Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 3 september 2008 om 19:22
Zooooooheee wat hebben jullie weer veel geschreven....werkt hier niemand
Ik heb ook weer een lekker dagje vrij gehad, lekker wezen lunchen met vriendinnetje en daarna nog even de stad in geweest. Heeeeeel sexy lingerie setje gekocht, nu nog een man vinden die ik mijn hut in sleur
Nee LM word altijd blij van mooie lingerie en vond dat ze het wel verdiend had!
Ivy, wat een geweldig verhaal over je concert!! hahahaha
Ing, je sollicitatie ging wel goed dus?
En verder ben ik even vergeten wat de rest vandaag gedaan heeft! Dus voor jullie een knuf!
Ik heb ook weer een lekker dagje vrij gehad, lekker wezen lunchen met vriendinnetje en daarna nog even de stad in geweest. Heeeeeel sexy lingerie setje gekocht, nu nog een man vinden die ik mijn hut in sleur
Nee LM word altijd blij van mooie lingerie en vond dat ze het wel verdiend had!
Ivy, wat een geweldig verhaal over je concert!! hahahaha
Ing, je sollicitatie ging wel goed dus?
En verder ben ik even vergeten wat de rest vandaag gedaan heeft! Dus voor jullie een knuf!
woensdag 3 september 2008 om 19:23
woensdag 3 september 2008 om 19:26
LM ik word ook altijd heel erg blij van lingerie. Jammer dat het altijd zo duur is!
* Sun vindt ook dat er veeeeelsteveel geschreven wordt. Voor de hardwerkende mensen die niet mogen/kunnen internetten op het werk is het niet te doen het topic te volgen. Kunnen de topicschrijvers aan het eind van de dag niet standaard een KS (=Korte Samenvatting) maken? *
* Sun vindt ook dat er veeeeelsteveel geschreven wordt. Voor de hardwerkende mensen die niet mogen/kunnen internetten op het werk is het niet te doen het topic te volgen. Kunnen de topicschrijvers aan het eind van de dag niet standaard een KS (=Korte Samenvatting) maken? *
woensdag 3 september 2008 om 19:38
woensdag 3 september 2008 om 19:52
Ik ben er weer!
Mijn samenvatting van thuiskomst tot nu:
- de pasta-room-pesto-kip-broccoli-maaltijd leek te mislukken (prinses doet soms téveel dingen tegelijk in't kader van Efficient Werken), maar bleek toch best heel erg lekker te zijn
- Grijs Monster eet vooral lekkere kattendingen, heeft laatst maaltijdzakje inclusief plastic weten te grijpen
- Xan has left the building.
Plan voor nu:
- nieuwe voetenbubbelbruismassagebadgeval uitproberen
- met Grijs Monster knuffelen op schoot.
- internetten
- gtst kijken
Mijn samenvatting van thuiskomst tot nu:
- de pasta-room-pesto-kip-broccoli-maaltijd leek te mislukken (prinses doet soms téveel dingen tegelijk in't kader van Efficient Werken), maar bleek toch best heel erg lekker te zijn
- Grijs Monster eet vooral lekkere kattendingen, heeft laatst maaltijdzakje inclusief plastic weten te grijpen
- Xan has left the building.
Plan voor nu:
- nieuwe voetenbubbelbruismassagebadgeval uitproberen
- met Grijs Monster knuffelen op schoot.
- internetten
- gtst kijken
Peas on earth!
woensdag 3 september 2008 om 20:05
woensdag 3 september 2008 om 20:08
Heb net rtlnieuws gekeken, begint gtst. Zit ik me net af te vragen of daar in hemelsnaam nog mensen naar kijken, lees ik dat jij dat doet Prinses, haha!
Trouwens, jouw maaltijd lijkt verdacht veel op dat van mij. Ik heb wat restjes uit mijn koelkast bijelkaar gegooid en het is verrassend lekker; pasta, broccoli, tonijn (uit blik), groene pesto, cherrytomaatjes en pijnboompitjes. Alles doorelkaar gemixt, snel klaar en erg lekker (en volgens mij ook erg gezond).
Trouwens, jouw maaltijd lijkt verdacht veel op dat van mij. Ik heb wat restjes uit mijn koelkast bijelkaar gegooid en het is verrassend lekker; pasta, broccoli, tonijn (uit blik), groene pesto, cherrytomaatjes en pijnboompitjes. Alles doorelkaar gemixt, snel klaar en erg lekker (en volgens mij ook erg gezond).
woensdag 3 september 2008 om 20:08
woensdag 3 september 2008 om 20:13
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 september 2008 @ 20:08:
Als GTST afgelopen is, ga ik 'm proberen.
Heb net de gebruiksaanwijzing gelezen en ben nu bang dat m'n voeten geëlektrocuteerd worden, want er staat met enorme letters en waarschuwingsdriehoeken dat je je voeten er niet in mag doen terwijl je de stekker erin steekt. Huh? Hoe moet je hem dan gebruiken? Zit er een oplaadbare batterij in of zo? Of moet je hem eerst met die stekker opwarmen en that's it? Hoe bubbelt ie dan?
* Sunneke snapt niets meer van het voetenbubbelbadspageval van Prinses *
Als GTST afgelopen is, ga ik 'm proberen.
Heb net de gebruiksaanwijzing gelezen en ben nu bang dat m'n voeten geëlektrocuteerd worden, want er staat met enorme letters en waarschuwingsdriehoeken dat je je voeten er niet in mag doen terwijl je de stekker erin steekt. Huh? Hoe moet je hem dan gebruiken? Zit er een oplaadbare batterij in of zo? Of moet je hem eerst met die stekker opwarmen en that's it? Hoe bubbelt ie dan?
* Sunneke snapt niets meer van het voetenbubbelbadspageval van Prinses *
woensdag 3 september 2008 om 20:17
Er zit een stekker aan. Hij moet gewoon de hele tijd in't stopcontact. Je kunt ermee bubbelen, bruisen of masseren, of alles tegelijk
*prinses gaat natuurlijk voor Alles Tegelijk*
Ohja, en hij blijft dan op temperatuur, zegt het boekje , maarrrr: 'WAARSCHUWING: sluit het boetbruisbad niet aan wanneer uw voeten zich in het apparaat bevinden'
*prinses gaat natuurlijk voor Alles Tegelijk*
Ohja, en hij blijft dan op temperatuur, zegt het boekje , maarrrr: 'WAARSCHUWING: sluit het boetbruisbad niet aan wanneer uw voeten zich in het apparaat bevinden'
Peas on earth!
woensdag 3 september 2008 om 20:20
Ah, dus Prinses moet eerst de stekker in het stopcontact steken zodat het apparaat is aangesloten, en dan de voetjes der in doen. Nounou, het valt niet mee zeg, een gebruiksaanwijzing snappen.
Geniet ervan meid! Mijn voetjes snakken er ook naar, blijkbaar had ik mijn nieuwe pumps nog niet goed genoeg ingelopen.
Geniet ervan meid! Mijn voetjes snakken er ook naar, blijkbaar had ik mijn nieuwe pumps nog niet goed genoeg ingelopen.
woensdag 3 september 2008 om 20:23
quote:IvyRosa schreef op 03 september 2008 @ 20:22:
Ach weet je, eigenlijk hoeft die man helemaal gene McFlurry's uit te vinden. Ik wil gewoon dat ie mij leuk, lief, geweldig, mooi, sexy, aantrekkelijk, spannend en de moeite waard vind, me accepteerd zoals ik ben, zelfverzekerd zijn en lol kunnen maken.
Ach weet je, eigenlijk hoeft die man helemaal gene McFlurry's uit te vinden. Ik wil gewoon dat ie mij leuk, lief, geweldig, mooi, sexy, aantrekkelijk, spannend en de moeite waard vind, me accepteerd zoals ik ben, zelfverzekerd zijn en lol kunnen maken.
Peas on earth!
woensdag 3 september 2008 om 20:27
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 september 2008 @ 20:23:
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Grijs Monster heeft zojuist het kleed ondergekotst.... getverdegetverrrrrrrrrrrrrr...... volgens mij de inhoud van twee dagen eten....
*wil Grijs Monster nu HEEL graag uitlenen an Ramirez*
Bijzonder hè, dat ze altijd net het kleed weten te vinden, terwijl er echt meer vierkante meters laminaat liggen....
Ik heb een spinnende kitten op mijn voeten. Erg gezellig
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Grijs Monster heeft zojuist het kleed ondergekotst.... getverdegetverrrrrrrrrrrrrr...... volgens mij de inhoud van twee dagen eten....
*wil Grijs Monster nu HEEL graag uitlenen an Ramirez*
Bijzonder hè, dat ze altijd net het kleed weten te vinden, terwijl er echt meer vierkante meters laminaat liggen....
Ik heb een spinnende kitten op mijn voeten. Erg gezellig
woensdag 3 september 2008 om 20:52