Zo afgrijselijk veel liefdesverdriet

21-05-2008 22:54 2065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.

En ik ben zo vreselijk verdrietig!

Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.

Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...

Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?

En hoe lang gaat dit duren?!!
@allen, tuurlijk gaat het goed komen met ons, ik bedoel hoewel we soms vluchten voor de werkelijkheid en ons beter voor doen dan we zijn, weten we wat we voelen en zijn we er mee bezig. Sommige van ons ook met proffessionele hulp en sommige alleen hier, en dat ik al heel wat.

Als we straks dit kut liefdesverdriet overwonnen hebben staan we sterker in onze schoenen dan hij/zij die het ontkent en hoopt verder te gaan met zijn/haar leven alsof er niets gebeurd is. Dan heb je er niets van geleerd en haalt het je echt wel weer in,, hoe hard je ook rent.

Ondertussen was ex gister een ware klootzak, had vader meegenomen, zei dat het voor de auto was maar vader heeft ons niet alleen gelaten terwijl ex beloofd had dat we konden praten. Ex was heel kortaf en ik heb echt de deur achter hem dicht gesmeten. Op de vraag of we elkaar ooit weer eens zouden zien zei hij dat weet ik niet. Ik ben duidelijk de betere persoon hier. poeh. Scheeld wel dat ik hem nu gewoon een klootzak kan vinden. Vriendin zei ook meteen, Jezus ben ik blij dat je niet met hem getrouwd ben zeg.

en terecht, ik verdien veel beter.

P.S Zag laatst bij de hyves een toepasselijke Loesje:

Mijn leven is leuker dan mijn ex.

En zo is het maar net. Als ik het even niet meer voel herhaal ik het net zo lang tot ik het wel weer voel.

kusjes voor iedereen die dat hebben wil.
bah bah bah

moet nog steeds janken om de acties van ex, had een mail gestuurd deze:

hallo piep

Jouw bnn lidmaatschap staat nog op dit adres en ik wilde even weten of jij nog naar de oude videotheek wil want dan moet ik het pasje even doorgeven. Verder heb jij als het goed is het snoertje voor de telefoon en de computer zodat ik de foto's over kan zetten. Jij hebt trouwens nog alle foto's van onze periode samen en alle al mijn documenten die op de zwarte computer staan, mits je ze niet al hebt verwijderd. Ik heb dvd's gekocht en deze zou ik naar je op kunnen sturen als je mij je nieuwe adres geeft.

kus lobelia

kreeg ik dit terug:

Hoi Lobelia,

Het lidmaatschap is omgezet en staat nu op het nieuwe adres. Inmiddels ben ik lid geworden van een videotheek in Rijswijk, dus jij kan gewoon het pasje houden. Het snoertje van de SonyEricsson heb ik helaas niet, althans, hij ligt ergens in een doos en is de komende tijd onbereikbaar. Voor 5 euro kan je volgens mij zo’n snoertje kopen. Het zijn namelijk universele snoertjes.

De documenten heb ik niet verwijderd en wil ik best voor je op DVD branden. Je kan de DVD sturen naar het adres van mijn ouders. Ik zal ze dan veiligstellen en de DVD terugsturen.

piep

Ik mag niet eens zijn nieuwe adres, houdt het dan nooit op?
Oh Lobelia toch...Wat wil jij dan eigenlijk? wil je dat het toch goedkomt of iets dergelijks? Dat je daarom zijn adres wilt? Of wil je een normaal contact?

Misschien is de tijd daar(ik vrees het) nog niet rijp voor. Op dit moment speelt hij het idd via zijn ouders, en ik kan me voorstellen dat dat gewoon KUT is.

Maar ik begrijp dus niet helemaal wat jij graagzou willen van hem...(niet lullig bedoeld, maar gewoon , hoe zou jij het nu graag zien
@ yellowlove, Ik wil hem echt niet terug, had altijd al direct het idee dat het nooit meer goed zou komen. Ik wil gewoon normaal contact en dat ik niet als een soort paria behandeld wordt. Het feit dat ik niet eens zijn adres mag vind ik beledigend en daardoor pijnlijk. Ik heb zijn adres niet nodig maar dat hij het mij perse niet wil geven doet pijn, alsof ik een soort psycho ben. dat is het meer.
Ah nu begrijp ik het beter inderdaad.

Zou je op zo'n moment niet zo'n kerel door elkaar willen schudden en dat uitleggen?

Het paria idee, ik begrijp wat je bedoelt...je kan er alleen zo weinig aan veranderen vrees ik, als hij het nou echt in zijn hoofd gehaald heeft om op die manier met jou te communiceren, dan kan je hem daar waarschijnlijk niet van afbrengen.

TOch vraag ik me soms af of wat doodeenvoudige, ouderwetse, sneue wraak niet kan helpen. Gewoon bijeenkomen en bij elkaars exen een trieste streek uithalen.

Ik zie het eigenlijk wel zitten, lekker kinderachtig, net als zij!
Yellowlove, met wraak los je niets op.

Behandel mensen zoals je zelf ook behandeld wil worden!

En voor je nu denkt, wat doet die Summer hier op dit Topic?

Nog niet zo lang geleden schreef ik hier ook dagelijks.

Wraak nemen helpt niet, lief zijn voor jezelf des te meer

Heel veel succes meiden, het komt goed, ik ben het levende bewijs dat er een leuk leven is na het liefdesverdriet!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance, dat weet ik ook wel hoor. Goed dat je het nog even naar voren brengt. Maar soms is het gewoon fijn om met dat soort gedachten te spelen...

Maar mijn motto is idd ook dat ik anderen moet behandelen zoals ik behandeld wil worden.

Toch, kunnen mensen mij dan niet ook behandelen zoals ik behandeld zou willen worden?

Summerdance, kun je mij even vertellen dt je echt gelukkig bent, en waar je dat geluk uithaalt? dan kan ik het ook proberen.
Ja hoor YL dat wil ik je best vertellen

Ik ben echt gelukkig

Niet elke dag hoor, loop af en toe gewoon te brullen als ik alleen thuis ben

Dan voel ik me heel allenig en eenzaam

Dan voel ik me een hele sneue Single..

Na mijn break met ex (en dat was een hele radicale, we besloten uit elkaar te gaan en om ons beide een hoop verdriet te besparen hebben we afgesproken GEEN contact meer met elkaar te zoeken...en dat was zwaar, moeilijk, heb mijn ogen uit mijn kop gejankt..ik miste hem zo vreselijk

Maar weet je meis, na een paar weken (en 7 kilo) kwam ik erachter dat ik niet HEM miste maar gewoon iemand om me heen.

Toen ben ik eens goed om me heen gaan kijken

Ik heb ontzettend veel vriendinnen, vrienden

Sporten is mijn passie, ik ben gaan salsa dansen en langzaam begon ik weer te lachen...

Ik spreek nu wanneer ik wil met vrienden.vriendinnen af, laat de afwas soms heerlijk 3 dagen staan, hoef me op zondagmorgen niet vrolijk voor te doen terwijl ik eigenlijk bloed sjaggerijnig ben...

Maar het belangrijkste is dit

Ik ben heel erg blij met mezelf

Blij dat ik er nog sta

Blij dat ik uit een relatie ben gekomen die niet goed voor me was ondanks het feit dat we zielsveel van elkaar hielden

Wat hij wilde kon ik hem niet geven

Wat ik wilde kon hij mij niet geven

Op het moment dat ik eerlijk tegen mezelf kon zeggen

"ik hoop dat hij gelukkig wordt" wist ik dat ik op de goeie weg was

We hebben geprobeerd, het is niet gelukt...

Wees blij met jezelf YL, wees blij met je vrienden en vriendinnen en zoek (zeker in het begin) heel veel afleiding

Probeer elke keer als je aan hem moet denken BEWUST aan iets anders te denken

Het klinkt zo ontzettend stom en geprogrameerd maar het werkt

(dit heb ik trouwens echt niet alleen bij elkaar verzonnen hoor, mijn psych heeft me heel veel dingen laten zien)

Wat ik destijds hier op het forum heel veel heb geroepen is dit

"meiden, we gaan het redden, elke dag een procentje beter, soms een paar procentjes terug, maar aan het einde van de week toch de procentjes in de +"

Kleine stapjes vooruit is ook vooruitgang

Lieve YL,ook jij gaat er komen

De kunst is loslaten

Heel veel liefs,Summer (en sorry voor de lap tekst)
Ik ga gewoon nu slapen, dat lijkt me pas een goed idee!

Heeeel lang slapen, en dan hopen dat ik morgen positief wakker wordt. En Summerdance, ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik me wel al beter voel dan 2 weken geleden. Toen dacht ik echt dat ik elk moment dood neer kon vallen, en nu kijk ik af en toe (angstig weliswaar maar toch) al naar een toekomst alleen en hoe ik dat aan wil pakken.

Welterusten allemaal, wij zijn het waard(ik dacht misschien moet ik mezelf opnemen met Ikben het waard, ik ben een leuk leven waard, omdat ik van mezelf hou" en dat dan eindeloos loopen en dan koptelefoontje op en gaan slapen. Misschien ben ik dan morgen net zo happy als SD
Heej Summerdance,

ik heb hier al een tijdje niet gereageerd omdat ik er wat te emotioneel onder werd als het net weer wat ging maar lees nog actief mee en moet even zeggen dat je stukje echt erg goed van pas komt nu, doet me echt goed, jouw peptalk, want die kunnen we allemaal wel eens gebruiken, dus ook al wassie niet specifiek voor mij, ik heb er veel aan

Onze situaties lijken erg op elkaar lees ik nu opeens en de vraag waarop ik al een tijd antwoord zocht, daar heb ik in jouw reactie nu een antwoord op gevonden.

Ik realiseerde me (als voorbeeld) vandaag dat ik al een hele tijd geen muziek heb gemaakt (en dat is echt mijn passie) en dat dat komt omdat ik dat niet meer deed uit solidariteit met mijn ex toen hij uit zijn band werd gezet. Ik heb ontzettend gehuild en het was een keihard besef dat ik mezelf toch wel heel erg kwijt ben geraakt om die relatie (van mijn kant) te laten werken.

Ik weet niet hoe dat voor hem was want ik heb nooit de kans gehad om het te vragen maar ik denk dat ik het antwoord wel weet, ook hij bracht offers.

Toch ben ik er ook achter gekomen dat hij mij van heel veel dingen die mis gingen in zijn leven de schuld gaf en dat dat onzin is, dat ik me dat nu niet meer mag aantrekken. Ik heb me de afgelopen tijd in huis verstopt, geschranst en me een ongeluk gerookt en vooral me heel erg schuldig gevoeld dat ik hem niet blij kon maken. Nu besef ik dat ik daar (natuurlijk tot op zekere hoogte wel) ook helemaal niet verantwoordelijk voor was en uit de berichten die ik over hem hoor kan ik ook opmaken dat er niets veranderd is, al had hij dat wel verwacht toen hij het uitmaakte. Ik bedoel dat niet als een soort lekker puh maar ik vind het wel een verademing om te beseffen dat ik geen mislukking ben en dat ik nu hardop durf te zeggen dat ik dat dacht. Ik had mijn vrienden en de psycholoog tuk door geweldig toneel te spelen de afgelopen tijd en nu besef ik dat ik rust moet nemen en moet gaan genieten van het feit dat ik het heb overleefd, dat ik een opleiding ben gestart en dat ik (al is het pas sinds vandaag) weer op de gezonde toer met eten ben gegaan.

Het is een enorme egopost en veel te lang en wéér niet op iedereen gereageerd, sorry..

Maar dit luchtte wel even heel erg op!

Enne.. morgen ga ik weer meeschrijven hoor

Dikke knuffel aan iedereen en vooral ook SD

Eef
oh en lieve lobelia nog even dit:

die reactie is zoooo herkenbaar van je ex, ik ben ook zo naief om hem bijvoorbeel Liefs eef te mailen dan krijg ik Groetjes ex terug. En dat stukje van die foto's van "als je ze niet al hebt weggegooid" daar doe je jezelf echt onrecht mee aan want je ex gooit ze echt niet weg hoor, dat doet zelfs de meest rottig ex niet. Gewoon in het vervolg zoiets mailen als:

Hoi piep

Okee, bedankt. Ik zal de dvd naar je ouders sturen.

Lobelia

Dat heb ik op een gegeven moment ook gedaan en toen kwam er dus wel een normale uitgebreidere reactie.

Niet om een spelletje te spelen maar wel om erboven te gaan staan, dit helpt echt, geloof me. Enne.. ik wil ook graag gewoon contact maar zoals je gelezen hebt is "gewoon" contact verandert in "sex met je ex" de vorige keer dus dat was ook weer funest.

Je bent echt een lieverd en je verdient ook een lieverd van een vent!

Enne.. nee ik ben niet dronken, alleen blij dat ik mezelf eindelijk doorkrijg, hoop niet dat dit te bemoeierig was

Knuf
oh ja en nu houd ik echt op: dat met dat contact houden; als je ex echt contact wil houden (ben ik nu achter) komt dat geheel uit hemzelf en op een gewone, leuke manier. Nou ik heb het tegenovergestelde meegemaakt. Mijn ex komt alleen als we het aantrekken-afstotenspelletje spelen en dan blijf ik gedesillusioneerd achter en ik kwam er ook achter dat ik steeds veel te blij ben als ik post voor hem krijg want dan heb ik weer een reden om hem te mailen. Gek genoeg reageert (of hapt, weet dat het stom klinkt maar zo voelt dat dan wel) hij dan ook heel snel. Daar krijg ik dus weer hoop van want dan denk ik zie je wel; hij is ook blij dat hij een excuus heeft om af te spreken. (NOT!!, gewoon om zijn behoeftes te vervullen)

als hij echt net zo twijfelt als ik dan gaat het nóg niet werken want dat zou hij nu hij zo'n heftige beslissing heeft genomen nooit terugdraaien.

Misschien herkennen de anderen dit ook?

Okee nu heb ik alles ingehaald, haha. En ga ik eindelijk eens mijn bed opzoeken (kan altijd slecht slapen als ik de volgende dag vrij ben )
Haai Eef, ik herinner me je nog wel van een aantal maanden geleden.

Blij te horen dat er wat dingen gaan doordringen nu

Blijf sterk meis, ik denk maar zo

Het is allemaal ergens goed voor!

Maar ga WEL weer muziek maken hoor!!

Enne...thanks voor het mooie compliment!

Ik verdwijn weer uit dit topic, heel veel sterkte en succes allemaal!

Liefs, en knuffels, Summer
Wat zo naar is aan dit alles, dat alles wat je moet weten, eigenlijk op de diverse fora hier staan.

Maar je wilt het gewoon niet weten, je wilt er niet aan. Ik ook niet hoor, ik ga gewoon vrolijk door met hopen dat het goedkomt. Terwijl die kans ongeveer 5% is, en dat is niet echt een kans waar je nou op moet gaan hopen.

Liefde doet rare dingen met je!

eefje zei;als hij echt net zo twijfelt als ik dan gaat het nóg niet werken want dat zou hij nu hij zo'n heftige beslissing heeft genomen nooit terugdraaien.

Die gaat ook vaak door mijn gedachten. En dat belachelijke blij zijn dat je een excuus hebt om contact te zoeken(post e.d.)

aargh
Zo , ik ga een weekendje ertussen uit met mijn medeconservatoriumstudenten(als dat 1 woord is)

Heel veel liefs en sterkte voor iedereen hier,

x

yellowlove
Yellowlove: heeeeel veeeeel plezier!!!

Verder gaat alles hier weer zijn gangetje.... De avond voor mijn verjaardag heb ik bij mijn ex geslapen... dus om 12 uur waren we samen. Ik voel me nu goed, maar begin me wel te realiseren dat ik ermee moet stoppen om hem te kunnen loslaten. Ik hou die hoop dat het goedkomt soms, terwijl ik andere momenten niet eens weet of ik dat wel wil.... Ach ik zie wel hoe t loopt... Toen ik wakker werd daar was hij naar zijn werk, ben ik lekker naar huis gegaan en toen met een vriendinnetje naar de bios gegaan overdag en ons 's avonds helemaal volgetankt haha! Het was wel heel fijn weer, hele nacht geknuffeld, op het station een half uur staan zoenen toen ik aan kwam. Het is toch fijn, dat lichamelijke contact. Geen seks gehad, ik was ongesteld. Ik zie t allemaal wel.

@ Eefje: je hebt helemaal gelijk over dat contact houden!!!
Yellowlove, als je zit nog leest inderdaad heel veel plezier.

Spannend, gefeliciteerd met je verjaardag, een kwart eeuw.

@ allen. Ex wil echt echt echt geen contact met mij is inderdaad inmiddels superduidelijk en ik heb dus een soort beloningssysteem bedacht voor elke dag dat ik geen contact met hem zoek. Alsof ik drie ben, echt superdom maar het werkt wel.

fijne dag verder iedereen
Even een snelle reactie tussen alle drukte door..

Hier gaat het wel aardig. Heb de sleutels van mijn appartement en ga morgen beginnen met schilderen. Het voelt alleen zo dubbel en zo definitief..

Toch heb ik de laatste dagen een knopje om kunnen zetten en me bedacht dat ik mijn ex niet mis, maar iemand om me heen..

Na de verhuizing ga ik weer eens bijpraten met mijn ex...

Ik heb zoveel aan jullie verhalen! Vooral omdat ik er erg veel in herken!

Fijn weekend allemaal en een dikke knuffel!
@ indi, good for you.

Zie je het echt zitten om na de verhuizing bij te praten met ex? Ik wil niet negatief doen maar bedenk heel goed waarom je dit wilt voor je het gaat doen. En houdt je dan ook aan dat doel, dan kom je minder snel in de verleiding in de waarom vragen te stranden en je na het gesprek weer kut te voelen, pot verwijt de ketel ik weet het.

prettig weekend alvast voor iedereen met een weekend (ik moet weer werken)
Ben dat stuiterbaleffect toch wel zoooo zat nu... Ik mis hem zo, ik wil dit helemaal niet meer... Ik wil wegkruipen in zijn armen, bij hem zijn, knuffelen, weer samen zijn. Ik voel me zielig, alleen, afgewezen en kut! Ik wil dat hij me weer wil... Straks de stad in met vriendinnen, stappen... Echt geeeeeen zin.. Ik ga wel hoor...zet me er wel weer toe aan, maar blehhhh!
@Lobelia:

Hij wil heel graag contact houden en ik denk dat het ook oprecht is.Ik heb 11 jaar van mijn leven met hem doorgebracht en ik wil hem gewoon nog wel een keer zien. Wat eruit komt zien we dan wel weer...

Ik heb er gewoon behoefte aan..
Hallo lieve meiden.

Ik zag Summer ook nog even posten, dacht doe hetzelfde...

Ben maanden geleden deze topic gestart, en wilde jullie even een hart onder de riem steken.

Toen ik dit topic startte wist ik niet wat ik met mezelf aan moest, zo verdrietig was ik, gek werd ik ervan...

Maar inmiddels, het is gesleten!!

Echt, verbreek alle contact, alleen als het echt, echt nodig is!

Ga erop uit met je vriendinnen, blijf voor jezelf zorgen, en soms, soms doe je gewoon alsof het goed met je gaat, dit werkt, wonderbaarlijk genoeg...

Ik zelf heb inmiddels sinds een paar weken een man (nou ja, jongen, zes jaar verschil ghehe) ontmoet.

Ben tot over m'n oren verliefd!

En natuurlijk denk ik nog vaak aan m'n ex, maar zonder pijn, sterker nog, ik zie nu dat het gewoon niet anders had kunnen gaan dan zo...

Heel veel sterkte voor jullie lieve dames, en echt, ooit gaat het beter met je, klinkt cliché maar het is waar....

Dikke knuffel voor jullie allen
Hallo allemaal,

Hoe was jullie weekend? Het mijne heerlijk! Heb genoten met volle teugen!

Vrijdag ben ik met een groep van 11 meiden gaan stappen. Was zooooo leuk! Gelachen, gedanst, gesjanst (jaaaa echt!), te veel gedronken en uiteindelijk wel thuis overgevend geëindigd, maar dat mocht de pret niet drukken haha. Was een superavond. Gisteren heeeeel lui Lost gekeken en 's avonds met een vriendin naar de bios geweest (The Accidental Husband, echt een aanrader!!!) en erna nog even iets gedronken in de stad. Vandaag vrolijk wakker geworden, huiswerk gemaakt en nu relaxen! Misschien is dit weer zo'n stuiterbal dag die het goede gevoel geeft, maar ik hoop echt dat ik me zo blijf voelen! Ex heeft gisteren nog wel gebeld, ging nergens over eigenlijk. Voelde er weinig bij.... Hoorde wel weer wat dingen waardoor ik dacht; weet je, is maar goed dat het uit is! Meneer heeft weer twee weekenden achter elkaar coke gebruikt... terwijl hij toch echt zou minderen/stoppen. Nou blijkt lekker dan. Ben zo blij dat ik van die troep af ben.. En zolang hij het nog wel doet in deze mate, hoef ik hem gewoon niet meer terug. Ik wil daar niet meer in meegesleept worden. Als ie t nou eens in de weetikhoeveelmaanden zou doen.. maar nee hoor, elk weekend... Is niet bepaald recreatief of onder controle als je t mij vraagt! Nja het heet niet voor niets sluipdrug he..vind het wel echt rot voor hem dat ie nog zo bezig is.. hij kan zoveel meer bereiken en doen met zijn leven, maar de weekenden beleeft hij in een roes van drugs en stappen en overdag slapen... Niet mijn probleem. En op dit moment versterkt t alleen maar mijn gevoel dat dit beter is zo!

Vanavond een beetje op tijd naar bed, morgen gezellig naar college. Erna iets drinken met een paar klasgenoten. Dan snel naar huis, hond van mijn ouders uitlaten en 's avonds gourmetten met 8 oud-klasgenoten van de middelbare school.

Nog even een leerzaam stukje Harry Jekkers:

http://www.youtube.com/watch?v=yn22miUZqrA

"Ik hou van.. mij"

hoor je nooit zingen

"Ik hou van mij"

wordt nooit gezegd

maar ik hou van mij

ga ik toch zingen

want ik hou van mij, van mij alleen en ik meen het echt, hehehehe!

Ik hou van mij, want ik ben te vertrouwen

Ik hou van mij, van mij kan ik op aan

Ik hou van mij, op mij kan ik tenminste bouwen

Ik hou van mij en ik laat mij nooit meer gaan!

Ik blijf bij mij, en niet voor even

Ik blijf bij mij, voor eeuwig en altijd

ben zelfs bereid mijn leven voor mezelf te geven

ik blijf bij mij, totdat de dood mij scheidt!

Ik hou van jou

zeg ik soms ook wel

Ik hou van jou, schat en ik meen het echt

maar ik hou van jou zeg ik alleen maar voor de spiegel

zo komt ik hou van jou weer bij mezelf terecht, heeey!

Ik hou van mij, van mij, van mij

en van geen ander, yeah yeah!

Want ik ben verreweg, de leukste die ik ken, jeuh

Ik hoef mezelf zonodig ook van mij niet te veranderen

ik blijf bij mij mezelf, gewoon zo als ik ben

Want "ik hou van jou"

betekent meestal:

"schat, hier heb je mijn problemen, los maar op, jeuh!

ik leef in een hel en verwacht van jou de hemel" (ja)

Je geeft de hel weg, dank je wel zeg,

rot lekker op

Want houden van een ander,

dat heb jij alleen maar nodig

omdat je niet genoeg kan houden van jezelf

Hou van jou joh, maak de ander overbodig,

want ware liefde, geloof me, begint áltijd

bij jezelf

want "ik hou van jou" is niet de sleutel tot de ander

maar "ik hou van mij", al klinkt het bot en slecht

want wie van zichzelf houdt, die geeft pas echt iets kostbaars

als ie "ik hou van jou" tegen een ander zegt
@yellowlove, ik hoop dat het weekje weg je goed zal doen!!

@spannend, wat een stuiterbal effect heb jij zeg. Maar superfijn dat je het dit weekend zo enorm naar je zin hebt gehad!! Hopelijk hou je die trend vol! Heb je ook nog bepaalde afspraken gemaakt met je ex? Wanneer je hem weer ziet bijvoorbeeld? Want ik heb 't idee dat je hem best regelmatig ziet de laatste tijd.

@lobelia, goed dat je een manier voor jezelf vindt om hier door heen te komen. Het voelt niet goed om helemaal geen contact meer met hem te hebben, maar het is echt 't beste. Sterkte!

@eefje, hoe lang is het nu voorbij tussen jou en ex? Goed dat je er nu achter komt dat jouw leven ook verder gaat en je het toch echt zelf moet gaan vormgeven. Gewoon de dingen die JIJ leuk vindt en geen rekening meer houden met. Jij komt er wel!

Ik heb een erg leuk weekend gehad! Vrijdagavond naar Leiden geweest met drie vriendinnen. Gisteren lekker rustig aan gedaan en 's avonds m'n verjaardag gevierd. Door alle lieve vrienden om me heen was ex vaak niet in m'n gedachten, dat verbaasde me! 's Avonds zijn we nog gaan stappen en heb ik heerlijk gedanst. En ehm....met een jongen gezoend... Hij zag er leuk uit, we stonden te flirten op de dansvloer en eenmaal buiten dacht ik, ach waarom ook niet... Het voelde erg dubbel. De aandacht was heerlijk!! Maar hij zoende lang niet zo goed als ex en ik had er toch best wat moeite mee. Voelde me zelfs een beetje schuldig! Rare gedachten kan je dan hebben.

Vandaag lekker dagje gehad met vrienden. Nog laatste restje gebak gehad en bijgekletst. Al met al een leuk weekend dus!

Nu de volgende hobbel deze week. Donderdag echt jarig en ik ben toch best benieuwd of ex wat van zich laat horen. En daarna, wil ik toch ergens in september contact opnemen met hem. We hebben nog spullen van elkaar en het stoort me dat we elkaar een beetje ontwijken. Hij is namelijk niet te vinden in de kroegen waar hij normaal gesproken komt. Het heeft zeker goed gewerkt voor me om geen contact te hebben, ik voel dat ik niet elk moment meer aan hem denk en voel ook geen behoefte meer om elke dag (fictief) aan hem te schrijven. Gaat de goede kant op! Maar het leven gaat verder, en ik wil niet meer zo geforceerd leven door bang te zijn om hem tegen te komen. Dat moet nu gewoon maar kunnen vind ik. Kijken of ik dat gevoel over een tijdje nog steeds heb!

Sterkte voor iedereen, ik vind het nog steeds erg fijn om mee te lezen en mee te schrijven ook al is het ruim 2 maanden uit. Dikke knuffel voor iedereen! x
waah, ik wordt echt gek van mezelf,

Ik vind iemand leuk, echt leuk en kan misschien wel verliefd worden, zijn we op tweede date, hij is aan het koken in mijn huis (omdat we morgen naar de dierentuin gaan en dat geografisch toch handiger was en we zouden eerst bij hem afspreken)

Zit ik de hele tijd aan ex te denken omdat hij ook vaak in ons huis kookte, ik wordt er echt gek van, voel me licht verdrietig en schuldig.

normaal of duidelijk te vroeg voor daten?

help help help.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven