Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Zooooooheee wat hebben jullie weer veel geschreven....werkt hier niemand

Ik heb ook weer een lekker dagje vrij gehad, lekker wezen lunchen met vriendinnetje en daarna nog even de stad in geweest. Heeeeeel sexy lingerie setje gekocht, nu nog een man vinden die ik mijn hut in sleur

Nee LM word altijd blij van mooie lingerie en vond dat ze het wel verdiend had!

Ivy, wat een geweldig verhaal over je concert!! hahahaha

Ing, je sollicitatie ging wel goed dus?

En verder ben ik even vergeten wat de rest vandaag gedaan heeft! Dus voor jullie een knuf!
Wat lees ik?! Word ik al als niet-single beschouwd? Ik geloof dat ik in de ontkenningsfase zit hoor! Niet te snel, ik ben misschien wel samen met VL, maar we hebben officieel niks voor de buitenwereld. Laat het maar even lekker vaag zijn. Dus officieel vind ik mezelf niet niet-single.
LM ik word ook altijd heel erg blij van lingerie. Jammer dat het altijd zo duur is!

* Sun vindt ook dat er veeeeelsteveel geschreven wordt. Voor de hardwerkende mensen die niet mogen/kunnen internetten op het werk is het niet te doen het topic te volgen. Kunnen de topicschrijvers aan het eind van de dag niet standaard een KS (=Korte Samenvatting) maken? *
LM is voooooooooooor een KS aan het einde van de dag!!

Ja jammer dat het zo duur is inderdaad, Sun. Maar daarom word je ook extra blij als je iets moois hebt gekocht!!
Ok KS voor de meisjes

Het was leuk vandaag!

(kort genoeg??)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 03 september 2008 @ 19:33:

Ok KS voor de meisjes

Het was leuk vandaag!

(kort genoeg??)

Dankjewel SD! Dan hoef ik niet meer alles terug te lezen dus? 8 pagina's sinds gisteravond... Nog even en mijn leven bestaat alleen nog maar uit werken, slapen en forummen.
Ik ben er weer!

Mijn samenvatting van thuiskomst tot nu:

- de pasta-room-pesto-kip-broccoli-maaltijd leek te mislukken (prinses doet soms téveel dingen tegelijk in't kader van Efficient Werken), maar bleek toch best heel erg lekker te zijn

- Grijs Monster eet vooral lekkere kattendingen, heeft laatst maaltijdzakje inclusief plastic weten te grijpen

- Xan has left the building.

Plan voor nu:

- nieuwe voetenbubbelbruismassagebadgeval uitproberen

- met Grijs Monster knuffelen op schoot.

- internetten

- gtst kijken

Peas on earth!
Mijn samenvatting van vandaag:

* in stad met vriendin thee gedronken

* op de markt geweest

* zoon van school gehaald

* heel erg moe zijn

Plannen voor vanavond:

* thee drinken

* om 21.00 in bed liggen

* Ert om een recensie van de voetenspa vragen.

Ert, hoe bevalt de voetenspa?
Heb net rtlnieuws gekeken, begint gtst. Zit ik me net af te vragen of daar in hemelsnaam nog mensen naar kijken, lees ik dat jij dat doet Prinses, haha!

Trouwens, jouw maaltijd lijkt verdacht veel op dat van mij. Ik heb wat restjes uit mijn koelkast bijelkaar gegooid en het is verrassend lekker; pasta, broccoli, tonijn (uit blik), groene pesto, cherrytomaatjes en pijnboompitjes. Alles doorelkaar gemixt, snel klaar en erg lekker (en volgens mij ook erg gezond).
Als GTST afgelopen is, ga ik 'm proberen.

Heb net de gebruiksaanwijzing gelezen en ben nu bang dat m'n voeten geëlektrocuteerd worden, want er staat met enorme letters en waarschuwingsdriehoeken dat je je voeten er niet in mag doen terwijl je de stekker erin steekt.
Peas on earth!
Maaltijd van Sun kllinkt lekkerrrrr!

GTST is prima vermaak onder het laptoppen
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 september 2008 @ 20:08:

Als GTST afgelopen is, ga ik 'm proberen.

Heb net de gebruiksaanwijzing gelezen en ben nu bang dat m'n voeten geëlektrocuteerd worden, want er staat met enorme letters en waarschuwingsdriehoeken dat je je voeten er niet in mag doen terwijl je de stekker erin steekt. Huh? Hoe moet je hem dan gebruiken? Zit er een oplaadbare batterij in of zo? Of moet je hem eerst met die stekker opwarmen en that's it? Hoe bubbelt ie dan?

* Sunneke snapt niets meer van het voetenbubbelbadspageval van Prinses *
Er zit een stekker aan. Hij moet gewoon de hele tijd in't stopcontact. Je kunt ermee bubbelen, bruisen of masseren, of alles tegelijk

*prinses gaat natuurlijk voor Alles Tegelijk*

Ohja, en hij blijft dan op temperatuur, zegt het boekje , maarrrr: 'WAARSCHUWING: sluit het boetbruisbad niet aan wanneer uw voeten zich in het apparaat bevinden'
Peas on earth!
Oh, en nog even een knuffel voor iedereen die nu een knuffel of een McFlurry-uitvindende-man mist
Peas on earth!
Ah, dus Prinses moet eerst de stekker in het stopcontact steken zodat het apparaat is aangesloten, en dan de voetjes der in doen. Nounou, het valt niet mee zeg, een gebruiksaanwijzing snappen.

Geniet ervan meid! Mijn voetjes snakken er ook naar, blijkbaar had ik mijn nieuwe pumps nog niet goed genoeg ingelopen.
Ach weet je, eigenlijk hoeft die man helemaal gene McFlurry's uit te vinden. Ik wil gewoon dat ie mij leuk, lief, geweldig, mooi, sexy, aantrekkelijk, spannend en de moeite waard vind, me accepteerd zoals ik ben, zelfverzekerd zijn en lol kunnen maken.
quote:pop1980 schreef op 03 september 2008 @ 16:06:

WM: gefeliciteerd!!!!!!!!

Ramirez, huisdieren zijn leuk!! Je man mijn zwabberkat wel een dagje lenen (en dan het liefst op een dagje dat ie zeiknat is geregend en bij jou wil opwarmen, ;-p)Breng maar langs! Hij is altijd welkom :-)
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Grijs Monster heeft zojuist het kleed ondergekotst.... getverdegetverrrrrrrrrrrrrr...... volgens mij de inhoud van twee dagen eten....

*wil Grijs Monster nu HEEL graag uitlenen an Ramirez*
Peas on earth!
quote:IvyRosa schreef op 03 september 2008 @ 20:22:

Ach weet je, eigenlijk hoeft die man helemaal gene McFlurry's uit te vinden. Ik wil gewoon dat ie mij leuk, lief, geweldig, mooi, sexy, aantrekkelijk, spannend en de moeite waard vind, me accepteerd zoals ik ben, zelfverzekerd zijn en lol kunnen maken.
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 september 2008 @ 20:23:

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Grijs Monster heeft zojuist het kleed ondergekotst.... getverdegetverrrrrrrrrrrrrr...... volgens mij de inhoud van twee dagen eten....

*wil Grijs Monster nu HEEL graag uitlenen an Ramirez*

Bijzonder hè, dat ze altijd net het kleed weten te vinden, terwijl er echt meer vierkante meters laminaat liggen....

Ik heb een spinnende kitten op mijn voeten. Erg gezellig
Kots is opgeruimd (blegh, wat is dát toch ranzig) en ik bruis me suf in m'n voetenbad . Het volume van de tv moet wel zes standen hoger, want dat bruisen en bubbelen maakt een hoop herrie , maar tis wel lekkerrrrrr
Peas on earth!
Pruttel ze Prinses

Voor alle ladies zonder goddelijk schepsel op de bank...

RTL5 een complete onzin film

Legally Blond II, te flauw, te verhaalloos, maar helemaal meisje meisje

Ik geloof dat deze stoere chick daar vanavond maar voor gaat!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik kijk naar Gordon.... euhm... . Aan de ene kant vind ik 'm zoooo stom en flauw en tóch moet ik vaak om 'm lachen. Erg fout....
Peas on earth!
Ivy duikt haar bed in!

Schrijven jullie morgen niet te veel? Moet werken, dus kan niet forummen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven