Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Lieve Prinses, ik snap je ook wel hoor,als ik een vriendinnetje in deze toestand tref reageer ik precies zo

Had net mijn beste vriendje aan de telefoon en daar heb ik gewoon even ongegeneerd een half uur tegen zitten huilen.

Dat helpt wel kan ik je zeggen

Het lucht gewoon op om ff tegen iemand te zeggen dat je je even niet zo stoer voelt

EN dan krijg ik net een smsje van hem "je bent een topper echt, en ik ben trots op je.

Ok Prinses, omdat Xan even niet aanwezig is

Leg uit...via een vriendin?

DIe zei gewoon, Xan kom eens even gezellig loeren op het Viva Forum?

*SD bedenkt ineens dat je dan haar beste vriendje ook maar eens op het Viva forum moet gooien*

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk trouwens die Flurry

(enne, heb echt wel gezien dat je bij de grote gele M bent geweest hoor...hup das 100 extra push-ups)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 september 2008 @ 21:28:

Ik kan jullie melden: dat voetbruisbubbelbad kun je níet, ik herhaal NIET vullen met schuimspul.... dan heb je een huis vol schuim

Ivy ziet nu een hele schuimparty voor zich!
quote:Summerdance schreef op 04 september 2008 @ 21:07:

Mannen...ik ben nog steeds benieuwd naar hoe jullie nou op het forum terecht zijn gekomen..."Eerlijk gezegd weet ik dat niet eens meer. Ik kwam hier zo'n drie jaar geleden een keer terecht en ben eigenlijk nooit meer weggegaan. Hiervoor zat ik o.a. op Maroc.nl; daar had je wel regelmatig zeer scherpe discussies maar het was er lang niet zo gezellig. Viva is uniek: ik ken niet een ander forum dat er zelfs maar op lijkt. En dat komt omdat hier voor pakweg 95 % vrouwen zitten. Die praten echt anders, en over andere zaken, dan mannen. Ik blijf het apart vinden
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 september 2008 @ 21:28:

Ik kan jullie melden: dat voetbruisbubbelbad kun je níet, ik herhaal NIET vullen met schuimspul.... dan heb je een huis vol schuim Eerlijk gezegd vind ik een voetbubbelbad een beetje een afgang voor een Prinses. Jouw prinsesselijke voetjes horen liefdevol verzorgd en gemasseerd te worden door jouw persoonlijke verzorger Xander en niet door een of ander apparaat
Zo, eerste een hele dikke voor alle dames met dipjes, de dames die rouwen om verloren liefdes en verloren dromen.

Jullie mogen trots zijn dat jullie er nog steeds staan, bij jezelf blijven en jezelf alleen het beste gunnen.

En dan komen we even op het relatie-eisenlijstje

Ik heb hem opgesteld vanavond, de voorwaarden waaraan mijn droomman moet voldoen. Het zijn best pittige voorwaarden, maar ik vind dat ik het waard ben om die te stellen, dat ik geen genoegen hoef te nemen met een 7, terwijl ik een 9-12 wil.

En andere conclusie van vanavond: ik ben toen aan een relatie, aan het delen van mijn leven met één speciaal iemand, waar ik óók speciaal voor ben.

Das best eng om uit te spreken na 3,5 jaar alleen te zijn geweest en al die tijd geroepen te hebben wel een vent te willen, maar hem dan in de kast te kunnen zetten als ik hem zat ben

Een hoop tranen om verloren dromen, maar door het loslaten van de tranen weer ruimte voor nieuwe (ja ja, ben zweverig )
quote:pop1980 schreef op 04 september 2008 @ 19:41:

http://www.youtube.com/watch?v=hDvDy8Sh ... relatedKvK was de eerste plaat die ik ooit kocht
Een hele dikke knuffel voor alle mensen die in dipjes zitten!

En nu ga ik weer weg, heb het heel erg druk!
Ik weet even niet wat ik moet zeggen, maar lees wel eventjes mee.

quote:IvyRosa schreef op 04 september 2008 @ 22:07:

En dan komen we even op het relatie-eisenlijstje

Ik heb hem opgesteld vanavond, de voorwaarden waaraan mijn droomman moet voldoen. Het zijn best pittige voorwaarden, maar ik vind dat ik het waard ben om die te stellen, dat ik geen genoegen hoef te nemen met een 7, terwijl ik een 9-12 wil.

En andere conclusie van vanavond: ik ben toen aan een relatie, aan het delen van mijn leven met één speciaal iemand, waar ik óók speciaal voor ben.

Das best eng om uit te spreken na 3,5 jaar alleen te zijn geweest en al die tijd geroepen te hebben wel een vent te willen, maar hem dan in de kast te kunnen zetten als ik hem zat ben

Een hoop tranen om verloren dromen, maar door het loslaten van de tranen weer ruimte voor nieuwe (ja ja, ben zweverig )

....en gewoon stil aan deze kant van het beeldscherm!

Wat ontzettend mooi gesproken meisje...
*ik lees ook even mee ;-)*
Ik denk kom even langs op dit topic, ben niet de enige, wat is het druk hier.

Liefmeisje, sterkte de komende weken, niet teveel denken aan ex-FBM.

Vleer, lief dat je de kat van je opa in huis neemt.

Miran, goed dat je niet gesmst hebt, had t eigenlijk wel verwacht (dat je dus wel zou smsen).

Voor de rest, ik weet niet wie jullie allemaal zijn (Xander wel trouwens, maar die is niet meer single), have fun.
Cum non tum age
*wil ook wel wat te lezen hebben*
quote:Ramirez schreef op 04 september 2008 @ 23:49:

*ik lees ook even mee ;-)*

Je Avatar....

Wil je wat met ons delen?
Goedemorgen allemaal btw

Kopje thee?

En het goede nieuws van vandaag is..... even werken tot 12.15 en dan weekend!!!!!
Heb je ook een liter red bull?

Dat is een heerlijke werkdag winkelmandje!! Ga je nog wat leuks doen met de rest van je dag/het weekend?
Moggel dames en heren,

Als een blok geslapen, hoofd weer ietsjes helderderder, tis waar wat je zegt Ivy...huilen geeft ruimte.

Zit me wel af te vragen hoe het nou komt dat ik ineens zo verdrietig was/ben...

Denk dat ik het wel weet

Aankomend weekend zou ook ik met ex 3 weken op reis gaan.

Dat speelt wel door mijn hoofd.

Ram, nou weet ik nog niet HOE je je terecht bent gekomen

dusse...meelezen mag maar wel even antwoord geven op de vragen

Ik heb geen plannen dit weekend

Had allemaal dingen staan maar die heb ik gister afgebeld

Ik denk dat ik lekker ff naar de bieb ga vanmiddag, een paar dikke boeken scoor, lekkere hapjes haal en mezelf eens lekker ga verwennen thuis...

Ivy had jij nou dit weekend een feestje?

Prinses...hoest met je ondergeschuimde huis?

WM, jij alweer een beetje uit je dip

en waar is EA???

Iedereen een fijne dag vandaag, ik ben op de praktijk niet zo druk dus zal wel veel te vinden zijn hier hihi...
Voor Ivy:

Voor Winkel:

Voor moi:

Dit topic loopt wel als een tierelier zeg. Het lukt me niet om alles bij te lezen wat er geschreven wordt; Wel leuk dat het topic bruist en dat er ook nieuwelingen bij komen (welkom !).

Ik blijf gewoon lezen, af en toe roep ik wel eens wat of reageer ik op iets wat jullie schrijven. Vind het wel gezellig hier
Goedemorgen allemaal

Mijn weekend is begonnen

Om het huis niet ondergeschuimd te laten worden bruisbubbelgeval toch maar leeggegooid en met schoon water gevuld. Zelfs een klein drupje schuim leidt binnen 3 seconden tot een schuim-oase . En DS, ik zal het bericht doorgeven hier... in de hoop op een persoonlijk voetverzorg(st)er/-masseur etc

Voor wat betreft ex-sv, lijkt me persoonlijk lastig om dat contact te onderhouden. Er lijken dus toch verborgen verwachtingen in het spel te zijn, ondanks jouw eerdere duidelijke mededelingen. Ik zou dan zelf denken dat die verwachtingen altijd zullen blijven bestaan.
Peas on earth!
Ivy krijgt een knuffel na filosofeer-avond met Belangrijke Uitkomst

*zwaait even naar Noa *
Peas on earth!
quote:Summerdance schreef op 04 september 2008 @ 21:40:

Ok Prinses, omdat Xan even niet aanwezig is

Leg uit...via een vriendin?

DIe zei gewoon, Xan kom eens even gezellig loeren op het Viva Forum?Ja, precies zó dus
Peas on earth!
quote:Summerdance schreef op 05 september 2008 @ 08:19:

en waar is EA???

Morning iedereen!

Ik ben er weer hoor SD. Wat lief dat je je afvroeg waar ik was... :-)

Woensdagavond een joekel van een dip en gisteren was echt weer een ware hel. Ben zo blij dat die dag achter de rug is.

Voorlopig ben ik wel even flink uitgehuild denk ik. (Hoewel vandaag toch ook een spannende dag wordt...) En wat jullie al eerder opmerkten: huilen geeft ruimte inderdaad.

Zo dan ga ik even een kop ultra sterke espresso scoren en lezen wat ik allemaal gemist heb hier.

Peas on earth!
quote:Summerdance schreef op 05 september 2008 @ 08:19:

Moggel dames en heren,

Owwww, nee he? Ik dacht dat we dát al gehad hadden.....pfff!

* Is hier gekomen door een vriendin die al enige tijd op dit forum schrijft*

*Zwaait even naar Noa, en vraagt hoe het met haar gaat!*

Verder weinig te melden....ja...werken...dat móet ik!

B A H ! ! (tijd voor weekend )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven