Vriendin is teleurgesteld

14-07-2015 19:10 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-03-2017 22:26
Reden: OP verwijderd, passende maatregelen genomen. Mvg, Moderator Viva
% gewijzigd
Waarom afspraak met ex precies in dat weekend door laten gaan? Beetje vreemd. Kun je die niet verzetten?
Hatsjikideee...
Ga lekker met je vriendin wat leuks doen. Haal die spullen een andere keer op.
Waarom heb je die afspraak met je ex op een dag gemaakt waarop je er niet zou zijn? Dat weekendje was toch al 8 weken geleden geboekt? Ik snap dat je vriendin dit niet leuk vind.
Ik vind je een belabberde vriendin

Van mij had je helemaal niet meer hoeven komen

Je hebt 52 weekenden per jaar om een gesprek te voeren met je ex en je spullen terug te halen

Waarom plan je dat in een weekend waarin je een afspraak hebt staan?

Ik vind het bijzonder egoistisch
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vind dat je vriendin gelijk heeft. Bovendien ontzettend lief van haar om dit voor je te regelen.

Je had met ex maar wat anders moeten afspreken.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Iedereen unaniem, op dezelfde tijd ook nog!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Summerdance schreef op 14 juli 2015 @ 19:13:

Ik vind je een belabberde vriendin

Van mij had je helemaal niet meer hoeven komen

Je hebt 52 weekenden per jaar om een gesprek te voeren met je ex en je spullen terug te halen

Waarom plan je dat in een weekend waarin je een afspraak hebt staan?

Ik vind het bijzonder egoistischDit!
Ik kan mij jou vriendin goed voorstellen! Je wist dit al heel lang, het is geboekt, er zijn nog zat andere dagen dat je met je ex kan afspreken voor de laatste spullen en om het af te sluiten!
Team vriendin.

Zou me ook wat afgewezen voelen. Verzet die afspraak met je ex als je je vriendin belangrijker vind.
O, mosterd dus! 😜
Ben het wel met je vriendin eens. Afspraak met haar was gemaakt en het is een beetje lullig om dat opeens aan te passen.

Kan je die afspraak met je ex niet verzetten? het lijkt erop dat je die afspraak belangrijker vind dan afspraak met vriendin anders...
Je vriendin heeft helemaal gelijk. Geen leuke actie!
Summerdance heeft gelijk.

Wat zou ik boos zijn als vriendin. Denk je je vriendin te helpen, krijg je dit als dank.

Je hebt het woord vriendschap echt niet begrepen.
Zou het ook belachelijk vinden dat je precíes in het weekend dat je met je vriendin op weekend gaat, afspreekt met je ex. Je plant daar maar 'n andere dag/avond voor. Prioriteiten stellen.
Shoot first, ask questions later!
Je vriendin heeft je opgevangen, je opgelapt en geeft je een onwijs lief cadeau. Wat denk je zelf?

Kiezen tussen je waardeloze ex of lieve vriendin... Ik was klaar met je geweest.
quote:koekkie schreef op 14 juli 2015 @ 19:15:

Ik kan mij jou vriendin goed voorstellen! Je wist dit al heel lang, het is geboekt, er zijn nog zat andere dagen dat je met je ex kan afspreken voor de laatste spullen en om het af te sluiten!

Eens.

Dit kun je echt niet maken!
Voor mij zou je helemaal niet meer hoeven komen trouwens en ik zou ook niet weten of ik je uberhaupt nog wel als vriendin zou kunnen zien. Echt, hoe háál je 't in je hoofd?
Shoot first, ask questions later!
Na 7 maanden is er , uitgerekend dit weekend , tijd om de spullen terug te geven? Blijkbaar zijn die niet zo belangrijk, want je had ze de afgelopen maanden niet nodig. Wat je wel nodig had waren goede vrienden na zo'n moeizame relatie en wat doe je nu.........je verkiest hem boven je vriendin !

Ik begrijp je vriendin volkomen!
Wil je een eerlijk of diplomatiek advies? Het gaat allebei ongeveer op hetzelfde neerkomen hoor, dus de boodschap blijft hetzelfde.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Ook team vriendin.

Die spullen heb je sinds December blijkbaar niet ontzettend nodig gehad. Waarom moet je ze dan juist in het met vriendin afgesproken weekend gaan halen? Leuk dat je het ook fijn vindt om hem te spreken maar ik zou als vriendin ook echt niet blij zijn. Er zijn zat andere zaterdagen. Komt op mij over alsof je vriendin geen prioriteit is.
anoniem_94953 wijzigde dit bericht op 14-07-2015 19:20
Reden: zin anders
% gewijzigd
quote:valentina82 schreef op 14 juli 2015 @ 19:18:

Je vriendin heeft je opgevangen, je opgelapt en geeft je een onwijs lief cadeau. Wat denk je zelf?

Kiezen tussen je waardeloze ex of lieve vriendin... Ik was klaar met je geweest.Eens! Een lul van een vent gaat niet voor. Haal je meuk maar een andere keer op.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Dat je dit nog moet vragen....

Ik vind dat je vriendin nog héél mild is, wat mij betreft was het over en sluiten met de vriendschap.
What have we done....
Na 8 maanden van uit elkaar zijn, heb je afgesproken dit weekend je te spullen halen!

Ja ik had het als vriendin ook niet leuk gevonden.

Kun je toch ook een ander weekend je spullen halen?
C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven