Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Haha....dat gebeurt mij nou nooit...

Maar altijd leuk om zo'n verhaal te horen!!
Grappig! Dan kan een doodsaaie verjaardag toch nog een leuke wending krijgen!

Ik heb de keuken gepoetst. Alles afgewassen en vervolgens actief met de Muscle bezig geweest. Vloer gedweild! En dat voor de zaterdagavond...

*Sun heeft nu echt alle ramen open want vergast bijna door de overdosis Muscle die ze heeft gebruikt...*
Wat geweldig om op die manier iemand tegen te komen

Ivy heeft geen dodelijk saaie verjaardagen in de agenda staan
Deze dame gaat maar weer eens slapen....ben gesloopt en heb de gehele dag niets gedaan.......

Nog één dagje en dan weer werken.....Morgen eerst collega's aanmoedigen tijdens marathon... 's avonds komt een vriend film kijken. Kan ik eindelijk weer eens tegen een mannelijk lichaam aanhangen

Fijne nacht en slaap lekker voor straks!
Sun: Wil je mijn vloer ook nog even meenemen met dweilen?
quote:winkelmandje schreef op 06 september 2008 @ 23:15:

Sun: Wil je mijn vloer ook nog even meenemen met dweilen?

Ik kom eraan! Zal ik de keuken ook even doen?

Trusten dames!
*uch,kuch,hoest,proest*

Jeetje Sun.....die Muscle luchten zijn zelf hier te ruiken!!!

(wat een zaterdagavondbesteding zeg.....de keuken poetsen)

Ivy,WM ik stel voor dat we op zoek gaan naar dodelijk saaie nieuwe vrienden die ergens de komende maanden jarig gaan zijn..

Oe Ivy, heb je al wat gehoord van LHM?

*SD is te nieuwschierig,weet ze zelf ook wel maar kan mezelf echt niet bedwingen*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee, volgens mij houdt LHM zijn Hyves niet zo up to date. Dus ik moet geduld hebben. En dat heb ik zoooo niet

Waar zouden we saaie vrienden kunnen vinden? Die dan ook nog eens saaie verjaardagen geven?

Of mss moeten we zelf een saai feestje geven?
Hmmm, hoe organiseer je een saai feestje met Aantrekkelijke Leuke Mannen? Het feestje moet wel saai blijven natuurlijk.
Vleer meldt zich dat ze thuis is en is thuis gebracht door een witte auto met rode en blauwe strepen. Wilde ze geld geven maar dat wuifden ze weg.. Sinds wanneer dragen taxi chauffeurs blauwe pakken ???

Gelukkig was de chauffeur een bekende en vond t niet kunnen dat zon leuk blond meisje alleen over straat liep. Tsss hoefde maar 500 meter over straat te lopen naar mijn eigen huis..

Eindelijk eens thuis gebracht door politie altijd mijn wilde droom geweest
Vleer kreeg smsje van LLM : Bedankt voor de leuke tijd. Je bent echt een schatje ! X x

Vleer denkt tsjah daar heb ik wat an .. NOT maar goed wel lief van hem
Wil geen schatje zijn

Vleer is toch super wijf ?!?!?!!!!!!
Vleer.....hihi heeft wel een super veilige en goedkope taxi gehad! Man in uniform? Was dat niets

Tsja dat je een schatje bent.....zie het positief....hij denkt wel positief over jouw....beter dan dat hij jouw een rot wijf vindt!

Enne het belangrijkste is toch dat jijzelf weet dat je een SUPER WIJF bent??? Jouw tijd komt echt nog wel!!

Wel een fijne avond gehad?

Ivy, Sun en SD...ik denk dat we zelf maar een "saai" feestje moeten organiseren met leuke, aantrekkelijke en intressante mannen!

Nou ik ga ontbijten en dan naar de Marathon toe om mijn lieve collega's te steunen.....omdat ze zelf niet kan lopen!
quote:liefmeisje2 schreef op 05 augustus 2007 @ 22:16:

Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd? 26

- Hoe lang al single? 12 uur

- Langste relatie ? 2.5 jaar

- Kortste relatie? 3 maanden

- Regio? brabant

- Aan het daten? nee

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 0

- Sterrenbeeld ? boogschutter

- Kinderen of kinderwens ? voorlopig niet

- Hobby's (speciaal voor Q) dansenGisteravond ben ik aan de kant gezet. De reden; ik ben te slim. Ik ben nu heel boos en voel me tamelijk dom..afgezien van vrijdag en zaterdag heb ik het niet zien aankomen. Ik overleef het vast wel maar ik voel me niet bepaald happy.
Moggel,

wat een zeik weer zeg!

Vleer,prima taxirit naar huis dacht ik zo!

en dat sms-je, vinnik eigenlijk wel lief!

Hoeveel kerels doen dat nou?

WM, lekker weertje voor een marathon,neem je wel een pluutje mee dear?

En wat betreft ons saaie mensen feestje

Ik ken niert zoveel saaie mensen en de knappe stoere kerels die ik ken willen mij niet (of ik hun niet)

Ow wacht eens...als jullie nou ook van dat soort kerels hebben dan kunnen we ze wel uitwisselen.

Vraag alleen blijft dan, waar halen we die saaie mensen dan vandaan?

Advertentie zetten dan maar.

Saaie mensen gezocht voor wilde sex orgie?

Marie-Liselotte, welkom.

Hoop dat je het een beetje gaat trekken de komende tijd.
Goedemorgen!!

Ik zie dat ik binnenkort naar een saaie verjaardag moet? Dat soort dingen overkomt altijd een ander he? Wel leuk voor je vriendin SD! En ik ken wel stoere en leujke kerels maar dat hoort dan helaas een vriendin bij. Wel goed idee dat uitwisselingsprogramma.....

Marie-Liselotte...hoe zit dat dan? Aan de kant gezet omdat je te slim bent?
En weer naar de sportschool

*SD heeft nog best wel last van spierpijn van het Xco-en*
Goedemorgen allemaal!
Even een vraagje...wat vinden jullie ervan als die ex van 15 jaar geleden (waar ik over verteld had) die mij via hyves gevonden had... opeens "ons nummer" en een foto van ons (redelijk close) op zijn hyvespagina zet?? Enerzijds vind ik het wel schattig en lief, leuk, maar vraag me wel af of zijn vrouw dit nou echt zal waarderen? Toch een beetje raar of niet?
Mogge!

Koffie....

Gezellig hier, wel weer veel bijlezen....dus de verhalen lopen een beetje door elkaar nu voor mij.....

Vleer, wat stoer van je !! En bedenk maar zo, als hij je echt meer dan leuk vindt dan komt hij vanzelf wel terug.

Ok, over tannasmeneer (tannas=tennis ivy

Hij was dus op dat feest vrijdagavond. Ik had hem op donderdag al gespot toen hij moest spelen in het toernooi bij ons (ik doe niet mee vanwege rug). Leuke lange vent met vlotte babbel en good looks...Vrijdag dollen met elkaar, dansen/drinken etc. Kon wel goed merken dat hij mij leuk vond maar tegen andere dames deed hij ook spontaan en......een maatje van hem ken ik al wat langer en die kijkt ook de hele tijd naar mij, dus.....was een move misschien daarom ook lastig voor hem..(concurrentie....haha)....maarja ik vind dat maatje aardig, maar meer niet.....hij is gewoon lekkerrr...

Bij het weggaan fietste hij met iemand mee, dus vette kus op de mond en een tot morgen....Gisteren zijn wedstrijden gezien en dat was gezellig de hele dag, maar dat maatje was er dus continu bij. Leek wel vastgekleefd....dus ik kon weinig move maken en hij misschien ook met al die aagjes....

Hij draagt een ring, ben er al achter dat dat geen trouwring is, en dat hij geen kids heeft. Maar ik voelde me echt een soort van te trots om te vragen of hij een vriendin heeft cq een keer wat te gaan drinken. Er waren continu anderen bij ook die mij erg goed in de gaten houden....ik zit al lang bij die tennisclub...

Nu ben ik volgende week uitgenodigd voor een housewarming en hij zou sinds dat feest van vrijdag, waar hij dus nieuwe mensen heeft leren kennen (hij is nieuw bij onze club), ook een uitnodinging krijgen....maar hij wist nog niet zeker of hij ging.

Dus......als hij volgende week niet komt.....dan is het zomer-tennisseizoen eigenlijk ten einde.....en zie ik hem niet meer.....tenzij ik zijn nummer ga achterhalen en hem ga bellen......zouden jullie dat doen? of vinden jullie, hij moet maar achter mij aangaan...........
ohwwww dit is wel een record-lange-post van mij, wel ego-post, sorryy
LM, ja vind ik ook raar...........
Yeah gezellig een record lange post van Miranda!!!

Klinkt allemaal erg leuk en gezellig. Ik zou zeggen "go for it", wat heb je te verliezen?? Hij is leuk, gezellig, lekker en ongebonden en als hij niet wil afspreken is er ook geen man overboord, aangezien het seizoen dan toch afgelopen is en je hem (voorlopig) niet meer tegenkomt!

Ja toch wel raar van ex dus? Blij dat ik niet de enige ben die dat vindt... heb er maar luchtig op gereageerd toen ik het net zag (de foto).
LM, ja is waar, voorlopig zie ik hem toch niet, maar het punt is juist....ik weet niet of hij ongebonden is.....
ergens denk ik..........als hij mij ook echt zo leuk vindt, dan zorgt hij wel dat hij op die housewarming komt. toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven