
Ergenissen bij supermarkt
woensdag 4 maart 2015 om 20:06
In het kader van "onbelangrijk, maar toch even lekker zeuren"... Heb me net kapot geërgerd bij de supermarkt! Stond netjes in de rij bij de kassa te wachten totdat ik mijn spullen op de band kon zetten, met nog twee wachtenden voor me. Komt er achter mij een man staan met een kar vol boodschappen. Op dat moment gaat de kassa naast ons open, de kassiere zegt dat de volgende aan de beurt is en ja hoor... mijnheer racet als een gek met zijn kar naar die kassa en gaat doodgemoedereerd zijn kar staan uitladen zonder op of om te kijken. Ik vind dat zo aso!
Lijkt me toch niet meer dan normaal dat je op zijn minst degene die voor je staat vraagt of hij of zij naar die kassa wil of ligt dat nou aan mij?
Naar aanleiding hiervan vraag ik me wel af of er nog meer mensen zich ergeren aan andere mensen in de supermarkt. Barst los zou ik zeggen
Lijkt me toch niet meer dan normaal dat je op zijn minst degene die voor je staat vraagt of hij of zij naar die kassa wil of ligt dat nou aan mij?
Naar aanleiding hiervan vraag ik me wel af of er nog meer mensen zich ergeren aan andere mensen in de supermarkt. Barst los zou ik zeggen

woensdag 15 juli 2015 om 13:15
quote:JoniJoni schreef op 15 juli 2015 @ 12:04:
[...]
Ik had het een aantal pagina's terug al over mijn ervaring bij Blokker gisteren, maar dit doet me denken aan een voorval wat ik daar ook al eens trof. In de folder stond een leuk douchegordijn, dus ik naar Blokker. Zelf uitvoerig gezocht, bij de badartikelen, winkel rondgelopen, ik kreeg het niet gevonden. Verkoopster aangesproken, en die verwees me naar de badartikelen, dus ik vertelde dat ik daar al gekeken had maar dat het er niet tussen zat. Haar antwoord: "Dan zal het wel uitverkocht zijn". Teruglopend naar de uitgang zag ik in het midden van de winkel een stelling met daarop, jawel, mijn douchegordijn. Het lijkt me dat een verkoopster toch wel moet weten dat aanbiedingen uit de folder op zo'n stelling liggen, en anders lijkt het me toch ook dat je het als verkoopster in je hebt om even de moeite te nemen om mee te lopen in de zoektocht of het aan iemand te vragen die het wel weet. Ik haal er altijd voldoening uit als klanten tevreden de deur uit gaan maar ik merk echt vaak dat het anderen geen drol uitmaakt.
Ik vind het inderdaad raar dat de winkelmedewerkster dan niet even meeloopt... Toen ik nog in een kledingzaak werkte hielp ik ook nog wel eens met zoeken (soms hangen mensen het ook op een rare plek terug). Soms hadden we daar iets wat dan binnen een dag uitverkocht was (leuk koopje). Maar dat wist het personeel dan ook gewoon. We hadden wel eens klanten die dan bleven aandringen dat we toch in ons magazijn moesten kijken (10m2, maar dat weten zij niet)... Dus op den duur liep ik dan gewoon naar achteren, ging even wat drinken/plassen.. en dan was het echt op.
Klant blij dat ik had gekeken... Ik blij want klant is blij
Trouwens, we belden ook vaak een ander filliaal om te vragen of ze nog iets hadden en lieten het dan komen
[...]
Ik had het een aantal pagina's terug al over mijn ervaring bij Blokker gisteren, maar dit doet me denken aan een voorval wat ik daar ook al eens trof. In de folder stond een leuk douchegordijn, dus ik naar Blokker. Zelf uitvoerig gezocht, bij de badartikelen, winkel rondgelopen, ik kreeg het niet gevonden. Verkoopster aangesproken, en die verwees me naar de badartikelen, dus ik vertelde dat ik daar al gekeken had maar dat het er niet tussen zat. Haar antwoord: "Dan zal het wel uitverkocht zijn". Teruglopend naar de uitgang zag ik in het midden van de winkel een stelling met daarop, jawel, mijn douchegordijn. Het lijkt me dat een verkoopster toch wel moet weten dat aanbiedingen uit de folder op zo'n stelling liggen, en anders lijkt het me toch ook dat je het als verkoopster in je hebt om even de moeite te nemen om mee te lopen in de zoektocht of het aan iemand te vragen die het wel weet. Ik haal er altijd voldoening uit als klanten tevreden de deur uit gaan maar ik merk echt vaak dat het anderen geen drol uitmaakt.
Ik vind het inderdaad raar dat de winkelmedewerkster dan niet even meeloopt... Toen ik nog in een kledingzaak werkte hielp ik ook nog wel eens met zoeken (soms hangen mensen het ook op een rare plek terug). Soms hadden we daar iets wat dan binnen een dag uitverkocht was (leuk koopje). Maar dat wist het personeel dan ook gewoon. We hadden wel eens klanten die dan bleven aandringen dat we toch in ons magazijn moesten kijken (10m2, maar dat weten zij niet)... Dus op den duur liep ik dan gewoon naar achteren, ging even wat drinken/plassen.. en dan was het echt op.
Klant blij dat ik had gekeken... Ik blij want klant is blij
Trouwens, we belden ook vaak een ander filliaal om te vragen of ze nog iets hadden en lieten het dan komen
woensdag 15 juli 2015 om 13:50
quote:mssfiddler schreef op 15 juli 2015 @ 13:15:
[...]
Ik vind het inderdaad raar dat de winkelmedewerkster dan niet even meeloopt... Toen ik nog in een kledingzaak werkte hielp ik ook nog wel eens met zoeken (soms hangen mensen het ook op een rare plek terug). Soms hadden we daar iets wat dan binnen een dag uitverkocht was (leuk koopje). Maar dat wist het personeel dan ook gewoon. We hadden wel eens klanten die dan bleven aandringen dat we toch in ons magazijn moesten kijken (10m2, maar dat weten zij niet)... Dus op den duur liep ik dan gewoon naar achteren, ging even wat drinken/plassen.. en dan was het echt op.
Klant blij dat ik had gekeken... Ik blij want klant is blij
Trouwens, we belden ook vaak een ander filliaal om te vragen of ze nog iets hadden en lieten het dan komenGoed zeg
[...]
Ik vind het inderdaad raar dat de winkelmedewerkster dan niet even meeloopt... Toen ik nog in een kledingzaak werkte hielp ik ook nog wel eens met zoeken (soms hangen mensen het ook op een rare plek terug). Soms hadden we daar iets wat dan binnen een dag uitverkocht was (leuk koopje). Maar dat wist het personeel dan ook gewoon. We hadden wel eens klanten die dan bleven aandringen dat we toch in ons magazijn moesten kijken (10m2, maar dat weten zij niet)... Dus op den duur liep ik dan gewoon naar achteren, ging even wat drinken/plassen.. en dan was het echt op.
Klant blij dat ik had gekeken... Ik blij want klant is blij
Trouwens, we belden ook vaak een ander filliaal om te vragen of ze nog iets hadden en lieten het dan komenGoed zeg
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 15 juli 2015 om 14:22
quote:soetkees schreef op 15 juli 2015 @ 12:26:
Van de week had ik er eentje tuk bij de Blokker. Ik kom bij de kassa en zeg vriendelijk goedemiddag. Krijg ik een 'hoi' terug van iemand die druk op haar telefoon koekeloert en mij niet aankijkt. Ze pakt het product, scant het en zegt 9,99.
En gaat weer verder met haar telefoon.
Ik had al een tientje in mijn hand, maar doe even niets. Kijkt ze mij (eindelijk) aan en zegt nogmaals het bedrag. Waarop ik zeg: Ik sta hier hoor, niet op je Facebook. Leg die telefoon nou maar even neer en handel de verkoop netjes af.
Met een smoel als onweer wordt het tientje aangeslagen, product in het tasje gepropt en nee, ik kreeg geen vriendelijke groeten mee naar buiten.Toevallig een Blokker in Den Haag?
Van de week had ik er eentje tuk bij de Blokker. Ik kom bij de kassa en zeg vriendelijk goedemiddag. Krijg ik een 'hoi' terug van iemand die druk op haar telefoon koekeloert en mij niet aankijkt. Ze pakt het product, scant het en zegt 9,99.
En gaat weer verder met haar telefoon.
Ik had al een tientje in mijn hand, maar doe even niets. Kijkt ze mij (eindelijk) aan en zegt nogmaals het bedrag. Waarop ik zeg: Ik sta hier hoor, niet op je Facebook. Leg die telefoon nou maar even neer en handel de verkoop netjes af.
Met een smoel als onweer wordt het tientje aangeslagen, product in het tasje gepropt en nee, ik kreeg geen vriendelijke groeten mee naar buiten.Toevallig een Blokker in Den Haag?
woensdag 15 juli 2015 om 16:38
woensdag 15 juli 2015 om 16:40
woensdag 15 juli 2015 om 16:46
quote:MarianneDavids schreef op 15 juli 2015 @ 16:40:
[...]
Is dat zo, ook in Rotterdam? Nou ga ik binnenkort weer die kant uit dus dan kan ik weer een voorraadje meenemen maar ik zal het dan meteen vragen voor een volgende keer.Ja toen ik nog bonen van de Pelikaan gebruikte altijd besteld. En (toevallig) ook in Rotterdam laten bezorgen.
[...]
Is dat zo, ook in Rotterdam? Nou ga ik binnenkort weer die kant uit dus dan kan ik weer een voorraadje meenemen maar ik zal het dan meteen vragen voor een volgende keer.Ja toen ik nog bonen van de Pelikaan gebruikte altijd besteld. En (toevallig) ook in Rotterdam laten bezorgen.
tweede nick na 15 jaar.

woensdag 15 juli 2015 om 17:05
woensdag 15 juli 2015 om 17:25
woensdag 15 juli 2015 om 17:29
quote:KiaOraHoi schreef op 15 juli 2015 @ 17:05:
[...]
Gewoon dichterbij de Pelikaan gaan wonen, kun je ook ruiken wanneer ze de bonen branden (verbranden)! Heerlijke geur
Dat dichterbij wonen had niet veel gescheeld maar het huis dat we van boven tot onder hebben bekeken had toch wel de nodige minpunten.
Die geur ken ik, als zestienjarige een vakantiebaantje gehad als telefoniste bij een koffie- en theemakelaar maar als de bonen echt verbranden ruikt het niet zo lekker. Daar stond overigens geen grote brander, er werden alleen monsters gebrand. Bij de Pelikaan is wel een behoorlijk aantal keren brand geweest. De eerstvolgende keer dat ik in Zutphen ben wil ik thee met een dubbele portie scones met clotted cream, jammie in het kwadraat. Wel jammer dat ze niet zo veel terrasruimte hebben.
[...]
Gewoon dichterbij de Pelikaan gaan wonen, kun je ook ruiken wanneer ze de bonen branden (verbranden)! Heerlijke geur
Dat dichterbij wonen had niet veel gescheeld maar het huis dat we van boven tot onder hebben bekeken had toch wel de nodige minpunten.
Die geur ken ik, als zestienjarige een vakantiebaantje gehad als telefoniste bij een koffie- en theemakelaar maar als de bonen echt verbranden ruikt het niet zo lekker. Daar stond overigens geen grote brander, er werden alleen monsters gebrand. Bij de Pelikaan is wel een behoorlijk aantal keren brand geweest. De eerstvolgende keer dat ik in Zutphen ben wil ik thee met een dubbele portie scones met clotted cream, jammie in het kwadraat. Wel jammer dat ze niet zo veel terrasruimte hebben.
verba volant, scripta manent.

woensdag 15 juli 2015 om 17:36
quote:amarna schreef op 15 juli 2015 @ 12:51:
Omgekeerd: ik zie ook regelmatig klanten die al pratend in hun telefoon de boodschappen afrekenen. Vind ik heel onbeschoft.Vind ik ook. Ik was laatst een keer bij de Gall&Gall en daar staat een bordje dat ze je niet helpen als je aan het bellen bent. Dan wordt je gewoon overgeslagen en gaan ze naar de volgende klant die wil afrekenen of wat wil vragen. Heel goed vind ik dat.
Omgekeerd: ik zie ook regelmatig klanten die al pratend in hun telefoon de boodschappen afrekenen. Vind ik heel onbeschoft.Vind ik ook. Ik was laatst een keer bij de Gall&Gall en daar staat een bordje dat ze je niet helpen als je aan het bellen bent. Dan wordt je gewoon overgeslagen en gaan ze naar de volgende klant die wil afrekenen of wat wil vragen. Heel goed vind ik dat.

woensdag 15 juli 2015 om 18:37
quote:Kalliope schreef op 14 juli 2015 @ 23:13:
[...]
Een 'gewone' Albert Heijn heeft tussen de 8 en 22 duizend producten, een AH XL heeft meer dan 30 duizend producten (bron: ah.nl). Het lijkt mij indd teveel gevraagd om al die 30.000 producten te kennen, maar daar kunnen de meningen over verschillen.
Hier in het dorp wordt er dan gevraagd aan een ander of in de computer gekeken. Net zolang totdat duidelijk is of het product verkocht wordt, waar het staat en dan lopen ze ook nog met je mee. Ook de vakantiehulpen/ vakkenvullers etc.. Hebben ze het niet, bieden ze altijd aan om het te bestellen.
Ook de Blokker hier in het dorp: prima service!
[...]
Een 'gewone' Albert Heijn heeft tussen de 8 en 22 duizend producten, een AH XL heeft meer dan 30 duizend producten (bron: ah.nl). Het lijkt mij indd teveel gevraagd om al die 30.000 producten te kennen, maar daar kunnen de meningen over verschillen.
Hier in het dorp wordt er dan gevraagd aan een ander of in de computer gekeken. Net zolang totdat duidelijk is of het product verkocht wordt, waar het staat en dan lopen ze ook nog met je mee. Ook de vakantiehulpen/ vakkenvullers etc.. Hebben ze het niet, bieden ze altijd aan om het te bestellen.
Ook de Blokker hier in het dorp: prima service!

woensdag 15 juli 2015 om 20:58
quote:missmisery schreef op 14 juli 2015 @ 22:24:
[...]Ik zocht vandaag pijnboompitten. Normaal koop ik die bij de Lidl, maar was nu in de AH XL. Bij de Lidl staan ze doorgaans bij de groente en fruit, waar ook vaak andere noten staan. .....stond het dus tussen de taartversiersels. Dat sloeg echt werkelijk nergens op.
Ik weet het je nog beter te vertellen: bij de AH hebben ze 2 soorten pijnboompitten, de ene staat inderdaad tussen de taartversiersels, de andere op de groente/fruitafdeling, in de koeling in de buurt van kant en klare salades.
Vraag me niet waarom ze niet gewoon bij elkaar staan, mijn logica is het niet in ieder geval.
[...]Ik zocht vandaag pijnboompitten. Normaal koop ik die bij de Lidl, maar was nu in de AH XL. Bij de Lidl staan ze doorgaans bij de groente en fruit, waar ook vaak andere noten staan. .....stond het dus tussen de taartversiersels. Dat sloeg echt werkelijk nergens op.
Ik weet het je nog beter te vertellen: bij de AH hebben ze 2 soorten pijnboompitten, de ene staat inderdaad tussen de taartversiersels, de andere op de groente/fruitafdeling, in de koeling in de buurt van kant en klare salades.
Vraag me niet waarom ze niet gewoon bij elkaar staan, mijn logica is het niet in ieder geval.
woensdag 15 juli 2015 om 21:19
quote:ika35 schreef op 15 juli 2015 @ 20:58:
[...]
Ik weet het je nog beter te vertellen: bij de AH hebben ze 2 soorten pijnboompitten, de ene staat inderdaad tussen de taartversiersels, de andere op de groente/fruitafdeling, in de koeling in de buurt van kant en klare salades.
Vraag me niet waarom ze niet gewoon bij elkaar staan, mijn logica is het niet in ieder geval.Strategische zet, denk ik. Want de een wil het in het brood, de ander in de salade. En dus zet je het op beide plekken neer.
[...]
Ik weet het je nog beter te vertellen: bij de AH hebben ze 2 soorten pijnboompitten, de ene staat inderdaad tussen de taartversiersels, de andere op de groente/fruitafdeling, in de koeling in de buurt van kant en klare salades.
Vraag me niet waarom ze niet gewoon bij elkaar staan, mijn logica is het niet in ieder geval.Strategische zet, denk ik. Want de een wil het in het brood, de ander in de salade. En dus zet je het op beide plekken neer.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
woensdag 15 juli 2015 om 21:45
quote:soetkees schreef op 15 juli 2015 @ 21:19:
[...]
Strategische zet, denk ik. Want de een wil het in het brood, de ander in de salade. En dus zet je het op beide plekken neer.Inderdaad. Net zoals rozijntjes in onze AH op maar liefst 4 plekken staan: bij de bakproducten, bij de nootjes en zoutjes, bij de 'gezonde' tussendoortjes en bij de natuurgezondheidsproducten (die Zonnatura-zemelen en glutenvrije crackers).
[...]
Strategische zet, denk ik. Want de een wil het in het brood, de ander in de salade. En dus zet je het op beide plekken neer.Inderdaad. Net zoals rozijntjes in onze AH op maar liefst 4 plekken staan: bij de bakproducten, bij de nootjes en zoutjes, bij de 'gezonde' tussendoortjes en bij de natuurgezondheidsproducten (die Zonnatura-zemelen en glutenvrije crackers).
Real friends don't rub it in. They rub it out.
woensdag 15 juli 2015 om 21:50
quote:ika35 schreef op 15 juli 2015 @ 20:58:
[...]
Ik weet het je nog beter te vertellen: bij de AH hebben ze 2 soorten pijnboompitten, de ene staat inderdaad tussen de taartversiersels, de andere op de groente/fruitafdeling, in de koeling in de buurt van kant en klare salades.
Vraag me niet waarom ze niet gewoon bij elkaar staan, mijn logica is het niet in ieder geval.En de volgende gebruikt het bij carpaccio dus dan moet het ook bij de vleesafdeling liggen.
[...]
Ik weet het je nog beter te vertellen: bij de AH hebben ze 2 soorten pijnboompitten, de ene staat inderdaad tussen de taartversiersels, de andere op de groente/fruitafdeling, in de koeling in de buurt van kant en klare salades.
Vraag me niet waarom ze niet gewoon bij elkaar staan, mijn logica is het niet in ieder geval.En de volgende gebruikt het bij carpaccio dus dan moet het ook bij de vleesafdeling liggen.
verba volant, scripta manent.
woensdag 15 juli 2015 om 23:50
quote:Isabela schreef op 15 juli 2015 @ 17:36:
[...]
Vind ik ook. Ik was laatst een keer bij de Gall&Gall en daar staat een bordje dat ze je niet helpen als je aan het bellen bent. Dan wordt je gewoon overgeslagen en gaan ze naar de volgende klant die wil afrekenen of wat wil vragen. Heel goed vind ik dat.
Dat doet me denken aan deze prijslijst in een Frans cafe:
[...]
Vind ik ook. Ik was laatst een keer bij de Gall&Gall en daar staat een bordje dat ze je niet helpen als je aan het bellen bent. Dan wordt je gewoon overgeslagen en gaan ze naar de volgende klant die wil afrekenen of wat wil vragen. Heel goed vind ik dat.
Dat doet me denken aan deze prijslijst in een Frans cafe:
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 16 juli 2015 om 00:33
Vandaag bij Big Bazar :
er lag een mooie dino-knuffel in een bak. ¤4.99 stond erbij. Dus ik strijk maar weer met mijn hand over mijn hart, en mijn jongste mag hem hebben.
Bij het afrekenen blijkt hij ¤9.99 te kosten.
Ik: Eh, ik dacht dat er 4.99 bij de mand stond waar ik hem uitgeplukt heb
KassaJuf: Ik weet niet beter dan dat ze een tientje kosten... dusssss ( echt waar, inc. dussssss )
Ik: Okay, zou kunnen, maar wil je even een collega roepen, dat ik samen met hem kan kijken.
KassaJuf: COLLEGA KASSA 2 !!
Collega: Zeg het eens
KassaJuf: Zij ( wijst een beetje in mijn richting ) weet zeker dat die knuffels 4.99 zijn, en ik weet zeker van niet.. ( Alsof ik een fucking wedstrijdje prijzen raden aan het doen ben... de vinkengriep. )
Collega: Loopt u even mee mevrouw ?
Bij de manden aangekomen blijkt dat de knuffel inderdaad 9.99 is, maar dat er een hele hoop dino knuffels in een goedkopere bak terecht gekomen zijn.
Collega biedt zijn excuus aan, en zegt dat dat vermoedelijk komt door klanten die in bakken graaien en niet alles op zijn plek terug leggen.
Ik heb daar begrip voor.
Totdat:
Ik tegen KassaJuf : De prijs klopte hoor ! hij is inderdaad 9.99, maar lag in de verkeerde bak ! Tot ziens..
KassaJuf: *tjoerie* Ik zei het toch .... ( op een hele kattige toon..... )
Ik : steek die dino lekker in je reet joh, dom wicht met je kassa baantje...
oh nee, dat zei ik niet echt
Ik heb hem met een brede glimlach alsnog aan mijn zoon gegeven; mama had het verkeerd gezien, dat kan de beste overkomen, dat zie je maar weer.
En de kassaJuf een fijne dag gewenst.
Ik vraag me echt af waarom zo'n mens achter ene kassa zit, als je niet met klanten om kan of wil gaan, ga dan rijst inpakken ofzo, maar niet zo kattig doen zeg. Dom ding.
er lag een mooie dino-knuffel in een bak. ¤4.99 stond erbij. Dus ik strijk maar weer met mijn hand over mijn hart, en mijn jongste mag hem hebben.
Bij het afrekenen blijkt hij ¤9.99 te kosten.
Ik: Eh, ik dacht dat er 4.99 bij de mand stond waar ik hem uitgeplukt heb
KassaJuf: Ik weet niet beter dan dat ze een tientje kosten... dusssss ( echt waar, inc. dussssss )
Ik: Okay, zou kunnen, maar wil je even een collega roepen, dat ik samen met hem kan kijken.
KassaJuf: COLLEGA KASSA 2 !!
Collega: Zeg het eens
KassaJuf: Zij ( wijst een beetje in mijn richting ) weet zeker dat die knuffels 4.99 zijn, en ik weet zeker van niet.. ( Alsof ik een fucking wedstrijdje prijzen raden aan het doen ben... de vinkengriep. )
Collega: Loopt u even mee mevrouw ?
Bij de manden aangekomen blijkt dat de knuffel inderdaad 9.99 is, maar dat er een hele hoop dino knuffels in een goedkopere bak terecht gekomen zijn.
Collega biedt zijn excuus aan, en zegt dat dat vermoedelijk komt door klanten die in bakken graaien en niet alles op zijn plek terug leggen.
Ik heb daar begrip voor.
Totdat:
Ik tegen KassaJuf : De prijs klopte hoor ! hij is inderdaad 9.99, maar lag in de verkeerde bak ! Tot ziens..
KassaJuf: *tjoerie* Ik zei het toch .... ( op een hele kattige toon..... )
Ik : steek die dino lekker in je reet joh, dom wicht met je kassa baantje...
oh nee, dat zei ik niet echt

Ik heb hem met een brede glimlach alsnog aan mijn zoon gegeven; mama had het verkeerd gezien, dat kan de beste overkomen, dat zie je maar weer.
En de kassaJuf een fijne dag gewenst.
Ik vraag me echt af waarom zo'n mens achter ene kassa zit, als je niet met klanten om kan of wil gaan, ga dan rijst inpakken ofzo, maar niet zo kattig doen zeg. Dom ding.
Dus.


donderdag 16 juli 2015 om 07:53
quote:Isabela schreef op 14 juli 2015 @ 11:49:
Wat ik wel onwijs irritant vind in de supermarkt: de klant voor je bij de kassa schiet niet op met inpakken, dus die hele band achter de kassa ligt nog vol met boodschappen. Gaat de kassière vervolgens wel vast mijn boodschappen scannen, waardoor die half tussen de boodschappen van de vorige klant belanden en ik er nog helemaal niet bij kan om ze te gaan inpakken. Kan die kassière niet gewoon even wachten tot de vorige klant klaar is?En dit vind ik weer irritant. Dat de kassiere eindeloos wacht tot de vorige klant eindelijk zijn of haar boodschappen heeft ingepakt. Zet er dan zo'n balkje tussen, maar begin vast te scannen.
Wat ik wel onwijs irritant vind in de supermarkt: de klant voor je bij de kassa schiet niet op met inpakken, dus die hele band achter de kassa ligt nog vol met boodschappen. Gaat de kassière vervolgens wel vast mijn boodschappen scannen, waardoor die half tussen de boodschappen van de vorige klant belanden en ik er nog helemaal niet bij kan om ze te gaan inpakken. Kan die kassière niet gewoon even wachten tot de vorige klant klaar is?En dit vind ik weer irritant. Dat de kassiere eindeloos wacht tot de vorige klant eindelijk zijn of haar boodschappen heeft ingepakt. Zet er dan zo'n balkje tussen, maar begin vast te scannen.