Waar blijft de zon?
vrijdag 26 juni 2015 om 11:01
quote:welcomehome schreef op 26 juni 2015 @ 10:34:
Ik dacht ook dat het zonnig zou worden na net nog even het weerbericht te hebben gegoogled.
Zat al klaar met zoontje in de korte broek om straks naar de speeltuin te gaan maar tot nu toe geen zon te bekennen omgeving Apeldoorn. .Je hebt toch geen zon nodig om in korte broek naar de speeltuin te gaan? Het is een prima temperatuur om lekker naar de speeltuin te gaan, ook in korte broek.
Ik dacht ook dat het zonnig zou worden na net nog even het weerbericht te hebben gegoogled.
Zat al klaar met zoontje in de korte broek om straks naar de speeltuin te gaan maar tot nu toe geen zon te bekennen omgeving Apeldoorn. .Je hebt toch geen zon nodig om in korte broek naar de speeltuin te gaan? Het is een prima temperatuur om lekker naar de speeltuin te gaan, ook in korte broek.
vrijdag 26 juni 2015 om 11:04
vrijdag 26 juni 2015 om 11:59
quote:missisilly_83 schreef op 26 juni 2015 @ 11:28:
jaaaaah hier nu ook zon.
en een lekker temperatuurtje inderdaad.
wie gaat er bbq'en dit weekend?
Dit weekend niet, volgend weekend wel, dan is mijn vriend eindelijk weer thuis.
Hier vooral heel erg bewolkt trouwens, maar dat was ook voorspeld. Volgende week wordt het écht zonnig en warm.
jaaaaah hier nu ook zon.
en een lekker temperatuurtje inderdaad.
wie gaat er bbq'en dit weekend?
Dit weekend niet, volgend weekend wel, dan is mijn vriend eindelijk weer thuis.
Hier vooral heel erg bewolkt trouwens, maar dat was ook voorspeld. Volgende week wordt het écht zonnig en warm.
vrijdag 26 juni 2015 om 16:42
quote:Dahlia74 schreef op 26 juni 2015 @ 11:01:
[...]
Je hebt toch geen zon nodig om in korte broek naar de speeltuin te gaan? Het is een prima temperatuur om lekker naar de speeltuin te gaan, ook in korte broek.
Nou ja, het is een speeltuin met een grote waterspeelplaats met fonteinen enzo.
Zoontje is anderhalf dus heb daar dan liever de zon bij.
Gelukkig begon een kwartiertje na mijn bericht de zon volop te schijnen dus zijn we alsnog ipv naar de kinderboerderij naar de speeltuin gegaan
[...]
Je hebt toch geen zon nodig om in korte broek naar de speeltuin te gaan? Het is een prima temperatuur om lekker naar de speeltuin te gaan, ook in korte broek.
Nou ja, het is een speeltuin met een grote waterspeelplaats met fonteinen enzo.
Zoontje is anderhalf dus heb daar dan liever de zon bij.
Gelukkig begon een kwartiertje na mijn bericht de zon volop te schijnen dus zijn we alsnog ipv naar de kinderboerderij naar de speeltuin gegaan