Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 6 september 2008 om 10:52
EA....inderdaad je moet er een leuke en gezellige dag van maken! Utrecht is een leuke stad, vind ik. Gezellig drankje doen aan de grachtjes? Hier schijnt het zonnetje.
SD....goede morgen!! Fijn dat Summerhond geen jeuk meer heeft. Lekker met je dinnetje lopen, gezellig. Hier schijnt het zonnetje dus dat is niet verkeerd.
Ik vind woonboulevards niet super leuk....maar moet toch iets doen. Ik heb ook weinig om handen vandaag...zeg gerust helemaal NIETS. Wil mijn huisje wat gezelliger maken,...dus tsja dat kan alleen bij de woonboulevard......
Ja lekker kopje thee.....dank u!
SD....goede morgen!! Fijn dat Summerhond geen jeuk meer heeft. Lekker met je dinnetje lopen, gezellig. Hier schijnt het zonnetje dus dat is niet verkeerd.
Ik vind woonboulevards niet super leuk....maar moet toch iets doen. Ik heb ook weinig om handen vandaag...zeg gerust helemaal NIETS. Wil mijn huisje wat gezelliger maken,...dus tsja dat kan alleen bij de woonboulevard......
Ja lekker kopje thee.....dank u!
zaterdag 6 september 2008 om 10:55
Goedemorgen!!
Welkom voor alle nieuwelingen!
Ik gooi dr even in:
1. Glaasjes verse jus
2. Schijfjes komkommer voor de rode huiloogjes
3. Een grouphug
4. Dosis positieve energie
5. Ventilator voor het wegwaaien van de dipjes
6. Lading zonneschijn
7. Paracetamol voor de katers (Als jullie al die wijn drinken)
8. Positieve zelfbeelden
9. Mantra: Ik ben leuk ik ben geweldig, ik ben gewild!
10. Croissantjes voor bij de jus!
Jonge, ik ben voor mijn doen vroeg wakker, ik heb het gisteren ook heel laat gemaakt, maar ben al wakker, heb al ontbijt gehaald. Kruip zometeen denk ik nog even lekker naast NMZE, die ik bij deze een nieuwe naam ga geven: WWZE (wel weer zo ex). heb vannacht eindelijk duidelijkheid gekregen en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik wederom het toffe wijf ben. Heb wel een plekje in zijn bed gereserveerd voor de avonden dat ik behoefte heb aan een mannelijk lijf naast me. En eigenlijk voel ik me prima! Geloof dat de onzekerheid over waar dit naar toe zou gaan me verdrietiger maakte dan de zekerheid dat het niks gaat worden!
Dus bij deze slinger ik nog even wat positieve energie dit topic in!
En ik vind dat SRV staat voor Sloom Rijdend Vervoersmiddel!
Welkom voor alle nieuwelingen!
Ik gooi dr even in:
1. Glaasjes verse jus
2. Schijfjes komkommer voor de rode huiloogjes
3. Een grouphug
4. Dosis positieve energie
5. Ventilator voor het wegwaaien van de dipjes
6. Lading zonneschijn
7. Paracetamol voor de katers (Als jullie al die wijn drinken)
8. Positieve zelfbeelden
9. Mantra: Ik ben leuk ik ben geweldig, ik ben gewild!
10. Croissantjes voor bij de jus!
Jonge, ik ben voor mijn doen vroeg wakker, ik heb het gisteren ook heel laat gemaakt, maar ben al wakker, heb al ontbijt gehaald. Kruip zometeen denk ik nog even lekker naast NMZE, die ik bij deze een nieuwe naam ga geven: WWZE (wel weer zo ex). heb vannacht eindelijk duidelijkheid gekregen en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik wederom het toffe wijf ben. Heb wel een plekje in zijn bed gereserveerd voor de avonden dat ik behoefte heb aan een mannelijk lijf naast me. En eigenlijk voel ik me prima! Geloof dat de onzekerheid over waar dit naar toe zou gaan me verdrietiger maakte dan de zekerheid dat het niks gaat worden!
Dus bij deze slinger ik nog even wat positieve energie dit topic in!
En ik vind dat SRV staat voor Sloom Rijdend Vervoersmiddel!
zaterdag 6 september 2008 om 11:02
Haai Pop, lekker lijstje wat je hier naar binnen slingert
Kunnen we allemaal wel gebruiken
WWZE....kan je dat ECHT?
Wow echt knap, gewoon genieten van zijn lijf en er verder niets van verwachten...
Heb je hem ook gevraagd waarom je toch alleen maar dat toffe wijf blijkt te zijn
Wat er dan mist om stront straal verliefd op te worden?
Hmmm, weet trouwens niet of ik dat wel zou willen weten.
Ben je niet bang dat zolang je zo af en toe naast hem kruipt je jezelf ook niet echt openstelt voor een eventuele andere meneer
(sorry voor dit kruisverhoor hoor, maar jouw verhaal houdt me al een tijdje bezig als ik eerlijk ben)
Ok dames, even een andere vraag
Jullie weten dat ik een beetje aan het zoeken ben naar een ander huisje
Nu huur ik, wil gaan kopen
Nu heb ik echt een superleuk huisje gezien
MAAR ik zit natuurlijk met mijn werk waarvan ik niet helemal zeker ben
Is het dan verstandig om te gaan kijken naar dat huis, met het risico dat ik verliefd word op dat huis en dat ik dan over twee maanden mijn baan kwijt ben....
Kunnen we allemaal wel gebruiken
WWZE....kan je dat ECHT?
Wow echt knap, gewoon genieten van zijn lijf en er verder niets van verwachten...
Heb je hem ook gevraagd waarom je toch alleen maar dat toffe wijf blijkt te zijn
Wat er dan mist om stront straal verliefd op te worden?
Hmmm, weet trouwens niet of ik dat wel zou willen weten.
Ben je niet bang dat zolang je zo af en toe naast hem kruipt je jezelf ook niet echt openstelt voor een eventuele andere meneer
(sorry voor dit kruisverhoor hoor, maar jouw verhaal houdt me al een tijdje bezig als ik eerlijk ben)
Ok dames, even een andere vraag
Jullie weten dat ik een beetje aan het zoeken ben naar een ander huisje
Nu huur ik, wil gaan kopen
Nu heb ik echt een superleuk huisje gezien
MAAR ik zit natuurlijk met mijn werk waarvan ik niet helemal zeker ben
Is het dan verstandig om te gaan kijken naar dat huis, met het risico dat ik verliefd word op dat huis en dat ik dan over twee maanden mijn baan kwijt ben....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 6 september 2008 om 11:03
zaterdag 6 september 2008 om 11:06
zaterdag 6 september 2008 om 11:07
SD....ik zal je eerst goed laten informeren door een goede hypotheek adviseur! Die hebben er veel verstand van.
Wat ik wel weet is dat je je kan laten verzekeren voor eventueel baanverlies binnen je hypotheek. Das miss een optie.
Bedenk alleen wel dat bij het huis ook Kosten Koper bijkomt, das 10% geloof ik van de vraagprijs. Normaal om die terug te verdienen moet je wel zo'n 2/3 jaar in een huis wonen!!
Wat ik wel weet is dat je je kan laten verzekeren voor eventueel baanverlies binnen je hypotheek. Das miss een optie.
Bedenk alleen wel dat bij het huis ook Kosten Koper bijkomt, das 10% geloof ik van de vraagprijs. Normaal om die terug te verdienen moet je wel zo'n 2/3 jaar in een huis wonen!!
zaterdag 6 september 2008 om 11:12
quote:Summerdance schreef op 06 september 2008 @ 11:06:
WM, tis vast heel dom maar ik ben het ff kwijt, wat was jouw verhaal rondom het hele single zijn nou ook alweer?
iets te veel nieuwe mensen de afgelopen weken, en ik is toch een beetje een blondje sorry)
Ik ben officieel 1 jaar vrijgezel, maar voelt als 2 jaar vrijgezel.
Ik ben 2 jaar geleden "gedumpt" door (zo voelde het toen) de liefde van mijn leven. Ben ik heel ziek van geweest. Heel snel afgevallen etc. Ik heb flink moeten genezen daarvan. Ik had wel na een half jaar weer een relatie van een half jaar. Dat heb ik stop gezet omdat ik nog teveel verdriet had....Ik kon me niet geven. Was nog teveel met mijzelf bezig
Maar nu begint het toch wel degelijk weer heftig te kriebelen....ben het alleen zijn "zat"
WM, tis vast heel dom maar ik ben het ff kwijt, wat was jouw verhaal rondom het hele single zijn nou ook alweer?
iets te veel nieuwe mensen de afgelopen weken, en ik is toch een beetje een blondje sorry)
Ik ben officieel 1 jaar vrijgezel, maar voelt als 2 jaar vrijgezel.
Ik ben 2 jaar geleden "gedumpt" door (zo voelde het toen) de liefde van mijn leven. Ben ik heel ziek van geweest. Heel snel afgevallen etc. Ik heb flink moeten genezen daarvan. Ik had wel na een half jaar weer een relatie van een half jaar. Dat heb ik stop gezet omdat ik nog teveel verdriet had....Ik kon me niet geven. Was nog teveel met mijzelf bezig
Maar nu begint het toch wel degelijk weer heftig te kriebelen....ben het alleen zijn "zat"
zaterdag 6 september 2008 om 11:14
SD, ik weet dat jij met die vragen zat, en ik heb er bewust niet op gereageerd omdat ik er niet echt een antwoord op had. Ik had stiekem wel gehoopt dat het wat zou worden met deze man. Natuurlijk wel gehoopt zou ik bijna zeggen, want dat willen we allemaal. Ik ben niet het type voor seksvriendjes, ik kan dat wat moeilijk scheiden, maar ik bedoel dat ik een plekje in zijn bed heb gereserveerd voor de knuffelaandacht die ik zo af en toe nodig heb.
Doordat ik nu weet dat het niks kan worden met WWZE kan ik mijn blik weer naar buiten richten, op zoek naar een echt leuke man. Die rust heb ik nu in mijn hoofd. Onzekerheid vreet echt aan je.
Dat ik het type tof wijf ben wist ik allang, maar ik weet, ik WEET dat er een een deze dagen een man voorbij komt die echt voor me gaat. Ik voel me daar heel positief over (misschien is dat positieve gevoel morgen wel weg, maar dat terzijde )
Doordat ik nu weet dat het niks kan worden met WWZE kan ik mijn blik weer naar buiten richten, op zoek naar een echt leuke man. Die rust heb ik nu in mijn hoofd. Onzekerheid vreet echt aan je.
Dat ik het type tof wijf ben wist ik allang, maar ik weet, ik WEET dat er een een deze dagen een man voorbij komt die echt voor me gaat. Ik voel me daar heel positief over (misschien is dat positieve gevoel morgen wel weg, maar dat terzijde )
zaterdag 6 september 2008 om 11:20
zaterdag 6 september 2008 om 11:26
Pop, mijn respect heb je!
Ik vind dat je er op een hele rationele manier mee omgaat
In alle eerlijkheid kan ik je zeggen dat ik daar een te emotioneel meisje voor ben.
Ik vind je een TOPPER!
En WM, nee dat weet ik niet zeker maar als ik zie hoe slen er bij ons de afgelopen weken mensen uitvliegen, ontslagen worden of bij wie het contract niet wordt verlengd hou ik mijn hart vast
Mijn contract verloopt namelijk in november.
Das ook de reden dat ik op zoek ben naar wat anders...
Thanks for the update, nu weet ik het weer
ik "pas" 5 maanden vrijgezel en ben het nu al wel wel weer zat
Ik ben gewoon een "relatie meisje"
Ik heb het ooit zo aan mijn psycholoog verteld
Ik ben nu echt gelukkig alleen, maar ik ben op mijn gelukkigst met een partner.
Das toch geen hele rare gedachte, ik denk dat iedereen dat wel heeft toch?
Ik vind dat je er op een hele rationele manier mee omgaat
In alle eerlijkheid kan ik je zeggen dat ik daar een te emotioneel meisje voor ben.
Ik vind je een TOPPER!
En WM, nee dat weet ik niet zeker maar als ik zie hoe slen er bij ons de afgelopen weken mensen uitvliegen, ontslagen worden of bij wie het contract niet wordt verlengd hou ik mijn hart vast
Mijn contract verloopt namelijk in november.
Das ook de reden dat ik op zoek ben naar wat anders...
Thanks for the update, nu weet ik het weer
ik "pas" 5 maanden vrijgezel en ben het nu al wel wel weer zat
Ik ben gewoon een "relatie meisje"
Ik heb het ooit zo aan mijn psycholoog verteld
Ik ben nu echt gelukkig alleen, maar ik ben op mijn gelukkigst met een partner.
Das toch geen hele rare gedachte, ik denk dat iedereen dat wel heeft toch?
zaterdag 6 september 2008 om 11:33
Ik waai even langs om iedereen een knuffel te geven. Geen tijd om op jullie uitgebreid te reageren, maar heb wel bijgelezen en zie dat knuffels nodig zijn :hug. Pop is stoer! Tis in ieder geval wel fijn te merken dat zekerheid (ondanks dat het neits gaat worden) toch een beter gevoel geeft dan de onzekerheid!
En ja, vandaag gaat 't grote dorpsfeest (in naburig dorp) beginnen. Wij zijn er bijna klaar voor en gaan zo op pad. Ik laat het allemaal maar over me heenkomen. Ken in ieder geval een paar mensen van gezicht door verjaardagen (en dat kletste redelijk makkelijk) en bevriend stel (waar we een paar dagen ook mee gemeet hebben in Frankrijk), dus het komt vast goed!
*doet aan positief denken vandaag *
Tot vanacht of morgen allemaal!
Knuffel
En ja, vandaag gaat 't grote dorpsfeest (in naburig dorp) beginnen. Wij zijn er bijna klaar voor en gaan zo op pad. Ik laat het allemaal maar over me heenkomen. Ken in ieder geval een paar mensen van gezicht door verjaardagen (en dat kletste redelijk makkelijk) en bevriend stel (waar we een paar dagen ook mee gemeet hebben in Frankrijk), dus het komt vast goed!
*doet aan positief denken vandaag *
Tot vanacht of morgen allemaal!
Knuffel
Peas on earth!
zaterdag 6 september 2008 om 11:35
Ow ik ben ook echt een relatie meisje....ik ben nog never nooit en te nimmer zolang alleen geweest.... Maar die breuk met mijn ex, die heeft gewoon heel wat los gemaakt toen.
Dat is nu genezen.... alleen dient er niemand zich aan. Dat maakt me echt wel eens bang, heel bang.
Kan je op je werk geen duidelijkheid vragen. Zo 2 maanden van te voren mag je toch wel weten of je er wel of niet uitvliegt. Daarmee kunnen ze toch niet tot het laatste momnt mee wachten?
Dat is nu genezen.... alleen dient er niemand zich aan. Dat maakt me echt wel eens bang, heel bang.
Kan je op je werk geen duidelijkheid vragen. Zo 2 maanden van te voren mag je toch wel weten of je er wel of niet uitvliegt. Daarmee kunnen ze toch niet tot het laatste momnt mee wachten?
zaterdag 6 september 2008 om 11:41
quote:winkelmandje schreef op 06 september 2008 @ 11:35:
Ow ik ben ook echt een relatie meisje....ik ben nog never nooit en te nimmer zolang alleen geweest.... Maar die breuk met mijn ex, die heeft gewoon heel wat los gemaakt toen.
Same here, same here, en angst is zo'n slechte raadgever, maar goed dat weet jij natuurlijk ook net zo goed als ik
Dat zou je wel zeggen he, maar neem mijn collega
4 maanden zwanger, contract verloopt 11 september
Die hoorde dus vorige week dat haar contract niet verlengd werd, staat dus op straat, want en zwanger vind je gewoon binnen 10 dagen GEEN andere baan.
Hmm als ik het zo lees denk ik eigenlijk alleen, SD HEUL snel wegwezen daar!
Same here, same here, en angst is zo'n slechte raadgever, maar goed dat weet jij natuurlijk ook net zo goed als ik
Dat zou je wel zeggen he, maar neem mijn collega
4 maanden zwanger, contract verloopt 11 september
Die hoorde dus vorige week dat haar contract niet verlengd werd, staat dus op straat, want en zwanger vind je gewoon binnen 10 dagen GEEN andere baan.
Hmm als ik het zo lees denk ik eigenlijk alleen, SD HEUL snel wegwezen daar!
zaterdag 6 september 2008 om 11:55
Angst is een hele slechte raadgever....maar ik zit momenteel in veel angst...ook medisch zeg maar...Afwachten allemaal. Daarom zou een vent zo fijn zijn. Dat deelt anders...Ik weet niet. IK WIL GEWOON WEER EEN RELATIE
Maar als ik jouw was SD zou ik een gesprek aangaan! Gewoon op je bevindingen die je afgelopen tijd hebt gezien. Wil jij weten waar je aan toe bent. Ik vind dat je dat best mag eisen!
Maar als ik jouw was SD zou ik een gesprek aangaan! Gewoon op je bevindingen die je afgelopen tijd hebt gezien. Wil jij weten waar je aan toe bent. Ik vind dat je dat best mag eisen!
zaterdag 6 september 2008 om 12:17
Goedemorgen, ehhh middag...
Tannasfeest was leuk, wel nog leuke heer gespot waarvan ik niet weet of hij single is. Ik vermoed van niet. Je vraagt dat niet zo gauw he? Komt zo eager over...Ik ben zelf ook nog een beetje van de ouderwetse stempel dat man de vrouw moet versieren........en jullie? Dan weet je tenminste dat hij je echt leuk vindt. Leuk nieuw discussie-onderwerp?
Misschien kunnen de nieuwe mensen nog even Het Lijstje invullen, dan hebben we een iets beter beeld van de nieuwe Singles.
Fijne dag!
Tannasfeest was leuk, wel nog leuke heer gespot waarvan ik niet weet of hij single is. Ik vermoed van niet. Je vraagt dat niet zo gauw he? Komt zo eager over...Ik ben zelf ook nog een beetje van de ouderwetse stempel dat man de vrouw moet versieren........en jullie? Dan weet je tenminste dat hij je echt leuk vindt. Leuk nieuw discussie-onderwerp?
Misschien kunnen de nieuwe mensen nog even Het Lijstje invullen, dan hebben we een iets beter beeld van de nieuwe Singles.
Fijne dag!
zaterdag 6 september 2008 om 12:46
quote:Summerdance schreef op 06 september 2008 @ 10:41:
Ivy, liefste...heb jij nog wel mailcontact dan met ex?
Dat is weer geen ex. Ik ben echt ontzettend goed in alles ingewikkeld maken, maar het is een te lang verhaal voor hier
Mijn ex heb ik met alle liefde géén contact meer mee, maar das weer zo lastig met een kind
Ivy, liefste...heb jij nog wel mailcontact dan met ex?
Dat is weer geen ex. Ik ben echt ontzettend goed in alles ingewikkeld maken, maar het is een te lang verhaal voor hier
Mijn ex heb ik met alle liefde géén contact meer mee, maar das weer zo lastig met een kind
zaterdag 6 september 2008 om 13:01
Wat is er veel geschreven zeg Ik ben dus net pas uit bed
Pop, ik vind het echt ontzettend knap dat jij dat met hem kan. Vrijblijvende seks met iemand waar ik niets voor voel kan ik handelen, maar met iemand waar ik wel gevoelens voor heb, maar die dan weer niet beantwoord worden... ik kan het iig niet en verzuip er dan alsnog in.
Geniet er van en blijf goed bij jezelf
Miran, wat is een Tannasfeest? En heb je contactgegevens van die leuke man? Maar wel een leuk feestje dus
Hier hoost het behoorlijk. Echt herfst dus. Ik vind het een geweldig excuus om straks alleen even wat boodschappen te halen en de rest van het weekend te kluizenaren.
En over het overblijven, ik denk gewoon eigenlijk dat er helemaal geen man is die bij mij past, maar stiekum hoop ik dat er wel ooit eentje voorbij komt struikelen
Pop, ik vind het echt ontzettend knap dat jij dat met hem kan. Vrijblijvende seks met iemand waar ik niets voor voel kan ik handelen, maar met iemand waar ik wel gevoelens voor heb, maar die dan weer niet beantwoord worden... ik kan het iig niet en verzuip er dan alsnog in.
Geniet er van en blijf goed bij jezelf
Miran, wat is een Tannasfeest? En heb je contactgegevens van die leuke man? Maar wel een leuk feestje dus
Hier hoost het behoorlijk. Echt herfst dus. Ik vind het een geweldig excuus om straks alleen even wat boodschappen te halen en de rest van het weekend te kluizenaren.
En over het overblijven, ik denk gewoon eigenlijk dat er helemaal geen man is die bij mij past, maar stiekum hoop ik dat er wel ooit eentje voorbij komt struikelen
zaterdag 6 september 2008 om 13:08
He, Pop, ik wou dat ik zo in elkaar stak als jij!! Ik zat ruim een maand geleden in jouw situatie: leuke vent ontmoet maar hij wilde geen relatie maar wel gezelligheid.. ik heb het geprobeerd maar na een week (met héél véél tranen) toch maar besloten het niet te doen. Dat vind ik echt het allermoeilijkste: weten dat iemand níet verliefd op jou is terwijl jij die gevoelens wel voor hém hebt..
Maarjah, nu zit ik ook weer zonder knuffels en zonder seks. Ik vind je keuze echt heel stoer, zoals ik al zei, ik wou echt dat ik het had gekund...
Verder was de sportschool toch best wel weer lekker De rest van de dag moet ik nuttige dingen doen van mezelf. Fijne zaterdag allemaal!
Maarjah, nu zit ik ook weer zonder knuffels en zonder seks. Ik vind je keuze echt heel stoer, zoals ik al zei, ik wou echt dat ik het had gekund...
Verder was de sportschool toch best wel weer lekker De rest van de dag moet ik nuttige dingen doen van mezelf. Fijne zaterdag allemaal!
zaterdag 6 september 2008 om 13:11
Vleer is ook wakker .. en heeft een punt achter LLM en haar gezet.
Vleer werd gisteravond wederom flauw van de opmerkingen dat hij niet verliefd wordt . Mijn gedachten dat t voor hem een soort van escape is werden steeds meer op de voorhand gebracht.
Stukje vertrouwen was ik kwijt geraakt afgelopen week.
Vleer heeft hem bedankt voor de fijne weekjes en hem t allerbeste gegund.
Voelt goed om dit gedaan te hebben.
Vleer werd gisteravond wederom flauw van de opmerkingen dat hij niet verliefd wordt . Mijn gedachten dat t voor hem een soort van escape is werden steeds meer op de voorhand gebracht.
Stukje vertrouwen was ik kwijt geraakt afgelopen week.
Vleer heeft hem bedankt voor de fijne weekjes en hem t allerbeste gegund.
Voelt goed om dit gedaan te hebben.