Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 18 juli 2015 @ 00:46:

Denk dat tattou het ook niet slecht bedoelde hoor

Zie het als een compliment. Je tekeningen zijn zo leuk dat mensen denken dat ze van een professional komen.

(En ja, snap jouw frustraties ook. Zit ook in de kunstwereld en zou ook flippen als ik van plagiaat beschuldigd word)Oh ik vind het ook een leuk compliment dat zei ik al maar nadat ik twee tekeningen heb geplaatst nog steeds las 'ik weet het zeker, het is van die en die' toen begon ik me op zijn Grumpiaans een beetje te irriteren ja.
Ik ben verre van pro dus dat stukje van het verhaal was wel flatterend inderdaad maar t zou fijn zijn als iemand dan op een gegeven moment ook zegt van O verhip ja ik zie het.

Vriend speelt heel de tijd CoD op de tablet. Of beter gezegd: op mijn tablet. Want meneer heeft geen tablet of smartphone nodig. Nee hoor, ben je helemaal niets mee...

(Maar wel steeds mijn ipad/iphone stelen en pas terug geven als de batterij leeg is )
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 00:48:

[...]

Oh ik vind het ook een leuk compliment dat zei ik al maar nadat ik twee tekeningen heb geplaatst nog steeds las 'ik weet het zeker, het is van die en die' toen begon ik me op zijn Grumpiaans een beetje te irriteren ja.Interesseert me werkelijk geen reet, ik vind je postings over het algemeen funny, maar doe nu niet net alsof die pic niet al bestond ^^ (of je 'm nou wel of niet getekend hebt). Offffff die persoon op wieisdemol.com heeft het gestolen van jou, kan natuurlijk ook ;)
Ok duidelijk een niet grappige 1 april grap.

Hihi ofzo

Er zal trouwens best ooit iemand op de wereld wel een keer een spin hebben getekend. Maar Sjon de Viva huisspin is 1000% mijn verzinsel. En de suggestie dat ik dat klakkeloos van iemand nateken is echt

Helaas ben ik grumpycat

Het dondert en bliksemt hier en ben dus weer wakker .

Mag ik ook onaardige dingen zeggen?
Of course, ik zei niks onaardigs toch?
quote:tattou schreef op 18 juli 2015 @ 00:55:

[...]

Interesseert me werkelijk geen reet, ik vind je postings over het algemeen funny, maar doe nu niet net alsof die pic niet al bestond ^^ (of je 'm nou wel of niet getekend hebt). Offffff die persoon op wieisdemol.com heeft het gestolen van jou, kan natuurlijk ook ;)Je zegt zelf dat je de spin er niet tussen ziet staan.
quote:tattou schreef op 18 juli 2015 @ 01:07:

Of course, ik zei niks onaardigs toch?

Ik zei niet dat jij iets onaardigs hebt gezegd of wel? Maar het is mooi dat jij je aangesproken voelt. Want ik ga wel iets onaardigs tegen jou zeggen. Je blijft maar zemelen over die spin, hoe moeilijk is het om te zeggen; sorry, ik heb mij vergist ik dacht dat ik hem vaker had gezien maar dat is blijkbaar niet zo?

Ik ben wel een beetje klaar met het gezeik hierover. Grumpy heeft aangetoond dat zij de tekenaar is en nu is het wel klaar met Sjon tenzij je er iets leuks over kunt zeggen. Bijvoorbeeld Grumpy met een G je hebt talent.
Ok again.
Ben nog steeds aan het wachten op het onaardig gedeelte, Kia
quote:tattou schreef op 18 juli 2015 @ 01:07:

Of course, ik zei niks onaardigs toch? Je beschuldigt mij meerdere malen van plagiaat en toen dat niet overeind bleef door mijn overweldigende bewijs maakte je er maar van dat ik het had nagetekend. Dat is beledigend voor creatieve mensen. Dus ja dat vind ik zeer onaardig.
Ik ga even in de slachtoffer rol nu hoor

quote:DorothyParker schreef op 18 juli 2015 @ 01:25:

Ben nog steeds aan het wachten op het onaardig gedeelte, Kia

Moet je even naar wakker gaan .

die is niet voor jou Door

Ik doe ook weleens wat met acryl. Dit was n.a.v. een geboortekaartje.
quote:DorothyParker schreef op 18 juli 2015 @ 01:14:

[...]

Je zegt zelf dat je de spin er niet tussen ziet staan.Maakt ook niet uit, deze tekenaar is 100% dezelfde persoon. Misschien heeft ie veel verwijderd, weet ik veel. Wat ik begreep van dat forum is dat ie/ze (je weet het nooit lol) wegens omstandigheden stopte met tekenen, terwijl de fans dat erg jammer vonden. Ik ben een nogal fanatieke wie is de mol volger vanaf het begin, ik ken die bepaalde site vanaf het begin. Ik weet 100 ,nee 1000% zeker dat die tekening daarvan afkomstig is, al kan je het niet meer vinden via google. En wat maakt het verder uit eigenlijk, als Grumpy echt de tekenaar is dan heb ik maar 1 vraag, kom terug! ^^ Die tekeningen maakte het voor veel fans zoveel leuker. Als het Grumpy niet is, dan vind ik het jammer om te doen alsof je het bent. Simple.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 01:30:

[afbeelding]

Ik doe ook weleens wat met acryl. Dit was n.a.v. een geboortekaartje.Schattig .
Ik ben die tekenaar niet en ik heb het niet gejat. Blijkt ook duidelijk uit de posts hier dus bij deze schaar ik je onder de categorie 'yet another internetgekkie'

U heeft bij deze een Koekkoeksklok gewonnen
quote:KiaOraHoi schreef op 18 juli 2015 @ 01:28:

[...]

Moet je even naar wakker gaan .

die is niet voor jou Door Weet ik wel, lieverd
Hoe heet deze meneer/mevrouw trouwens? Want dan ga ik hem/haar zelf wel even een mail sturen haha.

Trakteer jij mij op een pak glacékoeken en een chipolata taartje?

Of nog beter doe het zelf want ik vind dit eigenlijk maar dikke vette bullshit nu ik er goed over nadenk.
Ik ga trouwens lekker naar bed want op het date topic had ik ook beter nooit kunnen reageren whaha. Zit ik hele filosofische theorieën en gedachtenkronkels er op los te laten, gaat het ineens over SOA's.
Slaapwel Grump
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 01:38:

Ik ga trouwens lekker naar bed want op het date topic had ik ook beter nooit kunnen reageren whaha. Zit ik hele filosofische theorieën en gedachtenkronkels er op los te laten, gaat het ineens over SOA's.

Pas maat op die zijn ook via Internet overdraagbaar!

Slaap lekker
Leuk plaatje in de OP Door!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven