Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
vrijdag 5 september 2008 om 20:09
vrijdag 5 september 2008 om 20:46
vrijdag 5 september 2008 om 20:51
Oh sorry Meta, had over je bericht heengelezen.... Das niet leuk . Een knuffel voor jou!
Ik kijk ook een stukje naar de Davinci Code, spannende film. We gaan zo weg, even naar feesttent-achtig iets. Morgen is hier groot (durps-)feest, en 'indrinken' schijnt erbij te horen. Als ik heel eerlijk ben, zie ik er eigenlijk een klein beetje tegenop. Zo'n feest waar íedereen elkaar kent (tis echt een dorp), maakt dat ik me nog héél duidelijk de buitenstaander voel, en maakt me er erg bewust van dat ik hier nog vrijwel níemand ken, terwijl iedereen herinneringen van voorgaande jaren met elkaar ophaalt en met iedereen praat (omdat iedereen elkaar kent). Toch ga ik erheen omdat ik denk dat het wel juist belangrijk is om te gaan, anders blíjf ik tenslotte die buitenstaander en dá's nou net niet de bedoeling
Ik kijk ook een stukje naar de Davinci Code, spannende film. We gaan zo weg, even naar feesttent-achtig iets. Morgen is hier groot (durps-)feest, en 'indrinken' schijnt erbij te horen. Als ik heel eerlijk ben, zie ik er eigenlijk een klein beetje tegenop. Zo'n feest waar íedereen elkaar kent (tis echt een dorp), maakt dat ik me nog héél duidelijk de buitenstaander voel, en maakt me er erg bewust van dat ik hier nog vrijwel níemand ken, terwijl iedereen herinneringen van voorgaande jaren met elkaar ophaalt en met iedereen praat (omdat iedereen elkaar kent). Toch ga ik erheen omdat ik denk dat het wel juist belangrijk is om te gaan, anders blíjf ik tenslotte die buitenstaander en dá's nou net niet de bedoeling
Peas on earth!
vrijdag 5 september 2008 om 20:56
vrijdag 5 september 2008 om 20:59
Prinses, sportscholen zijn hastikke dicht nu hoor, mag morgen ook best!
Wel een ideetje op wat mensen te leren kennen denk ik
Ik heb ook wel echte sportschoolvriendinnetjes daar!
Zou het ook eng vinden, zo'n feest waar iedereen al jaren en jaren kent, maar joh, straks valt het hartstikke mee en heb je zo maar hups allemaal nieuwe vriendjes en vriendinnetjes..
Je bent gewoon onwijs leuk dus dat gaan ze echt wel zien.
*propt mond vol met nootjes en mummelt..pppglllaaassfffjje ropfddseeee erpfffbijfhh Ippvfy*
(vrije vertaling= glaasje rose erbij ivy?
Wel een ideetje op wat mensen te leren kennen denk ik
Ik heb ook wel echte sportschoolvriendinnetjes daar!
Zou het ook eng vinden, zo'n feest waar iedereen al jaren en jaren kent, maar joh, straks valt het hartstikke mee en heb je zo maar hups allemaal nieuwe vriendjes en vriendinnetjes..
Je bent gewoon onwijs leuk dus dat gaan ze echt wel zien.
*propt mond vol met nootjes en mummelt..pppglllaaassfffjje ropfddseeee erpfffbijfhh Ippvfy*
(vrije vertaling= glaasje rose erbij ivy?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 5 september 2008 om 21:10
Hallo allemaal, wat gezellig hier!! Lees al een tijdje mee. Lijkt me wel leuk om mee te kletsen.
Ben ook single, nog niet zo lang hoor, pas anderhalve week. Heb een kindje van 6 en dit is zowaar het eerste weekend alleen thuis zonder kind. En eigenlijk valt het me best wel mee tot dusverre. Maar goed, stemming wisselt nogal van rustig tot heel erg verdrietig voelen. Blij ben ik nog niet maar goed, dat kan ook nog niet. Ben niet aan het daten, geen zin in.
Kan ik iemand een pringle-tje aanbieden??
Groetjes, genoeg
Ben ook single, nog niet zo lang hoor, pas anderhalve week. Heb een kindje van 6 en dit is zowaar het eerste weekend alleen thuis zonder kind. En eigenlijk valt het me best wel mee tot dusverre. Maar goed, stemming wisselt nogal van rustig tot heel erg verdrietig voelen. Blij ben ik nog niet maar goed, dat kan ook nog niet. Ben niet aan het daten, geen zin in.
Kan ik iemand een pringle-tje aanbieden??
Groetjes, genoeg
vrijdag 5 september 2008 om 21:24
vrijdag 5 september 2008 om 21:25
vrijdag 5 september 2008 om 21:29
vrijdag 5 september 2008 om 21:32
Meta heeft al een groot glas rose gedronken nadat ze de chinees van gister had opgewarmd en onder de zonnebank heeft gelegen
Is er nog een fles open?
*PM is waarschijnlijk een koekje dat lijntjes open wilt houden en Meta is niet van plan daaraan mee te werken*
Ik heb na de chinees ff geen trek in pringles...vind rose en chocolade ook niet zo'n handige combinatie....
Is er nog een fles open?
*PM is waarschijnlijk een koekje dat lijntjes open wilt houden en Meta is niet van plan daaraan mee te werken*
Ik heb na de chinees ff geen trek in pringles...vind rose en chocolade ook niet zo'n handige combinatie....
vrijdag 5 september 2008 om 21:33
vrijdag 5 september 2008 om 21:48
Ben ik dan weer eindelijk. Zit hier thuis voor het beeldscherm met een groot glas witte wijn (oh nee hij is alweer leeg zie ik! Tijd voor nieuwe) let op... over te werken!!! Hoe erg is dat op vrijdagavond? Maar ja, komt door al dat geklets hier he?
Anywayyyy bedankt prinses voor de espresso en de van vanmorgen en SD voor de opbeurende woorden n.a.v. mijn dip!
Willen jullie het niet meer over al die lekkere dingen hebben? Mc Flurry's, dhr. T. Arzan in lendedoekje, cashewnoten...
Ik word helemaal gek!!
Anywayyyy bedankt prinses voor de espresso en de van vanmorgen en SD voor de opbeurende woorden n.a.v. mijn dip!
Willen jullie het niet meer over al die lekkere dingen hebben? Mc Flurry's, dhr. T. Arzan in lendedoekje, cashewnoten...
Ik word helemaal gek!!