Moderator - Kinderen
dinsdag 27 mei 2008 om 21:38
Een nieuw schoon moderatortopic
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 13 augustus 2008 om 17:59
Spam over een Fair is verwijderd.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
zaterdag 16 augustus 2008 om 21:15
Moderator: mijn topic Zwanger worden én anti-depressiva lijkt wel erg op mijn eerdere topic 'Zwanger worden met depressie / anti-depressiva'.
Dit wordt verwarrend. Suf van mij.
Om cross-posten te voorkomen:
Kan je bij topic nummer 1 Zwanger worden met depressie / anti-depressiva de titel behouden, maar er met vierkante haken [algemeen] voor zetten?
Dus: [Algemeen] Zwanger worden met depressie / anti-depressiva
En bij Zwanger worden én anti-depressiva de titel veranderen in
[NU] Zwanger worden met depressie / anti-depressiva ?
Ja, je leest het goed, gelijke titel maken, maar verschillende kop ervoor.
Alvast bedankt!
Ainoa
Dit wordt verwarrend. Suf van mij.
Om cross-posten te voorkomen:
Kan je bij topic nummer 1 Zwanger worden met depressie / anti-depressiva de titel behouden, maar er met vierkante haken [algemeen] voor zetten?
Dus: [Algemeen] Zwanger worden met depressie / anti-depressiva
En bij Zwanger worden én anti-depressiva de titel veranderen in
[NU] Zwanger worden met depressie / anti-depressiva ?
Ja, je leest het goed, gelijke titel maken, maar verschillende kop ervoor.
Alvast bedankt!
Ainoa
anoniem_71326 wijzigde dit bericht op 16-08-2008 21:26
Reden: duidelijker geformuleerd
Reden: duidelijker geformuleerd
% gewijzigd
dinsdag 26 augustus 2008 om 17:10
Jij begrijpt het helemaal Sophy, bedankt voor het melden.
zondag 31 augustus 2008 om 15:49
Angel,
Zou het topic "trotse april 2006 dreumesmoeders deel 11. Verlangen naar de zon" verwijderd kunnen worden?
Er schrijft namelijk niemand meer, behalve af en toe 2 personen. In overleg hebben we besloten om dit topic te laten weghalen.
Ik zie hier graag een reactie over tegemoet op dit moderator topic.
Alvast bedankt, Quierida
Zou het topic "trotse april 2006 dreumesmoeders deel 11. Verlangen naar de zon" verwijderd kunnen worden?
Er schrijft namelijk niemand meer, behalve af en toe 2 personen. In overleg hebben we besloten om dit topic te laten weghalen.
Ik zie hier graag een reactie over tegemoet op dit moderator topic.
Alvast bedankt, Quierida
maandag 1 september 2008 om 19:46
Quierida, kletstopics worden over het algemeen niet verwijderd. Als je er niet meer op reageert zakt het vanzelf in de topiclijst naar beneden. Sluiten kan eventueel wel.
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 01-09-2008 19:46
Reden: Oeps, naam verkeerd gespeld.
Reden: Oeps, naam verkeerd gespeld.
% gewijzigd
woensdag 3 september 2008 om 20:09
Dank u voor het melden dames. Het topic is verplaatst naar het prikbord.