Gezondheid alle pijlers

Help ongesteld

20-07-2015 16:18 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help ik ben precies de verkeerde dag ongesteld geworden. Morgen ben ik de hele dag weg en de kans is zeer klein dat ik vaak genoeg naar de wc kan.

Hoe doen jullie het als je heel lang niet naar de wc kan om verschonen?
Dubbel. Tampon en maandverband, haal desnoods een pak Tena, dat absorbeert meer.
verba volant, scripta manent.
sta je morgen een ingewikkelde operatie uit te voeren ofzo?

Ik begrijp niet dat je niet om de 3/4 uur even naar een toilet zou kunnen gaan.
Waar in Nederland moet je zijn om niet voldoende naar toilet te kunnen (ergens)?
Hoezo zou je niet naar de wc kunnen?

Je kan altijd een tampon en maandverband in doen, dan is de kans kleiner dat je gaat lekken. Maar ik zou gewoon er voor zorgen dat je naar de wc kan, dat lijkt me best wel een basisbehoefte waar je hoe dan ook recht op hebt.
Niet verstandig om te lang met een tampon rond te lopen. Kan je behoorlijk ziek van worden.
quote:thee schreef op 20 juli 2015 @ 16:21:

Waar in Nederland moet je zijn om niet voldoende naar toilet te kunnen (ergens)?ook in het buitenland zijn bomen/struiken waar je je even discreet kan terugtrekken.
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 juli 2015 @ 16:21:

sta je morgen een ingewikkelde operatie uit te voeren ofzo?

Ik begrijp niet dat je niet om de 3/4 uur even naar een toilet zou kunnen gaan.Wat dacht je van een flinke boswandeling? Bovendien is voor veel vrouwen 3 uur veel te lang, op de ergste dag(en). Ik haalde 2 lesuren van 50 minuten niet eens, met maxitampon én maandverband.
Als je een flinke boswandeling maakt, kan je toch achter een boompje verschonen ....
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 juli 2015 @ 16:25:

[...]

ook in het buitenland zijn bomen/struiken waar je je even discreet kan terugtrekken.

Jij bent blijkbaar een van de gelukkigen die een normale minimale ongesteldheid hebben.
Op de zware dagen gebruik ik ook Tena Lady. Dat is het enige waarbij ik niet doorlek. Heeft een geweldig absorptievermogen.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 16:22:

Niet verstandig om te lang met een tampon rond te lopen. Kan je behoorlijk ziek van worden.Zo vaak gebeurt dat nou ook weer niet, je moet hem ook geen twee dagen laten zitten natuurlijk.
Ze hadden toch van die cupjes waar je langer mee kunt doen?
quote:sassafras schreef op 20 juli 2015 @ 16:25:

[...]

Wat dacht je van een flinke boswandeling? Bovendien is voor veel vrouwen 3 uur veel te lang, op de ergste dag(en). Ik haalde 2 lesuren van 50 minuten niet eens, met maxitampon én maandverband. Ik red het geen 2 uur. Dan loopt het van super tampon echt al door het nacht extra plus maandverband heen.

Treinreis van amsterdam assen moet ik ook echt doen met een toiletstop, anders echt ongelukken.
quote:theedoekje schreef op 20 juli 2015 @ 16:28:

Ze hadden toch van die cupjes waar je langer mee kunt doen?Dan kan ik wel op de wc blijven zitten. Als je echt erg ongesteld bent heb je daar echt helemaal niets aan.
quote:nina1966 schreef op 20 juli 2015 @ 16:28:

[...]

Ik red het geen 2 uur. Dan loopt het van super tampon echt al door het nacht extra plus maandverband heen.

Treinreis van amsterdam assen moet ik ook echt doen met een toiletstop, anders echt ongelukken.Maar dat kan toch altijd makkelijk? In een trein is altijd een wc aanwezig. En inderdaad, een boswandeling oid kan je je altijd achter de bosjes verschuilen. Ik kan echt niks bedenken waarbij je niet even naar de wc of een apart privé plekje kan gaan.
quote:mariekjevd2 schreef op 20 juli 2015 @ 16:32:

[...]

Maar dat kan toch altijd makkelijk? In een trein is altijd een wc aanwezig. En inderdaad, een boswandeling oid kan je je altijd achter de bosjes verschuilen. Ik kan echt niks bedenken waarbij je niet even naar de wc of een apart privé plekje kan gaan.

Als TO net zo erg doorloopt als ik gaat dat bosje 'm echt niet worden hoor. Ik heb als ik even te laat ben dat het langs mijn benen loopt, niet echt lekker in een bos zonder water/kraan/afvalbak.

TO er zit niets anders op dat afzeggen of verplaatsen. Ben benieuwd wat je gaat doen dat je niet naar de wc kan.
quote:nina1966 schreef op 20 juli 2015 @ 16:27:

[...]

Jij bent blijkbaar een van de gelukkigen die een normale minimale ongesteldheid hebben.Ik denk eerder dat Meds is behept met het normale gevoel van hygiëne, waarbij jezelf verschonen als dat nodig is gewoon is in te plannen. OOK voor dames die meer dan gemiddeld lekken ja.
Lekker thuisblijven.
quote:nina1966 schreef op 20 juli 2015 @ 16:34:

[...]

Als TO net zo erg doorloopt als ik gaat dat bosje 'm echt niet worden hoor. Ik heb als ik even te laat ben dat het langs mijn benen loopt, niet echt lekker in een bos zonder water/kraan/afvalbak.

TO er zit niets anders op dat afzeggen of verplaatsen. Ben benieuwd wat je gaat doen dat je niet naar de wc kan.Herkenbaar. Baal ook altijd als er geen wasbak in het toilethok zelf is, want handen alsof ik een bloederige moord begaan heb. Ben nog altijd zo blij dat het baarmonster eruit is......
quote:nina1966 schreef op 20 juli 2015 @ 16:29:

[...]

Dan kan ik wel op de wc blijven zitten. Als je echt erg ongesteld bent heb je daar echt helemaal niets aan.Wat gebeurd er dan? Loopt het dan over? Blijft het niet zitten? Groeit dat cupje mee dat het oncomfortabel gaat zitten?
quote:sassafras schreef op 20 juli 2015 @ 16:40:

[...]

Herkenbaar. Baal ook altijd als er geen wasbak in het toilethok zelf is, want handen alsof ik een bloederige moord begaan heb. Ben nog altijd zo blij dat het baarmonster eruit is......Je kan toch van die tampons met een applicator meenemen? Dan blijft het bloederige tot het minimum beperkt.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 16:42:

[...]

Je kan toch van die tampons met een applicator meenemen? Dan blijft het bloederige tot het minimum beperkt.Het is kennelijk voor de geluksvogels die er geen last van hebben niet voor te stellen, maar dat deed ik, en dan nog...
Paracetamol zorgt er bij mij voor dat ik minder vloei.

Maar ja om het alleen daarvoor te gaan slikken.
quote:mariekjevd2 schreef op 20 juli 2015 @ 16:32:

[...]

Maar dat kan toch altijd makkelijk? In een trein is altijd een wc aanwezig. En inderdaad, een boswandeling oid kan je je altijd achter de bosjes verschuilen. Ik kan echt niks bedenken waarbij je niet even naar de wc of een apart privé plekje kan gaan.Tenzij je toevallig in een Sprinter zit, niks wc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven