Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Summerdance schreef op 05 september 2008 @ 12:20:

[quote]PrinsesOpDeErwt schreef op 05 september 2008 @ 12:16:

...maar niet nader te noemen partner echt af-schu-we-lijk vindt.... quote]

Xannn....kleine tip (koffie,koffie,koffie, en cola geven aan de plant)

Parafineolie schijnt ook errrrggg effectief te werken....gnifff!
*denkt dat Xan een gróóót probleem heeft als de LievelingsPlant van Prinses binnenkort op mysterieuze onverklaarbare wijze overlijdt*
Peas on earth!
Goedemiddag allemaal!

Ik ga even terug lezen
quote:Summerdance schreef op 05 september 2008 @ 12:58:

[...]

ZIEN,ZIEN,ZIEN....

Heb ik wel verdiend, ik heb

a) nog steeds een beetje een dipje

b) de 27jarige tandarts ECHT niet kan werken en dus de hele dag hopeloos uitloopt

c) ik heul erg benieuwd ben naar de plant

d) eigenlijk een cursus liaan slingeren altijd al heb geamibieerd...

Hij staat hierboven toch al? Of kunnen jullie dat niet zien?

*doet een nieuwe poging, want er zat al zo'n raar zwart balkje onder in beeld*

a.

b. wat een ellende... kán ze het ook echt niet (arme patiënten) of kan ze niet zo snel?

c. plant wordt geplaatst

d. geïnteresseerden kunnen zich opgeven bij Liaanoloog mevr. P. op de Erwt, onder vermelding van 'cursus liaanslingeren'. Het lesprogramma wordt u dan zo spoedig mogelijk toegestuurd.
Peas on earth!

Peas on earth!
*gaat de liaan eerst eens even afstoffen (want zie flinke stofjes op de foto) *

Activiteiten tot nu toe:

- opruimen

- meezingen met Marco Borsato

- kat eten gegeven

- keukenkast helemaal opnieuw ingericht!

- koelbox gepoetst (want stond er nog van de vakantie)
Peas on earth!
Ingel gaat zodirect met vriendin een taart bakken > nog nooit gedaan, hoopt vriendin wel.

Vraagt zich af of je boeken die jij bol.com besteld ook in kunt ruilen...vreest van niet....

Vraag zich anders af waar je goedkope doch leuke badmatten kunt kopen. Tgaat om een kadootje voor vriendin; tip van haar vriend gekregen een boek te kopen of anders een badmat....

Vind lianen plant coel
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 05 september 2008 @ 13:31:

Vind lianen plant coel

*heeft nog nooit een vriendin een badmat kado gedaan *
Peas on earth!
Prinses.....kan je er geen touwtje omheen doen?

Is niet de mooiste oplossing...maar bedacht ik me zo ineens!
Prinsessenmoeder zegt: plant moet in meer aarde in grotere pot, en dan hoge pot kiezen, waar plant een beetje in 'wegzakt', zodat de stengels wel omhoog móeten.

Moeder gaat pot voor Prinses zoeken... echt zo'n moeder-ding
Peas on earth!
Prinses, ha ha, echt een mooie, brede, plant!

En dat is inderdaad een moeder-ding, wat weten moeders ook veel..

Ingel, je kan boeken van bol.com wel omruilen, binnen een week ofzo. Als je de verpakking netjes houdt, kan je hem zo retourneren, kost niks geloof ik. Er zit in elk geval op de acceptgiro ook beschreven hoe je moet ruilen..

En een badmat.. Gamma, Karwei, ofzo..
*SD nog steeds gelukkig..*

Ik heb namelijk geen moeilijke planten in te kleine potjes

SD doet gewoon aan elke week een grote bos bloemen!

Wat ga je voor taart bakken Ingel?

Ik heb wel zin in een kwarktaartje...

*SD vind plantjes ook altijd wel leuk maar ze gaan altijd zo dood bij mij*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
*Bij mij gaan planten ook dood, moet om de maand nieuwe kopen, zucht..*
Maar daarom is die Lianenplant dus zo geweldig.

Prinses's planten-cv: alle planten gaan dood, prinses geeft ze óf teveel óf te weinig water, en variërend van 1-6 maanden zijn alle planten overleden.

Maaaaaaaaaarrrrrrrrrr... die Lianenplant heb ik al bijna een jaar, en die wordt alleen maar gróter!

Taartjes, lekker!

kwarktaart is lekkerrrr! Ik heb gisteren een heel lekker kwarktaartje gegeten van de Hema! Dus allemaal naar de Hema!
Peas on earth!
Voor eventuele geinteresseerden voor de Lianen-cursus, het prgramma:

Les 1: kennismaking met medecursisten, kennismaking met de lianen, en uitzoeken passende kleding

Les 2: cursusleidster demonstreert het Liaan-zwaaien, cursisten oefenen de starthouding voor het liaanzwaaien. Er wordt afgesloten met een heerlijk kopje liaanthee.

Les 3: De cursisten leren vandaag de basisprincipes van het heen-en-weer-liaanzwaaien en oefenen. Er wordt geoefend in koppels. Eventueel neerstortende liaanzwaaiers dienen opgevangen te worden door hun koppelgenoot.

Les 4: Liaanzwaaien voor gevorderden. In deze les zal aandacht worden besteed aan het sier-liaanzwaaien. De LiaanSalto, LiaanPirouette en LiaanFlikFlak komen vandaag aan de orde.

Les 5: Hoe onderhoudt ik mijn liaan. Deze les is gesponsord door Pokon.

Les 6: afsluiting. Het delen van ervaringen van het LiaanZwaaien.
Peas on earth!
Hmmz, ik denk dat zo'n lendedoekje mij uitstekend staat

Even nog een vraagje betreffende de cursus

Ik neem aan dat wij cursisten na succesvol afronden van de cursus wel een internationaal certificaat/diploma krijgen waarmee wij wereldwijd legaal kunnen liaan-zwaaien toch?

Zeer geachte mevrouw S. Dance,

Wij kunnen u meedelen dat u vanzelfsprekend een certifcaat zult ontvangen. Het is belangrijk te weten dat er twee mogelijkheden zijn:

- bij het niet behalen van de gewenste resultaten (m.a.w. mocht het niet lukken om liaan te zwaaien), ontvangt u een Bewijs Van Deelname.

- bij het behalen van de gewenste resultaten ontvangt u het internationaal geaccepteerde Certificat Of Internationaal Liane Swinging. Dit certificaat is wereldwijd erkend, met name in de regenwouden van Brazilië, waar men regelmatig Liaanzwaai-wedstrijden houdt.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Mevrouw P. op de Erwt

N.B. Ik wil u erop attent maken dat wij binnenkort een Liaanzwaai-competitie starten. Mocht u interesse hebben, kunt u zich hiervoor opgeven bij onze secretaris, dhr. T Arzan.
Peas on earth!
Aangezien vriendin en ik de gebakken taart vanmiddag nog op wilden eten; hebben we voor (de bijna kant-en-klare-) muffins gekozen. Gedecoreerd met glazuur en confetti. Maar zoals altijd was het beslag het lekkerst van de hele middag, al smaakte de muffins zelf ook niet verkeerd...

Wacht nog even met bestellen bij bol.com, aangezien vriendin langer dan over een week jarig is.

Was Vleer niet bijna jarig?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Zeer geachte mevrouw P.op de Erwt,

Allereerst mijn dank voor uw snelle reactie op mijn brief.

Graag zou ik ook nog van u vernemen binnen hoe lang de cursus gaat duren.

Spreken wij hier over 6 dagen achtereenvolgend of beperkt het zich tot de weekenden

Dit is voor mij noodzakelijk om te weten daar ik anders in tijdnood kom met mijn forum bezigheden.

Verder dacht ik ook ergens gelezen te hebben dat er een praktijk training is op lokatie.

Ik dacht hierbij zelf aan de oerwouden van Borneo omdat ik daar zelf nog niet eerder ben geweest

Tevens zou ik graag willen weten of de man op uw aanplakbiljet te huur is om thuis het een en ander nog eens rustig door te nemen.

Ook voor de liaanzwaai competitie wil ik me bij deze vast inschrijven.

Indien nodig zal ik ook nog een briefje sturen naar de heer T.Arzan.

In afwachting van uw antwoord teken ik met de meeste hoogachting,

S.Dance
quote:Summerdance schreef op 05 september 2008 @ 12:00:

[...]

*SD ineens weer heel blij dat ze geen vriendje heeft*, mijn afwasje staat er heerlijk al 2 dagen, kan heerlijk ONM,GTST,alle leuke kookprogramma's EN Grey's kijken zonder dat die enge Big Brother watcht!!!

Oh, das echt één van de heerlijkste kanten van het Single zijn. Alle troep gwoon troep laten en me niet verplicht voelen het op te ruimen omdat iemand zuchtend over de zooi struikelt

Nadeel is weer dat als ik iets kwijt ben ik niet de ander de schuld kan geven....
*Ivy doet liever wat anders dan liaanslingeren met de liaancursusleider*

Ook mijn planten heb het erg zwaar, dus heb ik allemaal planten die van erg weinig water houden en die doen het goed! Verzorg ze dan ook meer dan uitstekend

Verder een beetje een doods weekend. Geen plannen en alle dinnen zijn druk met vriendjes en gezin enzo en ik ben helemaal alleen thuis Op IvyKitten na dan, die graag in mijn vingers hangt tijdens het typen.

Oh ik doe eigenlijk niet echt aan daten Ink, tenzij ik een erg leuk exemplaar tegenkom, maar meestal voldoen ze niet echt aan mijn eisenlijstje

Nee, zonder dollen, ik heb met oud en nieuw laatste date gehad. Het voelde niet goed meer en ik wilde eerst eens even bij mezelf komen. Das nu aardig gelukt maar internetdaten trekt me helemaal niet.

Ik heb nog steeds de romantische overtuiging dat hij mijn pad op moet struikelen zodat ik over hem heen struikel en niet via een site ofzo.
Vleer is weer thuis gedouched.

Vanmorgen bekeek ik ff t plaatselijke nieuws blijkt een straat verderop iemand neer zijn te geschoten.

Daarna wil ik wegrijden naar mijn werk , straat afgesloten. Moest Vleer stuk omrijden , t stond helemaal vol met pliessies en resjersjes..

Blijkt ik t slachtoffer & de dader te kennen van vroeger de kroeg en t waren beide gewoon figuren die opvielen in t dorp.. Bizar heur..
Oh das bizar Vleer...

Zijn de maandverbandjes nog nodig?
Straks naar LLM rijden , maar Vleertje is zo moe .. Gelukkig hebben we een avondje film kijken op de bank gepland. Dus waarschijnlijk valt Vleer in slaap ..

Genitiale delen zijn weer redelijk in orde , sexuele dingen zullen we voorlopig maar even uitstellen.

Verder akkefietje op t werk gehad , is ook Vleer haar eigen schuld. Vleer heeft t idee dat andere collega van andere afdeling(maar mijn afdeling wel hoort te helpen) aldoor niets loopt te doen. Veel achter de pc zit en anderen constant aan t werk zet.

Vleer heeft een hele drukke afdeling en andere collega belt nooit om te vragen of ze kan helpen. 15.15 bijna einde dienst nadat ik bekaf was en veel zware zorgvragers uit bed had getoverd. Kwam ik andere collega tege op de gang en zij vroeg of ik ff een zorgvrager van haar wilde helpen. Vleer heeft toen nee gezegd en gevraagd wat zij de hele middag had uitgespookt. Andere collega zei dat ze veel had gedaan. Vleer heeft toen nogal nors gereageerd tegen haar.

Vleer was t even helemaal zat.

Toen ik eindelijk op mijn gat zat en bak koffie had , kwam andere collega binnen en begon hele preek tegen mij. Vleer heeft toen uitgelegd dat ze t vertrouwen niet echt heeft in haar. Dat dat mij spijt maar dat ik een drukke afdeling heb en dat ik niet vind dat zij van mij kan verlangen dat ik nog klusjes voor haar ga doen terwijl zij een hele rustige afdeling heeft.

Hebben elkaar uiteindelijk wel een hand gegeven , maar echt fijn was t niet..

Vleer weet dat ze misschien haar eigen houding tov die collega ook moet veranderen. Misschien wat meer begrip voor haar situatie moet opbrengen. Maar Vleer vind dat onwijs moeilijk..
*Ivy doet liever wat anders dan liaanslingeren met de liaancursusleider*

Ivy toch!!!

You naughty girl!

Ik ga zo maar weer eens een uurtje richting sportschool

Tis wel vreselijk troosteloos weer, helpt ook niet echt om heul erg uit je dip te komen...gordijnen dicht en tv aan dan maar

Heb het ook niet echt met internetdeeten hoor.

Heb het wel weer ffies gedaan toen ik net vrijgezel was maar ontmoet de heren toch ook liever gewoon in het wild

Eng verhaal Vleer...maar tis wel leven in de brouwerij

Dat zie ik hier in het durp nog niet zo snel gebeuren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven