Typisch onfatsoenlijk gedrag vrouwen

07-07-2015 13:14 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen zouden jullie me kunnen vertellen wat nu typisch onfatsoenlijk gedrag is van vrouwen of meisjes?

Kun je vertellen of je zelf wel eens iets onfatsoenlijks heb gedaan en met welke reden je het wel of niet weer zou doen?

Verder zou ik willen weten wat jou aanzet tot fatsoenlijk gedrag en hoe je bij die ideeën kom?
quote:doornroosje9 schreef op 07 juli 2015 @ 13:27:

Onfatsoenlijk gedrag van vrouwen? Waar moet ik beginnen?

- Lachen naar mannen.

- Op een man afstappen. Je moet namelijk wachten totdat hij dat doet.

- Een afspraak maken. Idem voorgaande.

- Flirten. Not done.

- Niet gedienstig zijn.

- Zijn pantoffels niet klaarzetten.

- Het eten niet op tijd gereed hebben.

- Zich onzedig kleden.

- Zijn hemden niet strijken.

...

En dan hebben we het nog niet over seks, dat kan natuurlijk helemaal niet. En jij hebt daar verstand van, omdat............???
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Sharon-Viva schreef op 07 juli 2015 @ 13:29:

[...]

Ik ben 1 en al onfatsoen Nou als je een kenner ben Sharon-Viva dan luister ik graag naar je.
quote:Solomio schreef op 07 juli 2015 @ 13:31:

[...]

En jij hebt daar verstand van, omdat............???
Life is short. Eat dessert first.
quote:cacowaw schreef op 07 juli 2015 @ 13:28:

Maar mogen jullie niet onfatsoenlijk zijn of zo? Ik vraag me dit af omdat de eerste X reacties niet zomaar het gewenste resultaat geven.

Huh?

Je kreeg vooral de vraag waarom je dit wil weten.

Geef daar eens antwoord op.

We zitten hier niet voor jouw resultaten of zo?
quote:cacowaw schreef op 07 juli 2015 @ 13:28:

Maar mogen jullie niet onfatsoenlijk zijn of zo? Ik vraag me dit af omdat de eerste X reacties niet zomaar het gewenste resultaat geven.

Je krijgt geen serieuze/bruikbare reacties omdat je vraag en doel onduidelijk zijn. Ik zou in elk geval niet weten hoe ik je vraag moet beantwoorden. Ik snap namelijk niet waarom er een verschil zou zijn tussen mannen en vrouwen.

Wat bedoel je met (on)fatsoenlijk?

Hoe denk je er zelf over?

Waarom wil je dit weten?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:doornroosje9 schreef op 07 juli 2015 @ 13:33:

[...]

[afbeelding]
quote:cacowaw schreef op 07 juli 2015 @ 13:33:

[...]

Nou als je een kenner ben Sharon-Viva dan luister ik graag naar je.Tja, het meest onfatsoenlijke is wel.... dat ik toegeef onfatsoenlijk te zijn, maar dat ik dat echt niet met jou ga delen!
Welk resultaat had u dan gewenst?
Wat bedoel je?
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 07 juli 2015 @ 13:35:

Welk resultaat had u dan gewenst?Heb ik ook al gevraagd. Best onfatsoenlijk, komt geen antwoord op, maar of dat perse vrouwelijk onfatsoen is...
Ik peuter zo nu en dan in mijn neus. Erg hè!!?

Ik laat ook af en toe een poepie. Vreselijk hè!!?

Boeren lukt me niet helaas.

Niet quoten aub, anders ben ik binnen de kortste keren mijn reputatie kwijt.
quote:Grobbekuiken schreef op 07 juli 2015 @ 13:39:

[...]

Heb ik ook al gevraagd. Best onfatsoenlijk, komt geen antwoord op, maar of dat perse vrouwelijk onfatsoen is....... dat hangt er vanaf or TO een man dan wel een vrouw is...
quote:Sharon-Viva schreef op 07 juli 2015 @ 13:42:

[...]

.... dat hangt er vanaf or TO een man dan wel een vrouw is... Da's helemaal waar
quote:Eleonora schreef op 07 juli 2015 @ 13:34:

[...]

Huh?

Je kreeg vooral de vraag waarom je dit wil weten.

Geef daar eens antwoord op.

We zitten hier niet voor jouw resultaten of zo?Het is geen officieel onderzoek, maar ik hoopte Eleonora dat jullie je inzichten, eigen ervaringen of waarnemingen bij anderen zouden willen delen online. Lijkt me een handige functie van een forum als dit omdat je het positieve gevoel ontwikkelt dat je het daarmee eens wordt daardoor ...
Ik kan boeren als een kerel. Heel lang en hard!
Ik moest zojuist een boertje laten, maar heb dat binnensmonds gedaan. Is dat nou fatsoen, of onfatsoen?
quote:cacowaw schreef op 07 juli 2015 @ 13:45:

[...]

Het is geen officieel onderzoek, maar ik hoopte Eleonora dat jullie je inzichten, eigen ervaringen of waarnemingen bij anderen zouden willen delen online. Lijkt me een handige functie van een forum als dit omdat je het positieve gevoel ontwikkelt dat je het daarmee eens wordt daardoor ...Het is dan wel handig als je de forumregel "TO trappt af" hanteert...

[...]

Het is geen officieel onderzoek, maar ik hoopte Eleonora dat jullie je inzichten, eigen ervaringen of waarnemingen bij anderen zouden willen delen online. Lijkt me een handige functie van een forum als dit omdat je het positieve gevoel ontwikkelt dat je het daarmee eens wordt daardoor ...

Nog steeds vrij onduidelijk en zweverig. Is het de bedoeling van je topic, dat wij (als reageerder) het ergens over eens worden, want dan krijg je een fijn gevoel...

Dus is het onderwerp uberhaupt relevant? Of hoop je zo meer meningen te krijgen (controversiele standpunten werken idd dan beter)?
dianaf wijzigde dit bericht op 07-07-2015 13:48
Reden: uitbreiding
% gewijzigd
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik vind je er niet veel duidelijker op worden.

Geef zelf eens een voorbeeld.

Als je het erover hebt wat de fatsoensnormen op dit forum zouden zijn, daar is al behoorlijk wat over gediscussieerd.
Huh

Ik geef het op. Ik ontwikkel meestal geen positief gevoel bij het zien van onfatsoen en het daarin kunnen verzoenen/verzadigen van mensen die het met mij eens zijn.

[...]

Het is geen officieel onderzoek, maar ik hoopte Eleonora dat jullie je inzichten, eigen ervaringen of waarnemingen bij anderen zouden willen delen online. Lijkt me een handige functie van een forum als dit omdat je het positieve gevoel ontwikkelt dat je het daarmee eens wordt daardoor ...
quote:Sharon-Viva schreef op 07 juli 2015 @ 13:42:

[...]

.... dat hangt er vanaf or TO een man dan wel een vrouw is... Tja Sharon dit is een forum voor alle Viva lezeressen en ikzelf ben een vrouw dus je kunt het mij gerust vertellen.
Ik neuk rond.

Zo lang en zoveel mogelijk.

Zoiets TO?
Huts!
quote:cacowaw schreef op 07 juli 2015 @ 13:48:

[...]

Tja Sharon dit is een forum voor alle Viva lezeressen en ikzelf ben een vrouw dus je kunt het mij gerust vertellen.Nou....................... nee.
quote:cacowaw schreef op 07 juli 2015 @ 13:48:

[...]

Tja Sharon dit is een forum voor alle Viva lezeressen en ikzelf ben een vrouw dus je kunt het mij gerust vertellen.

Wat ik erg onfatsoenlijk vind is dat je als TO een vaag topic opent en ondanks herhaaldelijk verzoek om meer uitleg EN het opvolgen van de forumregel TO trapt af, die verzoeken negeert.

ZOiets als wat jij dus doet, TO...
Iemand die samen met mij een verzadigd/positief gevoel krijgt momenteel omdat we het eens zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven