Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
ZOIETS?
@Roadster ja is duidelijk zo lijkt me.

@Babymerel: ben pas net gestopt met de pil hoor dus niets aan de hand nog.

@Kruimel: ja we maken onszelf gewoon hartstikke gek...
Roadster, lijkt me duidelijk zat

En nieuwe ronde, nieuwe kansen.. Door vakantie is het wel snel gegaan ineens, zit alweer bijna in vruchtbare periode..

@Kruimel, dat vragen wij ons allemaal af of ze nou niet doorheeft wat voor een gek het is.. Hij kan zijn agressie ook nog niet kwijt, lijkt wel een klein kind.
Vervelend Romi dat het zo'n raar figuur is. Mijn schoonzusje (vriendin van broer) is ook nogal uhm typisch laten we maar zeggen...

BM gewoon naar de dokter gaan hoor! Al is het maar voor je eigen gemoedstoestand.

Vanmiddag weer een gesprek. Je hebt gelijk hoor BM, op de groep. Ik ga gewoon dat gesprek aan vanmiddag en wacht wel af.

De mededeling lijkt me duidelijk hoor Roadster.

Spannend dat de NOD's alweer zo dichtbij komen

T&G heel fijn dat ze het zo goed gedaan heeft de eerste dag in groep 1!
Dag meiden!

Allemaal ook weer vrolijk aan het werk?

@Romi, inderdaad lastig als aanhang van familie of familie zelf zo vreemd is. Ken het probleem!

@Tatje, vanmiddag weer een gesprek? Wordt tijd dat ik weer eens op de groep ga lezen, ga ik zo doen.

@Roadster, lijkt me luid en duidelijk!

@T&G, fijn dat het goed ging op groep 1! Is ze dus helemaal klaar voor.

Ik vraag me af of ik mijn eisprong ga voelen (of al zou moeten hebben gevoeld). Hoe lang duurt dat meestal?

Ga even op de groep lezen en posten, tot straks!
Hallo,

Zo ben weer bijgelezen haha.

@ Romi: Je hebt volgens mij het verhaal al wel eens gehoord van mijn schoonzusje dus ik snap wat je bedoelt. Wij hebben daar ook geen contact meer mee bewust.

@ Roadster: Heel goed idee een ledenstop

@ T&G: Leuk dat het goed ging in groep 1

Van al dat gelees over frietjes krijg ik er wel zin in hoor.
Poca het is kwart over 10!

Ik heb vaak zin in frietjes maar niet om kwart over 10
Pffff, ik ook niet. Ben misselijk!
@Poca, op de helft van de vakantie zei vriend ook al dat we dus geen tijd meer aan hen gingen besteden en daar ben ik het totaal mee eens.

Mijn zusje mag best op mijn verjaardag enzo komen, maar geen 'gezellige' bezoekjes met zijn tweetjes...
@Romi, wel vervelend dat het zo moet lopen zeg! Zie je je zusje ook een stuk minder door! Hoop dat jullie er wel achterstaan en vrede mee hebben.
@ Tatje: Nou ik was toen net aan het bedenken wat ik voor de lunch zou nemen, maar ben uiteindelijk maar voor een hamkaas croissant gegaan.

@ Romi: Ik hoop ook dat jullie er helemaal achterstaan. Want doordat schoonzusje zo vervelend deed en wij dit besluit hebben genomen hebben wij ook bijna geen contact meer met de broer van Pocaman.En als er feesten enz. zijn wara hun ook zijn kan dat soms best vreemd en vervelend zijn. Maar ik begrijp jullie heel erg goed. En misschien ziet je zusje gauw het licht;-)
Mijn zusje is altijd al afwijkend geweest van de rest van de familie.. Ook qua vriendjes heeft ze dus een aparte smaak.

Maar ze heeft het ons weer wat makkelijker gemaakt, want we hadden foto's laten maken op vakantie en ze op cd laten zetten.

Nou wil ze daar opeens niet aan meebetalen (7 euro), omdat ze niet op de foto wilde. Maar ze heeft zichzelf wel alleen laten fotograferen en nooit gezegd dat ze dat niet wilde of de foto's niet wilde..

'hadden we dat maar moeten vragen'...

Andere zusje ook al over de zeik, want daar had ze ook niks tegen gezegd..

Maar ja dan betaalt ze toch lekker niet, mij boeien die paar euro niet, maar wel weer ontzettend kinderachtig..
Jeetje, klinkt nogal kinderachtig van haar zeg!

Sterkte ermee!
Is het WOG tijd? of is iedereen vrij?

Ik ben lekker vrij, maar toch hier en daar wat voor het werk doen!

Straks eens bij de opticien kijken voor een nieuwe bril!
@ Roadster: nee ben op het werk maar heb niet veel zin haha.

@ Romi: Flauw zo'n zusje, maar ja probeer je er niet te druk over te maken, waarschijnlijk doet zij dat ook niet over jou.
De schoonmaakster is hier voor t eerst bezig... Ik zit lekker boven en zij is beneden bezig, heerlijk zeg
@ Romi: Ik ben jaloers!
Wat een luxe Romi!

Ik ga maandag beginnen aan mijn nieuwe baan (zie groep voor details)
@Tatje, gefeliciteerd!

@Romi, heeeerlijk zeg! Ga ook maar eens op zoek naar een schoonmaakmevrouw.
Tatje, wat leuk dat je er zo'n zin in hebt! En maandag al, das vet snel!!! Heel veel succes!

Ik ga maar eens even ZELF schoonmaken, bleh!

Volgende week mag ik lekker thuiswerken na de kijkoperatie. Dat is lekker relaxt!
Romi

wat een gedoe met je zus en die vriend van haar. Lekker zo een schoonmaakster. Ik heb de kleine even mij mijn moeder gelaten. Die wonen namelijk vlak bij de dokter. Ik ben volgens mij bijna 2 uur met de badkamer bezig geweest. Het is wel lekker dat je drie weken niks aan hoef te doen. Maar daarna ben je echt de lul.

Ik was net 5 min klaar. En toen kwam mijn meisje weer naar huis.

Wel even lekker je handen vrij.

Tatje

Heb je toch die baan genomen???

Raodster

Het is toch heel duidelijk wat er nu staat.!!!

Aruba

dat is inderdaad heel lekker zeg.

Wel spannend allemaal.

Veder is er niks aan de hand. Volgende de dokter. Alleen ik heb nu wel heel erg mager meisje voor mijn gevoel.We moeten het verder aan kijken hoe het zich verder ontwikkeld
Je toetsenbord doet het weer!
aruba

Ja, doet het inderdaad weer. Marco heeft er eentje van ze werk mee genomen.
Goedzo. Dat puzzelen was ook wel grappig maar dit is duidelijker.

Owja Roadster... Ik wil me nergens mee bemoeien maar Ledenstops mogen niet op de viva... Het kan zijn dat een angel er over valt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven