Inleiden
zondag 28 juni 2015 om 14:20
Hoi dames,
Na een best wel zware zwangerschap is t morgen eindelijk zover ze gaan me inleiden met 37,5 weken. Dit omdat de zwangerschap erg zwaar is en k echt ontzettend moe ben waar slaapmedicatie ook niet meer voor werkt, daarnaast is ons kindje de laatste 2 echo's niet meer gegroeid dus is dit een teken dat t zich niet meer zo lekker voelt in mijn buik. Nu vind k t allemaal toch echt wel heel erg spannend!
ze beginnen morgen met een balloncatheter, nu vraag ik me af zijn er hier een aantal dames die ook ingeleid zijn en me willen vertellen hoe dit ging en hoe lang t duurde? En zijn er dames waarvan t kindje ook niet meer groeide en hoe bleek dit na de geboorte en hoe ging dit na de geboorte? Ontzettend bedankt als jullie je verhaal willen delen!
Groet een erg gespannen ziwana
Na een best wel zware zwangerschap is t morgen eindelijk zover ze gaan me inleiden met 37,5 weken. Dit omdat de zwangerschap erg zwaar is en k echt ontzettend moe ben waar slaapmedicatie ook niet meer voor werkt, daarnaast is ons kindje de laatste 2 echo's niet meer gegroeid dus is dit een teken dat t zich niet meer zo lekker voelt in mijn buik. Nu vind k t allemaal toch echt wel heel erg spannend!
Groet een erg gespannen ziwana
maandag 29 juni 2015 om 18:28
He jeetje dat lijkt me idd vreselijk Andrea!
Hier is de ballon er uit gevallen samen met slijmprop en wat bloedverlies erg spannend nu! Ze willen nu afwachten of t vanuit zichzelf nu door zet of niet... Maar hebben me niet gecontroleerd op eventuele ontsluiting wat als ie niks gedaan heeft? Dan kan ik morgen opnieuw terwijl er anders misschien gelijk een nieuwe in had gekund ? Ik heb wel weeen maar niet heel sterk nog. Ben nu helemaal gespannen!
Echt super lief jullie reacties allemaal! En tevens geeft t n beetje afleiding:) thanx
Hier is de ballon er uit gevallen samen met slijmprop en wat bloedverlies erg spannend nu! Ze willen nu afwachten of t vanuit zichzelf nu door zet of niet... Maar hebben me niet gecontroleerd op eventuele ontsluiting wat als ie niks gedaan heeft? Dan kan ik morgen opnieuw terwijl er anders misschien gelijk een nieuwe in had gekund ? Ik heb wel weeen maar niet heel sterk nog. Ben nu helemaal gespannen!
Echt super lief jullie reacties allemaal! En tevens geeft t n beetje afleiding:) thanx
vrijdag 3 juli 2015 om 02:24
Sorry voor de late reactie 30-6 om 10:58 is onze dochter geboren om half 9 vliezen gebroken en gelijk gestart met infuus ik had toen van de catheter al 2 cm ontsluiting, binnen 20 minuten daarna een enorme weeenstorm die met geen mogelijkheid op te vangen was jeetje was is dat ontzettend pijnlijk! Maar dit snapten ze niet want Ctg gaf niks aan, uiteindelijk gevraagd om ruggenprik om kwart over 10 want had toen 3cm om kwart voor 11 nog geen anesthesist nog eens checken 8 cm en om 10:58 een dochter rijker het is echt niet normaal snel gegaan en de verpleegkundige zou net om koffie gaan tot ze zag dat ik toch echt moest persen en verloskundige was net op tijd binnen om haar op te vangen 2x persen en ze was er. Echt een turbo bevalling waar k enorm van bij heb moeten komen of dit ook zo was gegaan zonder inleiden? Tsja wie zou t zeggen.... Heb veel steun gehad aan jullie berichten dus daarvoor nogmaals mijn dank! Groet ziwana