VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Een aantal artikelen verkoop ik goedkoper dan andere bedrijven omdat ik ze echt voor weinig kan inkopen. En andere zijn marktconform. Ik moet meer aan promotie doen, ik zou betere zaken kunnen doen als ik bekender was, maar ja, baan van 29 uur, kinderen en zelf dansen kost ook veel tijd. Waarom duurt een dag maar 24 uur?
24 uur, was het maar zo. Wou soms wel dat ik geen of maar enkele uren slaap per etmaal nodig had. Men, wat zou je dan een tijd overhouden voor allemaal leuk en nuttige zaken.

Ik heb ruzie met level 63 van CoR en ben helemaal pissig op dat stomme spel nu . Tijd om naar bed te gaan, het is alweer veel later dan ik had gepland.

Welterusten!
Trusten!
Moge.

Buikkrampjes 3 maanden is te doen. Het is ook niet heel erg, en hij heeft er niet na elke voeding last van. Ik merk nu ook dat ik hem gewoon maar even moet laten liggen als hij begint te kermen. Soms stopt hij dan gewoon zelf en gaat slapen.

Ik vind het echt wennen bij de tweede dat je niet kunt communiceren met een baby. Je bent al zo gewend aan een kind dat kan praten en kan aangeven wat er aan de hand is, dat zo'n hulpeloze baby echt weer back to basic is. Maar het typische is dan weer dat je ook zo'n hulpeloze baby steeds beter leert kennen.

Net even opgeruimd. Men, Harrie brengt Schorrie 's ochtends weg en ontbijt dan ook met hem enzo. Maar als ik dan beneden kom (altijd pas als ze al weg zijn) dan is er echt een bom ontploft in huis. Alle ontbijt troep nog op de tafel, pyjama, natte washand, handdoek op de bank, speelgoed all over the place.

Maar ik klaag maar niet, Harrie heeft het zeker op vrijdag zwaar met Schorrie die moe is en dreint en jammert. Vandaar dat ik ook pas naar beneden ga als ze de deur uit zijn .

Lien, wat een grappig cadeautje voor Schorrie had je meegenomen zeg. Bedankt! Hij heeft er gisteren de hele middag mee gespeeld.

Straks komt er een vriendin die zelf waarschijnlijk nooit kinderen zal krijgen. Dat hebben ze gehoord 2 dagen na Knorries geboorte en daar hebben ze ontstellend veel verdriet van. Ik vind haar zo dapper dat ze dan nu al op kraamvisite komt. Sowieso is ze heel dapper!
Het was een bescheiden cadeautje toch, ik dacht dat dat wel kon voor de uberverwende jongens van ons . Bovendien herbruikbaar, altijd goed .

Ga zo BNJMN uit de box halen om te wennen op de creche. als in: daar gaat hij dan weer verder slapen en dan haal ik 'm weer op als hij wakker is. Niet echt wennen zo, maar goed.
Wennen op de creche. Jee. Maar dat is toch alleen voor de ouders, niet voor het kind .

Ik ben benieuwd hoe ik het dit keer ga ervaren, het wennen op de creche. Vorige keer had ik er niks van. Nu verheug ik me vooral op het weerzien met de juffen. Maar het duurt hier nog wel even. Het suffe is wel dat ik niet meer precies weet vanaf wanneer ik Knorrie nou opgegeven hebt voor de creche.

Wat eten jullie vanavond? Ik kook elke keer best lekker nu ik er de tijd voor heb, maar voor vanavond kan ik echt niets verzinnen.

Gisteren aten we gebakken sliptongetjes (mijn lievelingseten en iets dat Schorrie tenminste ook eet) met roerbakgroente met terriyaki saus en rijst. Eergisteren spaghetti. Zo, dan hebben jullie in ruil ook wat inspiratie .
Zo, leeg nest. Wat zal ik eens gaan doen?

Getver Morrie, stoere vriendin hoor, dat ze op kraambezoek komt. De mededeling dat het nooit gaat lukken, pfft, dat is heftig.

Ik denk dat wij vanavond friet halen ofzo, hoewel, ik laat het lekker over aan Linoleum. Ik heb om 16.00 een gesprek bij w&s bureau en ben rond etenstijd thuis, benieuwd wat er dan op tafel staat .
Hier is ook Pebblo verantwoordelijk voor het eten vanavond.

Patat is hij nu halen, onze vrijdagmiddaglunch.

Gisteren aten we pasta met spekjes, champignon en Boursin Cuisine met een saladetje van komkommer en feta.

Net 6 pallets binnengekomen. Ben dus druk en stoffig magazijn aan het vullen. We hebben een zaterdaghulp benaderd. Zoon van vrienden van mijn zusje.

En ik heb mijn oude hulpen in huishouding (moeder en dochter) benaderd. Ze hadden nog 1 middag vrij, maar nog een geïnteresseerde en gingen kijken of ze bij de man of bij mij zouden komen. Ik hoop bij mij.
Kunnen die hulpen ook hier komen? Schorrie heeft een wit bolletje in water gedrenkt en toen over de grond uitgesmeerd. Vervolgens is hij er doorheen gaan lopen.

Zijn lego ligt ook over de vloer, plus de inhoud van zijn speelgoedmand.

De was moet nog opgehangen en in de droger gestopt.

Toen ik net boodschappen ging doen ging Knorrie zo erg huilen dat ik zonder avondeten de winkel verlaten heb.

Dus ik kan wel wat hulp gebruiken.

Oja, Harrie belde: hij heeft een parkiet van de snelweg gered en die neemt hij mee naar huis. Ik hoop dat het een grap is. Ik haat vogels.

Oh, sorry... is niet leuk. Mijn hulp kan ik je niet aanbieden. Ze zou voor 3 of 4 weken naar Afghanistan gaan en laten weten wanneer ze weer kwam. Ondertussen is ze al 6 weken weg...

Gisteren 5 jaar getrouwd en GW een nieuwe agenda gegeven (succes agenda) en een boekje van Rome. Hij hadniets en voelde zich enorm klote! Vandaag daarom een Nintendo DS + Cradle of Rome gekregen

Lien, hoe was gesprek?
Volgens mij is CoR erg slecht voor je huwelijk als ik het hier zo lees

Een parkiet redden van de snelweg Morrie, wat een held van een man heb jij

Hier gister zelfgemaakte lasagna en vandaag weer want ik had nog heel veel over (zieke kerel met keelpijn, kan geen lasagne doorslikken ), kinders kregen verse perline en erbij een salade van komkommer, feta en pijnboompitjes. Morgen zalmfilet met gegrilde groenten (aubergine/courgette/paprika) en verse spaghetti.
Vent heeft hier HTC touch en vind het maar een onding. Veels te ingewikkeld, maar ik ben dan ook een echt simpel ding. Doe mij maar een simpele Nokia. Stick to what you know :-)

CoR is geweldig! Helaas uitgespeeld dus nu zit ik in 7 ancient wonders of Egypt

Ook heerlijk verslavend!

Wind, leuk cadeau! Dat is het betere werk en dan maar beter dat hij trouwdag is vergeten. Hahahahaha..

Onze nieuwe DS is ook binnen, weet alleen niet welke kleur. Ik hoop op een witte of zwarte. (heb zelf een roze duuhhh..)

Parkiet redden van snelweg? Goh, attente vent heb jij zeg. Ik heb eigenlijk ook een klerehekel aan vogels. Bah, denk nog wel erger dan aan honden. Wat een dappere vriendin zeg. Echt heel knap dat je dan even je eigen verdriet opzij kan zetten voor een ander.

Pammie, ook hier zelfsgemaakte lasagne op. Gister alle groente staan schillen, hakken en saus gemaakt, dus hop zo de oven in. Helemaal leuk. Inspiratie voor morgen welkom, maar ga denk ik even markten.

Drop, leuk je shop! Ook leuk om et horen dat het lekker loopt en gaat het nou nog door je optreden in okt?

Verder hier gelunched met oud collega (oud leidinggevende van Nath) en was erg gezellig. Geklets en tijd vloog voorbij en net op tijd opgestapt aangezien het 5 minuten later begon te regenen. En nu is het weekend! Hoera!

Logeetje ligt lekker te pitten samen met Mormel. Loeder slaapt bij mijn ouders dus echt stuivertje wisselen van kind gedaan. Maar alles is pais & vree.
Dat is wel een voordeel van parkieten Morrie, dat die per ongeluk expres weer weg kunnen vliegen
quote:Pammie schreef op 05 september 2008 @ 20:41:

Dat is wel een voordeel van parkieten Morrie, dat die per ongeluk expres weer weg kunnen vliegen En heel toevallig was het raam open
Zo heeft mijn moeder de parkiet van mijn zus weg laten vliegen. Zus is er nog kwaad om. Volgens moeder was het echt een 'ongelukje'.
Gesprek was prima, wel typisch: de beste man dacht dat ik heel kunstzinnig was. Heb hard lachend geroepen dat ik kleien een verschrikking vind en koekjes bakken zo ongeveer mijn meest creatieve uitspatting is van de afgelopen 5 jaar . En of ik hobbies had: eeeeh neen? Forummen , maar verder dan ook niets, niet eens gamen . Eind volgende week hoor ik meer, de gesprekken bij opdrachtgever zijn pas eind september.

Morrie, een parkiet? Mijn God .
En? Ben je aangenomen?
Even een cadeau kopen voor mijnheer die DS voor ons heeft meegenomen. Eigenlijk 2 zelfs want ook 1 voor vriendin!

Denk dat ik wat leuks van Littlelabel ga kopen want zijn vrouw is zwanger van nummer 2 en kan ik zelf ook wat bestellen. Van een nood een deugd maken he?

Lien, ik ga voor je duimen he..
Parkiet gered van de snelweg??? Was 'ie met zijn halsband aan een praatpaal vastgebonden of zo? Kan me er totaal niets bij voorstellen . Wij hebben een pitbullparkiet gehad, begon al te pikken als je er vanaf een meter afstand naar wees. Had de bijnaam Parkut. Is overleden tijdens een logeerpartij bij een vriendin toen wij op vakantie waren. Vriendin wist niet hoe ze het moest vertellen, ik heb alleen maar heel hard gelachen. Erg eigenlijk .

Lien, wat heb jij op je cv staan dat de indruk zou kunnen wekken dat je creatief bent? Of had je je alternatief gekleed of zo?

Optreden vind ik nog steeds leuk, als Elyane het nog steeds een leuk idee vindt!

Ik ga ff leuk doen met vent op de bank, die is weer eens een avondje thuis.
quote:dropje schreef op 05 september 2008 @ 21:09:

Parkiet gered van de snelweg??? Was 'ie met zijn halsband aan een praatpaal vastgebonden of zo? Kan me er totaal niets bij voorstellen . Wij hebben een pitbullparkiet gehad, begon al te pikken als je er vanaf een meter afstand naar wees. Had de bijnaam Parkut. Is overleden tijdens een logeerpartij bij een vriendin toen wij op vakantie waren. Vriendin wist niet hoe ze het moest vertellen, ik heb alleen maar heel hard gelachen. Erg eigenlijk .

quote:dropje schreef op 05 september 2008 @ 21:09:

Lien, wat heb jij op je cv staan dat de indruk zou kunnen wekken dat je creatief bent? Of had je je alternatief gekleed of zo?

.

Neen, ik heb een oersaai CV en alternatief, nou neen, een broek met een subtiel streepje, een zwart shirtje en oorbellen. En dan dus geen gothic look .

Heb net hardop zitten lachen om Parkut, dat doe ik niet vaak, hardop lachen als ik iets lees .

Ik ga even aandacht besteden aan Linoleum.
Laat maar!
Lien, ik ben benieuwd, leek het jou ook wat?

Parkiet is gelukkig met collega van Harrie mee naar huis. Hij zat versuft of de weg en bleef daar ook zitten. Toen hebben ze hem gevangen en in de auto op de achterbank gezet. Eerst ging hij rondvliegen in de auto (HELL!!) maar later bleef hij toch netjes zitten. Het is dat ik heel veel smileys niet uit mijn hoofd weet en geen zin heb om in een andere reageermodus te gaan, maar anders had ik hier heel veel verbaasde smileys kunnen plaatsen....

Zo ontzettend leuk. Ik heb begin dit jaar denk ik wel verteld van buurjongen waar we veel mee optrokken die ging trouwens met Australische en daar is gaan wonen. Stond net ineens op de stoep. Ik wist dat hij naar Nederland zou komen maar niet dat hij er vandaag al was. Echt heel leuk, hij blijft 2 maanden.

Even Heath Ledger opzoeken, volgens de dochter van de Australische lijkt Harrie op Heath (en ook hier kan een verbaasde smiley komen).
Zijn we allemaal aan het CoR-en of gezellig aan het bankhangen met vent? (zooo overrated :-))
quote:Morrie schreef op 05 september 2008 @ 21:50:

Lien, ik ben benieuwd, leek het jou ook wat?

Parkiet is gelukkig met collega van Harrie mee naar huis. Hij zat versuft of de weg en bleef daar ook zitten. Toen hebben ze hem gevangen en in de auto op de achterbank gezet. Eerst ging hij rondvliegen in de auto (HELL!!) maar later bleef hij toch netjes zitten. Het is dat ik heel veel smileys niet uit mijn hoofd weet en geen zin heb om in een andere reageermodus te gaan, maar anders had ik hier heel veel verbaasde smileys kunnen plaatsen....

Zo ontzettend leuk. Ik heb begin dit jaar denk ik wel verteld van buurjongen waar we veel mee optrokken die ging trouwens met Australische en daar is gaan wonen. Stond net ineens op de stoep. Ik wist dat hij naar Nederland zou komen maar niet dat hij er vandaag al was. Echt heel leuk, hij blijft 2 maanden.

Even Heath Ledger opzoeken, volgens de dochter van de Australische lijkt Harrie op Heath (en ook hier kan een verbaasde smiley komen).

En ik zat net weer hardop te lachen om een rondvliegende parkiet in de auto. Ik hoop dat hij niet in een Toyota Starlet of Ford Ka rijdt of zo? En zou die buurjongen in hetzelfde vliegtuig hebben gezeten als mijn exaangetrouwdenicht? Apart wel!

Overigens, als die foto's van Harrie kloppen lijkt hij niet op Heath Ledger. En hij wil vast niet lijken op hoe Heath er nu uitziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven