Kitlers
zaterdag 18 juli 2015 om 08:59
quote:Grobbekuiken schreef op 18 juli 2015 @ 08:54:
Zag vanmorgen dit (n.a.v. de tip "hoe transformeer ik mijn kat in een konijn"):
http://www.ad.nl/ad/nl/55 ... uizig-babykonijntje.dhtml het zeeslakkenforum
Zag vanmorgen dit (n.a.v. de tip "hoe transformeer ik mijn kat in een konijn"):
http://www.ad.nl/ad/nl/55 ... uizig-babykonijntje.dhtml het zeeslakkenforum
zaterdag 18 juli 2015 om 09:00
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 08:48:
Trouwens ik heb een tijdje een of ander pictionary spelletje op de telefoon gedaan toen ik nog een aaifoon had maar ik weet even niet hoe dat heette. Ben daar mee gekapt omdat ik mijn best deed op tekeningen en de tegenstanders gewoon het woord schreven omdat ze niet konden tekenen.Oh ja, draw something
Trouwens ik heb een tijdje een of ander pictionary spelletje op de telefoon gedaan toen ik nog een aaifoon had maar ik weet even niet hoe dat heette. Ben daar mee gekapt omdat ik mijn best deed op tekeningen en de tegenstanders gewoon het woord schreven omdat ze niet konden tekenen.Oh ja, draw something
zaterdag 18 juli 2015 om 09:07
quote:Grobbekuiken schreef op 18 juli 2015 @ 09:02:
Leuke tic die schoenen, maak je ze wel heel uniek en persoonlijk mee.
Ik zou willen dat ik zo creatief was, ik kan niet eens een rechte lijn tekenen en uitknippen
Ik heb drama's beleefd als linkshandige in combinatie met handvaardigheid en verplicht schrijven met vulpen.
Recht knippen kan ik ook nog steeds niet
Leuke tic die schoenen, maak je ze wel heel uniek en persoonlijk mee.
Ik zou willen dat ik zo creatief was, ik kan niet eens een rechte lijn tekenen en uitknippen
Ik heb drama's beleefd als linkshandige in combinatie met handvaardigheid en verplicht schrijven met vulpen.
Recht knippen kan ik ook nog steeds niet
zaterdag 18 juli 2015 om 09:12
zaterdag 18 juli 2015 om 09:14
zaterdag 18 juli 2015 om 10:08
Mijn god wat is een oscillerende zaag irritahaaaant! Zeker als je je bedenkt dat ik om 2 uur pas ging slapen en dat mijn man weg is om zijn zus ergens mee te helpen en de kinderen hier zijn gebleven (inclusief hun gezeik dat het herrie maakt).
Het glas wat eruit moet omdat het lek is zit met hoerentiefusharde kit vast ofzo dus er komen zagen en gasbranders aan te pas om het los te halen. En het duurt 2x zo lang. Kreun. MORE COFFEE!
Het glas wat eruit moet omdat het lek is zit met hoerentiefusharde kit vast ofzo dus er komen zagen en gasbranders aan te pas om het los te halen. En het duurt 2x zo lang. Kreun. MORE COFFEE!