Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 3 september 2008 om 15:54
Ivy, wat een geweldig verhaal
Ik ben erg van 'lang met het rode lampje rijden' omdat ik dan steeds denk dat het nog wel kan . Xan daarentegen kan daar dus echt níet tegen en wordt daar zenuwachtig van
Met ex heb ik trouwens met enige regelmaat stilgestaan (in Turkije) omdat hij nooit op tijd tankte. Dan sjokte hij weer met een colafles naar de dichtstbijzijnde benzinepomp
Ik ben erg van 'lang met het rode lampje rijden' omdat ik dan steeds denk dat het nog wel kan . Xan daarentegen kan daar dus echt níet tegen en wordt daar zenuwachtig van
Met ex heb ik trouwens met enige regelmaat stilgestaan (in Turkije) omdat hij nooit op tijd tankte. Dan sjokte hij weer met een colafles naar de dichtstbijzijnde benzinepomp
Peas on earth!
woensdag 3 september 2008 om 15:55
Tssssssssskkkkkkkkkkkkk
*vindt dat SD nu met een beláááchelijk idee is aangekomen*
Hoewel... trouwens... dat lepeltje van de McFlurry vind ik wel altijd irritant, omdat ie zo lomp is en je vingers altijd naar de ijszooi plakken. Ik snap ook dat grote witte dekselding niet echt (na het shaken) en haal dat er altijd af.
*vindt dat SD nu met een beláááchelijk idee is aangekomen*
Hoewel... trouwens... dat lepeltje van de McFlurry vind ik wel altijd irritant, omdat ie zo lomp is en je vingers altijd naar de ijszooi plakken. Ik snap ook dat grote witte dekselding niet echt (na het shaken) en haal dat er altijd af.
Peas on earth!
woensdag 3 september 2008 om 15:58
quote:winkelmandje schreef op 03 september 2008 @ 15:39:
Ivy, klinkt goed! Heeft madonna ook veel oude nummers gezongen? Was het een gave show....
De show was geweldig! Ze kwam op als Pimp met het liedje Candyshop, helemaal in stijl
Een leuke mix tussen oude nummers en nieuwe en dan bijd eoude nummers een andere beat eronder, zelfs 1 als rocknummer (maar weet niet meer welke), een zigeuneroptreden, ze speelde veel zef gitaar.
Het was gewoon geweldig!
Maar wat is het geluid toch onwijs slecht in de Arena zeg, echt zonde!
*Ivy ging gisteravond voor de Rolo MacFlurry, maar helaas *
WM: nog gefeliciteerd!
Ik ga vanavond heel vroeg naar bed denk ik
Ivy heeft nu een poes die naar deo ruikt. Vond Zoon wel leuk voor Poes als ze ook een lekker luchtje op had
Ivy, klinkt goed! Heeft madonna ook veel oude nummers gezongen? Was het een gave show....
De show was geweldig! Ze kwam op als Pimp met het liedje Candyshop, helemaal in stijl
Een leuke mix tussen oude nummers en nieuwe en dan bijd eoude nummers een andere beat eronder, zelfs 1 als rocknummer (maar weet niet meer welke), een zigeuneroptreden, ze speelde veel zef gitaar.
Het was gewoon geweldig!
Maar wat is het geluid toch onwijs slecht in de Arena zeg, echt zonde!
*Ivy ging gisteravond voor de Rolo MacFlurry, maar helaas *
WM: nog gefeliciteerd!
Ik ga vanavond heel vroeg naar bed denk ik
Ivy heeft nu een poes die naar deo ruikt. Vond Zoon wel leuk voor Poes als ze ook een lekker luchtje op had
woensdag 3 september 2008 om 16:05
Whoehahahahaha.....
En wat vind Poes er zelf van Ivy?
Zeg Prinses...dat was heul serieus bedoeld hoor!!
*SD ziet gat in de markt voor lijnende Mac Donalds verslaafden*
De Mac Selderij flurry...
Geen grapje trouwens, las van de week in het AD dat ze gaan proberen de Marsen en de Snickersen 50% minder ver te maken.
Maar dan zijn ze toch helemaal niet meer lekker????
En wat vind Poes er zelf van Ivy?
Zeg Prinses...dat was heul serieus bedoeld hoor!!
*SD ziet gat in de markt voor lijnende Mac Donalds verslaafden*
De Mac Selderij flurry...
Geen grapje trouwens, las van de week in het AD dat ze gaan proberen de Marsen en de Snickersen 50% minder ver te maken.
Maar dan zijn ze toch helemaal niet meer lekker????
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 3 september 2008 om 16:07
woensdag 3 september 2008 om 16:10
Hellowww
Kreeg lief smsje van LLM vanmorgen dat ik mij niet druk moest maken , dat hij mij dolgraag beter wilde leren kennen want hij vind het erg gezellig en leuk met mij.. *fijn*
Dagje werken overleefd mocht evt van bazin wel een trainingsbroek aandoen. Maar zie dat toch niet zo zitten.
Plassen is een drama .. op mijn werk hadden ze voor de grap al paar emmers vol met water neer gezet .. Grapjassen
Straks macaroni eten bij dinnetje en daarna naar een lezing van een proffessor die de oudste vrouw ter wereld (oud bewoonster van t huis waar ik werk) heeft onderzocht /ontleed.. Lijkt mij erg interessant
Kreeg lief smsje van LLM vanmorgen dat ik mij niet druk moest maken , dat hij mij dolgraag beter wilde leren kennen want hij vind het erg gezellig en leuk met mij.. *fijn*
Dagje werken overleefd mocht evt van bazin wel een trainingsbroek aandoen. Maar zie dat toch niet zo zitten.
Plassen is een drama .. op mijn werk hadden ze voor de grap al paar emmers vol met water neer gezet .. Grapjassen
Straks macaroni eten bij dinnetje en daarna naar een lezing van een proffessor die de oudste vrouw ter wereld (oud bewoonster van t huis waar ik werk) heeft onderzocht /ontleed.. Lijkt mij erg interessant
woensdag 3 september 2008 om 16:12
Goed he, SD?
Vergat ik gewoon even te vertellen dat ik vandaag even heel blij werd van mn jummie-collega! (Heb vast wel eens verteld dat ik een heel fijne collega heb, zo een waar je graag naar kijkt!) Hij gaf me vandaag een fijn bedankend kneepje in mn schouder, joepie-de-poepie!!
*Pop vindt dat ze maar eens een date met deze jummie-collega moet regelen, maar het is en blijft een collega, en ik heb geen idee wat ie van mij vindt*
Vergat ik gewoon even te vertellen dat ik vandaag even heel blij werd van mn jummie-collega! (Heb vast wel eens verteld dat ik een heel fijne collega heb, zo een waar je graag naar kijkt!) Hij gaf me vandaag een fijn bedankend kneepje in mn schouder, joepie-de-poepie!!
*Pop vindt dat ze maar eens een date met deze jummie-collega moet regelen, maar het is en blijft een collega, en ik heb geen idee wat ie van mij vindt*
woensdag 3 september 2008 om 16:15
Haai allemaal!
Zo te zien hebben de dames het weer reuze druk op 't werk
De Mac Flurries vliegen om m'n oren (graag mét bosvruchtenmeuk en crunch-spul )
Schrijven komt er niet meer zo van, maar lees nog met regelmaat mee hoor!
Vleer: Binnenkort ga ik ME msn weer eens aanzwengelen.....kunnen we weer eens bijschrijven
En owww....Prinses...niet teveel schrijven over ons he?
Voor iedereen een dikke
Zo te zien hebben de dames het weer reuze druk op 't werk
De Mac Flurries vliegen om m'n oren (graag mét bosvruchtenmeuk en crunch-spul )
Schrijven komt er niet meer zo van, maar lees nog met regelmaat mee hoor!
Vleer: Binnenkort ga ik ME msn weer eens aanzwengelen.....kunnen we weer eens bijschrijven
En owww....Prinses...niet teveel schrijven over ons he?
Voor iedereen een dikke
woensdag 3 september 2008 om 16:29
XAN!!!
Ik ben verdorie baanbrekend bezig hoor met de afvalversie van de Mac Flurry
Logisch dat mijn werk daar even voor moet wijken toch?
Ik kan ten slotte geen 2 dingen tegelijk
Ik dacht zoiets...we verkopen bakjes bevroren water met komkommersmaak, dat chrunshen we dan tot dat hush puppy spul van vroegah, een selderij stengeltje erbij en
TADAAAAA...
De Mac Flurry Ultra Light...
*SD wil ook jummie collega's*
Ga direct een advertentie zetten:
gezocht, lekkere tandarts
Geen bindingsangst, verlatingsangst of andere vorm van angsten
bereid zeer veel tijd met assistentie door te brengen en in bezit van grote dosis humor, kook kwaliteiten en leifde..
Ik ben verdorie baanbrekend bezig hoor met de afvalversie van de Mac Flurry
Logisch dat mijn werk daar even voor moet wijken toch?
Ik kan ten slotte geen 2 dingen tegelijk
Ik dacht zoiets...we verkopen bakjes bevroren water met komkommersmaak, dat chrunshen we dan tot dat hush puppy spul van vroegah, een selderij stengeltje erbij en
TADAAAAA...
De Mac Flurry Ultra Light...
*SD wil ook jummie collega's*
Ga direct een advertentie zetten:
gezocht, lekkere tandarts
Geen bindingsangst, verlatingsangst of andere vorm van angsten
bereid zeer veel tijd met assistentie door te brengen en in bezit van grote dosis humor, kook kwaliteiten en leifde..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 3 september 2008 om 16:30
Ivy....Nou ben ik toch wel een beetje teleurgesteld dat ik m'n kaartjes heb verkocht Maar ja....jammer dat het geluid zo slecht is!
Ramirez....Je moet een kat nemen....reuze gezellig. Om te oefenen mag je mijne wel leasen
Pop.....jummie collega...spannend....dan maar in een zelf gemaakt zakje snoep een uitnodiging doen!
Prinses....eten klinkt lekker....zou zo willen aanschuiven! Ik ga denk ik maar pannekoeken maken
Ramirez....Je moet een kat nemen....reuze gezellig. Om te oefenen mag je mijne wel leasen
Pop.....jummie collega...spannend....dan maar in een zelf gemaakt zakje snoep een uitnodiging doen!
Prinses....eten klinkt lekker....zou zo willen aanschuiven! Ik ga denk ik maar pannekoeken maken
woensdag 3 september 2008 om 16:45