voor iedereen, maar ik hoor daar zeer zeker wel bij!

Ben het helemaal eens met Kaat64 wat betreft de overkill aan communicatiemiddelen. Als ik mijn lief sms ga ik nog steeds wachten totdat hij terug smst. Of ik word zenuwachtig als hij eens een avond niet te bereiken is. Verstandelijk weet ik dat hij ook wel eens iets anders te doen heeft...
quote:yellowlove schreef op 03 september 2008 @ 22:23:

Ik lees het nu pas, maarik ben blij voor je Vlinder dat het toch goed uitgepakt heeft/is(nederlands moeilijk)

.Is het goed uitgepakt dan? Mijn twijfels zouden nog groter worden na zijn (mijns inziens) laconieke reactie na een date met sex. Waarom gaan mensen nou ook gelijk met elkaar naar bed op zo'n eerste afspraakje?
Gisterenavond belde hij. Voor het weekend hebben we een afspraak samen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven