Mode & Beauty alle pijlers

Jurkjes

29-06-2015 15:08 10 berichten
Hoi,

Heb jullie aanbevelingen voor websites voor leuke jurkjes onder de ¤50,-.

Of hebben jullie een voorbeeld van een jurkje die geschikt is voor zandloperfiguur?

Ik hou van jurkjes die mijn zandloperfiguur accentueren, heb geen overgewicht maar wel een kind op de wereld gezet dus klein buikje.. hoeft niet wijd dus maar niet TE strak.

Zalando, Otto, Wehkamp en Bonprix heb ik al doorgespit.
Hey Liefzoontje, misschien vind je tips in het topic dat ik een paar maanden geleden opende? Staan goeie sites genoemd: Jurken, waar?
Hey Marana

Super bedankt!!

Heb je uiteindelijk leuke jurkjes gevonden?

Ja, ik heb jurkjes gevonden, bij Steps (uitverkoop), en V&D, in de winkel, niet online...
Leuk !! heb je topic doorgelezen en denk dat er wel een hoop bruikbare tips bijzitten. ben net als jij 1.80 cm en maat 40 ..
Alle reacties Link kopieren
Ook 1.80 en maat 40

Ik heb deze bij hm gehaald. De stof is niet geweldig, synthetisch, maar de pasvorm is mooi.

http://tablet.hm.com/nl/product/82583?article=82583-G
Alle reacties Link kopieren
@ chocs, grappig! Ik heb een variant op dat jurkje gekocht. Vond hem inderdaad mooi zitten!

@to, ik heb ook heel veel gezocht op internet, kon het ook niet goed vinden. Laatst ben ik gewoon de stad maar ingegaan en heb alles geprobeerd wat enigszins leuk leek. Uiteindelijk werkte dat voor mij het beste. Geen gedoe met terugsturen, en soms staat iets boven verwachting leuk!
quote:miss_musica schreef op 29 juni 2015 @ 16:37:

@ chocs, grappig! Ik heb een variant op dat jurkje gekocht. Vond hem inderdaad mooi zitten!

@to, ik heb ook heel veel gezocht op internet, kon het ook niet goed vinden. Laatst ben ik gewoon de stad maar ingegaan en heb alles geprobeerd wat enigszins leuk leek. Uiteindelijk werkte dat voor mij het beste. Geen gedoe met terugsturen, en soms staat iets boven verwachting leuk! Zo heb ik het ook gedaan. Op een rustige dag de hele damesafdeling van de v&d over, van alle merken de enigszins leuke jurken in mijn maat meegenomen en gepast, en uiteindelijk 2 gekocht.
quote:chocs schreef op 29 juni 2015 @ 15:36:

Ook 1.80 en maat 40

Ik heb deze bij hm gehaald. De stof is niet geweldig, synthetisch, maar de pasvorm is mooi.

http://tablet.hm.com/nl/product/82583?article=82583-GOh wauw die is leuk en wat een mooie prijs!!
quote:miss_musica schreef op 29 juni 2015 @ 16:37:

@to, ik heb ook heel veel gezocht op internet, kon het ook niet goed vinden. Laatst ben ik gewoon de stad maar ingegaan en heb alles geprobeerd wat enigszins leuk leek. Uiteindelijk werkte dat voor mij het beste. Geen gedoe met terugsturen, en soms staat iets boven verwachting leuk!

Ja is soms ook het beste maar soms een beetje onpraktisch met een peuter en oppas en dergelijke, daarom doe ik veel aan internetshoppen.

Maar via internet is het inderdaad vaak een tegenvaller..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven