Scheldende hangjongeren

18-07-2015 22:26 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Wij hebben een hond, toen ik deze net aan het uitlaten was liep ik langs een plek waar hangjongeren stonden. Een jongen riep toen ik meters voorbij ze was "je bent kankerdik".

Ik voelde me erg kut door die opmerking, heb niks terug gezegd. Ik weet zelf ook dat ik dik ben..maar dat geeft hem niet het recht zo asociaal te doen. ( ik ben erg aangekomen vanwege medicijngebruik, ben me er bewust van en kleed me met kleding passend bij mijn figuur.) Ik heb dit een paar weken geleden ook op deze manier meegemaakt volgens mij dezelfde groep, ook toen heb ik het genegeerd.

Ik denk zelf dat negeren de beste oplossing is ik denk dat ze anders het leuk gaan vinden en zeker niet op zullen houden. Wat zouden jullie doen, negeren of toch iets terug zeggen?
quote:Miss-Pippilotta schreef op 19 juli 2015 @ 16:50:

[...]

Dus mensen die gezond en niet veel eten en snoepen moeten nog minder gaan eten, omdat ze aankomen puur door de antidepressiva? Niks meer eten? 500 calorieën per dag? Als iemand teveel eet kun je je eetpatroon aanpassen, als je weinig eet en snoept niet...Plus dat het ook te maken heeft met vocht vasthouden. Daar kun je niks mee. En dan lijkt bijv je gezicht dik en je buik kan ook dik lijken. Ik hoop dat je zo gezegend blijft en dit nooit hoeft mee te maken springding.
quote:blackberry1980 schreef op 19 juli 2015 @ 13:57:

Gewoon terugroepen: 'Ja, je moeder!'Dat zou ik dan weer net niet doen.
quote:Apennootje schreef op 19 juli 2015 @ 12:22:

Thnx voor jullie reacties, wanneer dit een volgende keer mocht gebeuren, probeer ik een gevatte opmerking terug te maken. (Alhoewel ik die vaak pas bedenk als het te laat is haha!)

Ik weet zelf dat ik niet dik ben door veel te veel te eten ( een paar jaar aan de ad en de kans dat ik er ooit nog vanaf kom is klein. Daarnaast een tijd prednison gehad, en ook nog schildklier problemen.) Want mijn eetpatroon is nog hetzelfde als voor al die medicatie. Maar ongeacht de oorzaak van mijn dik zijn, waarom zouden ze me daarom uit schelden... Misschien moet ik volgende keer maar zeggen dat ik nog wat aan mijn figuur kan doen, maar hij niks aan zijn rotkop kan doen Het maakt ook niet uit waardoor jij dik bent,die jongere heeft gewoon niet zo te praten tegen je
quote:MrsStanleyWalker schreef op 19 juli 2015 @ 10:18:

[...]

Eens. Die verhuftering van de maatschappij wordt alleen erger als iedereen zijn mond dicht houdt en ze door niemand aangesproken worden op hun gedrag in het openbaar. Als je het van je af wil laten glijden is dat prima hoor, maar er iets van zeggen of met gelijke munt terugbetalen is ook prima. En niet alleen weet je op een gegeven moment niet eens meer of iets je kwetst of niet, maar weet jezelf ook niet meer of je met je gedrag anderen kwetst. Niks ervan zeggen als iemand uitgescholden wordt, is ook kwetsend, ik kan dan mijn mond ook niet houden.Je hebt gelijk,maar tegenover een groepje aso hangjongeren ,begin je als vrouw alleen niks tegen.
quote:haakje schreef op 19 juli 2015 @ 17:15:

[...]

Plus dat het ook te maken heeft met vocht vasthouden. Daar kun je niks mee. En dan lijkt bijv je gezicht dik en je buik kan ook dik lijken. Ik hoop dat je zo gezegend blijft en dit nooit hoeft mee te maken springding.

Jullie lezen echt niet he.

Maar bedankt.
quote:Eclair schreef op 19 juli 2015 @ 16:47:

[...]

Ik stelde je gewoon een vraag. Er was geen ter verantwoording roepen bij.

Als jij het van je af kan laten glijden, vooral doen.Ow maar dat doe ik dus per definitie hè? Was juist mijn punt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:SpringDing schreef op 19 juli 2015 @ 17:40:

[...]

Jullie lezen echt niet he.

Maar bedankt.Ik heb oa een hele goede post van mrsstanleywalker gelezen hierover. Jij ook?
quote:haakje schreef op 19 juli 2015 @ 17:49:

[...]

Ik heb oa een hele goede post van mrsstanleywalker gelezen hierover. Jij ook?Ja. En?
Weetje, ik ben klaar met de discussie. Ik VIND medicijnen een slecht excuus om je gewicht te verklaren (ook dat van Stanleywalker ja Haakje).
quote:SpringDing schreef op 19 juli 2015 @ 08:17:

[...]

Nogmaals dan; ik gebruik AD, en ben aangekomen.

Maar ik ga die medicijnen niet de schuld geven van wat ik naar binnen schuif, dat is alles.

En geen mens komt 50 kg aan van medicatie.De realiteit is echter anders dan jouw rotsvaste overtuiging.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:SpringDing schreef op 19 juli 2015 @ 17:59:

Weetje, ik ben klaar met de discussie. Ik VIND medicijnen een slecht excuus om je gewicht te verklaren (ook dat van Stanleywalker ja Haakje).Er stond geen excuus in mijn post, dus ik heb geen idee of je het ècht gelezen en begrepen hebt. Het menselijk lichaam zit veel ingewikkelder in elkaar dan calorie in, calorie uit.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:SpringDing schreef op 19 juli 2015 @ 15:00:

[...]

Dat ben ik met je eens. Heb ook nergens gezegd dat uitschelden wel zou mogen geloof ik.Zijn we het in ieder geval ergens over eens , was trouwens geen aanval op jou over schelden. Was bedoeld als uitleg bij mijn vorige post, die was niet helemaal duidelijk als jij dacht dat ik bedoelde dat jij niet meer mocht schelden.
quote:cijfernerd schreef op 19 juli 2015 @ 17:23:

[...]

Je hebt gelijk,maar tegenover een groepje aso hangjongeren ,begin je als vrouw alleen niks tegen.ja en zo blijf je slachtoffer.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:cijfernerd schreef op 19 juli 2015 @ 17:23:

[...]

Je hebt gelijk,maar tegenover een groepje aso hangjongeren ,begin je als vrouw alleen niks tegen.Onzin, echt pure onzin
quote:hatsetats schreef op 19 juli 2015 @ 18:49:

[...]

ja en zo blijf je slachtoffer.Ja inderdaad dadelijk met een stukje in de krant omdat je een mes in je ribben hebt gekregen.
quote:my-little-appletree schreef op 19 juli 2015 @ 18:47:

[...]

Zijn we het in ieder geval ergens over eens , was trouwens geen aanval op jou over schelden. Was bedoeld als uitleg bij mijn vorige post, die was niet helemaal duidelijk als jij dacht dat ik bedoelde dat jij niet meer mocht schelden.Eh. Ok. Ik dacht dat jij bedoelde dat ik dacht dat jij gezegd had enz

Weetje, ik ben klaar met de discussie. Ik VIND medicijnen een slecht excuus om je gewicht te verklaren (ook dat van Stanleywalker ja Haakje).Dan ben ik toch benieuwd wat ik extra heb gegeten om alleen mijn gezicht zo dik te laten worden. Verder ben ik amper aangekomen tijdens de Prednison, maar mijn gezicht werd een rond bolletje (en mijn humeur werd om op te schieten, maar dat is een ander verhaal).
quote:haakje schreef op 19 juli 2015 @ 17:16:

[...]

Dat zou ik dan weer net niet doen.Je ouwe verotte teringmoer klinkt beter
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 19 juli 2015 @ 19:22:

[...]

Je ouwe verotte teringmoer klinkt beter
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!

Weetje, ik ben klaar met de discussie. Ik VIND medicijnen een slecht excuus om je gewicht te verklaren (ook dat van Stanleywalker ja Haakje).De dokter zei dat ik zo opgeblazen ben door al het vocht dat ik vasthoud dankzij mijn medicijnen. Fijn te weten dat ik weer gewoon op mijn oude gewicht kan komen door minder te eten! Heb een kast vol leuke kleren die niet meer passen. Dank je!
quote:Eindeloos schreef op 19 juli 2015 @ 19:22:

[...]

Je ouwe verotte teringmoer klinkt beter

Omdat de verwachte reactie een lachbui zou zijn leek me dit geen goed idee.

Maar gewoon om te roepen... Gratis rentraining! Haal evi maar van de iPhone!
quote:yette schreef op 19 juli 2015 @ 21:25:

[...]

De dokter zei dat ik zo opgeblazen ben door al het vocht dat ik vasthoud dankzij mijn medicijnen. Fijn te weten dat ik weer gewoon op mijn oude gewicht kan komen door minder te eten! Heb een kast vol leuke kleren die niet meer passen. Dank je!

Ik vind het ook een waardevol inzicht. Ik ben ook nog eens wat ouder.

Dus ik heb me maar vast verdiept in dat dieet dat sommige woestijnvolkeren schijnen te volgen. Een slokje water per dag en wat gedroogd kamelenvlees.

Als je ouder wordt verlies je extra gewicht lastiger en mocht ik ook ziek worden en dit soort medicatie nodig hebben dan stap ik hierop over.

Ik denk ook echt dat dat mijn grote zorg is dan: Niet het fysieke ongemak, geen stress over al dan niet beter worden, en bijwerkingen zijn sowieso voor mietjes.

Kun je je op voorbereiden he, gewoon de bijwerking lezen.

Nee, ik ga me dan vooral druk maken om mijn uiterlijk. Lekker overzichtelijk.
quote:haakje schreef op 19 juli 2015 @ 21:49:

[...]

Ik vind het ook een waardevol inzicht. Ik ben ook nog eens wat ouder.

Dus ik heb me maar vast verdiept in dat dieet dat sommige woestijnvolkeren schijnen te volgen. Een slokje water per dag en wat gedroogd kamelenvlees.

Één keer per week dan wel, he?! Dat vlees..... Voor de rest gewoon een paar slokjes water. Je moet je eetpatroon met die medicijnen aanpassen aan je gewicht hoor!! Anders ligt het echt aan jezelf als je dik wordt hoor!
Wat jammer dat Springding het hele topic overneemt met een oerdomme discussie over aankomen door medicijngebruik

Verder vind ik scheldende mensen ordinair en asociaal. Vooral mensen die zomaar lopen te bakkussen en schelden op mensen die ze totaal niet kennen.

Mij is het vroeger ook weleens overkomen. Toen zei ik nooit iets terug, dat durfde niet. Toen ik volwassen werd, werd ik ook assertiever.

Weetje, ik ben klaar met de discussie. Ik VIND medicijnen een slecht excuus om je gewicht te verklaren (ook dat van Stanleywalker ja Haakje).Ik quote mezelf maar even voor de selectief lezenden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven