Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Och meissie toch, niet huilen....

He wat vervelend nou dat je om je werk moet huilen!!!

Kom hier....

en een pakje

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
*is blij dat SD plaatjes heeft leren plakken *

Dankdank

Is ook niet goed als ik ervan moet huilen... dat zegt al een hoop. Heb het er vanavond ook nog even met Xan over gehad. Ga me gewoon de komende tijd inzetten om het leuker te maken. Nog even bedenken tot wanneer ik het precies een kans ga geven en wát er dan (na die termijn) precies veranderd moet zijn, en ik blijf het bespreekbaar maken.

Anyway... ik ga zo lekker naar bed! Lekker slapen allemaal en tot morgen
Peas on earth!
Kunnen jullie je nog herinneren dat ik gister zocht naar een spreuk over eisen in een man enzo

IK HEBBUM!!!

Je grote liefde is niet degene die aan al je eisen voldoet, maar degene voor wie jij al je eisen laat varen.

Pfff, kost wat speurwerk in al mijn mails van het afgelopen jaar, maar toch gelukt

Lieve Prinses, niet te veel piekeren, komt tijd komt raad zei mijn oma altijd..en die had best vaal gelijk
ik ga ook slapen

truste en sterkte voor de mensen met de werkperikelen !!!

Ps LM, thanks voor je berichtje. Ja tuurlijk vind ik het

jammer dat het niet is gelukt met TM, maar ik denk er steeds minder aan. Het was al en paar keer vaag, dus ik ben ook wel blij met de duidelijkheid en ik bel/sms hem echt niet, dan is het denken aan hem ook het snelste voorbij......
hai SD ja goede spreuk, volgens mij had Vleer hem ook eens gepost. Tandarts van 27 jaar......nee da's niet de "mijne"
SD, heb je voor mij ook nog een ?

supersuperdip

Ik ga maar gauw naar bed. Trusten allemaal en tot morgen!

(Ik zie al dat ik morgen genoeg te lezen heb hier)
Ik lag al in bed, maar lag zo te piekeren dat ik maar weer ben opgestaan...

Tja, met plezier naar je werk... Ik wéét dat er best veel mensen zijn die dit over het algemeen doen, maar voor mij is het dus niet herkenbaar. Op één werkplek had ik het nog het meeste naar mijn zin, maar ook daar ging ik echt niet elke dag met een glimlach 's ochtends de deur uit. Ik ben ook bang dat dat gewoon niet voor mij is weggelegd ofzo.

Heb trouwens net (daar lag ik zo over te piekeren) wel de stoute schoenen aangetrokken en gemaild naar een oud stage-adres. De kans is weliswaar heeel klein dat ze daar iets voor me hebben (is een stichting die ttt draaide op vrijwilligers en 'melkert'banen), maar ik weet niet precies hoever ze in hun ontwikkeling zijn en of er nu wel ruimte is voor betaalde banen.

Nu ik dat gedaan heb duik ik toch maar weer mijn bedje in. Morgen ook weer vroeg op om te gaan werken. Gelukkig maar een ochtendje, en dan lekker naar het nieuwe huisie van een dinnetje kijken en 's avonds eten bij een vriend die ik al heel lang niet gezien heb. En... vrijdag vrij en lekker naar de sauna!
Hi hi Miran, dat hoopte ik al van niet want anders was je ineens een lesbienne geworden

Tis een meisje namelijk

Agossie...EA, wattisser?

wacht ik heb voor jou iets anders...mega dip roept om drastische maatregels..

quote:Summerdance schreef op 03 september 2008 @ 23:17:

IK HEBBUM!!!

Je grote liefde is niet degene die aan al je eisen voldoet, maar degene voor wie jij al je eisen laat varen.

Hij klinkt mooi!

We zullen zien of dat bij mij van toepassing is......maar tot nu toe zit die 10 cm me wel dwars....

Verder....goede morgen allemaal!

Fijne dag vandaag....niet teveel piekeren!
quote:winkelmandje schreef op 04 september 2008 @ 07:30:

[...]

maar tot nu toe zit die 10 cm me wel dwars....

Uhmm... tis dat ik weet waar het over gaat, anders staat dit wel heel grappig

Zo, ik heb zin om te werken! (bijna altijd wel, ik vind mijn baan echt de leukste baan die er is ) Het bijlezen was al weer geen doen.

Fijne dag allemaal!
Mag ik mijn zakdoeken terug?

Ik nu ook superdip...

Zal wel aan het weer liggen of zo

Nee hoor, heel slecht geslapen, veel liggen piekeren over manmensen en me toch serieus afgevraagd waarom ik niet gewoon een relatie kan hebben zonder toestanden...

Zou ik echt te moeilijk, te veeleisend te druk of gewoon niet leuk genoeg zijn?

*zucht,werken lijkt me de beste oplossing vandaag, even aan wat anders denken*

Fijne dag iedereen!
Grrr! Heb ik dus gisteren die oude stage gemaild, krijg ik een failed notice!!! Terwijl echt overal op internet staat dat dat hun emailadres is! Owh en ik ben echt niet van het bellen... Wat moet ik dan zeggen? Ik ben die en die, weet je wel, van 8 jaar geleden...

Wat een dipjes hier... Hoop dat je toch goed hebt kunnen slapen WM!

En SD ook al... SD; natuurlijk ben je niet te moeilijk, veeleisend, druk of whatever! Ik ben met regelmaat druk en moeilijk (adhd'er ) en zelfs ik heb een relatie!

En ik ben ook nog eens een muts... Doordat ik de pil was vergeten heb ik een doorbraakbloeding/ ben ik ongesteld geworden... En dat met morgen sauna en seks (LJ komt na een week weer terug) op de planning!! Niet handig!!!

Iedereen veel plezier met het werken vandaag (mhh daarop ben ik dan stiekem een beetje jaloers...)
*HM geeft schouderklopje aan zichzelf*

Had bedacht dat ik niet zo'n schijterd moest zijn en heb toch gebeld. Het emailadres is idd veranderd, en mijn oude begeleider gaat me terugbellen (had iemand anders aan de lijn, is een project in samenwerking met een basisschool, dus kon heel veilig hen bellen )

Ik ga trouwens ook nog naar de Ikea vandaag, niet voor mezelf, maar kan dan alvast even rondneuzen of alles wat ik uitgezocht heb voor mijn kamertje in ons nieuwe huis ook zo leuk is als ik denk!
Goedemorgen allemaal!

@SD natuurlijk ben je wel leuk genoeg! je bent mr. Right gewoon nog niet tegengekomen (en hij jou ook niet )

Have faith!
*zwaait even naar iedereen* Ziet er heel gezellig uit hier
*zwaait terug*
Lieve SD, je bent echt niet te moeilijk (misschien wel een beetje veeleisend, net zoals alle anderen hier ;) ) of te druk.. het ligt echt niet aan jou!! En TUURLIJK ben je wel leuk en lief, dat is écht!! Vraag je vriendinnen maar, die weten dat toch! Het is zoals Ramirez zegt, je bent mr Right gewoon nog niet tegen gekomen. Niet verdrietig worden, het komt vanzelf! Houd vertrouwen in jezelf.. blabla

Moeilijk hoor, zo'n peptalk terwijl ik me zo in jouw woorden herken! Maar ik probeer mezelf altijd maar voor te houden dat ik wél leuk en lief en vooral ook heel erg de moeite waard ben, anders word je alleen maar ongelukkig he? En dat schrikt ook zo af ;) Hard werken vandaag, niet teveel nadenken hierover, vanavond is het allemaal beter..
Ik herken me ook in haar woorden hoor!

Ik had laatst een gesprek met een collega van mij (een wijze grijze oude man van 64;)) die kwam met het volgende....

Je wordt ouder en de poel waaruit je kan putten wordt steeds minder (een hoop mensen zijn al bezet). Daar komt ook nog bij dat jouw eisen voor een partner steeds hoger worden. Dus het lijkt dat het steeds moeilijker wordt. Natuurlijk gaat het vinden van een leuke partner minder goed en snel dan toen je bijvoorbeeld 18 was.....

Maar er zijn gelukkig meerdere mr en miss Right's . Daar ben ik heilig van overtuigd. Anders is het wel stom toevallig dat we hem/haar stomtoevallig hier in Nederland ontmoeten tussen al die miljarden mensen over de hele wereld.

Onze kans komt echt nog wel!!!!
Wat een triestigheid hier op de vroege morgen; werkgedoe, mannen, andere dipjes. Bij deze:

(om de postings wat korter te maken, ga ik het niet persoonlijk voor iedereen toelichten). You go girls !

SD: benieuwd naar de ta >> knappe, vrijgezelle vent?

Vleer: wanneer ben je jarig dan? Dat mag niet ongemerkt voorbij gaan. Hoest met je grootouders?

Ingel gaat as maandag stappen op een kermis in een nabijgelegen dorp. Speelt een leuk bandje, dus reden genoeg !

Ingel heeft met al haar (2.5) exen/heftige verliefdheden leuk contact. Het zijn zelfs bijna mijn beste vrienden geworden. Klintk gek en natuurlijk is het het eerste jaar na de break-up echt niet gezellig theeleuten elke avond. Maar als er een paar jaar overheen zijn gegaan kun je nog altijd het beste bij hun je praat kwijt, omdat zij je toch best goed kennen.

***zegt fluisterend, zodat ze anderen niet te veel tegen het hoofd stoot met haar vrolijke mededeling dat ze is uitgenodigd om een dag mee te lopen voor de baan waar ze gister naar heeft gesolliciteerd !!! ***
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ík ben er ook weer... nu even in gesprek en zo dadelijk lees ik even bij

Knuffel voor SD
Peas on earth!
*breekt even in*

Lief, lief vriendinnetje,

Wat nou moeilijk, veeleisend, druk of niet leuk genoeg?? Je bent de allerleukste... Buig eens voorover *schop*

PS. alles komt goed, kijk naar mij... luvyou

Zwaait naar de rest van de singles en sluipt weer weg...
Ramirez heeft een avatar, leuk!

SD krijgt nog een knuffel

*zwaait even naar Summer*

HM is stoer want heeft toch gebeld, goed hoor!
Peas on earth!
Oh, en Ingel, wat leuk dat je mag meelopen!

Ben heel benieuwd!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 september 2008 @ 10:50:

Ramirez heeft een avatar, leuk!

SD krijgt nog een knuffel

*zwaait even naar Summer*

HM is stoer want heeft toch gebeld, goed hoor!Ik vond dat grijze maar niks.. ik heb nog een leuke! dus wie weet heb ik morgen wel een ander ;)
Heej, en ik zie Leaf ook weer even voorbijkomen, leuk! Hoest Leafje?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven