Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
WM, welke afkortingen begrijp je niet?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 06 september 2008 @ 16:34:

Sun, tuurlijk mag je wel met andere mannen praten doe eens niet zo raar!

Maar misschien vond hij je gewoon heel erg leuk en had tie ff last van een gekrenkt ego.

Lastige fase, de net niet meer single fase

Voel je je wel alweer in een relatie?

Voelt het goed, rustiger dan de eerste keer met VM?

Ik vond het ook echt een hele rare reactie van die man.

Aan de ene kant voel ik me weer een beetje in een relatie maar aan de andere kant ook totaal niet. We gedragen ons namelijk nog niet helemaal naar een relatie. We spreken wel met elkaar af, maar we stemmen nog niet dingen op elkaar af. Wel bellen en smsen we veel. En ja, het liefst zie ik hem heel veel (trek ik bij hem in, maken we kindjes, haha grapje), maar dat zit er gewoon niet in. En we moeten ook gewoon rustig opbouwen, maar ik wil hem zo graag. Toch geeft hij mij wel het gevoel dat hij mij ook graag wil, dus het voelt goed.

Vleer, M&M's - en dan die gele zak - werken bij mij erg goed op zulke momenten!

Pop ik vind het erg bijzonder hoe jij het aanpakt met WWZE. Ik zou het niet kunnen maar als het bij jou goed voelt, dan moet je dat doen. Ik het goed contact met een paar van mijn exen. Ook Ex (waarover ik een jaar geleden heeeeeeeel veel geforumd heb) is een goede vriend van mij geworden. We spreken regelmatig af en voor hem heb ik geen gevoelens meer.

Bij mij is het wel zo dat ik dus met Ex ook geen seks meer kan hebben. Niet omdat ik ooit een relatie met hem heb gehad, maar omdat ik alleen seks met iemand kan hebben waar ik gevoelens voor heb. Een SV'tje zou ik dus nooit kunnen hebben. Veel te gecompliceerd voor mij.
POP....zoals jij verleid wilt worden....tsja dat zou ik ook het liefste willen Maar verleden wijst uit....dat ik naar mijn inziens lang kan wachten dan Volgens mij zijn er maar weinig keren geweest dat ik niet de eerste stap heb gezet.... (bij een aantrekkelijke man dan..... )

En ik vind je echt heel sterk......

Evenals Vleer....en Meta!! Echt toppers!!! Wow!!
Pop ben je niet bang dat je je zelf nu ernstig te kort doet ? Dat de *ware* jou of jij hem straal voorbij loopt doordat je met WW loopt te *klooien* ???
Greep uit de afkortingen de afgelopen 2 pagina's

RPO

BTM

VL

LLM

WW

SV snap ik

ONS snap ik
quote:winkelmandje schreef op 06 september 2008 @ 17:12:

Greep uit de afkortingen de afgelopen 2 pagina's

RPO = relatie planet Oostenrijk (vleer haar ex date die ze dus van RP heeft en even daarna ging hij op vakantie naar oostenrijk wintersport)

BTM= BuurTMan van Vleer een vriend/kennis die vlakbij woont

VL= Vriendje/scharrel/date van ehh LiefMeisje ?

LLM= LeukeLiftMeneer , Vleer haar laatste date en hij werkt bij een liftbedrijf

WW= scharrel/date van Pop

SV snap ik

ONS snap ik
** Winkel gaat het proberen te onthouden! **
*SD is ook wel weer aan een afkortinkje toe, maar dat was al duidelijk hihi...*

Sun, hebben jullie er al wel over gesproken

of is het echt "an issue we don't talk about verhaal (waar ik dan ook weer nerveus van zou worden)

Djeez wat ben ik eigenlijk een stresskip!
Hey winkel, nieuw kleurtje!

Staat je goed, je kan het hebben

Jij dus niet gaan shoppen, maar lekker een lummeldagje thuis gehouden.
Ja ik voelde me rood Alleen zie ik de veranderinng zelf nog niet op de pagina

Ja een hang dagje....net bij de Appie lekkere fles rose gehaald, lekkere brie en toastjes......dat gaat vanavond smikkelen worden Rose was dan wel weer 5 pleuro's...maar goed.

Hoe was het wandelen met summerhond en vriendin?

Vleer....thanks for the update.....RPO...ben jij ook laatst naar het RP feestje geweest? Enne goede ervaringen met RP?
Kolere Vleer deed balkon deur open en tis gewoon rete warm op mijn balkoniaatje .. Wat doe ik dan in vredesnaam binnen ?

*Vleer sleept laptop , sigaretten en asbak en roseetje mee naar buiten*
Vleer is niet naar RP feestje geweest maar heeft met vriendin en 2 vrienden overlegd om komend feestje er wel heen te gaan.

Vleer heeft net even stoofpeertjes ijs gegeten .. errug lekker
Ik vond het ook wel voor herhaling vatbaar.....was erg gezellig! Al zeg ik het zelf. Kwam op als een grap met 3 andere vriendinnen maar heb me uiteindelijk kostelijk vermaakt. Alleen me helemaal niet bezig gehouden met de mannen!

Enige wat mij verbaasde is dat er echt mensen voor de deur aan het wachten waren of ze nog kaartjes konden overkopen....omdat het uitverkocht was!
De LHM heeft me toegevoegd

Nu eerst eens uitzoeken of het nu wel of niet meer aan is met zijn vriendin....

Hier een onwijze lummeldag, wel de badmaker weer laten glimmen! Maar te lui om boodchappen te doen, dus ben maar wat blij dat de SRV man straks langs komt
ach altijd leuk hello goodbye op NL 2 ...
IK WIL OOK STOOFPEERTJES IJS!!!

waar koop je dat Vleer?

Hier trouwens geen mooi weer meer, windkracht 5 op mijn balkonia

Hey Ivy, das goed nieuws!!

Gewoon vragen lijkt me over zijn vriendin, het kan maar gelijk duidelijk zijn toch!

Ik ga morgen maar eens druk aan de schoonmaak

Ikke was op het RP feest vorige week

ontzettend gelachen,maar scoringskans op leuke RPmeneer 0!
Hellllllllllloo!!

VL?? Haha... is geen vriendje/scharrel/date van Lief Meisje hoor!! Zag het hier ergens voorbij komen...

Helaas ook hier geen man in mijn leven momenteel... merk dat iedereen (de singles dan) momenteel erg veel behoefte hebben aan een leuk vriendje (hier dus nog zó één! )

Beetje saaie dag gehad hier... geen zin om wat te doen. Wel vanmiddag mezelf nog even gedwongen naar buiten te gaan en even naar de Praxis etc te gaan... en toen bleek het hartstikke lekker weer te zijn!! (en ik had een dikke koltrui aan
Stoofpeertjes ijs kan je vinden bij de Super de Boer .. maar tis van den Hartog dus zullen vast meer plekken zijn waar ze t verkopen..

Echt superrrr ijss

Sorry Lief Meisje ... raak zelf ook in de war met al die afkortingen hihi

Vleer gaat de tent sluiten en wachten op haar ouders die haar oppikken om uit eten te gaan .. Gezellig
Ooooh een SV!! Nee ik kan het ook niet hoor....ik sta dan niet open voor iemand anders. Ik heb tijdje een SV gehad (lang lang geleden :-)), was eventjes leuk maar uiteindelijk werkte het niet voor mij.

En Miranda....ik word ook liefst veroverd ipv dat ik de stap moet nemen. En eigenlijk heb je niets te verliezen als je zelf een move maakt...toch?

Ivy wie is LHM? Ik moet er echt nog inkomen met al die afkortingen

Hebben julie nog leuke plannen voor vanavond? Ik ga nu eten bij vrienden...nog even snel AH in.

Iedereen een fijne avond!
Geeft niks Vleer!!

Owh lekker stoofpeertjes ijs???

Lief Meisje heeft de laatste week echt enorme vreetbuien en eet alles wat los en vast zit... niet goed voor de weegschaal alleen. Dus heb mezelf voorgenomen weer even te gaan matigen.. maar zoooooooo moeilijk!! Heb alleen maar zin in chocolade, koekjes, dropjes... (en het is niet eens die periode van de maand... dus heb ook nog eens geen excuus

Vleer, goed van je dat je er een punt achter hebt gezet. Als het uiteindelijk toch niet werkt, dan houdt het op een gegeven moment toch echt op...

Veel plezier met je etentje!
LHM is Leuke Hyves Meneer (van Ivy dus)
Is t misschien een idee om met een paar singles van hier naar RP feest te gaan?

Meta is ook wel weer eens in voor zo'n feestje, is wel eens naar zo'n zelfde ding van Lexa geweest, enorm geiten met meiden

Ik heb via RP een goede vriendin gevonden en aantal leuke dates, PM heb ik via een andere site gevonden

@SD Kijk voor gedachtes in je mailbox eens hier

Ik heb voor dinnetje t boek van Annemarie gekocht en een doosje vol liefde

En wat zal ik nu eens aantrekken, want het is idd best lekker weer buiten
Wat een mooi kado!

Het boek van Annemarie heeft me zo ontzettend veel inzichten gegeven in het positief denken

(al ging dat deze week een beetje de mist in hihi)

Ik ben wel klaar voorlopig met de RP feesten maar een gewoon feestje ben ik ook wel voor in
Whiehoeoeoeoe....Summertje heeft ook in mailbox mooie gedachtes!!!

AUW....die inspiratie kaarten zijn wel confronterend!

Daar ga ik eens goed over nadenken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven