Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Grumpy, hoewel ik denk dat je iets anders las dan wat er stond, denk ik ook dat je je misschien niet zo boos moet maken om types zoals Elle. Zoals ik daar ook al vroeg : hoeveel langdurige fijne relaties heeft haar hoogstaand gedrag opgeleverd?

Verder zie mijn motto
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 12:29:

GRRR we sturen raketten naar de maan maar een toetsenbord ontwikkelen waar geen kruimels onder de toetsen kunnen komen is rocketscience? Dankzij al het stof van gister typt het ding nu klote.

In mijn toetsenbord kunnen geen kruimels komen .

Ik mijn nieuwe laptop.
quote:BWitched schreef op 19 juli 2015 @ 12:35:

Grumpy, hoewel ik denk dat je iets anders las dan wat er stond, denk ik ook dat je je misschien niet zo boos moet maken om types zoals Elle. Zoals ik daar ook al vroeg : hoeveel langdurige fijne relaties heeft haar hoogstaand gedrag opgeleverd?

Verder zie mijn mottoMet Elle zat ik allang aan de wijn in haar cabrio toen er weer olie op het vuur werd gegooid.
quote:DorothyParker schreef op 19 juli 2015 @ 12:36:

[...]

In mijn toetsenbord kunnen geen kruimels komen .

Ik mijn nieuwe laptop.HOE
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 12:38:

[...]

Met Elle zat ik allang aan de wijn in haar cabrio toen er weer olie op het vuur werd gegooid.Flipper? (ik moest echt vreselijk lachen om die bijnaam)
En dank je voor het warme welkom

quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 12:30:

Kijk dat is nou liefde met diepgang! En dat na al dat geneuk op de eerste date. Hij zou een koninklijke onderscheiding moeten krijgen!

Gisteren:

°Schat, vind jij mij een afgelikte boterham?

*Vriend kijkt me aan alsof hij een koe is die de eerste trein zag rijden*

-Nee! Waarom zou ik?

°Omdat we seks hadden op de eerste date.

-Dat vivaforum weer zeker? Jij bent helemaal geen afgelikte boterham. Jij bent een boterham met choco. Lekker en ik wil je elke dag!

Wat een lieverdje
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 12:38:

[...]

HOEDe toetsen liggen heel laag in het omhulsel, dus er zijn geen gaten en/of spleten waar kruimels in kunnen kruipen.
quote:BWitched schreef op 19 juli 2015 @ 12:40:

En dank je voor het warme welkom

Nu niet meer weggaan, hoor.

Laat me hier niet alleen met Grumpy!
Trouwens nog even over dat hele secondlife gebeuren het was wel een leuke voedingsbodem voor experimenten en het heeft me inzichten opgeleverd mensen!

Als ik met een mannelijke avatar mezelf ben qua humor en opmerkingen en hoe ik praat dan vinden anderen me daar over het algemeen super lollig en versieren ze mijn avatar bij het leven.

Als ik vervolgens met een vrouwelijk poppetje dezelfde club binnenloop en doe zoals ik doe dan vinden ze me een betweter en arrogant en lezen ze me als aangebrand en snel op mijn teentjes getrapt.

Terwijl ik echt echt echt niets aan mijn schrijfstijl verander. Het is bijna opvallend. Hoe het komt daar heb ik nog niet echt een duidelijke verklaring voor gevonden. Ik heb ook weleens vanaf twee laptops ingelogd en publiekelijk ruzie met mezelf staan maken als man versus vrouw en toen kreeg ik in PB van exact dezelfde vrouw (er maar even voor het gemak van uitgaande dat het een vrouw was, je weet maar nooit) bijval op de mannelijke account en 'je bent een trut/hou je bek/ laat hem met rust' op de vrouw. Terwijl ik als man was begonnen met vervelend doen. Ik maakte een opmerking over haar dikke pixelkont en die andere vrouwen allemaal hahahha u r so funny.
Goedemorgen,

quote:DorothyParker schreef op 19 juli 2015 @ 12:40:

[...]

Gisteren:

Wat een lieverdje

Ik zie dus nu die South Park koeien voor me

quote:DorothyParker schreef op 19 juli 2015 @ 12:40:

[...]

Gisteren:

°Schat, vind jij mij een afgelikte boterham?

-Nee! Waarom zou ik?

°Omdat we seks hadden op de eerste date.

-Dat vivaforum weer zeker? Jij bent helemaal geen afgelikte boterham. Jij bent een boterham met choco. Lekker en ik wil je elke dag!

Wat een lieverdje

Op elke afgelikte boterham past wel een beleg.

Het zijn meestal vrouwen die dit soort termen gebruiken en die zijn niet de doelgroep dus hun mening doet er helemaal niet toe .
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 12:45:

[...]

Ik zie dus nu die South Park koeien voor me

[afbeelding]

[afbeelding]Dat is ook "de blik"
quote:DorothyParker schreef op 19 juli 2015 @ 12:42:

[...]

Nu niet meer weggaan, hoor.

Laat me hier niet alleen met Grumpy! Ik zou niet durven
Grump, ik vind je een dikke trut.

Als je nu gekwetst bent, is dat je eigen fout! Je gekwetst voelen is een KEUZE!
Ik ben ook een dikke trut en ik vind het geil om op mensen te zitten.

Als ik daarna al je botten heb gebroken omdat ik mijn kringspier aanspande waardoor mijn vetschort begon te flapperen dan is dat een KEUZE dat je pijn voelt. Hoor je me? EEN KEUZE!!!
Iemand eigenlijk een glaasje champagne?

Nog maar 13uur, en ik ben al dronken.
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 12:57:

Als ik daarna al je botten heb gebroken omdat ik mijn kringspier aanspande waardoor mijn vetschort begon te flapperen dan is dat een KEUZE dat je pijn voelt. Hoor je me? EEN KEUZE!!!
Ik ben veel te visueel ingesteld
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 12:57:

Als ik daarna al je botten heb gebroken omdat ik mijn kringspier aanspande waardoor mijn vetschort begon te flapperen dan is dat een KEUZE dat je pijn voelt. Hoor je me? EEN KEUZE!!!Zeg, sloerie, ff dimme. Het was je eigen keuze. Eigen schuld dikke bult.
quote:DorothyParker schreef op 19 juli 2015 @ 13:03:

Ik ben veel te visueel ingesteld

Zo had ik je al ingeschat

Zeg..nu je daar toch dronken ligt te wezen tussen mijn kreukels, kun je even die stinkende smetplek van talkpoeder voorzien? Ik kan er zelf namelijk niet bij
quote:BWitched schreef op 19 juli 2015 @ 13:07:

[...]

Zeg, sloerie, ff dimme. Het was je eigen keuze. Eigen schuld dikke bult.Nee joh ik ben slachtoffer van de situatie. Ik wilde die 32 slagroomtaarten helemaal niet eten als ontbijt. Waarom snapt niemand me nou
quote:DorothyParker schreef op 19 juli 2015 @ 12:35:

[...]

Harry!!!

Blijven hoor, we hebben nog geen mannelijke input. (Wel, een klein beetje, maar het is zo gemeen om Grumpy een shemale te noemen )Tsjah, en dan visueel ingesteld zijn.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Lieve Grump, ik bedoel het alleen maar pamperend hoor, écht geen kritiek, maar misschien helpt het als je overgaat op quiches? Vanwege de groenten en zo? Sterkte hoor lieverd

En BW, je ziet toch dat Crumpy geholpen wil worden, vind je het nu echt nodig zo tekeer te gaan?! Hm?! Nou?! Hè?! Ttsss....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven