VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik was zo vals geweest om beide raampjes open te gooien. Weg met vliegende rat!

Ok, als ik later heel groot ben en ook heel rijk (I wish) dan ga ik alleen nog maar Christian Louboutin schoenen kopen *kwijl*

Ow gaaaaaaaf! Alleen moet je dan niet net als ik 25 minuten naar je werk lopen omdat de 2e hands fiets die je speciaal voor het pendelen naar je werk gekocht had, gejat is. Dan zijn die stilettohakken na een week minstens 3 cm korter.

Overigens heb ik net de meest vieze chips allertijden op. Kettle chips honey barbecue, smaakt echt helemaal nergens naar.

Heb net het zesde en laatste deel van een reeks Star Trek Enterprise gezien. Videobanden, nostalgie!
Gave laarzen Vrolijk! Ik zie je al echt in een latex jurkje met zweepje en die laarzen eronder!
Met deze schitterende plaatjes wens ik u allen fijne dromen toe!
quote:dropje schreef op 05 september 2008 @ 23:22:

Gave laarzen Vrolijk! Ik zie je al echt in een latex jurkje met zweepje en die laarzen eronder!

Jammer dat Vrolijkerd witjes wegtrok bij de prijs

Maar mocht ik ze zien in Parijs, sta ik niet voor mezelf in vrees ik.
Strak Trek Voyager blijgt het allerleukst hoor Drop.

Ik vind Ketle HB wel lekker! Heerlijk! Samen met Lays oriental Spicy en Sweet Chili. Hmm...

Serieus, ik vind ze echt heel gaaf. Ik heb nog heel hoge zwarte pumps staan met een wreefbandje en zilverkleurige hakken, ze zijn net iets te hoog om de hele dag comfortabel te dragen maar ik vind ze nog steeds super (een jaar of 10 geleden in Londen gekocht).
Oriëntal Fresh and Spicy zijn mijn favo's en daarna thai sweet chili. Maar de Kettle HB nee, veel te flauw en een beetje te 'crispy'.
En Voyager rules, we zijn nog steeds op zoek naar het laatste seizoen in de luxe rode verpakking, maar het is een mission impossible.
Ik hou wel van crispy. Oriental spice is heerlijk! Hot Wok ook lekker.

Ik ben dol op hoge hakken. Vrolijkerd gaat onder de trap samen met een vriend die timmerman is een opbergkast maken. Ik denk alleen niet dat hij beseft dat ik heel veel ruimte nodig heb. Ik vrees echt dat ik toch nog wel, ondanks de opruiming laatst, aan de 30 paar minimaal kom. (en ik wil graag de Louboutin's)
Wel, zij die gaan plassen en slapen groeten u, morgen weer een dag en Vrolijk zie ik lekker volgende week!
Watte, 30 paar????? Oh ja, the Dutch Imelda Marcos, dat is waar ook!

Ik heb een halve fles rode wijn in mijn mik, is het te merken of valt het mee?
Heels zijn niet voor comfort. Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.

Dit zijn mijn moeder's wijze woorden. Het verbaast zeker niemand dat zij ook een aanzienlijke schoenencollectie heeft? :-)

Ik denk dat mijn zussen, moeder, Loeder en ik ruim aan de 150 paar schoenen zouden komen.
Valt mee, ik heb een paar bellen witte wijn op :-)

Truste meid, ik ga zwemtas pakken, DS-en en naar Bed!
Ga eens met Koninginnedag op het Malieveld in Den Haag de schoenen die je een jaar of 5 niet gedragen hebt, verkopen. Kun je daarna weer nieuwe kopen.

Hier ook zwemtas pakken, da's waar ook.

Truste!
Schoenen van Vrolijk zijn niet aan mij besteed. Zou er ernstige evenwichtsstoornissen van krijgen.

Parkiet, ieuw. Ik hou helemaal niet van dieren. Echt. Heb een uitzondering gemaakt voor de Kefpep en dat is -gekukkig- ook wel goedgekomen, maar andere honden ofzo? Nee. Overigens is de verhouding met Kefpep wel een haat-liefde verhouding hoor.

Wij krijgen vanavond eters die niets lusten., Geen buitenlands eten , geen vis, geen champoignons en weet ik veel wat nog meer niet. Heb besloten dat we maar gaan gourmetten. Weinig voorbereidng, altijd goed en kinderen (Pebbeltjes + jongen van 6 en meisje van 10) kunnen lekker meedoen.

Heb verder barstende koppijn, heb erg veel wakker gelegen. Maak me druk om van alles en niets. Ik vind anticonceptie een issue, Pebblo niet. Die snapt niet waarom ik met mijn pil wil stoppen, maar als ik dat dan persee wil mioet ik het maar doen. Over andere oplossingen wil hij niet nadenken, steriliseren is niet bespreekbaar en "last van je hormomen heb jij toch wel, ook zonder pil". Kan me daar wel over opwinden eigenlijk en ga toch maar weer gesprek forceren en anders samen naar huisarts om het te bespreken.

En ik was gisteravond pissig. Hij kwam om 21.30 thuis (had nog gewerkt) en zei dat hij het gezellig vond als ik niet zou computeren of DS-en. Oke, dus samen op de bank. Wat doet hij terwijl ik aan het praten ben (tegen hem)? Hij zet de tv harder!

Nou, eerst maar zorgen dat de boodschappen in huis zijn en daarna doe ik ook alleen nog het hoognodige!
Wanneer is exaangetrouwde nicht geland Dropje. Exbuurjongen donderdagochtend.

Eters die niets lusten zijn mega irritant vind ik. Dat maakt je ook onzeker, als je dan iets klaargemaakt hebt ben je steeds bang dat daar dan ook iets in zit dat ze niet lusten.

Gourmetten is dan een goede optie, al vind ik dat dat toch altijd meer voorbereiding vergt dan je denkt. Al dat spul snijden enzo.

Ik laat Knorrie op het moment huilen. Hij is steeds 5 minuten stil en dan komt er weer een kort huiltje van een paar seconden. Zielig. Maar ik wil dat hij zelf in slaap valt.
Nou, ik heb net een kant en klare gourmetschotel besteld bij de slager. (wel duur, 45 euro. Hij rekent 4 volwassenen + 4 kinderen= 6 volwassenen. ca 3 ons vlees pp en dan 7,50 pp)

En dan stokbrood, kruidenboter. Maak veldsla met komkommer, tomaat, feta en pijnboompitten (waarvan ik vermoed dat ze geen feta en geen pijnboompitten lusten) en dressing met balsmicoazijn. En heb een bak russisch ei slade. Verder wat geraspte kaas (kun je op broodje smelten) en uienruingen. Augurkje erbij en klaar. Simpel, maar wel lekker.
Balsamico azijn zullen ze ook wel niet lusten .

Mij lijkt het allemaal heerlijk!

Ik snijd ook altijd champignons, maar dat lusten ze niet dus dat scheelt weer. En paprika. Maar dat lusten ze zeker ook niet . En ui idd. En dan maak ik geklutst ei. En pannenkoekenmix.
Champignons en paprika lusten ze niet. En voor mij hoeft het niet en alleen voor Pebblo snij ik het niet.
Pannenkoeken mix, dat is dan het enige dat er gemaakt wordt door de kinderen schat ik zo in, maar wel slim idee.

Laarzen, pffft, ik ben toch echt meer van de stampers, krijg al kramp in mijn kuiten als ik ze zie. Ze zijn wel weer erg indrukwekkend .

Ga nu weer verder met zaterdag-klus-dag. Dochter gaat sokken uitzoeken en ik ga maar weer eens door de kledingkast van BNJMN en de anderen, te kleine spullen eruit, zodat ze er weer netjes bijlopen (ik ben een slechte moeder, als ze eenmaal iets aanhebben, ook al is het te klein, heb ik nooit zin om ze weer om te -laten- kleden).
Lien, dat doe ik ook niet hoor. En ik neem me dan altijd voor om die te kleine kleding dan 's avonds direct weg te leggen. Maar dan gooi ik het in de was zodat het schoon weggelegd kan worden. En na het wassen en drogen leg ik het gewoon weer in de kast terug.....

Heb net wel wat verwassen ondergoed van Schorrie weggelegd. Weggooien durf ik dan weer niet, want stel dat hij een keer een onderbroek tekort komt .

Zo maar eens boodschappen doen, ik moet voor 20 euro spullen hebben want dan krijg ik gratis new born luiers en de luiers zijn bijna op.
Bij de Pebbeltjes is het de kast al uit voordat het te klein. Als het precies past met een kleine neiging naar te klein doe ik het weg.

Reminds me, ik moet ook kledingkasten Pebbeltjes wel even uitzoeken. KP heeft sowieso winterjas nodig, maar is deze zomer behoorlijk gegroeid dus lange broeken nodig!

Ik ga stofzuigen en kamer en keuken aan kant brengen.

Was laat ik nog een dag voor wat het is. En slaapkamers ook. Of die ruim ik toch even op. En wc moet ook wel even. Blegh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven