Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 3 september 2008 om 11:13
quote:eva_anne schreef op 03 september 2008 @ 11:08:
Oké het wordt echt tijd dat ik hard aan het werk ga ipv jullie bestoken met belachelijke vergelijkingverzinsels...
Ben je betoeterd.....niets werken, FORUMMEN!!!!
Betoeterd, Prinses, denk je dat dat in ons oud Hollansche woordenlijstje opgenomen kan worden?
*SD weet trouwens niet of het een goed idee is om verslavingen te meldden bij sollicitatie*
Oké het wordt echt tijd dat ik hard aan het werk ga ipv jullie bestoken met belachelijke vergelijkingverzinsels...
Ben je betoeterd.....niets werken, FORUMMEN!!!!
Betoeterd, Prinses, denk je dat dat in ons oud Hollansche woordenlijstje opgenomen kan worden?
*SD weet trouwens niet of het een goed idee is om verslavingen te meldden bij sollicitatie*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 3 september 2008 om 11:16
quote:eva_anne schreef op 03 september 2008 @ 11:08:
Ramirez, gefeliciteerd! Ik benijd je want sinds het uit is ben ik van *alleen-roken-op-feesten-en-partijen* naar een af en toe roker overdag gegaan...
Hou vol he?
Gaaf zeg, alleen roken op feesten en partijen. Kon ik dat maar!
Leer mij dat eens! Maar leer me niet hoe ik vanaf daar weer een vaste roker ga worden
Ramirez, gefeliciteerd! Ik benijd je want sinds het uit is ben ik van *alleen-roken-op-feesten-en-partijen* naar een af en toe roker overdag gegaan...
Hou vol he?
Gaaf zeg, alleen roken op feesten en partijen. Kon ik dat maar!
woensdag 3 september 2008 om 11:42
Forumontwijkend gedrag is gansch ( ook oudhollandsch) niet aan mij besteed.
'Betoeterd' kan absoluut in de lijst worden opgenomen!
Doet me er meteen aan denken dat ik wel eens 'helegaar' zeg, omdat ik dat zo'n leuk ouderwetsch woord vind. Xan zegt dat dat woord niet bestaat....
Voor vier dagen is pension wel een goed idee volgens mij. Grijs Monster heeft en drie weken gelogeerd en dat is prima gegaan. Ze is wel echt hondsbrutaal ( hehe ) geworden, poeh....
Verder heb ik jullie volgens mij nog niet verteld over het Toppunt van WerkErgernis hier....
Gisteren kreeg ik een verjaardagskadootje omdat ik tijdens mijn vakantie jarig was. Voor de vakantie hadden we allemaal in de pot gestort, ieder 10 euro. Ik kreeg... een oningepakte (in V&D-zakje) Janneke Brinkman mok met het prijsje er nog op (5,95) en een thee-ei (1,25)
'Betoeterd' kan absoluut in de lijst worden opgenomen!
Doet me er meteen aan denken dat ik wel eens 'helegaar' zeg, omdat ik dat zo'n leuk ouderwetsch woord vind. Xan zegt dat dat woord niet bestaat....
Voor vier dagen is pension wel een goed idee volgens mij. Grijs Monster heeft en drie weken gelogeerd en dat is prima gegaan. Ze is wel echt hondsbrutaal ( hehe ) geworden, poeh....
Verder heb ik jullie volgens mij nog niet verteld over het Toppunt van WerkErgernis hier....
Gisteren kreeg ik een verjaardagskadootje omdat ik tijdens mijn vakantie jarig was. Voor de vakantie hadden we allemaal in de pot gestort, ieder 10 euro. Ik kreeg... een oningepakte (in V&D-zakje) Janneke Brinkman mok met het prijsje er nog op (5,95) en een thee-ei (1,25)
Peas on earth!
woensdag 3 september 2008 om 11:43
Gaat mij helemaal niet om de prijs trouwens, hoeft niet duur te zijn (hoewel ik al duurder kadootjes voor collega's voorbij heb zien komen en het niet eerlijk vind), maar tssskkkkkkkk....
Mijn moeder smste net: ik zou niet meer trakteren
Prinsessenmoeder altijd lekker kort door de bochtg
Prinsessenmoeder heeft volgens mij nieuw beltegoed gekocht want smst me suf
Mijn moeder smste net: ik zou niet meer trakteren
Prinsessenmoeder altijd lekker kort door de bochtg
Prinsessenmoeder heeft volgens mij nieuw beltegoed gekocht want smst me suf
Peas on earth!
woensdag 3 september 2008 om 11:52
Ingel heeft net sollicitatiegesprek gehad waar ze best nerveus voor was. Maar in vergelijking met mijn vorige sollicitatie was deze een eitje. Ze hebben meer gepraat dan ik en me ook vrij normale vragen gesteld zonder twintig voorbeelden erbij te hebben. Maja, we zullen maar niet te vroeg juichen. Ze gaan bij Justitie ook nog mijn strafblad checken, ondanks ze overtuigd te hebben dat er bij mijn naam niets te vinden is. Maar ach....
Vleer: goed dat je met LLm on speaking terms bent. Probeer te genieten en come wat may come zou ik zeggen. ZOlangie die K*T opmerkingen maar achterwege laat
Princes: dat collega's je geverfde haar niet opvalt. Ik kan het je nog erger vertellen; ik was eergister bij die oude schoolvriendin (zie ik 2 maal per jaar) en ik zag niet dat ze haar neus had laten doen >> oops...
LM: wat leuk dat je zo lang met je ex hebt gepraat, doet een mens weer goed !
Yvi; benieuwd en blij dat het leuk was
HM: balen dat je collega's niet echt willen meewerken. Wat zegt je baas over eventuele andere mogelijkheden? Succes
Wie was er ook al weer gestopt met roken? Wie geht's dir ?
Al iemand thee of koffie besteld bij E-A: ingel wil graag een grote kop kaneel thee, zonder suiker
Heeft genoeg gereageerd
Vleer: goed dat je met LLm on speaking terms bent. Probeer te genieten en come wat may come zou ik zeggen. ZOlangie die K*T opmerkingen maar achterwege laat
Princes: dat collega's je geverfde haar niet opvalt. Ik kan het je nog erger vertellen; ik was eergister bij die oude schoolvriendin (zie ik 2 maal per jaar) en ik zag niet dat ze haar neus had laten doen >> oops...
LM: wat leuk dat je zo lang met je ex hebt gepraat, doet een mens weer goed !
Yvi; benieuwd en blij dat het leuk was
HM: balen dat je collega's niet echt willen meewerken. Wat zegt je baas over eventuele andere mogelijkheden? Succes
Wie was er ook al weer gestopt met roken? Wie geht's dir ?
Al iemand thee of koffie besteld bij E-A: ingel wil graag een grote kop kaneel thee, zonder suiker
Heeft genoeg gereageerd
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 3 september 2008 om 11:55
Prinses, ik zou de beker "per ongeluk"op de grond laten kletteren. het thee ei wederom "per ongeluk"in de prullebak mikken en inderdaad NIET tracteren
*SD snapt de gedachtes van Prinsessenmoeder wel*
Zeg maar tegen Xan dat HELEGAAR echt wel een bestaand woord is hoor, ik roep het ook te pas en te onpas
(maar of dat nou enige vorm van waarde heeft weet ik eigenlijk zelf ook niet)
*SD snapt de gedachtes van Prinsessenmoeder wel*
Zeg maar tegen Xan dat HELEGAAR echt wel een bestaand woord is hoor, ik roep het ook te pas en te onpas
woensdag 3 september 2008 om 11:55
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 september 2008 @ 11:42:
Dat meen je niet?! Wat een waanzin! Nog even los van het feit dat het ook zo vreselijk niet-origineel is om te geven en het belachelijk is dat ze niet eens de moeite hebben genomen om het in te laten pakken en de prijsjes eraf te halen...
Inderdaad tssssskkk!
(ben er zelf al helemaal verontwaardigd van!)
Dat meen je niet?! Wat een waanzin! Nog even los van het feit dat het ook zo vreselijk niet-origineel is om te geven en het belachelijk is dat ze niet eens de moeite hebben genomen om het in te laten pakken en de prijsjes eraf te halen...
Inderdaad tssssskkk!
(ben er zelf al helemaal verontwaardigd van!)
woensdag 3 september 2008 om 11:57
woensdag 3 september 2008 om 12:19
Prinses; ik sprong even in de discussie over (niet)singles, maar dat was niet door jouw stukje hoor, ondanks dat alleen jouw naam genoemd werd, voelde ik me als niet-single toch aangesproken
Uhm.. ik was degene die gestopt was met roken. Wat best goed ging, maar moet toegeven dat ik nu rokend aan het forummen ben... Door dat gedoe op mijn werk heb ik een nogal 'wat wil ik toch met mijn werkleven dip' en LJ is heel deze week weg, wat de drempel om niet te roken erg verminderd heeft (ja ik weet het, shame on me!!!) Maar dat wil niet zeggen dat ik er niet meer doorga hoor (met het stoppen dan), vrijdag volgt een nieuwe poging! (Waar ik, hoe stom het ook klinkt, best veel vertrouwen heeft. Het viel namelijk best mee, denk alleen dat de echte interne motivatie een beetje ontbreekt... Helemaal na een longmeting gisteren, waarbij ik gewoon op 100% zit...)
Prinses, ik heb net nog even rondgesurfd voor trainingen e.d. En kan best leuke dingen vinden, maar én in de buurt, én betaalbaar, én iets waar ik echt een carriëreswitch mee kan maken is toch heel moeilijk. Voor nu is het besluit dat ik toch mijn baas heb gemaild voor trainingen binnen het werk en dat ik me eens ga verdiepen in de gratis online cursussen van de open universiteit. Hoop dat ik dan toch het gevoel heb dat ik me ontwikkel (al is dat niet echt iets waarmee in een carriëreswitch kan maken) en neem verder maar even een rustperiode hierin, want ik word er nogal gestresst van.
Ik moet zo aan het werk, geen forumtijd meer helaas! Heb echt helemaal geen zin!!! Dus niet teveen typen, zodat ik vanavond geen 10 pagina's hoef terug te lezen om weer aan te sluiten!
Uhm.. ik was degene die gestopt was met roken. Wat best goed ging, maar moet toegeven dat ik nu rokend aan het forummen ben... Door dat gedoe op mijn werk heb ik een nogal 'wat wil ik toch met mijn werkleven dip' en LJ is heel deze week weg, wat de drempel om niet te roken erg verminderd heeft (ja ik weet het, shame on me!!!) Maar dat wil niet zeggen dat ik er niet meer doorga hoor (met het stoppen dan), vrijdag volgt een nieuwe poging! (Waar ik, hoe stom het ook klinkt, best veel vertrouwen heeft. Het viel namelijk best mee, denk alleen dat de echte interne motivatie een beetje ontbreekt... Helemaal na een longmeting gisteren, waarbij ik gewoon op 100% zit...)
Prinses, ik heb net nog even rondgesurfd voor trainingen e.d. En kan best leuke dingen vinden, maar én in de buurt, én betaalbaar, én iets waar ik echt een carriëreswitch mee kan maken is toch heel moeilijk. Voor nu is het besluit dat ik toch mijn baas heb gemaild voor trainingen binnen het werk en dat ik me eens ga verdiepen in de gratis online cursussen van de open universiteit. Hoop dat ik dan toch het gevoel heb dat ik me ontwikkel (al is dat niet echt iets waarmee in een carriëreswitch kan maken) en neem verder maar even een rustperiode hierin, want ik word er nogal gestresst van.
Ik moet zo aan het werk, geen forumtijd meer helaas! Heb echt helemaal geen zin!!! Dus niet teveen typen, zodat ik vanavond geen 10 pagina's hoef terug te lezen om weer aan te sluiten!
woensdag 3 september 2008 om 12:39
quote:Summerdance schreef op 03 september 2008 @ 11:55:
Prinses, ik zou de beker "per ongeluk"op de grond laten kletteren. het thee ei wederom "per ongeluk"in de prullebak mikken en inderdaad NIET tracteren
*SD snapt de gedachtes van Prinsessenmoeder wel*Thee-ei kwam op zich van pas omdat ik lekkere losse thee had meegenomen uit Frankrijk. Weet je, tis ook helemaal niet dat ik per se een duurder kado wilde, én ik snap wel dat mijn collega's me nog niet heel goed kennen en dus moeite hadden een persoonlijk kadootje uit te kiezen, maarrrr... had dan een doosje thee gekocht, die mok (liever niet, maar geod ), dat ei... en had het leuk ingepakt in een cellofoontje met een lintje, en dan was het al een stuk beter geweest....quote:
Ik zal de melding doorgeven
Ingel, spannend! Wanneer hoor je iets van je sollicitatie?
En HM, ik wist niet dat je gestopt was met roken, maar kan me voorstellen dat dat moeilijk vol te houden is door werkstress
*SD snapt de gedachtes van Prinsessenmoeder wel*Thee-ei kwam op zich van pas omdat ik lekkere losse thee had meegenomen uit Frankrijk. Weet je, tis ook helemaal niet dat ik per se een duurder kado wilde, én ik snap wel dat mijn collega's me nog niet heel goed kennen en dus moeite hadden een persoonlijk kadootje uit te kiezen, maarrrr... had dan een doosje thee gekocht, die mok (liever niet, maar geod ), dat ei... en had het leuk ingepakt in een cellofoontje met een lintje, en dan was het al een stuk beter geweest....quote:
Ik zal de melding doorgeven
Ingel, spannend! Wanneer hoor je iets van je sollicitatie?
En HM, ik wist niet dat je gestopt was met roken, maar kan me voorstellen dat dat moeilijk vol te houden is door werkstress
Peas on earth!
woensdag 3 september 2008 om 13:15
Prinses, hoe lang wil je het voor jezelf nog een kans geven met je werk?
Krijg een beetje het idee dat het daar gewoon helemaal niet gezellig is.
En das toch ook wel belangrijk...
*SD trekt diepe frons in voorhoofd...jarig in de vakantie...dat betekend dus...*
en...
en deze...
en ook nog...
"lang zal Prinses leven, lang zal Prinses leven, lang zal Prinses leven in de glohooooriaaaaaaa...
Krijg een beetje het idee dat het daar gewoon helemaal niet gezellig is.
En das toch ook wel belangrijk...
*SD trekt diepe frons in voorhoofd...jarig in de vakantie...dat betekend dus...*
en...
en deze...
en ook nog...
"lang zal Prinses leven, lang zal Prinses leven, lang zal Prinses leven in de glohooooriaaaaaaa...
woensdag 3 september 2008 om 13:27
En bvoor wat betreft werk...ik vind het lastig... Ik ben erg van het doorzetten en niet opgeven (wat dus niet altijd handig is). Het moeilijke is dat ik de sfeer niet collegiaal vind, mensen zijn nauwelijks betrokken bij elkaar qua werk, terwijl dat in mijn werk best heel belangrijk is. Het gekke is dan wel dat een paar collega's op zích heel okee zijn. Ik kan gezellig met ze kletsen, maar in de grote lijn... tsja...
Ik denk dat je wel een punt hebt als je zegt 'hoe lang nog'. Ik moet misschien voor mezelf gewoon een termijn gaan stellen: tot dan en niet verder (als het dan niet verbeterd is).
Het Goede Nieuws: Prinses heeft in haar lunchpauze een Plant gekocht voor op haar bureau, en daar is iedereen dan wel weer van onder de indruk
*waggelde met boodschappentas en enorme plant terug naar kantoor, waardoor plant al bijna vroegtijdig overleden was*
Ik denk dat je wel een punt hebt als je zegt 'hoe lang nog'. Ik moet misschien voor mezelf gewoon een termijn gaan stellen: tot dan en niet verder (als het dan niet verbeterd is).
Het Goede Nieuws: Prinses heeft in haar lunchpauze een Plant gekocht voor op haar bureau, en daar is iedereen dan wel weer van onder de indruk
*waggelde met boodschappentas en enorme plant terug naar kantoor, waardoor plant al bijna vroegtijdig overleden was*
Peas on earth!
woensdag 3 september 2008 om 13:43
Hmmm, dus eigenlijk moeten we instellen dat ten minste 1 van ons 1x per week roept dat je je groene apparaat water moet geven?
Ik zou dat zeker doen hoor, een termijn stellen voor jezelf
Ik weet niet hoe lang je er nu precies werkt maar ik hou zelf altijd een half jaar aan.
Is het dannog steeds niets....dan wordt het ook niets!
Je zit een hartstikke groot gedeelte van de dag op je werk, dan moet je het er op zijn minst naar je zin hebben toch?
*SD voelt er gelijk weer een kilo aankomen na de traktatie van Prinses*
Ik zou dat zeker doen hoor, een termijn stellen voor jezelf
Ik weet niet hoe lang je er nu precies werkt maar ik hou zelf altijd een half jaar aan.
Is het dannog steeds niets....dan wordt het ook niets!
Je zit een hartstikke groot gedeelte van de dag op je werk, dan moet je het er op zijn minst naar je zin hebben toch?
*SD voelt er gelijk weer een kilo aankomen na de traktatie van Prinses*
woensdag 3 september 2008 om 13:44
Yihaaaaa mijn laatste werkavond komt eraan en dan vakantie!
Ik ben wel ietwat verkouden en aan t hoesten, dat ga ik morgen met 1vriendin eens lekker uitzweten in de Hammam
*warmte, scrubben en massage* Meta heeft er nu al zin an
Gisteravond heb ik PM toch gesmst hoe hij denkt over mijn mail en of hij net als ik wilt en durft te ontdekken.
Nog geen antwoord ontvangen
*Meta bedacht zich net dat ze met haar werkgsm heeft gesmst, zonder afzender en dat hij dat nr nog niet kent! Toch hij komt niet uit een ei, en kan alleen aan de stijl en taalgebruik met grote waarschijnlijkheid zien dat sms van mij komt*
By the way jullie posten zoveel..... dat ik ff niet meer weet op wie ik ook weer wilde reageren
Fijne dag allemaal
Ik ben wel ietwat verkouden en aan t hoesten, dat ga ik morgen met 1vriendin eens lekker uitzweten in de Hammam
*warmte, scrubben en massage* Meta heeft er nu al zin an
Gisteravond heb ik PM toch gesmst hoe hij denkt over mijn mail en of hij net als ik wilt en durft te ontdekken.
Nog geen antwoord ontvangen
*Meta bedacht zich net dat ze met haar werkgsm heeft gesmst, zonder afzender en dat hij dat nr nog niet kent! Toch hij komt niet uit een ei, en kan alleen aan de stijl en taalgebruik met grote waarschijnlijkheid zien dat sms van mij komt*
By the way jullie posten zoveel..... dat ik ff niet meer weet op wie ik ook weer wilde reageren
Fijne dag allemaal
woensdag 3 september 2008 om 13:45
Ik heb ontdekt dat de collega tegenover mij zeerrrrr plantlievend is, dus ik denk dat hij de waterstand van mijn Gevaarte wel in de gaten helpt houden
Ik werk hier nu 3 maanden. Ik denk dat ik het tot einde van het jaar de kans geef. Dat is nog ongeveer 4 maanden.
*probeert zeer dapper niet te snoepen, pffff....*
Ik werk hier nu 3 maanden. Ik denk dat ik het tot einde van het jaar de kans geef. Dat is nog ongeveer 4 maanden.
*probeert zeer dapper niet te snoepen, pffff....*
Peas on earth!
woensdag 3 september 2008 om 13:48
Raar dat hij niet terug smst Meta..
Ik vind dat altijd ZO kinderachtig, we zijn toch verdorie geen pubers meer!!!!
Ik denk dat dat een mooi streven is Prinses...
Maar goed wat dan?
WEER dat hele traject door van solliciteren..pffff...
Ik zit er nu weer midden in en vind er dus net NIETS aan
Ik vind dat altijd ZO kinderachtig, we zijn toch verdorie geen pubers meer!!!!
Ik denk dat dat een mooi streven is Prinses...
Maar goed wat dan?
WEER dat hele traject door van solliciteren..pffff...
Ik zit er nu weer midden in en vind er dus net NIETS aan